hehe pris! natuurlijk ben je trots.. hij doet het tenslotte pas net enneh.. de koe zegt hier wel al een tijdje boe maar een hond is nog steeds een poes.. laat staan dat hij waf zegt vorige week trouwens enorm gelachen.. belden jobs moeder omdat anne daar aan het logeren was en dan belt ze altijd rond 7/half 8 even om welterusten te wensen maar dat doet ze dan op dr mobiel.. want die kan ze aan anne geven (hoe cute kunnen schoonmoeders zijn? nou ZO cute!) stond ineens anne met de vaste telefoon aan dr oor te brabbelen... jammer genoeg hoorden wij dat natuurlijk niet.. maar het was wel heel schattig waarschijnlijk toen anne bezig was uit te vogelen zelfstandig te lopen.. was tygo gewoon bezig met ontdekken dat een hond geen poes is en dat heet betekend dat je je vingers verbrand
Pris wat goed zeg dat Tygo ook gaat lopen nu! En Tarzan! Daar zijn we ook naar toe geweest, was zo mooi! Darcy wat leuk dat je dat zegt! Ben ook heel benieuwd zometeen met al die kilo's pasta's en mega veel broden en ach wie weet met al die schoondochters later dat het toch nog een beetje vrouwen in de fam. komen!
Hoi meiden, Sorry, weer een tijdje niet geweest... was een beetje druk en wat ziekig. Maar nu aan de beterende hand en de drukte is ook weer minder. Eens even kijken of Marissa me tijd gunt om te reageren. @Anette: gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Sarah! @Pris, tuurlijk ben je trots op je mannetje, leuk he om al die vorderingen te zien. Ik kan daar ook echt van genieten. Enne misschien moet je Peter een tijdje papa noemen als Tygo er bij is, dan leert hij het wel weer. Ik ben ook iedere keer supertrots als Marissa iets nieuws doet, maar dat zijn momenteel bijna iedere dag wel 2 of 3 dingen, dus bijna niet bij te houden Dus ik zal jullie er nog 1 keer mee vervelen en dan ga ik niet alle vorderingen meer noemen, worden er te veel Eergisteren heeft ze zelf ontdekt dat als ze op de trappers van haar 3-wieler gaat staan, dat hij dan vooruit gaat En gisteren heeft ze de hele dag achteruit gelopen En bijna iedere dag wel een woordje erbij. @saskia, leuk he als ze zo aan de telefoon kletsen Marissa heeft een eigen speelgoed mobieltje en als rene belt dat hij onderweg naar huis is weet ze dat precies en pakt haar eigen mobiel en begint dan ook te kletsen. @valentijn, lees dat een aantal leuke uitjes gehad hebben. Ik had uit eten willen gaan met Rene, maar omdat we alledrie een beetje ziekjes zijn, zagen we het niet zitten. Er staat wel een stukje en een foto van Marissa in de Barneveldse krant met als titel Papa is de allerliefste Helaas hebben we niet het etentje gewonnen, maar papa vond het erg leuk. @marsab, leuk hoor die banners, ik heb daar geen tijd voor helaas, maar ach, ik red het nog wel met deze banner Enne succes bij de gyn he! Dikke knuffel! @Mouschy, leuk joh, drie jongens! Gefeliciteerd! En een hele mooie foto! Oow nu vind Marissa het niet gezellig meer dat mama achter de pc zit. Ik ga maar even spelen en dan boodschapjes doen. Tot later meiden!
@anoek: Gefeliciteerd met Sarah! 1 jaar, een hele mijlpaal he?! @pris: ik werk er nog niet zo heel lang (dik een jaar nu) en heb het idee dat ze er niet echt op zitten te wachten, maar ja, hadden ze ook maar geen jonge moeder moeten aannemen denk ik ook wel. Maar toch blijf ik het heel moeilijk vinden.
