Hihi, ik zie dat jullie lekker bezig zijn in huis... het is dat ik andere dingen te doen heb op het moment, maar zodra ik meer tijd heb, ga ik ook weer aan de zolder beginnen. Als dan onze 2e kruimel onderweg is, kunnen wij lekker op zolder gaan slapen. Dan is er weer genoeg ruimte op de 1e verdieping Ik heb ook al helemaal in mijn hoofd hoe het moet gaan worden. Behang ligt al klaar en de planken voor de 'kastjeswast' zijn er ook al. Alleen nog een leuk kleurtje verf opzoeken die bij het behang past voor de overige 3 wanden en dan kan ik aan de slag @saskia, hier ook wel papa en mama taken gescheiden hoor. Bij Rene is ze altijd veel rustiger. Zeker met naar bed doen, dat doet Rene altijd en dan lijkt het wel of het vanzelf gaat, maar als ik het een keer moet doen is het een drama. Wel leuk om te lezen trouwens... leuke dingen in het hoofd... geen babies en jullie zijn al getrouwd.... mmm dat maakt het wel spannend hoor... wil je het echt niet delen? @marsab, mmm schiet nog niet echt op dus, maar goed, ze nemen je serieus en er wordt aan gewerkt. Ik heb het laatst ook aangekaart bij mijn huisarts dat het niet zo makkelijk ging deze keer. We doen het toch al 7 maanden zonder bescherming inmiddels en het is nog niet (echt) gelukt. Maar ze zei dat we minimaal 12 maanden bezig moesten zijn, anders stuurde ze echt niet door Nou ja, maar weer hopen dat het deze ronde lukt dan maar... (gister posi ovutest dus vandaag ei waarschijnlijk) @anette, leuke foto en fijn dat jullie een leuke verjaardag gehad hebben. @hellokitty, ja ons meisje gaat erg snel... veel te snel naar mijn zin eigenlijk. Ze is zo ontzettend bijdehand, verschrikkelijk soms. Iedereen denkt ook altijd dat ze veel ouder is, maar ja... en ze is nu 2x naar de opvang geweest en ik merk op vrijdag dat ze donderdag vanalles opgepikt heeft daar. Zo grappig... Zo ga even eten in de pan gooien, ik maak stoofschotel vandaag, dus die mag lekker 2,5 uur sudderen Bye
Wij hebben een vrij grote kamer. Ik denk 6 bij 4 meter ofzo. Achter het bed wil ik fotobehang met overwegend zwart en dan in de hoek zo'n uitgebloeide paardenbloem (pluisjes) die dan iets opzij hangt. De muren moeten gestuucd worden en helemaal wit (ook de louvredeurtjes van de kast) Aan de andere kant van de slaapkamer hebben we nu al een schouw staan (met van die potjes) Hier moet een schoorsteen boven gemaakt worden met daarboven een flatscreen. Op de schouw dan wat zwart / zilveren / alumunium frummeltjes. Naast de schouw (links) wil ik boven elkaar drie grote vierkante zwarte lijsten (Ikea ) met hierin een passepartout van 30/30 cm. Hier wil zwart/wit foto's in hebben van ons / Tygo. Wij hebben een waterbed zonder achterwand ofzo. Deze wil ik wel met van die uitschuifbare nachtkastjes. Op achterstuk dan ook weer wat fotolijstjes en frummels in dezelfde kleuren. Ik weet dus echt precies wat ik wil hahaha
@Rootje: weer spannend deze maand, dus? Kan me voorstellen dat je toch wel hoopt dat het nu es een keertje raak mag zijn - en blijft, want elke maand niet zwanger is er dan eentje, hè? @Pris: jij weet héél goed wat je wilt qua interieur Hier is het voorlopig 'af' - man kwam binnen, zei: "Hey, best leuk zo" en dat was het. Ik moet zelf nog wennen aan de vers verschoven meubels, maar goed, hij vindt het allemaal allang mooi @Saskia: hier ook eentje die duidelijk weet wat ie wil (of niet.) Ollie knuffelt papa regelmatig, bij mij komt hij aan met iets eetbaars (om vervolgens pal voor mijn neus om te draaien, de schurk) en ik ben goed voor het troosten en optillen - het is toch wat Zometeen een testje doen als we hem gaan ophalen van het kdv - wie ziet/wil hij het eerst
Wow wat leuk al die plannen. Hier ook nog zoooooveel te doen, pfffffff gewoon geen tijd en fut voor. Zolder moet aangepakt worden, dan kan Isa daar haar eigen grotere kamer krijgen. Verder nog genoeg aan te pakken in en om het huis. Maarja.... Ja hier druk, maar wel goed hoor. Woensdag lekker naar EIndhoven voor een concert! Superveel zin in. Verder werken en druk met de kids, bezig met dingen verzinnen voor Isa's verjaardag, de uitnodigingen besteld en die zijn binnen, dus kunnen verstuurd worden. Eten staat op het vuur, de kids zijn alledrie al in bad geweest (believe me, het was nodig na de wandeling van vanmiddag ). Zo lekker eten dus, papa is laat, werkt over. Vanavond nog een berg was weg te vouwen... Morgen werken.
