hihi! Dank je wel voor de complimenten! Ik heb gister digiscrappen ontdekt en ben helemaal verslaafd geraakt... Ik heb mijn 2e net af gemaakt: Hoe vinden jullie deze? Leuk om te doen joh! Ik ga nu mijn bedje opzoeken! Welterusten ladies! xxx
ja, ben stiekem van plan, door de operatie is deze maand niet gelukt dus we gaan voor de volgende ronde...........
Marsab, mooie banners, ik heb ooit eens een paging gedaan om er eentje te maken, zoals je kunt zien is het geweldig goed gelukt.. Met wat voor programma maak jij deze? En zin in de lente, helemaal mee eens! Hellokitty, dat ga ik eens proberen, morgen meteen pakjes drinken halen. Dank je voor de tip. Joyce, schoentjes zijn erg duur, dat klopt maar ik vind het erg belangrijk dat Sarah goede schoentjes krijgt. Het is een overweging en de opruiming duurt nog zo lang. Ik ga de traktatie nog even afmaken, zal een foto plaatsen morgen. Welterusten alvast
Met Lisa is alles oké Vanavond saampjes naar de stad geweest om wat rompers met lange mouw te kopen, heb er onwijs veel met korte mouw, maar ja daar is het nu niet bepaald de tijd voor met die kou steeds.. 's Nachts huilt ze wel wat meer dan overdag, maar als ik haar bij ons in bed leg is ze dus wel stil
Goeiemorgen mama's Om 00:15 uur erin, om 05:45 uur eruit - studeren Ollie slaapt heerlijk op zijn nieuwe kamer, heb hem net zachtjes wakker gemaakt voor een fles warme melk en ik hoop dat ik zo nog even wat kan doen. Mijn man moest dus vanmorgen onverwachts werken op de Huishoudbeurs en dus moet ik de tijd dat ik rust heb benutten voor studie! Maarrr... voordat jullie mij zielig gaan vinden: ik zit vanaf 13:00 uur met twee vriendinnen in het Marokkaanse badhuis, waar ik heerlijk gescrubd en gepeeled word, een muntthee en salade bij de hand Dus die opoffering van het vroege opstaan is niet zo erg 8) Vraag die ik stelde onder Voeding: kan je de dagelijkse vitamine D druppels gewoon in een flesje warme (halfvolle) melk doen? Of moet ik die apart op een lepeltje blijven geven? Hoor graag hoe jullie het doen
Ollie's Zaanse kamer, met 18e eeuwse muurschilderingen (i.p.v. het tijdelijke, afzichtelijke gordijn vanmiddag een mooi rolgordijn kopen.)
Hier 'vergaderen' we soms met z'n drietjes, waarbij Ollie het hoogste woord voert De kamer is al een tijd in gebruik als speelkamer, helemaal goed! We moeten alleen nog de muurschilderingen coaten - ik zie Ollie al met kleurstiften te werk gaan Leuk weetje: toen we de voorgevel gingen isoleren (het hele dak is eraf geweest), ontdekten we de schilderingen onder de isolatie. Alleen deze houten delen zijn in de 18e eeuw (met aanpassingen in de 19e eeuw) bewerkt, want waar je insparingen en uitkepingen ziet, daar liepen de wanden van een bedstee. Leuk, hè? (maakte die vijf jaar verbouwen, lekkages, afzien en slapen in de woonkamer wel weer goed...)
@Marsab: waar en hoe heb je die banner gemaakt? PB me anders effe. @Anette: oeoeoeoe, óók voor een 2e kindje. Leuk! @Lovewinnie: wanneer de 20 weken echo voor jullie? @Mouschy: idem? Ik ga stoppen met spammen, tot laters!
@ Darcy. Bijzonder zeg die muurschildering, heb je een foto waar deze helemaal op staat? Is een kort nachtje geweest zeg. Veel plezier vanmiddag! Klinkt goed en nu succes met Ollie EN de studie! @ Marsab. Ziet er leuk uit zeg, die met dat blauw is ook erg goed gelukt. Wil je mij ook pb sturen of een site noemen...ga ik dan ook maar eens proberen. Thanks! @ Vit D. Hier nog steeds met een lepeltje. Tygo drinkt niet altijd zijn fles helemaal op en zo weet ik zeker dat ie t binnen krijgt. @ Mobielfreak. 3 jaar Wow. Je hebt wel gelijk dat Tim en zeker Lisa er nu nog niets van merken. Ik hoop dat als je schoonouders dan toch bij jullie intrekken dat ze dan wel meebetalen ook met huur/ gas / water enz. Zal toch veel schelen voor jullie en alle beetjes zijn meegenomen. Succes meis! @ Hello Kitty Tygo gaat prima. Wil vaak 'smiddags niet meer slapen maar blijf t proberen. Is voor hemzelf beter als ie toch ff een tukkie doet. En voor mij trouwens ook Even een klein beetje tijd voor mezlef en dan is de rest van de middag weer met hem. Goed te horen dat je baat hebt bij de osteopaat! Ik schrijf hier trouwens ook niet alles hoor, om diezelfde reden. Ik denk niet dat er mensen meelezen maar zou zomaar kunnen @ Gonzo. Leuk zeg dat Thijs t zo naar zijn zin heeft gehad! (foto's?)
