@ Anoek Gelukkig maar Hopen dat t nu steeds een beetje beter gaat. @ Mobielfreak. Ik vind t al heel wat dat je tijd hebt om iets te laten horen! Lekker dat Lisa je een paar uurtjes heeft laten slapen. En heerlijk dat jullie een goede start hebben! @ Gonzo. Wat duurt dat lang zeg, 17 feb pas! Weet iedereen al dat je zwqanger bent of moet je het nog vertellen. Hier ook dirty dancing gekeken. Blijft leuk @ Darcy Klinkt idd weer heel erg heftig. Je weet iig waar je het voor doet en dat is t waard. Ik vind t erg knap van je! Er zullen er genoeg zijn die t op een lager pitje hadden gezet of zelfs gestopt zouden zijn. Petje af voor jou! Nog een paar maandjes en je hebt t papiertje in je handen! @ Afvallen. Goed zeg van je Darcy! Mij lukt t niet Heb gisteren een behoorlijke huilbui gehad omdat ik gewoon een mega pens heb. Ik vind t niet mooi en t is gewoon lelijk. Peter vindt me mooi zoals ik ben maar ik niet. Ik was best wel slank voordat Tygo in aantocht was maar is weinig van te zien. Ik zit aan de yoghurt maar die buik blijft en ik baal er verschikkelijk van. Tuurlijk weet ik dat er 9 maanden een ontzettend lief mannetje in heeft gewoond waar ik ontzettend blij mee ben maar dat wil niet zeggen dat ik een dikke buik mooi hoef te vinden. Ik ben op dieet en drink me suf aan t water en merk wel dat er steeds een beetje af gaat maar gaat me niet snel genoeg. Ik ga, als het in dit tempo doorgaat, in april weer met acupunctuur beginnen, even kijken hoe t nu gaat. In juni wil ik echt weer op gewicht zijn (jaar nadat ik ben gestopt met bv) Zo dat was effe ego
Darcy, Mijn moeder zegt ook zo was jij vroeger ook heel eigenwijs en doen waar je zin in hebt. Afvallen, pfffff wil er niet aan denken bij mij moet er ook nog 6 kg af. Het lukt maar niet. Yasmine heeft trouwens ontstoken oogjes. 's morgens zaten ze helmaal dicht en ze kreeg ze niet open. Ik heb het even schoongemaakt en toen ging het weer. Volgens mij kan je er niks aan doen dan alleen goed schoonhouden.
@ Mobielfreak: Ons verwaarlozen?? Je bent net bevallen meid, knap dat je hier al bent! Geniet lekker van je kraamtijd, en zo te zien lukt dat wel! @ Maart: Keld heeft dat ook af en toe, vind het altijd zo zielig en je ziet ook dat hij niet goed snapt wat er gebeurt dan. Ik heb druppels gehad voor zijn ogen toen, na 2-3 dagen was het over. @ Pris: Ik begrijp je hoor. Ook dat je man je mooi vind maar jij jezelf niet. Hier hetzelfde. Ik ben nogal gevoelig als het op afvallen en aankomen komt, verdraag niet dat ik aankom. Tja, probeer nu zo gezond mogelijk te leven en hopen dat ik gewoon op gewicht blijft. Succes hoor meid! @ Darcy: Veel plezier straks! @ Anoek: Geweldig dat Sarah een plasluier had!! En dat ze uit zichzelf gedronken heeft. Nu duimen dat ze steeds meer zal gaan drinken. @ Gonzo: Pffff, lang wachten hoor. Dirty Dancing is inderdaad een heerlijke film, krijg er ook zin in!
