vitamine D: moet bekenne dit vergeet ik nogal veel. ze komt verder wel elke dag ongeveer 1 uur buiten maar toch moet er meer aan gaan denken. het gaat hier gewoon door der melk heen want dit gaat tot de laatste druppel op. heb echt een melkjunkie haha anoek: mooi hoor die tractaties. 1e verjaardag is ook zo bijzonder en lijkt voor mijn alweer even geleden zo snel dat het gaat. geniet maar fijn van die bijzondere dag. onze kids zijn alweer bijna 1,5 haha wat gaat het snel he mouschy: denk inderdaad dat jou marijn de enige luie donder is haha. hoop voor je dat hij snel loopt want dat is wel zo prettig nu je zwanger bent. het is toch allemaal al zo zwaar. vind het ondertussen zo normaal dat alicia loopt want het is alweer 5 maanden geleden toen ze begon met stappen haha en loopt nu kilometers. alicia loopt zelf de trap op, klimt op tafels en zelfs in de box dus het blijft niet bij alleen lopen. mijn zusje was ook z'n late dus het komt wel goed haha schoentjes: alicia heeft alweer maat 22. omvallen zou ze dus niet snel doen op zulke voeten haha. ze is ook alweer 82cm lang en weegt nog steeds 10600. een lange slanke dame met grote voeten, precies mama dus met der 180 en maat 41 haha
Hey meiden Happy Valentine! Wij vieren het nooit, zijn altijd op 3-2 onze verkering aan het vieren, maar vandaag heb ik met Ollie na zwemmen bij de Action een canvasdoek gekocht, grote potloden en hartjes-stickers - we gaan een kunstwerkje voor papa maken. Een foto van deze actie maak ik dan ook en die plakken we erop. Effe fröbelen @Lovewinnie: gaaf man, over een paar dagen de echo! Benieuwd wat het wordt, zeker? Wij hier ook @Miranda: een vriend zei laatst, dat ziek worden/verkouden zijn supermakkelijk van je kindje komt, die zit natuurlijk op het kdv tussen de wandelende bacillen Ben zelf ook nog nooit zo vaak verkouden geweest sinds de komst van m'n zoon @Marsab: ik vind je huidige banner het leukste (dat koppie, steunend op de hand... zo schattig en wijs...) Crea-bea gaat zeker in de voorjaarsvakantie vaak en veel banners maken? @mouschy: ik weet eigenlijk niet of alle kindjes van de septembermama's lopen - Brigitte, Maart, MissX e.a. hoe zit dat bij jullie kleintjes?
@ Darcy Super zeg die schilderingen! En spierpijn? @ Hello K Ik werk bij een reclame bureau. Maar is nu slechts een paar x gebeurd hoor (en niet de meest boeiende personen ) @ Miranda Jeetje jij blijft ook kwakkelen zeg @ de rest..Lees ik later even bij Gaan stgraks naar scheveningen, lekker samen eten en naar een musical. Tygo blijft bij opa en oma slapen .