@ Rootje. Ik vind t juist leuk om dat soort dingen te lezen hoor. Mij verveel je er niet mee. Helaas niet uiteten geweest. Stukje uit de krant bewaren hoor! @ Suus. Heb je wel een vast contract of niet? Kan me ook wel voorstellen hoor.. @ Rootje Saskia..Hier wordt zelfs een rekenmachine als telefoon gebruikt
Hé meiden! Ben druk, dus ff snel reageren, de rest komt later Anoek: GEFELICITEERD MET SARAH HAAR 1E VERJAARDAG, HIEPERDEPIEP HOERA!!!! Marsab: Jij heel veel suc6 vandaag bij de gyn meid! Hoelaat moet je er naar toe? Ik denk aan je, dikke knuf!
Hey meiden! Bedankt voor jullie succes wensen! Pris thanks voor je sms! Nou er is nog niet veel gebeurd....een gesprek en ik moest bloedprikken. Ze gaan onderzoeken hoeveel hormonen ik nog in mijn bloed heb. En nav die uitslag volgt er 4 maart een onderzoek. Dus ik moet weer 2 weken geduld hebben! Maar ach, er gebeurd tenminste iets! Anette: van harte met je meisje! Officieel baby af en een dreumesje nu!
moushy, mooie echo en een jongetje, LEUK! Dank jullie voor de felicitaties, baby af ja, ze is immers al 1 nu! Vorig jaar was ze nu een uurtje oud, grappig dat je daar nu aan denkt. We hebben gisteren de verjaardag van Sarah gevierd, de taart vond ze niet zo interessant maar de kado's wel. ZE is echt te erg verwend. Vanochtend zijn we naar het kdv geweest, hebben de kindjes gezongen voor Sarah, een kado gekregen en de taartpuntjes hebben we uitgedeeld. Erg leuk, Sarah vond het geweldig met haar ontstoken oogjes.. We kregen toch tweedehands blokken, nou, ik ga vanmiddag maar even een nieuwe ton halen, deze zijn inderdaad wel heel erg gebruikt. Jammer! Ik zal zo foto's laten zien van ons feestvarkentje.. Liefs Anette
Anouk gefeliciteerd met jullie lieve feestvarkentje! Marsab: nuja, iig is er actie ondernomen. Werd er verder nog iets gezegd? En n.a.v. je tempkaartje?
@marsab: 2 weken afwachten dus weer. Nou ja, het is wel vervelend natuurlijk, maar ze nemen je serieus en ze gaan in elk geval iets doen toch? @anouk: schattige foto! Jesper moest ook niks van de taart hebben, vond de cadeautjes en dan vooral het papier wel heel leuk.
hai hai, Anouk, gefeliciteerd met Sarah! Marsab, fijn dat ze actie ondernemen! Was hij/zij aardig? Gelukkig word je hier wel serieus genomen! En ach, voor je het weet is het alweer 4 maart! Ben al bijna jarig!(19 mrt), gaat zo snel! Joyce, druk aan de poets? Pris, gaaf he Tarzan? het is inmiddels al weer ff geleden, was toen nog zwanger van mn moppie, dat ik er ben geweest! vond het heel gaaf! suus, kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om te vertellen op je werk, heb ik ook zo'n moeite mee! Getsie! Was toen heel zenuwachtig! Rootje, wauw jouw meissie gaat snel he? Gaaf hoor! Knap dat ze de trappers van haar driewieler ontdekt heeft! Valentijn, hier lekker tapas wezen eten en naar de bios geweest! en ook lekker uitgeslapen! ben helemaal weer opgeladen, kan dr weer ff tegen! Darcy, mooie muurschilderingen! Mouschy, hihi wat gaaf 3 ventjes! Vind je het niet moeilijk met de naam? je hebt immers al 2x eerder een jongensnaam moeten verzinnen.... Saskia, klinkt als een lieve schoonmams! Wat lief dat ze altijd even bellen om welterusten te wensen! Pris, wat gaaf dat Tygo loopt! Dat probleem met die naam hier ook gehad, ze noemde me bij de naam....toen ook gewoon poosje steeds mama gezegd en nu zegt ze het nooit meer. Als Tara aap zegt, zegt ze PAA....net andersom dus hahaha
@ Marsab...Wel jammer dat t nu weer een paar weken duurt...Nou ja wordt iig iets meegedaan dat is belangrijk! @ Hello Kitty Nou ja lopen.... af een toe een paar stapjes, maar gaat steeds beter. Lekker samen weggeweest dus ook met Valentijn. Leuk! @ Anoek. Wat een leuk shirt! Wat ontzettend raar dat ze ''heel erg gebruikte'' blokken cadeau geven. Zou ik echt niet leuk vinden :x Zeker als t op deze manier is gegaan. Leuk dat ze zo verwend is!
