September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Mobielfreak ja snap het verhaal, maar vind het toch wel jammer dat je nu ook niet echt kan genieten van je nieuwe gezinnetje zeg maar. Wel weer fjin dat ze ook mee betalen aan de huur en zo, scheelt toch ook weer dan. Kan je misschien een huishoudelijke hulp van betalen, is ook wel fijn denk ik met zo'n druk gezin dan. (ik heb het niet hoor maar heb ook niet zoveel mensen in huis).

Ik zie net dat ik kaarten heb gewonnen voor de 9 maanden beurs! Ik ben helemaal blij verrast! Ik wilde er dolgraag naar toe maar had nog geen kaarten gekocht.
    Gaan er nog meer meiden van hier naar toe?

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    moushy, mooie buik hoor en wat een leuke foto met die echo voor je buik.

mobielfreak, heftig allemaal zeg, ik kan me heel goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten maar kunnen ze geen hulp krijgen van de gemeente? Jullie hebben wel genoeg aan jullie hoofd. En wat een fijne kraamhulp, geweldig dat er zo'n mensen zijn.

en zuster Anne, wat LIEF! En beterschap maar met zo'n liefdevolle verzorging knap je hopelijk sneller op.

Rootje, een dagje voor jezelf is toch af en toe ook erg lekker (vind ik dan, ahum). En als je weet dat ze het zo fijn vinden op het kdv kun je met een gerust hart iets voor jezelf gaan doen en straks Marissa weer gaan halen. Ik vind dat na zo'n dagje ook een heerlijk moment, twee armen de lucht in en een dikke kus, heerlijk.

Ik ga dweilen, is hard nodig want die antilek bekers lekken als een gek.

Hoe leer je een kindje uit een rietjesbeker drinken, Sarah snapt er geen bal van, ze ziet dat er drinken in zit en krijgt er niks uit......

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@anette: wij hebben een tommytippee antilek.. die lekt echt niet :)
    wel ietsje duurder.. maar dan heb je ook wat ;)
    8e bij de etos :)

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.378
    36.246
    113
    @mobielfreak: jeetje meid, wat een situatie weer. Zo kun je ook niet even lekker alles op een rijtje krijgen met je eigen gezinnetje zeg. Sterkte en probeer toch nog een beetje te genieten he meid!

@gonzo: sjonge jonge, jij hebt ook heel wat te verduren zeg! Het wordt tijd dat je eens onbekommerd van je zwangerschap mag genieten. Wat kan het soms oneerlijk zijn. Ik hoop voor je dat alles goed is met je babytje. Is er nog iets verteld over wat er evt kan/moet gebeuren of weten ze dat pas na het onderzoek van je man?

@anette: jesper snapte het drinken uit een rietje van de een op andere dag, gewoon blijven aanbieden en dan heeft ze het in een keer door! ook een nijntjetaart, wij hadden ook een nijntjetaart. Ben dan ook wel gek van nijntje haha.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.378
    36.246
    113
    @saskia: jij blijft ook maar aanmodderen zeg en lekker uitzieken met een kleine thuis zit er ook niet in he? Sterkte meid en ik hoop dat er snel wat duidelijk voor je komt.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja huisarts was net hier
    en die merkte tussen neus en lippen op dat anne ook allerlei virussen meeneemt van het kdv
    en dat ik waaschijlijk weinig/geen weerstand heb
    (verder klinkt alles goed en ziet het er ook gewon goed uit namelijk)

zijn tip: 3x600ibu aangevuld met paracetamol
    en neusspray.. zodat ik er geen holteontsteking bij krijg per ongeluk

dus straks maar even shoppen
    weinig zin in.. maar er is ook geen brood in huis dus eruit moten we toch :)

