September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

Volgens mij ben jij altijd aan t poetsen :)
    Das wel het voordeel van kunnen lopen, dan kunnen ze met dat soort dingen ook mee naar buiten.

2. Jmr

Jmr Niet meer actief

:oops: , ben ik vaak wel ja.....

wij gaan de eerste week van de bouwvak! Dus helaas geen koffieleuten....gaan jullie op een camping/hotel/app.?

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Wij hebben een stacaravan op camping Bijela Uvala (of zoiets :( )
    Heb toen we gingen boeken een link geplaatst, zal ff kijken of ik die kan vinen Gaan met de auto.

Leuk dat jullie iets hebben gevonden....en gisteren was t nog Italie? Toch nog iets leukers gezien?

Wij zijn 4 jaar geleden ook in Kroatie geweest en was geweldig!

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jee, wil ik Sarah gaan halen bij opa en oma start de auto niet en die heb ik pas een maand.KUT auto (sorry voor het taalgebruik maar ben behoorlijk pissed nu). Dus nu komt opa deze kant uit en dan autostoel in de auto, weer terug en SArah halen (is 10 km dus dat is wel te overzien maar ja)

Liefs

5. Jmr

Jmr Niet meer actief

WIJ OOK! hahaha, dat is nou toevallig! Kan ik je mooi vertellen of het wat is ja of nee! Het was idd eerst Italie, maar zagen toen ineens deze....en toen is dit hem geworden!

Anoek, kan me voorstellen dat je baalt! Zou ff teruggaan naar de garage waar je hem gekocht hebt......

6. Pris

Pris Fanatiek lid

hahahahahahahahahaha Grappig zeg :)
    Nou dan kan jij alvast kijken waar de lekkerste ijsjes te koop zijn, de beste restaurantjes zitten, hoelaat we ons handoekje moeten neerleggen ;) Waar de leukste winkeltjes zijn, leukste speeltuintje voor de kleintjes enz enz enz

Wij moeten alleen nog een hotel voor onderweg vinden.
    T plan is nu om rond een uur of 4 - 5 's nachts te gaan rijden.......dan tot na de middag, leuk hotelletje voor ons 3-tjes en dan de volgende dag t laatste stukje.
    Misschien boeken we wel niets en kijken we hoelang we t volhouden in de auto, maar ben bang dat we dan niets kunnen vinden :rolleyes:
    Maar ja plan kan dus nog een heleboel keer veranderen :D

7. Jmr

Jmr Niet meer actief

Ons plan is om in 1x door te rijden.....een hotel vorig jaar is ons helemaal niet goed bevallen namelijk, tara wilde met geen mogelijkheid gaan slapen. Wij gaan rond 11 uur 's nachts weg en komen dan de volgende dag met een beetje geluk en zonder vertragingen 's middags aan....

heb er nu al zo'n zin in! maar het is nog zooooooover weg! hahaha

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    even ego

Sarah heeft links en rechts oorontsteking, keelontsteking en houdt niks binnen. De paracetamol komt er meteen met diarree weer uit en de antibiotica heb ik nog niet geprobeerd, moet ze oraal innemen, maar HOE?
    Ze is 300 gram afgevallen, wat gaat dat snel bij die kleintjes. Vind het zo eng, zit gewoon te janken hier..

Liefs

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

pfoe vervelend zeg!
    heb je al ORS voor babies gehaald?
    als ze dan wat binnekrijgt.. dan blijft het er tenminste
    niet zo handig die paracetamol en AB tho...
    geen idee hoe je dat er goed en wel in gaat krijgen (en houden)
    en dat afvallen gaat inderdaad snel.. maar dat haalt ze straks wel weer in :)
    vind het wel supersneu voor haar :(

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Nou vanmiddag bij VK geweest. Gelukkig geen ontsluiting, poef!
    En beeb maakt het ook hartstikke goed, heeft nergens last van en dat is toch het allerbelangrijkst.
    Maar ik blijf nog steeds branderig gevoel met plassen houden met soms wat bloedverlies.
    Morgenochtend maar bellen met HA of de kweek wat opgeleverd heb. En zo niet, dan breng ik alsnog een keer mn urine, want ik weet het gewoon 100% zeker. Of houdt mn lichaam me zo voor de gek :rolleyes:
    Pff, wat wordt je hier moedeloos van en het is nog pijnlijk ook.
    Drink me suf aan de cranberrysap en cranberry thee, slik vitamine C, jus d' orange, dus volgens mij kan ik er niet veel meer aan doen. :(
    Nog even afwachten maar...