@Anette: gefeliciteerd met Sarah! Hoera, 1 jaar alweer! Wat een leuke foto van haar en wat fijn dat het zo gezellig was gisteren en vanmorgen. Ben je vandaag ook op momenten de bevalling en 1e dag met haar aan het herleven? @Marsab: wat zeiden ze van je tempkaartje? Of doen ze daar niks mee? Over twee weken weet je in elk geval meer, sowieso weet je dan al of je inderdaad je eisprong hebt gehad vorig weekend. Spannend... keep strong, girl! @Pris: leuk van Tygo, die gaat straks 'opeens' als een speer ervandoor. Mag jij er lekker achteraan rennen Ollie roept heel vaak "papa?" met zo'n vragend, lief stemmetje. Mij noemt ie ook vaak genoeg 'papa' en soms toch 'mama' - ik vind dat niet zo leuk, ben dus toch een beetje jaloers, denk ik dan @Suus: laat het plezier om je zwanger zijn niet bederven door de angst, het te moeten vertellen op je werk, hoor! Wie weet, reageren ze juist hartstikke leuk. Bovendien kunnen werkgevers het verwachten (en dat doen ze vaak ook) als ze jonge vrouwen in dienst nemen. Wanneer ga je het zeggen? @Noor: druk mens, ook alles goed met jou daar? @all: ik weet niet wat ik heb vandaag Eerst donderdag Ollie verhuisd naar zijn nieuwe kamer... vandaag de hele woonkamer omgegooid...man schrikt zich lam als ie thuiskomt... het zal de naderende lente wel zijn, ik heb ONRUST en alles moet schoon en fris en ánders 8)
Hier nog zo'n eentje! Alles moet weer anders....wil de slaapkamer veranderen, in huis alles veranderen....hihi! Zal idd wel door het naderende voorjaar komen......
@ Hello Kitty Ik wil ook de slaapkamer anders (weet al helemaal wat ik wil ) Alleen eerst ff andere dingen afmaken (boot vooral en daarna t schilderwerk aan t huis, zolder anders, parket vloer schuren enz enz ) @ Darcy Je mannetje zal wel raar opkijken als hij thuiskomt vanmiddag! Ik kan me die jaloezie wel voorstellen. Mij roept ie alleen als ie t erg zat is mamamamamamamamama opeens weet ie t dan wel een beetje Heb je nog leuke Artis pics?
hier zijn de papa/mama taken ook duidelijk gescheiden hoor als papa om een kusje vraagt... loopt ze naar hem toe en een meter voor papa... (die dan natuurlijk al startklaar zit op de grond.. ) draait ze zich om en rent ze hard weg! als ik om een kusje vraag.. nouja soms krijg ik er eentje.. maar meestal is ze veel te druk met spelen... als mama de ochtendfles doet.. dan zit ze lekker op schoot tegen mama aan gekleft met dr fles tot ie op is. dan moet daarna slaapzak uit en gaat ze spelen bij papa... wat nou op schoot met mn fles.. echt niet dus fruit met mama betekend... zelf schillen als het kan en dan bij mama blijven staan tot het op is. fruit met papa betekend... zitten op de doomooseat bij tafel. papa een boterham, anne fruit (en ze blijft dus ook gewoon zitten he) naar bed met papa? dat kan alleen als mama niet thuis is lekker in de zitzak hangen? dat kan dus alleen als mama er niet is.. want bij mama haalt ze heel de kamer overhoop en bij papa blijft ze lekker hangen. deels natuurlijk zelf veroorzaakt... maar deels pakt ze ook gewoon helemaal zelf op gelukkig gaat het over en weer.. maar soms levert het weleens een jaloerse blik op her en der @onrust.. pfoe ik zou wel willen.. maar buiten dat dat meer jobs afdeling is dan de mijne word ik al moe van het idee van stofzuigen grrrr wel met andere leuke dingen in het hoofd.. maar die gaan we nog even niet delen met de wereld (en nee geen babies)