even ivm met valentijn, heb vandaag een super mooie plant gekregen met een hele mooie pot van me vendje. 3e plantje/bloempje in bijna jaar dus erg bijzonder wat hebben jullie gehad fijne valentijn nog
hmm ik had iets heeeeeel romantisch uitgezocht voor job ten eerste was ik donderdag absoluut te lam om uren te shoppen.. maar ten tweede kook ik meestal altijd iets speciaals op valentijn. Hartjespasta, chocofondue etc... (zelden gezond maar altijd lekker) job heeft het precies andersom gedaan die wilde dit jaar eens iets origineels doen en heeft lang nagedacht en kwam tot de conclusie dat ik altijd mopper dat ie bij exen veel romantischer was dan bij mij dus... ik kreeg net een hele grote kaart (met van die kindjes in zwart/wit met rode roosjes) met daarin een gedichtje allebei weer helemaal happy dus Oh en van anne.. een kaart met een hart met een groen verfhandje ook ERG leuk natuurlijk Ook met een mooi gedichtje erin... Verder was het vandaag zulk mooi weer dat we "valentijn hebben gevierd" door anne op tijd op te halen.. lekker nog even in zierikzee te shoppen en koffie te drinken. En smiddags kon ik weer naar bed.. ibuprofen doet wonderen.. maar ik moet wel mn gemak houden want anders is het een stuk sneller uitgewerkt @darcy: gaaf die panelen hoor zou er zuinig op zijn @vit D: vergeet ik ook meestal maar anne gaat elke dag mee naar buiten.. en niet maar 5 minuutjes dus denk dat het evengoed wel goed komt. @anne: vandaag heel de dag waterpoep.. ik ben bang dat er weer een kiesje aan komt ze wil namelijk ook amper eten.. zelfs geen banaantje of een warm broodje kaas. alleen vanavond nasi kuning met ajam pedis gegeten.. en daar heeft ze weer een heel bord van op. dus dat word nog wat met die luiers morgen ben ik bang... bepanthen ligt alweer startklaar op de commode pff verder is mn hoofd een zeef.. maar het is ook duidelijk weer tijd voor een nieuwe dosis ibu heb ik het idee precies na een kleine 6 uur merk je dat hij begint uit te werken.. (en met 3x daags kom je incl slapen precies uit op ong. om de 6 uur zegmaar) vanmiddag om half 3 gehad.. en nu half 8.. dus wacht nog wel heel eventjes.. dan heb ik er vannacht ook nog wat aan hadden jullie trouwens gezien dat er helemaal geen valentijnsfilms op tv zijn? wij riepen al enthousiast "ohja! zwijmelfilms!" (stiekum vinden we dat allebei op zn tijd gewoon toch wel romantiekisch) maar enige films zijn hard candy ("internetdate gone wrong") WEL een supergave film overigens. als je hem niet gezien heb e je houdt van een beetje spanning.. zeker kijken! maar eerder in het thrillergenre dan romantisch En een film genaamd valentine.. die gaat over een seriemoordenaar so far ons gezwijmel dus
Als ik voor iemand een banner moet maken, pb me dan ff. Stuur me dan de foto's en je wensen (kleur, details e.d.)! En ik wil er best 1 maken hoor!
Goeiemorgen mama's @Saskia: Lief van Job, die kaart. Toch bijzonder he, als je nu dan met je gezinnetje loopt te wandelen op Valentijn en weet: dit is nu van mij. Pure rijkdom! Ziek lekker uit, meid. @Marsab: wat een lief aanbod, dat ga ik dan zeker doen! Tekst, kleuren, foto dus? @all: wordt dagje Artis vandaag. Tot later, fijne zondag!
