September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goedemorgen meiden!

@ Saskia: Blijft ook lang aanslepen bij jou! Hopen dat er niets aan de hand is!

@ Joyce: Goed dat je een AB kuurtje hebt gekregen, hier ook aan de AB, eindelijk. Pfff, niet leuk het wachten op die uitslag, maar je hebt toch al iets gekregen, is wel goed.
    Ik zie dat je nog maar 6 weken te gaan hebt, wat gaat het toch snel!

@ Anoek: Wat naar van Sarah, ook al zie je niet echt iets aan haar, je maakt je toch zorgen. Ik zou ook terug naar de huisarts gaan denk ik.

@ Marsab: Druk, druk, druk, maar dit weekend de batterijen terug opladen!

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Het was al lang geleden en ondertussen is zoonlief ook voor de 1e keer naar de kapper geweest in januari (het was écht nodig), dus een fototje:

Ik ben zoooooo ontzettend gek op mijn schatje! :D

3. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Joyce. Laatste werkdag :whistle:
    Hoop dat je flink wordt verwent door je collega's vandaag :D
    Heb je al t idee dat de AB aanslaat? Gelukkig heb je doorgezet en heb je iets gekregen.

@ Anoek Gaat t al beter met Sarah? Dikke knuffel voor haar en hopen dat ze snel weer gaat drinken en dat t beter gaat!
    Hoe is t met de auto? Ben je teruggegaan? Jawel toch?

@ Patries Succes met t huizen kijken vandaag!

@ Lovewinnie Hoe gaat t met je?
    Heb je er pijn van?

@ Saskia Ander werk zoeken? Vond je t niet meer leuk?
    Veel plezier @ ballorig vandaag!
    Hopen dat t een positieve uitslag is van die longfoto's., hopen dat je snel een beetje opknapt. Beterschap voor jou!

4. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab. Ik haal die CP parken altijd een beetje door elkaar :(
    Huttenheugte is leuk....Heb ik verkering gekregen met Peter :D \:D/

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Joyce: gelukkig toch aan de AB nu! Hopelijk snel klachtenvrij!
    En: hoera je verlof begint!

Saskia: BEterschap zeg! Hopelijk komt er niets uit de foto's! En spannend nieuw werk: tell us more!

Pris: hoe is ie daar?

Virginie: ook beterschap! Wat een knap ventje is Keld toch! :)

Anouk: hoe is het nu met Sarah? en met jou?

@Marsab: sterkte nog even, bijna weekend! En alvast veel plezier op CP!

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Ik droomde vannacht dat ik moest bevallen van de twins. Pffffffff toch wel blij dat dat niet meer hoeft hihi, zeker met deze maatjes hihi ;) :)

7. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik probeer op dt moment op mijn gemakkie een bord salade te eten terwijl Tygo boven de hele boel bijelkaar schreeuwt :(
    Dinsdag wilde hij ook al niet slapen en nu weer niet. Terwijl ie wel in zijn oogjes aan t wrijven was en aan t gapen :rolleyes: Nou ja, ik lees hier wel een beetje bij voor wat afleiding :D
    Gisteren bij mijn moeder heeft ie wel goed geslapen s middags.
    We zien t wel.
    Verder gaat t goed...baal er van dat t de hele ochtend al regent en ik ws vanmiddag weer niet naar buiten kan. Bij jullie alles goed?

Droom? Klinkt meer als een nachtmerrie met de maten van de mannetjes nu :confused:

@ Virginie Ik vind Keld altijd al zo groot lijken. Wat een mannetje zeg!

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Pris: Geniet van je salade én van zwangerschapspagina! :) En onze kindjes worden ook wel groot, vind het zo snel gaan. deze maand is hij al 18 maanden! :confused: Binnen 6 maanden alweer feest! :)

@ Noor: Auw!!! Zou ik ook niet zien zitten hoor. Rare dromen soms. Ik droomde eergisteren dat ik zwanger was van een drieling! :)
    En bedankt voor het compliment!
    Hoe is het met jou en de kids?

9. Pris

Pris Fanatiek lid

Hij slaapt :D
    Duurt even maar dan heb je ook wat.

@ Virginie haha moeten we alweer na gaan denken over uitnodigingen en taarten :)

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Vandaag 34 weken zwanger en........nog 2,5u en dan heb ik verlof! :thumup:
    Kan echt niet wachten!