inmiddels na het eten Heb hier dus vanavond Knorr wereldgerecht: Griekse Kofta gemaakt: wat een succesrecept! Ik wist al dat het lekker was (al is het al meer dan een jaar geleden dat ik dat laatst at) maar de kids hebben er echt van gesmuld! Zelfs onze, over het algemeen toch behoorlijk kieskeurige Isa! Dus: makkelijk, snel en lekker!
hai hai, ff snel voordat ik ons meissie onder de douche weg moet halen.... Noor, die griekse Kofta verkopen ze hier niet bij de C1000, flauw he! Wil het ook graag keertje proberen...dat is toch die met die appeltjes? Welk concert ga je? Darcy, En? Wat kwam er uit de test.... Pris, wauw klinkt gaaf! En die schouw in de slaapkamer! Wil ik ook! Helaas geen ruimte hihi! Wij hebben nu overwegend zwart....maar dat word dus straks kleuren als: taupe, donkerbruin, creme en zand....heb er helemaal zin in....althans in het eindresultaat! Moet de moed nog verzamelen.... Rootje, ook genoeg te doen dus op de zolder! Welke kleuren worden het bij jou? Klopt idd dat je pas na 12 mnd naar het ziekenhuis mag....collega van mij heeft het 2 jaar volgehouden, en die is nu zwanger! Wilde perse niet de medische molen in.... Merk idd aan Tara ook dat als we naar de spelotheek zijn geweest ze daar weer van alles opgepikt heeft! vanavond het woordje "douche" geleerd hihi, zo grappig hoe snel het nu gaat! voor een paar maand terug zei ze nog niets en nu de woordjes: papa, mama, bal, vis, pop, televisie, ranja....gaaf hoor! Saskia, hier zijn de taken papa/mama ook heel duidelijk! mama is van het naar bed brengen, papa mag dat alleen als mama weg is. papa mag haar haren wassen onder de douche, bij mama is dat gillen geblazen! Wel grappig om te zien! kga snel naar boven, volgens mij is ze klaar! Vanavond een televisie avondje voor de boeg! Lekker!
HelloKitty: Die kofta is met rijst en courgette, tomaten, paprika en gehakt, lekkerrrrrrrrrr! We gaan naar Patricia Kaas, een Franse zangeres (Komt uit de Elzas, vandaar de niet zo Frans aandoende achternaam ) Supergaaf, wordt al het 6de concert dat ik van haar ga zien!
@Anoek - gefeliciteerd met Sarah! Wat een leuk shirt heeft ze aan op de foto. Erg he hoe de kindjes verwend worden en dan doen ze af en toe nog net alsof ze niks leuk hebben. Hoe is 't trouwens met je schouder en de last na je operatie van je blinde darm? @Marsab - jammer dat ze nog niet gelijk iets kunnen zeggen he? Nou ja, het balletje is aan 't rollen en ik hoop voor je dat je over twee weken echt iets meer weet. Wat gaan ze anders doen trouwens? @klussen - moet hier ook genoeg gebeuren, heb er ook wel zin in, maar er moet veel wachten op het voorjaar omdat er ook veel buiten gedaan moet worden @papa/mama - hier ook verschillend. Bij Thijs heet wel iedereen papa of opa, mama en oma zijn niet in trek. Alleen als hij bij mama op schoot zit en wat lekkers krijgt mompelt meneer, mamamamama! Ja, alsof ze het weten @Noor - klinkt lekker. Is het pittig of zoet, ben wel benieuwd. En Patricia Kaas daar heb ik nog nooit van gehoord, wat voor soort muziek maakt ze? @Pris - das nog eens een kamer. Nou ja geen twijfel of het interieur in ieder geval, haha! @Rootje - stoofschotel....hmmm ook een goed idee! @Suus - herken jouw angst wel hoor. Ik ben er zelf al bijna een jaar uit geweest vanwege mijn pols bijna aansluitend aan mijn zwangerschapsverlof en nu (ik werk nog steeds niet volledig) ga ik weer zeggen dat ik zwanger ben....nou ik kan de reactie wel raden en die gaat niet positief zijn. Ons leven draait nou eenmaal niet alleen om werk he? @Darcy - ik heb altijd het idee dat jij energie voor 10 hebt, geweldig om te lezen. Ben stiekem ook wel eens wat jaloers hoor, haha! Heeft je man de schok overleefd? Enneh, wij zijn ook op 3 februari zoveel jaar samen, wel toevallig! @Mouschy - wow, leuk zeg! En wat een mooie 3d foto al! Ik dacht altijd dat je dat pas later in de zwangerschap kon doen, maar je kan het al heel goed zien. Moeten jullie weer een jongensnaam bedenken, maar misschien wisten jullie die al. Morgen eerst langs bij een kennisje en dan 's middags naar de gyn. Heb al een waslijst met vragen, vraag me af of de goede man de tijd heeft om ze allemaal te beantwoorden. Ben best wel wat gespannen, maar we zullen het allemaal wel zien. Fijne avond allemaal