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Saskia, klopt wel van het kdv, mijn vriend is echt nooit ziek maar sinds Sarah naar het kdv gaat loopt hij vaak te snotteren, is zelfs thuis moeten blijven van het werk.
    Ik ben weerstandtabletten gaan gebruiken van davitamon, ik dacht, kan geen kwaad. Nu ben ik weer over gegaan naar gravitamon ;)
    Beterschap en stomen wil ook wel eens verlichting geven.
    Ik zal eens kijken naar zo'n antilekbeker. Word er niet goed van, dat gelek

dadelijk ga ik gewone melk geven in een drinkbeker, we willen het flesje af gaan bouwen. ZE is echt getrouwd met dat ding. Het avondflesje zou er volgens het cb af moeten zijn maar ze drinkt nog 210 cc op, ze wordt er ook wakker voor (ze heeft nog steeds een slaapje van 18.30-19.30).
    Ach, wij vinden het geen probleem, als ze het lekker vindt, prima toch!

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ mobielfreak: verdorie zeg voor jou! Je had een leuke kraamtijd moeten hebben...nu je schoonouders bij jullie komen intrekken. Ik snap dat niet dat ze niet kunnen betalen (ik bedoel hebben ze dan geen verantwoordingsgevoel voor financiën?). Jaaaa echt schat van je kraamhulp!

@ mouschy: gefeliciteerd met het winnen van de kaartjes voor de beurs. Nee ik ga er niet heen.

@ Anoek: wat leuk van die schoentjes. Matthew heeft nu ook maat 21/22. 2 schoentjes van maat 21 en maat 22 echte adidas sportschoentjes.

@ Saskia: klopt ook wel van het kdv. Jeroen en ik worden sneller verkouden of ziek via Matthew. Ik zie vaak snottebellende peutertjes rondlopen. Ook wanneer als ik Matthew op het kdv wegbreng, komt er een snottebellende kind naar ons toe. Ik zeg dat meteen tegen de leidsters of ze haar/zijn neusje wilt wegvegen. Dat doen ze dan gelukkig wel. Logisch als Matthew dat meekrijgt van de anderen...

@ riet drinken: Matthew snapt dat nog helaas niet. Wel probeer ik hem oefenen met beker drinken. Ene moment gaat prima en andere moment niet.

@ ongi: ja het zet door.... :)

Ik ga maar weer verder aan het werken en mijn lunchpauze is weer om!
    Liefs, Miranda

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ik slikte dat ook toen ik zwanger was van Matthew....ben je misschien stiekem van plan.... :) :oops:
    Ik denk van niet want je bent toch aan het herstellen van je blindedarmoperatie...

10. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

Tis alweer een week geleden dat ik me hier gemeldt heb. Ik weet echt niet waar jullie de tijd en energie van dalen hoor om te reageren. Ik heb wel meegelezen, maar daar blijft het nu even mee.

@Mobielfreak: Jeetje meid wat een gedoe zeg. Kan me voorstellen dat jullie het niet echt zien zitten om je schoonouders in huis te nemen, zou er zelf niet aan moeten denken :oops:. Vooral niet in jullie situatie net een kleine, al druk genoeg met Tim en Mike en dan ook nog zelf het 1 en ander op orde moeten krijgen. Kunnen je schoonouders echt geen hulp krijgen via de gemeente of zo? Moet zeggen dat ik het wel stom van ze vindt om in de schulden te komen, vooral omdat je schoonvader het zelf goed weet. Dan maar ff niet koppig zijn.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal. En schrijf er het hier maar lekker van je af.

@Gonzo: Jeetje meid het eind maar niet op, wanneer mag je nu van je zwangerschap genieten? Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt. Hoe vindt iedereen het eigenlijk dat Thijs grote broer wordt?

@Anouk: Wauw nog maar 4 dagen en dan is Sarah jarig. Spannend hoor. Klaar met alle voorbereidingen? Hoe voel je je nu? Sarah der 1ste schoentjes, leuk hoor.

@Miranda: Fijn dat het doorgezet heeft. En werkze vandaag.