Hellokitty: Wat leuk zeg ook naar Kroatie. Kreeg toevallig vandaag de brochures binnen van VrijUit en heb er ook naar zitten kijken. T is dat wij al geboekt hebben, maar ik denk dat wij volgend jaar gaan camperen, lijkt me heerlijk met de kids.

Anoek: Inderdaad ORS geven, zodat ze wat binnenhoudt. Arme Sarah, dikke knuf voor haar! En wat kl*te van je auto net nieuw :confused: Tuurlijk ben je boos :evil:

Darcy: Waar ben jij eigenlijk? Heb ik iets gemist of ben je al een paar dagen niet online geweest... :(

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik duim voor je dat je gelijk hebt dat je blaasontsteking hebt.

Darcy is vanmiddag nog bij me langs geweest, met haar gaat prima, alleen heeft ze erg druk. Ze zei dat ze snel op het forum gaat lezen. Verder laat zij mij weten dat het goed gaat met Patries, maar ze is alleen heelerg moe. Ze leest hier wel mee maaar had geen puf meer om te reageren. Het gaat goed met alle drie Zaankanters hier, alleen zei Darcy dat ik zo witjes uit zag. Ik ben net aan het herstellen van griep :oops:
    Darcy zal in de loop van de dagen hier gaan reageren, hoor, evenals Patries.

@ Anoek: oh gossie zeg voor Sarah. Wat deed ik. als Sara de speen gebruikt, dan dep ik de speen in het bakje ORS water en in haar mond stoppen. Blijf steeds herhalen. Dat deed ik vroeger ook bij Matthew toen hij baby was. Het werkt prima.
    Sterkte!

12. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Anoek Al krijgt ze maar theelepetjes binnen dan is t al goed.
    Tygo vond dat erg interressant en wilde steeds meer theelepeltjes :D
    Zo zielig een oorontsteking :( Beterschap voor haar!

@ Joyce Gelukkig met de beeb alles goed.
    Gewoon idd morgen bellen, Volhouden haha.
    Jij doet er iig alles aan!

Morgen meer...ik ga nu tukkie doen.

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    ff fotootje :

14. Jmr

Jmr Niet meer actief

Anoek, bij de apotheek kun je van die spuitjes halen. Daar doe je dan de AB in......heeft mijn vriendin ook gehad met haar kleine en die kreeg alles met het spuitje binnen! Snap je wat ik bedoel?
    Bezorgd ben je dan he? En afvallen gaat heel snel met die kleintjes, zodra ze weer helemaal goed te pas is komen die er zo weer bij op joh!
    Arme Sarah....hopelijk is ze weer snel de oude!

Mobielfreak, aaaah gossie, wat een moppie!

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hello girls :)

Allereerst: Mobielfreak, gefeliciteerd met je meissie!
    Ik kan de foto niet zien op dit moment, maar hoop op meer pics later ;)
    Een meisje dus, lekker fout gegokt hier :rolleyes:
    Ik hoop dat je een heerlijke kraamtijd zult hebben en wauw, wat een snelle bevalling!

@Joyce: je hebt PB.

@Anette: lepeltjes-werk wordt het dan, ik geloof 300 ml drinken per dag.
    Afvallen gaat snel, maar komt ook snel weer goed. Bel de huisarts als het zo blijft, joh. Arm meisje :(
    (en arme, moeie mama Anette :( )

@Mouschy: ik ga zo stemmen!

@all: later meer, zo druk gehad hier en de week is nog niet om. Heb straks nog een tussenuurtje en zal even verder reageren.

Liefs!

16. Jmr

Jmr Niet meer actief

Goeiemorgen! :D

17. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Mobielfreak: Gefeliciteerd met je meisje LISA!!! Ik heb niet gestemd, maar dacht dus wel dat het een meisje ging worden, maar aangezien ik slecht gok meestal, hou ik die dingen meestal voor mij! :)

Wat een supersnelle bevalling trouwens, geniet van de kraamtijd, met je 2 kindjes. Hoe reageert Tim?

18. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik ben terug ziek dames! :( Verleden week griep, nu sinusitis. Ben een beetje gegeneerd dat ik terug thuis ben, ze gaan nogal lachen op het werk.. :oops:

Maar ja, beter nu uitzieken dan het te laten aanslepen natuurlijk. Ik hoop wel dat Keld niet terug ziek wordt, nu het iets beter ging met hem.

Zo, ga proberen te reageren voordat Keld wakker wordt! :D

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Sophie: Gaat het al wat beter met je man en Sophie? Maar voor de rest is alles oké met je gezinnetje, blij dat te lezen! Ben je helemaal verliefd op de 2 meisjes? :D Mooie foto's hoor!

@ Darcy: Hier wel verhalen, maar probeer maar eens te begrijpen wat hij wilt zeggen! :) Er komen wel meer en meer 'woorden' in dat ik herken, zoals banaan is mamaan, licht is ich enz.. dus we gaan de goede kant op.
    Over een 2e kindje, het plan is om sowieso te wachten tot hij naar school gaat en dan kijken of we er effectief voor gaan.
    O ja, ik woon ongeveer 40km van Dendermonde, denk er liever niet aan. :(
    Hier trouwens ook nog de babykamer hoor. Zolang hij er niet uitkruipt zie ik niet in waarom ik zou veranderen. Ik ben bang dat hij dan gaat rondspoken, aangezien we een kind hebben dat niet stilzit! :)

@ Noor: Behalve het ziek zijn gaat alles goed, dank je! :D En met jou en je gezin?

@ Anoek: Blindedarm is er ook uit bij mij, heeft een tweetal weken pijn gedaan, dan viel het wel mee. Gaat het al wat beter?
    Hoe is het met Sara ondertussen?

@ Mouschy: Heeft wel met naar school te maken dat we er nu niet voor gaan. Het kdv kost namelijk handenvol geld en we kunnen het ons niet veroorloven om 2 kindjes naar het kdv te brengen. Mijn schoonouders zien het niet zitten om op 2 kindjes te passen en voor mijn moeder zou het te zwaar zijn. We werken beiden voltijds en dit moeten we ook blijven doen willen we het financieel een beetje goed hebben. Dus ja, als Keld naar school gaat, zien we wel. Maar moest ik mijn hart volgen zou ik al zwanger zijn hoor! :)
    Hoe gaat het met jou zwangerschap?

@ Miranda: Hoe is het met jou? En met Matthew?

@ Suus: Fijn dat jullie een goede echo hadden! Genieten nu! :D

@ Lovewinnie: Mooi buikje! Goed dat de baby oké is, geniet toch maar van de zwangerschap hoor.
    Hier ook nog niet bezig met zindelijk maken, op afraden van zowat iedereen. Ik zal wel zien als hij eraan toe is.

@ Pris: Voorlopig zijn we van driftbuien buitenshuis gespaard gebleven, maar ik denk niet dat dat zo zal blijven, hebben hier nogal een karaktertje in huis! :) Maar volgens de kinderarts hoort dat erbij.. Nou ja, dat zullen die mensen in de supermarkt wel begrijpen.. :rolleyes:

@ Joyce: Rustig aan doen meid! Prachtfoto trouwens!

@ Gonzo: Hoe verloopt je zwangerschap?

@ Saskia: Alles goed met jou?

@ MissX, Maart, Jennifer, Patries, enz..: Is alles goed met jullie??????

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!

@ Virginie. Hier ook hele verhalen hoor...maar nog niets van te verstaan :D Beterschap voor jou! Goed uitzieken en hopen dat Keld er niets van meepakt.

@ Mobielfreak Ik kan de foto ook niet zien....heb natuurlijk wel even op je hyves gekeken :D Leuk leuk leuk!

@ Darcy Succes van de week. Wel leuke dingen allemaal?
    Of vooral werk en studie......btw Hoe gaat t met de studie. Kan je t bijhouden allemaal?

@ Anoek Hier idd ook AB met spuitje moeten geven.

@ Miranda. Leuk dat jullie hadden afgesproken!
    Jullie kennen elkaar echt van hier toch? Of daarvoor ook al?

@ Joyce Heb je al kunnen bellen? Gaat t al beter?

Ben aan het werk vandaag, ben erg moe terwijl ik erg vroeg ben gaan slapen gisteren....misschien daardoor juist wel :rolleyes:

Deel Deze Pagina