marsab: wat leuk dat je banners wil maken voor ons, als ik de 20 weken echo achter de rug heb zou ik wel een banner willen met me meisje en der broertje of zusje haha. mail je dus tegen vrijdag ff met de kleur enzo haha. saskia: durexplay die wil ik al een tijdje kopen maar voel me net een puber en durf echt niet bij de drogist te gaan staan met z'n ding in me hand. zelfs voor een zwangerschapstest staat het zweet op me voorhoofd terwijl een vrouwtje voor me gewoon zonder na te denken om een grote doos condooms vraagt haha. laat dus ff weten of het wat is misschien dat ik dan toch me stoute schoenen ga aantrekken. alicia is vandaag sjaggo en ik wordt er gek van grrr. ze was al 6 uur wakker en fer is er voor der uitgegaan. 8 uur had ik z'n honger dat k toch maar naar beneden ben gegaan en hij ging naar bed want moet de nacht in. vanaf 9 uur begon te te gapen, alles uit de kasten te trekken, wilde persee haar tutje en knuffel die ze van mijn alleen in bed mag dus kreeg ze niet (had ze dus heel de ochtend mee gelopen dankzij papa) dus dat werd weer stampen en dramme en zelfs gillen waarop ik toch wel ff liet weten dat ik dit niet accepteerde en legde haar op bed. gaat ze boven lopen gooien met der speelgoed, stampen tegen de deur dus hub weer naar beneden want ja papa moet ook slapen. beneden even met der gespeelt maar al snel werd ze weer lastig en heb der half 11 met wat melkop bed gelegt en ging eindelijk slapen. hopelijk blijft het vandaag droog dan gaan we vanmiddag lekker samen stoepkrijten buiten in de tuin. hopelijk kan ze dan even der energie kwijt want pfff zit er ff doorheen darcy: veel plezier vandaag
@ Lovewinnie: Matthew is nu ook chaggie vandag, wilde aldor maar eten....pfff....drammen en zo.... Verkeerde been uit bed gestapt... @ MArsab: ik ga je ook binenkort eenmailtje sturen voor de bannr.... @ Darcy: veel plezier vandaag bij de Artis, jammer dat het beetje regent of valt het nog wel mee. We gaan in maart of april erheen met Matthew, lijkt me wel leuk. Leuk van de beschilderingen van je huis, heel bijzonder! Je hebt het toch niet weggehaald....he? Nu zijn wij alle 3 verkouden....pfff.... @ Durexplay: heb op de reclame gezien..weet niet of ik dit ga kopen en hiermee gbruiken. Laat me weten hoe het gegaan is
Een mooie echo van 3D van onze 3e ZOON! Nog even de 3 musketiers zijn compleet We hebben echt een super mooie echo gehad gisteren, alles zat er op en eraan. Echt genieten weer!
wow mouschy ben helemaal verlieft . wordt gewoon altijd zo emo van z'n foto. ik wil het liefst nu meteen gaan voor een echo haha vind het zo spannend om te weten wat ik ga krijgen. wat gaat het trouwens snel zeg, jij ook alweer 18 weken. 3 jongens erg leuk hoor
@mouschy: wauwie! super mooi en wat stoer 3 jongjens! Heerlijk toch, een jongensgezin, ook nog met weinig leeftijdsverschil, die gaan vast heerlijk met elkaar spelen. @lovewinnie: jij gaat ook al zo snel, gewoon alweer 20 weken zwanger! Jeetje zeg. @valentijnsdag: niks gedaan, niks gekregen, wij doen eigenlijk niet aan valentijnsdag. Heb alleen een taart voor mijn man gebakken, maar dat is meer omdat ik daar gewoon zin in had. Hier verder alles wel goed. Sorry dat ik zo weinig reageer, maar ben erg futloos momenteel. Hoop dat ik snel weer wat meer energie krijg. Ook 's avonds nog vaak last van hoofdpijn. Misselijkheid is gelukkig bijna voorbij, niet zo vaak last meer van. Gisteren met de angelsound het hartje proberen te horen en ja hoor! Heerlijk geluid, zo'n heel snel kloppend hartje. Dinsdag weer naar de vk en dan ben ik alweer bijna 12 weken! Nu nog op mijn werk gaan vertellen, daar zie ik wel erg tegen op.