hoi allemaal. afvallen: dat heb ik nooit bewust gedaan gelukkig. bij alciia ben ik van de 68 naar de 88 gegaan en na 6 maanden na de bevalling woog ik er nog 63. iets te weinig nu ben ik van de 63 naar de 69 gegaan en dat heb ik er echt zelf aangevreten. hoop dat ik straks weer zo makkelijk afval maar ben blij als ik 68 kilo ga wegen. minder hoeft niet succes voor de dames die wat meer moeite hebben met afvallen. kan niet leven op een dieet pff. anoek: wat fijn dat ze eindelijk weer gaat drinken. plasluier is al een goed teken. mobielfriek: ben zo benieuwt hoe alicia straks gaat reageren. als ik het bij jou lees denk ik wel dat het goedkomt. zal inderdaad wel even wenne zijn om je mama te delen haha. hier vanmorgen lekker gevingerverft en wat heeeft ze toch prachtige kunstwerkjes gemaakt haha. daarna pannekoeken gegeten met veel stroop en suiker en ze is heerlijk met een vol buikje gaan slapen. nu is ze wakker aan het worden dus ben er weer weg van
@ Mobielfreak: je hoeft je niet schuldig voelen dat je weinig op het forum zit, maar het komt wel goed meissie. Ik heb je fotos op hyves gezien, zo lief baby. @ anoek: geweldig dat sara eindelijk drinkt en een plasluier heeft, dat is een goed teken! @ afvallen: ik was toen 2 weken ziek aan griep, mooi meegenomen dat er 3 kilo afgevlogen is. Ik weeg nu nog minder voordat ik zwanger was van Matthew. Ik weeg nu 69, toppie. Ik ga probere iedere dag buikoefeningen doen om mn buik plat te maken @ pris; heerlik dat je nu verlof hebt, geniet er van! @ lovewinnie: leuk van die vingerverven. Matthew wilt geen vieze handen hahaha! IK ben vanmorgen met Matthew bij mn vriendin op bezoek geweest. Ze is de moeder van 5 kinderen, de oudste is 15 jaar en de jongste bijna 2 jaar. Tot mijn verbazing.... is ze zwanger van 6e kind! Ze wilde me verrassen! Ze is nu 34 weken zwanger! Haar droomwens is om 6 kinderen te hebben, haar wens komt uit! Niet te geloven zeg! En ze is onlangs 40 jaar geworden! Een petje af voor haar!
Hé meiden! Pris: Ik begrijp je heel goed meid! Ik kan wel zeggen dat ik je absoluut niet dik vindt, maar het is je eigen gevoel natuurlijk! Het gaat je zeker lukken meid, want je bent al zo goed bezig, kop op! Anoek: Pff, gelukkig meid dat Sarah weer wat heeft gedronken, een hele opluchting en je hoeft gelukkig niet naar de kinderarts. Dikke knuf voor je meisje en voor jou natuurlijk ook! Dat ze maar snel de oude mag worden. Darcy: LEUK, LEUK, LEUK, de geitenboerderij! Wij zijn er regelmatig te vinden. Ik ben vanochtend naar de kinderboerderij bij ons in het dorp geweest en daarna de eendjes brood gegeven, zó leuk! Mobielfreak: Jij ons verwaarlozen? Hallo meid, je bent net bevallen zeg, ik vind je nog snel online En wat een heerlijk grietje hebben jullie zo te lezen zeg, en ze laat mama ook lekker slapen! Geniet ervan! Ik kan niet wachten om onze uk in onze armen te sluiten. All: Proefdruk geboortekaartje is binnen, helemaal geweldig! Het is een iets andere foto geworden dan dat ik hier hebt geplaatst, aangezien die foto helaas te onscherp was voor het kaartje, maar de foto die we nu hebben is ook helemaal geweldig!