@ Patries Zo Marc weer lekker thuis? En Jamie weer een beetje opgeknapt. Misschien gaat t nu wel wat beter nu de kiezen door zijn. Hoe waren de huizen? Zit er iets tussen voor jullie? Gelukkig alles goed bij de VK! @ Joyce. Hoe groot is jouw keuken?! Wel lekker dat je Dave hebt aangestoken .Peter moest om mij alleen maar verschrikkelijk lachen toen. Vond Kyra t stoeltje leuk? @ All Ben weer aan t werk. Bijna weekend. Morgen lekker samen eten en naar de musical Tarzan Tygo blijft bij oma slapen. En ik ben weer begonnen met foto's plakken. Eerst nog een paar projecten afmaken en dan aan Tygo zijn album beginnen ( ). Ik ben nu een album aan t maken met alle kaarten die we hebben gekregen toen Tygo werd geboren (en de cadeau die ik bijna allemaal op de foto heb gezet)...ik zal eens een paar foto's maken dan hebben jullie een beetje een idee waarom t zolang duurt allemaal (geen id of jullie dat willen weten maar toch ) Anyway de hele grote tafel ligt vol met kaarten, foto's, blauwe versiersels, leeg pakje muisjes, zwitsal, cadeauverpakkingen enz. en ik ben al twee avonden een mozaiek an t maken. Ik laat t lekker even een paar dagen liggen dan pak ik t sneller weer op.
Goedemorgen! Darcy wat een leuke kamer is het geworden zeg! Ben ook wel benieuwd naar een foto van de muurschildering in z'n geheel! Marsab wat een mooie banners maak je toch altijd, maar met zo'n mooie vent er op word het altijd wel mooi natuurlijk *Vit. D druppels geef ik altijd in een fles warme melk met Brinta. Bij alle 2 de jongens heb ik dat altijd zo gedaan. Wel eerst de melk warmen, daarna de vitamine's er in en de Brinta en de fles gaat schoon op! *Spugen; dat ik nog altijd bijna dagelijks spuug daar baal ik mega van, maar bij de jongens heb ik dat ook 9 mnd gehad, dus ik ga er maar vanuit dat het nu weer zo zal zijn helaas.... Tis niet meer de hele dag door maar alleen smorgens. Hoe is het met de lopers? lopen nu alle kindjes? Marijn loopt nog altijd niet helaas. Hij vind het kruipen nog altijd veel te leuk haha.
@ Pris: wie is de mol? Ik denk dat Annette (die blonde vrouw) de mol is. Jon of Dennis de winnaar.....het blijft spannend! @ Darcy: leuke kamer van Ollie, leuke geschiedenis van je Zaanse huisje! @ Marsab: leuke banner! @ Vitamine D: ik geef matthew altijd druppels op een lepel en daarna een toetje geven. Warme pap wilt Matthew al maanden niet meer hebben...tsja... @ mobielfreak: pfoe...om de schulden af te lossen in de komende 3 jaren en hoop dat jullie daarna meer plezier zullen beleven! Sterkte!
@dure schoenen: de prijs bepaald niet perse kwaliteit he Anders zouden alle kindjes waarvan de ouders minder geld hebben op latere leeftijd te herkennen zijn omdat ze niet goed kunnen lopen Ik vind het wel moeilijk om leuke schoenen te vinden overigens.. Meeste leuke dingen beginnen bij mt 22 lijkt het en anne loopt nu op 20. Nu halfhoge bruine lak schoentjes van trixy ofzo Superschoenen en ze draagt ze zelf ook liever dan haar andere schoenen Kijk net op het doosje want ze zijn van een ouder nichtje geweest waren afgeprijsd van 62 naar 31 euro... Dus ook niet goedkoop maar het andere paar was net zo duur en daarvan zegt ze nooit dat ze die aan wil (clic!) Die zijn ook wat minder flexibel @muurschildering: cool hoor! Echt heel mooi. Zo'n coating kan vast geen kwaad @moi: job belt me net wakker om te zeggen dat hij zijn examen gehaald heeft Alleen ben ik nu wakker natuurlijk. Gaat iig stuk beter met de hoeveelheid ibu en pcm die de dokter adviseerde (3x ibu600 aangevuld met pcm, neusspray, keeltabletten en echinaforce)....
pris, ik heb ook alle kraamkado's op een foto gezet en daar heb ik een soort kadoboekje van gemaakt. Leuk om te zien wat ze heeft gekregen, ik kijk het soms nog wel even door. Saskia, je hebt gelijk wat betreft de schoenen. Wij hebben een kinderschoenenspeciaalzaak en ik zag dat ze daar in vele prijsklassen schoentjes hebben. Goed advies en een goed gevoel is veel waard. Examen gehaald, gefeliciteerd, altijd een fijn gevoel. Ik heb mijn bonensoep op en nu ga ik een boterhammetje smeren. Doei, liefs Anette
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=136577 Meiden die ook zo'n mooie banner willen: Hier zie je hoe het moet! Je moet bijv verschillende pakketjes downloaden: freebies. En dan kun je die openen met psp of adobe photoshop. En dan kun je eigen foto's toevoegen en een eigen banner maken.Dmv knippen en plakken. In het topic staan verschillende links van freebies, kun je zelf een pakketje downloaden die je leuk vindt om een scrapje van te maken!
Marsab, ik ga het proberen, eens kijken of het me lukt. Ziet er zo mooi uit! Groetjes Anette die het erg koud heeft al de hele dag!