@Darcy: Meid super knap zeg dat je weer op je oude gewicht zit. You go girl! Verder weer druk hoor ik met studie, werk, Ollie etc etc

@Joyce: heerlijk van je verlof en nesteldrang aan het genieten? Heerlijk toch zo'n dagje alleen thuis, ff wat tijd voor je zelf. Heb je nu extra hard nodig. Ik wil Jamie in mijn verlof ook gewoon naar de oppas blijven brengen. Goed voor jezelf en voor onze peuters blijven ze er ook aan wennen dat ze naar de oppas gaan.

@Marsab: Ik heb je temp kaartje bekeken maar ik zou ook zeggen dat het je eitje was. Wel raar dat je temp nu weer omlaag is gegaan. Neem je kaartjes gewoon mee naar de gyn volgende week. En wie weet over 2 weken toch ongesteld en komt je cyclus beter op orde, tja of toch een positieve test. Meid hou de moed erin. Het gaat goed komen, je zal het zien. Soms is het moeilijk, vooral omdat je zo graag wilt. Maar blijf positief

@Rootje: heerlijk dat Marissa het zo naar haar zin heeft op het kdv. Nu heb jij ook ff wat meer tijd voor jezelf en voor je eigen zaak. Fijn dat jullie zo'n leuke week hebben gehad. Ff niets doen, heerlijk.

@Mouschy: Wauw mooie buik hoor, groeit aardig door. Ik zal mijn foto van het weekend ff plaatsen. Balen dat je nog steeds moet spugen.

@Brigitte: mooie buik meid. Wauw gaat echt hard, al 29 weken. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.

@Saskia: Beterschap meid. En wat lief dat Anne zo goed voor je zorgt. Hier trouwens ook meer vatbaar voor verkoudheden en griepjes. Jamie neemt alles mee naar huis van de gastouder. heerlijk gewoon. bleh

@Hellokitty: Succes bij de octeopaat. Balen meid dat je zo gespannen bent en nu niet eens je verhaal kwijt kan, waar je misschien wel behoefte aan hebt. Succes en sterkte.
    Sorry meiden rest komt vanavond.

Mijn update:
    - Jamie is al paar dagen hevig verkouden, ook slecht slapen 's nachts
    - Jamie zijn 2 onderkiezen zijn doorgekomen. Hij heeft nu 7 tanden en 4 kiezen
    - Ga Marc zo ophalen van Schiphol. Hij is voor paar dagen in Frankrijk geweest voor werk.
    - Vanmorgen check bij vk, alles goed. Baarmoeder zit al iets hoger, maar dat kan bij een 2e, verder alles goed.
    - Nog steeds moe en moe, vooral nu Jamie zo slecht slaapt en hangerig is. Hij wil maar bij mama en huilt om alles. Ben blij als Marc straks thuis is
    - Vanmiddag weer 2 huizen bezichtigen. Vorige 2 van afgelopen week zijn al van het lijstje geschrapt, vonden we helemaal niks.

Ik ga er vandoor Jamie wakker maken en opweg naar Schiphol.

Tot snel meiden.

Liefs, Patries

11. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

De poetsvrouw komt zich ook weer even melden ;)

Mobielfreak: Jeetje meid, wat een gedoe allemaal zeg, heftig hoor. Ik zou er ook niet op zitten te wachten om mn schoonouders in huis te halen :( , maar wat je zegt, je kan ze ook moeilijk op straat laten staan. Gewoon weer een rotsituatie, houdt het nou nooit op bij jullie!
    Gelukkig heb je ons nog om je hart te luchten! ;)
    Voor de rest alles goed met Lisa en Tim natuurlijk niet te vergeten?

Mouschy: Mooie buikfoto meid en je zit ook al bijna weer op de helft, wat gaat het hard hé?!

Patries: Dus nog lekker druk op zoek naar een huis in Krommenie, leuk hoor! En wat fijn dat Mark weer thuiskomt, toch weer een extra paar handen, ja toch! En wat fijn dat alles goed was bij de VK. Ik mag morgen weer :D

Miranda: Gelukkig voor jou dat je ongi hebt doorgezet!

