de traktatie voor het kdv, in de taartpunt zit een doosje rozijnen en een verpakt spekje. Voor de leiding heb ik chocolade in de vorm van clowntjes.
@ Saskia. Gefeliciteerd voor Job! Watvoor examen was dit? Gaat t al wat beter @ Anoek. Ik heb een groot fotoalbum gekocht waar ik alle kaarten en foto's van cadeaus in ga plakken. Ik vind t zonde om ze weg te gooien (zou ik echt niet kunnen ) en in een schoenendoos vind ik ook niet zo. Ik heb dit ook gedaan met alle zwangerschapskaarten, toen we gingen samenwonen, verhuizen enz. Erg leuk al zeg ik t zelf @ Marsab. Je hebt gelijk de smaak te pakken met de banners!
@ Anoek Niet ziek worden hoor, zo vlak voor Sarah haar 1ste verjaardag. Heb je een site waar de werkbeschrijving op staat voor mij? Vind t er super leuk uitzien!
@pris: ibuprofen in deze dosering doet wonderen voel me best aardig alleen zie ook mn temperatuur weer stijgen aan het einde van de werkzame tijd.. dus helemaal over is het niet
Dennis heeft vanmiddag de rest van de papieren naar de formulierenbrigade gebracht, en daar vertelden ze hem, dat ze met 11 man achter onze schulden aan het aanbellen zijn gegaan Ze willen er flinke druk op zetten zodat het zo snel mogelijk afgeleverd kan worden bij de schuldhulpverlening Ben echt zo blij dat die mensen ons veel ellendig werk uit handen nemen, want ik kan bijna niet bellen overdag met Tim die wakker is en de voedingen van Lisa...
Pris, ik word niet ziek maar ik ben een enorme koukleun, niet normaal. Ik voel me prima. Ik zal even naar de link zoeken, als ik hem heb zet ik het hier neer. Leuk om ook de foto's en kaarten weer terug te kijken. Ik wil ze ook inplakken maar weet nog niet zo goed hoe en vooral waarin....
http://hobby.blogo.nl/?comments/221/43922 nou, die link was snel gevonden, stond nog bij mijn favorieten. Wat ben ik toch slim soms
Hey girls @Saskia: HOERA voor Job, gefeliciteerd, wat een leuk nieuws! Wat voor examen heeft hij gedaan? Vieren nu? Jij dus ook al ietsje beter aan het worden - een goed weekend gewenst dan maar @Anette: wat een creatief mens ben je, mooie taarten hoor! @Marsab: van jou kan ik ook nog wat leren, leuke banners @all: ben gescrubd in de hammam, de dode huidcellen werden van mijn lijf geboend (en dan krijg je van die viezige grijze 'rolletjes' huidcellen alsof je je nooit wast ofzo :-s ) Handschoentje mee naar huis en thuis verder ermee, voel me heerlijk schoon. Ben ook flink gemasseerd, al begreep mijn Marokkaanse masseuse het verschil tussen 'stevig' en 'spierpijn-opwekkend' niet Heb morgen bergen spierpijn, wordt wat als ik ga zwemmen met Ollie! Heb foto's van de muurschildering gemaakt, die plaats ik morgen. Nu eerst even eten en dan "Hell's Kitchen" aanzetten, staat nog op de recorder. Tot morgen, meiden!
@ Anoek Ik heb een foto album daarvoor bij de Hema gekocht. De andere kaarten (samenwonen enz) heb ik in een plakboek ook van de Hema. @ Darcy. Ben benieuwd naar de foto's. Zag er zo al mooi uit. Lekker zeg zo'n middagje...hoewel je massage dan niet helemaal rustgevend was Hopen dat de spierpijn meevalt morgen! Ik doe zoiets eigenlijk nooit...ms toch maar eens gaan doen @ Mobielfreak 11 man Wat een situatie zeg, hopelijk komt er zo schot in de zaak! @ Saskia Niet echt aan de betere hand dus. Hopelijk kom je t weekend een beetje door! Gelukkig is Job dan ook thuis! @ Miranda Ik denk dat je Anniek bedoeld.. Ik ga voor Rick (nog steeds). Ik denk dat anniek te veel mol speelt of echt een onwijs opvallende (domme) mol is. Vind t wel superleuk om te kijken
@ anette: super mooie traktaties! Goed van je hoor! En super dat jullie ook voor een 2e gaan! Misschien weer saampjes zwanger? @ saskia: van harte met Job! @ Darcy: Leuk kamertje hoor! Ik ben ook helemaal dol op muurschilderingen! En lekker scrubje! Hopelijk krijg je niet te veel spierpijn! @ mobielfreak: Wat fijn dat er mensen zijn die jullie wat werk uit handen nemen! Vooral in deze tijd! @ mouschy: fijn dat de echo weer goed was, nog ff geduld voor het grote nieuws dus! @ lovewinnie: weten jullie al wat het wordt?! @ pris: al bezig geweest met de banners? Wat deed Dries bij jullie dan? @ joyce: alles goed met je?