Noor: Pff, gelukkig was het een droom, hahaha! Moet er ook niet aan denken om met dit formaat kind te gaan bevallen :oops:

Marsab: Leuk Huttenheugte! Ben er zelf nog niet geweest, maar hoor er wel leuke verhalen over! En je ziet het aan Pris die daar Peter heeft leren kennen, haha.

Doegie

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@ziek: uit de longfotoos kwam dat er niets aan de hand is
    assistente hing al bijna op... was het niet dat ik het toch echt goed zat ben en dus vroeg "ja en nu? echt over is het namelijk niet"
    dus morgen weer naar het spreekuur
    daarna is het feestje voorbij.. mijn eigen huisarts doet namelijk niet aan spreekuren.. dus kan ik ook moeilijk sochtends rond half 9 even langs gaan :)

we'll see what happens :)

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Saskia: Balen dat je niet meer weet, maar wel goed dat er niets aan de hand is met je longen. Pfff.. Lastig als het zo blijft aanslepen.

@ Joyce: Verlof meid! Geniet er van! :D

@ Pris: Als ze slapen heb je toch een ogenblikje voor jezelf, is ook wel nodig vind ik! Ja, feesten en taarten, gelukkig heb ik nog effe tijd om te piekeren.. :)

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ehm... vijf minuten voor Miranda's voordeur, ik had luiers voor haar - en moest rap naar huis, want ik ging met manlief en zoon uit eten :)

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    hè, wat kinderachtig, dat doe je toch effe ;)

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Gonzo, Maart en Saskia; héél veel beterschap!

@Maart: da's het temperament van je meisje, he ;) Ik was vroeger ook zo'n driftkikker. Krijg het, net als jij, mooi op het bordje terug :rolleyes:
    Alles goed verder in het leven? Lang niet van je gehoord :)

@Gonzo: wanneer precies hoor je de uitslag? Vind het spannend voor je...

@Marsab: tussenuurtjes zijn soms lekker (effe koffie, laptop aan, rust), maar gisteren en eergisteren werd die tijd opgegeten door drukke leerlingen en vragen, vragen, vragen overal :( Nu wel even tijd :)

@Patries: zou ook nog niet boeken, maar tegen die tijd wél gaan, hoe klein je kindje ook is. Juist makkelijker, lijkt me :D Aangezien je niet van de schoolvakanties afhankelijk bent, kun je dan goedkoper gaan!

@Pris: heb vandaag weer eens colleges gehad. Ga er keihard aan trekken, wil eind juni alles ingeleverd hebben. Het is té veel, té heftig, een studie met gezin, baan en stage. Mijn vrijwilligerswerk staat op een te laag pitje nu en ook hobbies kunnen even niet. Letterlijk geen tijd :(
    Maar goed, straks weer een papiertje en titel erbij, 't gaat nergens over, maar het is wel een investering in de toekomst. Ik weet waar ik het voor doe.

@all: ben nu in drie weken tijd weer 4 kilo afgevallen en wil er nog zo'n 5 kwijt. Zit op mijn oude gewicht van voor de zwangerschap :whistle:
    Heb vanmiddag een GEWELDIGE bootcut jeans gekocht, staat erg leuk en ik voelde me gewoon sexy :oops: ;)

Genoeg ego, ik hoop dat het met jullie goed gaat.

@Lovewinnie: doe voorzichtig jij, dat vallen is nog link ook. Gelukkig ben je daarna thuis gebleven, even rusten!

@Miranda: hoe was het dagje werken? Ga zo Hotmail checken :)

@Mobielfreak: hoe gaat het met je meisje, Tim en met jullie gezin? Drukke tijden aangebroken, zeker?

@Joyce: VAN HARTE MET JE VERLOF, GENIETEN NU :D En fijn dat je een kuurtje kon krijgen, 't moet je wel irriteren, die pijn. Sterkte!

Iedereen een fijne avond. Ik vermoed dat Marsab naar The Mentalist gaat kijken, dat vind je toch leuk? Hier zappen en niks doen! Liefs!

16. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    @Darcy - goed van je hoor dat afvallen....en natuurlijk jezelf tracteren op jeans is nog beter :) ! Hoe is 't met Ollie zijn driftbuien?