Schoentjes: Kyra heeft momenteel maat 21 van schoentje, maar vinden jullie het ook zo moeilijk om leuke schoentjes voor onze kids te vinden? Heb nu hele leuke laarzen gezien van Clic bij de Kidsfactory, maar zijn alleen €90,- :confused: Vindt ik eigenlijk toch wel een beetje te gek, jullie? Maar.....ze zijn zòòòòò LEUK! :D

Vandaag weer verder gegaan met de keuken en ben nog niet helemaal klaar. Pff, lekker hoor een grote keuken, maar tis ook een hoop werk :oops: Gistermiddag heel onze kledingkast uitgemest, weer een zak vol met kleding weggebracht :rolleyes: Maar wat een heerlijk gevoel, hahaha
    Dave is ook lekker vrij vandaag en heeft Kyra vanochtend naar het KDV gebracht, dus we zijn lekker aan het rommelen thuis. Heb hem geloof ik ook aangestoken met de nesteldrang ;)

Oh ja, kreeg zojuist een stoeltje binnen van Fisher Price Learn and Laugh, die ik via Marktplaats had gekocht, zò schattig en leuk! Ben benieuwd wat Kyra ervan vindt, als ze straks thuiskomt....

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey meiden,

@mobielfreak: 't is superlief van jullie om dit te doen voor je schoonouders, maar ook ik vind het onverantwoord. Je hebt dan wel de fysieke ruimte, maar je bent nét weer mama geworden en zit middenin het vinden van een nieuw levensritme :confused: Rustig aan, jij! Wie zorgt er voor jou als het misgaat?

@Anette: aftellen voor jullie, je meisje bijna 1. Zal een dag vol flashbacks worden en natuurlijk groot feest :)

@Joyce: wij hebben hier een schoenenzaak die echt mooi spul verkoopt, maar ik let op de uitverkoop bij hem. De eigenaar doet regelmatig "2 voor de prijs van 1" of flinke kortingen. Ollie draagt Petit Shoes, superzacht leer en flex. Voor 45 euro klaar, mooie schoenen!
    Verder kun je ook slagen voor merkschoenen bij een Scapino bijvoorbeeld. Goed kijken, 't is erg populair!

@Patries: lekker dat Marc terugkomt vandaag :) Welke huizen staan er ter bezichtiging op het nieuwe programma? Ook in Krommenie? Staat ook e.e.a. te koop in Wormerveer trouwens - op de Wandelweg. Supermooie huizen!

@Mouschy: gefeliciteerd met de gewonnen kaartjes, leuk! Ik ga dit jaar ook niet heen, mijn man is er overigens vandaag aan het werk (schilder) en het belooft dit jaar weer mega te worden - Prénatal is hoofdsponsor en heeft twee enorme stands mét veel aanbiedingen, zei hij.

@rietje drinken: hier gebeurde het opeens. Bij de Griek (wij ouzo, ons ukkie appelsap met een rietje) - meneer wilde blijkbaar per sé meedoen.

@Saskia: wat een lief meiske heb je dan, hè? Zo aandoenlijk - wel pittig, als je zelf niet lekker bent, maar ze zal je ook fijne afleiding geven. Beterschap, meis!

Ik wilde je trouwens nog een tip geven tegen het hoesten.
    Mijn overgrootoma, een rasechte Amsterdamse, kwam ermee. Het werkt echt. Maak een theedoek nat onder de warme kraan, wrijf er zout in en draag de doek om je keel 's nachts (even een sjaal eroverheen, blijft ie zitten.) Het voelt raar, het zit raar, maar het werkt erg goed bij onstekingen, hoesten en benauwdheid. Ik heb hier i.i.g. ervaring mee :rolleyes: ;)

@Rootje: je hebt je handen vrij vandaag. Geniet ervan, hoop dat je een berg werk kunt verzetten en ook lekker ontspant!

@Marsab: hoe is het nu met je? Laat je niet gek maken, hoor. Knuffel!

@all: mijn man belde gistermiddag om vier uur - Ollie had opeens weer 40 graden koorts. Pcm gegeven en vandaag thuis bij mij - hij krijgt elke 6 uur een pcm. Rode wangen, glazige oogjes - hij voelt zich niet lekker.