Goedemiddag! Wij hebben een super avond gehad gisteren. Heerlijk gegeten en Tarzan was echt super Was super gezellig met z'n 2-tjes en vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 11 uur . Vanmiddag naar vrienden. @ Mouschy Leuk zeg drie kereltjes! Mooie foto. Tygo loopt ook nog niet. @ All. Hopelijk vanavond ff op iedereen reageren. Nu Tygo halen
@Pris: lekker genoten dus! Wij gaan binnenkort ook maar weer eens een avondje uit, dat lijkt me een goed plan. Krijg altijd zin van die leuke verhalen/ervaringen hier @Mouschy: van harte gefeliciteerd, jongensmam Lijkt me geweldig, drie van die grote kerels straks, die dan thuis eten na het sporten en dat je dan 1 kilo pasta moet koken Dat je ze optillen met z'n drietjes, 'hun mama' en dat je 3 schoondochters (of wellicht zit er een schoonzoon bij, weet jij veel ) mag ontmoeten en keuren. Ik meen het, als ik zeg dat het me geweldig lijkt: jij hebt al twee lieve, mooie ventjes en nu komt er weer zo'n kanjertje bij (dat is wel te zien op de 3D echo)! Superleuk! @Artis: van 09:30 tot 13:30 uur was helemaal goed. Het was waterkoud buiten, dus veel gelopen en ook binnen gekeken. De twee toppers waren de apen ('Apies! Apies!" riep Ollie maar) en het aquarium, waarbij het gedeelte met de nagebootste Amsterdamse gracht het summum was Ol slaapt nu, hij was kapot. Lekker dagje gehad, alledrie! Fijne avond allemaal
Meiden, ben druk, drukke week ook, maar hoop dat met iedereen alles goed is. Marsab: succes bij de gyn morgen! Tot gauw! xx Noor
@ darcy: leuk dagje artis gehad dus! Gezellig hoor! En idd, wat een banner betreft, gewoon je wensen ff mailen/ pb-en. Dan maak ik er wel wat van (hopelijk hihi ) @ Pris: wat super dat het weekend zo geslaagd was! Mooi is Tarzan he! Ik vond hem ook zo indrukwekkend! @ all: Dit weekend heeft Aiden bij mijn schoonouders geslapen. En Marc en ik konden lekker ff van elkaar genieten. Ook ik heb uitgeslapen (tot ongeveer 9.30 uur) Dat is al heel wat voor mij! Aiden heeft zich ook prima vermaakt bij zijn opa en oma. Hij heeft extra lang uitgeslapen, bij een ander slaapt hij altijd langer! @ Mouschy: Wauw 3 ventjes! Super zeg, lekkere boefjes zeker! hihi @ Lovewinnie: Ik zie jouw pbtje vanzelf wel verschijnen! hihi @ miranda: nog altijd aan het kwakkelen dus! Balen zeg! @ Saskia: wauw wat een romantische valentijnsdag zeg! Super hoor! @ Noor: Wat lief dat je me succes wenst, dat je er aan gedacht hebt!
Goedemorgen! @ Darcy. Leuk geweest dus in Artis. Hier heeft t volgens mij de hele dag geregend dus jullie hebben t getroffen! Leuk he dat ze zo reageren (apies). Als Tygo zijn tandpasta ziet zegt ie ook AAP AAP en hij heeft blokken waar ook een aapje op stat die wijst ie ook aan met tekst Zeker doen zo'n avondje uit! @ Marsab Tarzan was echt super Ik werd al emo toen ik die baby hoorde huilen . Zijn jullie ook weggeweest of lekker samen thuisgebleven? @ Suus Gaat hard zeg! Ook alweer bijna 12 weken. Waarom zie je er tegen op om t op je werk te vertellen? Hopelijk snel weer wat energie voor jou! en gelukkig is de misselijkheid bijna weg! Wij doe trouwens ook normaal gesproken nooit wat met Valentijnsdag. Nu kwam t zo uit en vond t hartstikke leuk) @ Miranda. Gaat lekker bij jullie, nu dus alle 3 verkouden. Schiet lekker op zeg
fff ego Tygo gaat steeds meer stapjes los zetten Als je vraagt wat doet de koe zegt ie Boe en t hondje; waf Van de week waren we spelletje aan t doen met de telefoon geven en weer teruggeven. Dus ik elke keer Alsjeblieft en Dank je wel. Op een gegeven moment ging hij dus ook ieft (of iest) zeggen.. Als er kopjes op tafel staan zegt ie Heet. Waarschijnlijk allemaal dingen die jullie Ukkie al heeeeeeel lang doen maar ben zo trots op mijn lieve kereltje. Lig helemaal in een deuk om hem Wat niet echt heel handig is, is dat ie Peter Peet noemt (goh hoe zou dat nou komen ) Terwijl ik hem naar hem toe uiteraard altijd papa noem...hmm maar eens kijken hoe we dat er weer uit gaan krijgen