Ik weet uiterlijk 17 februari de uitslag...tja, niet erg snel dus. Ik hoop maar dat 't meevalt...wel scary! Lief van je dat je er aan denkt!

@Noor - tjee, vind twee al een hele klus en zeker als ze op deze leeftijd zijn. Soms, als Thijs vervelend is, zeg ik wel eens dat ik hem terugstop...maar aan de andere kant, toch maar niet, ;)

@Marsab - oef, heb medelijden met je als ik jouw programma voor volgende week hoor, maar eerst even lekker relaxen in CenterParcs. Het park vond ik wel leuk, maar in ieder geval lekker om even weg te gaan.

@Anoek - hoe gaat 't nu met Sarah, heeft ze al wat meer vocht binnen?
    Is de auto al gemaakt?

@Joyce - fijn dat je een kuur krijgt, hoop dat 't snel helpt. Wel weer vervelend dat je moet afwachten wat de bacterie nou precies is. Enneh nog heel even en dan lekker genieten van je verlof!

@Saskia - gelukkig kwam er niks ernstigs uit de longfoto's, maar ze moeten natuurlijk wel even verder kijken. Hoop voor je dat je er snel vanaf bent

@Virginie - lekker mannetje heb je hoor! Straks moet je de meisjes van hem afhalen, haha!

Gisteren weer eens naar Dirty Dancing gekeken, ondanks dat ik de film tot vervelends aan toe gezien heb, toch weer kijken. Blijft toch wel wegzwijmelen...

Ga snel Thijs naar bed brengen en dan zelf ook maar richting mijn mand....ben nog aardig moe en nog niet erg lekker.

Fijne avond allemaal!

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    willen jullie allemaal heel hard duimen dat Sarah gaat drinken........ anders moeten we morgen naar de kinderarts.....
    Ze heeft wel 1/2 boterham op, dat is al heel wat en een potje fruit en 10 cc drinken.. niet zo heel veel dus

Liefs

ps de auto doet het weer gelukkig!
    Ik ga naar bed, ben totaal brak en sorry dat ik niet reageer, komt weer een keer

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hoi Meiden,

Sorry ik verwaarloos jullie een beetje :oops: Heb het dan ook zoooo druk en ben verschrikkelijk moe nog..
    Een turbobevalling is leuk, maar wel vermoeiend, veel last van naweeën helaas..

Tim had de eerste ochtend dat hij beneden kwam en ik Lisa op schoot had echt zoiets van: Mama? wat flik je me nu? Wat heb jij daar op je schoot?
    Nu raakt hij er wel aan gewend, rent 's morgens naar de box toe om te kijken of zijn zusje daar wel is hihi..
    Merk wel dat het ergens ook wel vreemd is voor hem, de aandacht delen met zijn zusje die wel erg veel bij mama op schoot zit of aan de borst hangt..

Verder is het gewoon een heerlijk meisje, zo rustig en tevreden. Je hoort 'r alleen maar als ze honger heeft, verder is ze stil, het is nu al zo anders als met Tim.. Tot op heden ziet ze ook nog niet geel gelukkig. En afgelopen nacht liet ze me zo maar even 5 uur slaap pakken en kwam toen pas voor een voeding, heerlijk! :D
    Ben echt zo trots op me mooie meisje :D

Ik voel me verder op zich goed, niet dat overreden gevoel als ik toen bij Tim had..

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Vanochtend sinds dinsdag weer een plasluier en ze greep meteen naar haar flesje en heeft 30 cc gedronken, uit zichzelf dus we hoeven in ieder geval niet naar het ziekenhuis. Man wat ben ik blij zeg, kreeg gewoon tranen in mijn ogen van blijdschap om een plasluier.

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen mama's :)

@Mobielfreak: vind het juist knap dat je nu al tijd vindt om hier te zijn :confused: Al is het wel erg leuk om te horen hoe het gaat en met je kleine meisje, klinkt geweldig :) Kraamhulp morgen of vandaag voor het laatst?

@Anette: logisch dat je opgelucht bent... nu hopen dat ze gedurende de dag meer en meer wil gaan drinken. Gelukkig!

Ga weer weg, manlief wil werken achter de pc. Straks een nieuw bezoek aan het Amsterdamse Bos en de geitenboerderij, leuk, het is heerlijk weer!

Deel Deze Pagina