Ik wilde aan de studie (met Ollie op het kdv), maar heb een ander ding gedaan: Ollie's babykamer verhuist naar de voorkamer. Daar ligt hij nu heerlijk te slapen :)
    De kleine kamer wordt tijdelijk een hobbykamer/meditatieruimte, totdat er hopelijk nog eens een beebje in mag slapen ;)

13. Jmr

Jmr Niet meer actief

hai mama's

nog ff snel wat krabbelen voordat ik naar de osteopaat moet....

Saskia, hihi zuster Anne....lief hoor! En idd onvoorstelbaar wat ze allemaal opslaan in dat kleine koppie.....

Mobielfreak, jeetje meis wat een toestand....niet verstandig dat je schoonouders bij jullie komen wonen...maarja je kunt ze ook niet op straat laten staan! Wat een moeilijke situatie! Kunnen ze nergens anders terecht, bij vrienden ofzo? of andere familie?
    En wat denkt die VK wel niet, meteen te dreigen met de kinderbescherming....die ziet de dingen wel heel zwart/wit!

Rootje, heerlijk even de handen vrij! En wat gaaf dat ze het zo naar haar zin heeft op het kvd....

Gonzo, wat betekent het dan voor je zwangerschap als Thijs wel de drager is van het gen? dikke knuf voor jou want het zit je niet mee!

oooooh vanavond meer, sorry! Mn meissie word wakker! Ze is niet helemaal lekker te pas! Steeds jengelen en huilen en gister al met koorts uit bed gehaald......hmmm tandjes of word ze ziek?

14. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben vandaag naar de VK geweest op controle. Ik mocht onverwachts toch eerder komen, dus ik helemaal blij haha. Maar helaas kreeg ik geen echo waar ik wel een beetje op gehoopt had. Ze zei dat het apparaat te oud was om het goed te kunnen zien wat het is/word. Dus ik moet echt geduld hebben tot de 27e... Maar alles was verder goed, de baby ligt al erg hoog, maar dat dacht ik al want dat heb ik zelf ook gevoeld. Zelfde als bij de jongens dus. Mijn hartslag was mooi laag (zoals altijd). En ik ben iets aangekomen, voor het eerst! Dus mag allemaal niet klagen gelukkig! Ik heb natuurlijk ook even geluisterd naar de harslag van de beeb en die was ook erg mooi.
    Nu dus wachten tot vrijdag de 27e

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hoi meiden,

Ik heb de hele dag gewerkt en moet zo weer weg, dus ik reageer snel...anders morgen denk ik!

xxx

16. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Mobielfreak. Wat een toestand zeg. Is er echt geen andere oplossing dan.Ik begrijp wel dat je t liever niet hebt dat ze komen maar dat je aan de andere kant geen keuze hebt. Kan je geen max. stellen. Dat ze uiterlijk op 1 aug / sept weg MOETEN zijn ofzo. In de maanden die komen hebben ze dan tijd zat om een oplossing te bedenken. Wat ik niet helemaal begrijp (sorry hoor) dat je mi de huur niet betaald van geld dat je in huis hebt en dat je na 1 keer (of een koppige actie) echt je huis niet wordt uitgezet.
    Wat een super lieve kraamverzorgster hebben jullie gehad zeg. Super dat ze jullie helpen wilt. Jij hebt volgens mij veel te veel aan je hoofd zo de eerste weken van Lisa! Succes ermee!
    En ms kunnen je schoonouders jullie idd wel helpen financieel gezien. Gewoon huur vragen, dit zal jullie veel besparen!

@ Marsab Leuke banner!

@ Hello Kitty Ik vind de nieuwe H&M catalogus helemaal geweldig........heb alweer t een en ander besteld ook...nu maar even wachten en hopen dat ik binnenkort een maatje kleiner aan kan.
    Is t gelukt bij de osteopaat. Irritant zeg die pottenkijkers. Denk je dat ze nog steeds meelezen? Wat een zielige mensen zeg!