@ darcy: aan de tempkaartjes had ik niet veel. Ik heb het genoemd, maar ze schonken er zo goed als geen aandacht aan... Ik had een man trouwens. @ meeting: tot nu toe komen 16 en 30 mei het beste uit voor de meesten! Dus ff kijken welke dag we nou precies gaan meeten! @ Rootje: het is je zoooo gegund, ik hoop dat het snel raak is bij jullie! @ voorjaarsbries door je huis: eind deze maand kunnen wij ons volkomen uit gaan leven op ons nieuwe huis! JOEPIE! @ Pris: klinkt mooi, de slaapkamer die je in gedachten hebt! @ darcy: altijd leuk, alles ff veranderen in huis! @ all: Aiden is al een paar dagen niet helemaal lekker te pas. Hij heeft geen koorts of zo, maar heeft last van diaree en moet veel overgeven. In het weekend was hij er wel vrolijk om, maar vandaag was hij zeer hangerig en wilde alleen maar slapen. Ik heb hem ook eerder op moeten halen van het kdv. Hopelijk is hij morgen weer wat beter, anders heb ik in mijn vakantie zo aan huis gekluisterd... En natuurlijk is het voor Aiden helemaal niet fijn. Nou ja, maar even afwachten...
@ gonzo: Als het bloedonderzoek uitwijst dat ik nog veel hormonen in mijn lichaam heb, dan weten ze dat het waarschijnlijk daar door komt dat mijn eileiders nog plat liggen en ik dus geen eisprong heb. Mijn lichaam reageert dus heel heftig en lang op de hormonen. Als het hormoon juist wél uit mijn lichaam is, dan willen ze verder gaan kijken waarom mijn menstruatie uitblijft... Ze gaan 4 maart sowieso een onderzoek doen, maar hoe of wat....?
@ suus: knuffel! Komt vast goed op je werk! @ gonzo: Hoe is het met jou? Maak je je og erg druk, wat de antistoffen betreft? Is toch spannend he....
Ok ik kom ff spammen; Deel van de slaapkamer zoals deze nu is; Tygo heeft net zijn schoentje neergezet voor de Sint
@hellokitty, onze kamer wordt midden- en donkergrijs met aubergine en donkerpaars. met zilvergrijze ccenten, misschien nog een kleur erbij. Dit is het behang dat we hebben (het is middengrijs, beetje naar de paarse kant toe heel apart kleurtje wel). De figuren die er op staan zijn in dezelfde kleur, maar in glans, de rest is mat. http://www.gamma.com/img.html?i=5288 Daar doen we de wand tegenover het bed mee. Boven het hoofdeinde van het bed wil wandkastjes maken aan de hand van dit idee: Met op de achtergrond van die kastjes hetzelfde behang. Het zal niet een boomvorm worden, maar wat wel moet ik nog even bekijken. Denk gewoon strak in rechthoeken ofzo. IK heb al stof voor de gordijnen, die worden aubergine met donkergrijs. Moet alleen nog verf voor de wanden die niet behangen worden. Ik denk dat ik daarvoor binnenkort vast naar de gamma ga. Staaltjes uitzoeken. Zo dat was een heel verhaal Hoop dat het een beetje duidelijk is @noor, lekker kofta, dat gaat er hier ook altijd in als koek Lekker naar een concert, even uit de drukte @gonzo, knuffel voor jou en succes bij de gyn morgen.. @meeting/marsab, ik kan de 16e echt niet, dan is mijn mams jarig, maar laat de planning daar niet van afhangen hoor!
Gonzo: succes morgen! Muzieksoort: heel divers, van blues-achtig tot pop, chanson tot rock. Supergaaf, al zeg ik het zelf
Zijn twee pagina's....letters staan op de volgende.... (zwart wit maar foto is zonder flits gemaakt) Achter de foto zit wit en grijs papier, dit is weer op t zwarte geplakt. Letters zelf geprint en geknipt enz.