Zo, heb nog exact 10 minuten voordat mijn haarverf eruit gewassen moet worden, dus... here goes! @Pris: afvallen - hier geen dieet, hoor. In mijn geval is het a) regelmatig eten (lukte op school vaak niet, nu gewoon wél doen dus) b) niet snaaien en c) zuinig aan met de wijntjes. Werkt prima. @buik: hier ook nog zo'n buddha-ding, zo'n flubberding dat een eigen leven leidt. Ik riep tijdens de zwangerschap, dat er een hele serre werd aangebouwd door Ollie - 't is jammer dat de schuifpui nog is blijven staan, zeg maar 8) Ik ga dus niet voor plat, maar wél voor slanker. Komt goed bij jou, zou alleen misschien niet te veel focussen op die yoghurt - mijn acupunctuur-dame zei, dat koude yoghurt juist de stofwisseling remt!!! @Lovewinnie: Ollie maakt zijn handen ook niet vuil aan verf, op het kdv moeten ze ook niet proberen om samen te gaan kliederen. Hij houdt meer van eh... aarde... zand... modder... steentjes... blergh. @Maart: negeren, die driftbuien. Des te sneller is de lol eraf (echt waar) en wat betreft de oogjes: gekookt water op een watje en dat een paar dagen een paar keer per dag, lijkt mij ook het enige dat je kunt doen. Sterkte! @geitenboerderij: niet geweest, Ollie wou niet slapen, toen weer wel, daarna met papa op reis naar Utrecht (en tukken in de auto, hopelijk.) Ben zelf even wezen shoppen en nu hier. Ga haartjes uitspoelen, tot laters!
@ Darcy: Ik denk dat jou manier wel een goede manier is om af te vallen. Of tenminste om op gewicht te blijven. Mijn probleem is dat ik gek word als ik een tijdje geen chocolade meer heb gegeten en zéker als ik geen chocolade mag eten.. Pff.. @ Joyce: Ben benieuwd naar de foto! Altijd leuk die geboortekaartjes. @ Miranda: 6 kinderen, petje af voor je vriendin, zou het niet kunnen hoor! @ Lovewinnie: Ik heb ook zo'n kind die niet zo graag zijn handen vuilmaakt. Als hij eet en zijn hand is maar een beetje vuil steekt hij ze al uit om ze proper te maken. Hetzelfde als hij een stofje ziet, dan raapt hij dat op en komt hij dat aan mij geven. En, als hij papiertjes ofzo op de grond ziet liggen, gaat hij dat in de vuilnisemmer gooien! Haha, mocht dat zo blijven, handig!
He meiden, @Mobielfreak: GEFELICITEERD! een meisje, leuk hoor! @Anoek: hoe is ie nu met Sarah? @potje: zo nu en dan zit Jesse ns op het potje als hij toch al en schone luier moet. Gewoon om even te wennen. Hij vindt het wel grappig, maar doet niks. @ Marsab: het is echt weer een drukke periode op school bij ons ook. De rapporten en 10 minutengesprekken komn er weer aan. Wat leuk dat je de mr-cursus doet. Ik doe hem ook. Ben afgelopen woensdag de 1e keer geweest. Nog 3 keer. Vond het wel intressant. Hier een zielig uitziende Jesse, hij heeft aan beide kanten een oogontsteking, wat betekend dat hij opgeztte oogleden heeft en er veel troep uit zijn oogjes komt. We hebben nu zalf van de dokter. Nu maar hopen dat het snel over gaat. Verder is hij wel vrolijk en speelt hij gewoon. Zijn onderste kiesjes zijn nu ook beide door. Hij heeft nu 8 tanden (4 onder, 4 boven) en 4 kiezen (2 onder, 2 boven). Hij snapt ons ook steeds beter en wil overal mee helpen; boodschappen opruimen, tafel dekken enz. Hij zegt ook steeds meer woorden. Hij wordt steeds meer een peuter en het baby is er echt helemaal af. Ben zelf nu wel wat beter, maar de verkoudheid wil maar niet over, het is tijd voor voorjaar (maar dat zal nog wel een maand of 2 duren). Groetjes Simke
weer even ego Sarah heeft weer flinke diarree, ik nu dus ook en met mijn moeder gaat het helemaal niet goed. Flinke buikgriep, vannacht 3 keer flauwgevallen en mijn vader heeft de huisarts gebeld en die is gekomen. Nu moet ze elk kwartier drinken en ze krijgt een ab kuur. Nu ga ik daar even de boel opruimen, poetsen en een was draaien. Sarah heeft geslapen van 4.30 tot 7.45 dus dat is de moeite, pfff ik kan er niks aan doen maar ik ben echt kapot Liefs
@anette; pfoe wat een gedoe zeg Hoop dat iedereen snel weer beter is Je moet zelf ook af en toe rusten he! Kan me voorstellen als je zo ook niet meer zo goed weet waar je het moet zoeken...