@ Gonzo ..Wat een verhaal zeg jeetje. Hopenlijk snel duidelijkheid!

@ Anoek. Leuk zeg dat Sarah steeds meer gaat doen. Leuk een Nijntje taart (wij hebben wel Tygo door midden gesneden)! Nog een paar nachtjes!

@ Mouschy Buikje groeit goed zeg!
    Fijn dat alles goed was bij de vk...even wachten nog op t geslacht....Kom je t hier ook zeggen of houd je t voor jullie zelf? Leuk dat je die kaarten hebt gewonnen.

@ Saskia haha dokter Anne.
    Ze pakken dingen zo snel op....Beterschap!

@ Rootje Ach beter mama vergeten een kusje te geven dan er huilend heen moeten toch? Fijn dat ze t zo naar haar zin heeft.

Nu heb ik nog niet iedereen maar probbeer ik later nog even en anders morgen op t werk.

ff opruimen, GTST kijken en daarna Wie is de Mol?...Ik ga voor Rick.

Liefs Pris

17. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Zo...even bijkomen van een middagje Ballorig. Mijn vriend was vrij dus zijn we naar Roosendaal gegaan. Spelen dat Thijs deed, hij is meer als 2 uur aan het rennen, vliegen en aan het sjouwen geweest. Toen we even pauze namen om te drinken was meneer beledigd :). Op de terugweg gingen de luikjes dicht, maar thuis ging hij vrolijk verder. Waar haalt hij de energie vandaan :(:

@reacties - bedankt voor jullie lieve woorden. Helaas weet ik ook nog niet meer. Het is natuurlijk sowieso afwachten wat er uit het bloed van mijn vriend komt, maar wat mijn antistof precies doet weet ik nog niet. Ik heb a.s. dinsdag een afspraak met de gyn. Ik hoop dat hij me eens wat duidelijkheid kan geven, dat zou wel eens fijn zijn.

@Mobielfreak - tjee wat een situatie weer. Weet niet of ik wel mijn schoonouders in huis zou nemen moet ik zeggen, is ook niet niks. Sterkte met alles!

@Mouschy - jammer dat het niet zo'n duidelijk echoapparaat was, maar wel fijn dat je nu wat aangekomen bent. Ik vind dat spugen bij jou wel lang duren zeg, wat zeggen ze daarvan? Ik ga niet naar de 9 maandenbeurs trouwens.

@HelloKitty - hoe was het bij de osteopaat? Het maakt voor Thijs trouwens niet uit dat hij drager van het gen is. Door mijn bevalling is er waarschijnlijk bloed van Thijs in mijn bloedbaan gekomen en ben ik daarvoor antistoffen gaan aanmaken. Dat gen kan bijna niet anders dan afkomstig zijn van mijn vriend. De mannen hebben er geen last van, alleen ik en mijn baby misschien wel ;)

@Miranda - gelukkig was het vals alarm.

@Joyce - en wat vond Kyra van haar stoeltje?

@Patries - vanwege die toestand met de antistoffen weten behalve mijn ouders en vriendinnen nog niemand van mijn zwangerschap :oops:. Uiteraard wil ik het wel aan de grote klok hangen, maar ik wil eerst wat meer duidelijkheid voordat ik het tegen iedereen vertel. Op mijn werk weet ook niemand het en dat gaat nog een heel gedoe worden ben ik bang :( Nou ja, kan mijn buikje nog goed verstoppen ;)
    Fijn dat Marc je zo weer wat kan ontlasten, kan je hopelijk weer iets bijkomen. Enneh succes met het huizen zoeken

@Anoek - herkenbaar van die antilekbekers, hier gooit meneer ook alles onder en maakt er een sport van

@Saskia - hoop dat je snel wat opknapt, zo is het niet leuk meer!

@Suus - weet nog niet wat het voor consequenties heeft...hoop dinsdag meer te horen. Gaat het met jou al wat beter, is de misselijkheid al wat minder en de hoofdpijn al wat gezakt?