Nee nog niet naar gekeken. Lijkt me best ingewikkeld nog Dries had een afspraak...weet t verder ook niet precies. Vorige week was die zoon van Ron Brandsteder er en ook Doutzen Kroes even geleden, die laatste heb ik niet gezien, toen was ik vrij.
Heb er weer 3 gemaakt vandaag, o.a. deze! Sorry ben helemaal enthousiast erover! hihi Aiden met zijn opa (mijn vader) Ze geven elkaar bijna een kusje!
marsab, wauw leuk! kga ook kijken! ben alleen bang dat ik het niet snap.... Pris, heb je een foto van je foto albums creatie? ben heel benieuwd namelijk.....wat doe je voor werk dan dat je al die bekende mensen ziet? Anette, wauw wat een leuke creaties! die ga ik onthouden! hoe is het met je wond? Darcy, leuk kamertje en bijzondere muurschildering! zo'n eentje past ook wel in je meditatie ruimte! Lekker gescrubt dus....nu niet onder de zonnebank gaan gelijk he....dan verbrand je levendig hihi! Mobielfreak, wat fijn dat ze er extra druk op willen zetten voor jullie! Dikke knuf voor jou meissie! Saskia, gefeliciteerd voor job! en beterschap voor jou! Word je er niet stapelgek van?
Gossie,,,,ik ben goed verkouden zeg....pfff...wanneer houdt dat afgrijselijk kwaaltjes op! Matthew was gisteren bij de dokter geweest omdat de rode jeukende pukkeltjes op zijn rug, arm, bil, been er waren. Hij had er last van en ook jeuk. Al weken zo....we dachten eerst aan de waterpokken. De HA zei dat het een lichte vorm van eczeem was en een ontstoken huid. Dat kwam door de droge huid. Hij krijgt een kuur zalf voor 2 weken. Verder is Matthew ook verkouden...ik denk dat ik het van hem meegekregen heb... X
hoi mamas ben ik weer en ga even terug lezen. ben een paar dagen goed ziek geweest en donderdagnacht wa shet zo extreem dat ik continu heb overgegeven en zowel eten als drinken lukte niet zonder te braken. heel de donderdag dus eigenlijk niks binne gehad en snachts viel ik eindelijk in slaap zo rond 5 uur. 7 uur kwam dochterlief en heb der half 10 bij me in bed gelegt en belde me vriend op zijn werk of hij naar huis wilde komen. ik was doodop en kon echt niet meer. hij was rond half 12 thuis en ondertussen lagen alicia en ik te slapen voor de tv haha. hij haalde haar er om 12 uur uit en ik heb verder geslapen tot 3 uur. smiddagd 2 droge boterhammen op die gelukkig binne bleven en ben om half 6 weer gaan slapen tot vanmorgen 7 uur. voel me nu wel wat beter gelukkig en het slapen heeft me goed gedaan. ik hoef niet meer te braken en de koorts is gezakt. nu maar hopen dat alicia het niet krijgt. vanacht heeft ze erg slecht slecht geslapen helaas maar gelukkig was ferdi er voor haar zodat ik me bed niet uithoefde. hij heeft de boodschappen gedaan, gekookt en zelfs opgeruimt. het viel hem op dat het toch best zwaar was om op een kind te passen en het huis schoon te houden haha maar het is hem gelukt knap he. alicia heb ik net op bed gelegt want is wat jammerig. hopelijk gewoon een kiesje dat in de weg zit want hefet ook al 2 dagen flinke dunne luiers. ga nu ff terug lezen en reageren
zwangerschap: gaat trouwens allemaal lekker. beweegt goed en ziet het nu zelf aan de buitenkant trappelen echt gaaf. 19e krijgen we de 20 weken echo. de kleine voelen we erg goed bewegen en ook overal dus vruchtwater genoeg lijkt me haha. ook groeit me buik nu met de dag en de kilo's daar zwijgen we maar over haha. nou vooruit zit nu op de 70 kilo en woog er 63 . hopelijk zien z ehet geslacht ook de 19e en anders gaan we erg snel voor een 3d echo marsab: wow wat een leuke banners. ben helaas zelf niet zo creatief vind ze zo leuk.