@Anette: wat rot om te horen allemaal Kan je vandaag zelf nog een tukje doen, vanmiddag ofzo? En hoe gaat het met Sarah's drinken nu ze zo diarree heeft...? @Saskia: schone longfoto's - wil dit nu zeggen dat je nog vervolgonderzoeken krijgt? Ook jij sterkte met het hoesten...
@darcy: weer bloed laten prikken... maar vraag me af of er wat uitkomt snap er weinig van iig @anette: hoe gaat het nu daar?
@Saskia: wat hopen ze te onderzoeken in je bloed? Kijken ze of je allergisch of astmatisch bent, ofzo? @Anette: hoe is het nu? @all: zit boven te bedenken hoe we Ol gaan verhuizen naar de voorkamer - in de voorjaarsvakantie dan maar, als ie dan niet slaapt, ben ik i.i.g. vrij Het wordt dan ook eens tijd voor een peuterbedje, denk ik. Wat groeien onze kindjes toch hard Vraag: Ollie eet beroerd op het moment - wil geen warm eten. Dat is voor onze veelvraat een unicum! Is het normaal rond deze leeftijd? Heeft het met de groei/peuterpuberen/etc. te maken? We schenken er maar niet te veel aandacht aan...
Ik sluit mij ook aan bij Darcy hoe het met Annette nu gaat. En vervelend voor Saskia dat ze niets kunnen vinden! Matthew is ook aan een peuterbedje toe, want we denken dat de ledikant nu beetje te klein voor hem is. Ik denk dat hij in de lente een nieuw bed gaat krijgen. En....Matthew eet al een week geen warme maaltijd, hij gooit z'n vork weg, duwt warme eten weg. Liefst boterham, fruit en zo. Ik denk dat het een fase is, dat hoop ik van wel. Zolang hij genoeg fruit binnekrijgt, is het prima. Jij bent dus niet de enige met Ollie....wat is er met onze Weegschaal-boys?
Klinkt als wat Marissa ongeveer een maandje geleden had Gelukkig eet ze nu weer lekker haar bordje leeg. Zo ik dacht ik kom hier nog eens kijken, maar er is zoveel gekletst dat ik even niet meer weet wat er geschreven is. In ieder geval een hele dikke knuffel voor de mama's die dat nodig hebben Verder hier weinig nieuws. Marissa is afgelopen donderdag voor het eerst een halve dag naar de opvang geweest en het ging super. De leidster zei dat het niet te merken was dat ze nog nooit naar de opvang geweest is. Dus aanstaande donderdag mag ze de hele dag Ben benieuwd hoe dat gaat, dan moet ze daar ook slapen namelijk, dat is meestal wat lastig, slapen op een andere plek dan thuis... Nou wij gaan even snel een rondje wandelen en dan Marissa in bed stoppen, dan kan ik nog wat rommelen op zolder. Tot later weer meiden, ik hoop deze week meer tijd te hebben om hier te kletsen.
hmm anne heeft da tnu ook af en toe maar als je volhoudt.. na 3 happen worstelen heeft ze dan toch spontaan WEL honger @darcy: nou ze gaan kijken of alle ontstekingscellen weg zijn.. (die zaten er vorige keer ivm longontsteking.. dus zouden nu weg moeten zijn) en inderdaad allergietest zou geen astma moeten hebben begreep ik.. dan piep je ofzo en hij heeft laatst zuurstof in mn vinger ofzo gemeten? maar dat was 99% en dus prima we horen het maandag wel