@Darcy - goed hoor dat afvallen! Dan kan je er in maart volledig voor gaan ;)

@Marsab - ben benieuwd wat ze maandag zeggen en doen. Duim voor je dat je snel weer je normale cyclus gaat krijgen

18. Jmr

Jmr Niet meer actief

Patries, en hoe waren de bezichtigingen? fijn dat je man weer thuis is ofniet?

Joyce, pfff word al moe als ik lees dat je zo druk aan het poetsen bent!
    Schoenen zijn vreselijk duur voor die kleintjes, maar ik vind het wel heel belangrijk! Tara's schoentjes waren ook 75 euro.....die heeft trouwens nu ook maat 21!

Darcy, Hoe is het met Ollie? Gistermiddag hier ook ineens koorts, rillerig en een beetje ziekig.......vanmorgen alweer over! Meditatieruimte....vertel vertel....

Rietje, al eens een beetje in het pakje drinken geknepen zodat er iets uit het rietje kwam terwijl ze het rietje in de mond had? Tara begon toen meteen te zuigen en had ineens door hoe het moest....

Mouschy, fijn dat alles goed was bij de VK....die hartslag blijft speciaal denk ik he? Zou gaaf zijn als het nu een meid werd....

Marsab, je hebt het maar druk op moment he? In ieder geval weinig tijd om diep na te denken :D .....ben benieuwd wat er maandag bij de gyn uitkomt....

Osteopaat, nou dat was heftig haha. Hij heeft me vreselijk gekraakt.... :confused: ben nu weer heel erg moe net als de vorige keer, maar mn hoofd voelt wel fijn! Gelukkig! Over 4 weekjes weer een afspraak....

Pris, heel irritant die pottenkijkers en misschien is het wel alleen mijn gevoel en lezen ze helemaal niet mee......maar uit voorzorg vertel ik gewoon niks extra's meer......wel jammer want zou het graag kwijt willen aan jullie.......Hoe is het met Tygo?

Gonzo, sorry haalde je vriend en thijs door elkaar......misschien heb je het al eens uitgelegd, maar wat heeft het voor mogelijke consequentie's voor jou en je beebje in je buik?

kga lekker relaxen, morgen een dagje werken en zaterdag lekker weer vrij! Dan thuis wat dingetjes doen en 's middags ons meissie naar opa en oma brengen. Ze blijft daar logeren en papa en mama gaan eens lekker naar de bios en uit eten :D en niet te vergeten lekker uitslapen de volgende dag, joehoe!

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @Pris: Er is toen 1 dag voor Tim zijn verjaardag ingebroken, dus als ik het goed begrepen heb is er vanaf September geen huur meer betaald, dus dat is al een aantal maanden dan.
    Ik snap het ook niet waarom ze het zo gedaan hebben, nogal stom natuurlijk om het zo te doen, van als je me niet geloofd betaal ik gewoon niets meer :(
    Jezelf door koppigheid laten leidden is nooit goed zo zie je maar weer...
    Wij zitten zelf ook flink in de schulden, vandaar ook dat we nu de hulp van schuldhulpverlening gevraagd hebben, het zullen 3 jaar van ellende zijn met weinig te besteden, maar daarna zijn we wel schuldvrij en kunnen we een normale toekomst opbouwen voor Tim en Lisa ( en Mike) nu zijn ze nog klein en merken er niets van als ze 2e handskleding aanhebben of misschien iets minder krijgen dan andere kinderen. Als ze ouder zijn zoals Mike word het al lastiger, omdat je je dan wilt meten met je klasgenoten. Eigenlijk hoop ik dat ook hij er niet veel van mee krijgt, maar denk dat dat valse hoop is. Het word zwaar dat is 1 ding wat zeker is..

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Mobielfreak: ben blij voor je dat er hulp komt, het klinkt allemaal behoorlijk zwaar :( On a brighter note: hoe is het met Lisa? Nog een verse foto van haar in de aanbieding ;)

Deel Deze Pagina