oooooooooh praten, kan ik Sarah op les sturen? Al is het maar 1 woordje. Sarah hoest en proest alles bij elkaar, de oogjes zijn ontstoken, een nasleep van 2 weken geleden, de huisarts voorspelde het al maar we dachten dat we er goed vanaf zouden komen, hmmm Drinkt erg veel, eet weinig en ligt veel in bed. Saskia, wat balen, heb je al iets anders op het oog? Suus, vanmiddag naar de vk, succes! Ik ga het eten voor vanavond klaar zetten, aardappelpurree met vis, eens kijken of Sarah het lust. Groenten weet ik nog niet, ik ben niet zo'n groenten eter al lukt het me iedere dag om toch mijn portie te eten, goed he
Meeting 30 mei 2009 Darcy Miranda Hellokitty Rootje Saskia Pris Marsab Tijd: 10.30 uur (ben er ff tussenin gaan zitten) Plaats: - slecht weer binnen - mooi weer buiten De link om je voorkeur aan te vinken: http://www.doodle.com/f95hxput5s9ms35b
Hoihoi, Heb je poll ingevuld hoor. Ik ben trouwens laatst bij Kidzcity geweest, maar dat is nog niet zo geschikt voor kids onder de 2 vond ik eigenlijk en het is ook redelijk duur vond ik. De rest is prima. Ik ben nog nooit bij ballorig geweest, maar dat lijkt me leuker voor onze kids.
Mobielfreak, dan bedoel ik vast de Bobotie! haha, raak er van in de war van al die knorr gerechtjes.....dacht ook al dat het misschien de turkse durum was....maar eens een keertje bestuderen bij de C1000. Hoe is het met jou? En met je kids? Saskia, wat balen dat je contract niet verlengd word! Al druk aan het solliciteren nu? Darcy, hihi grappig is dat verschil tussen de papa's en de mama's! Gisteravond bespeurde ik enige jaloezie....papa gaf tara een dikke kus en fluisterde in haar oortje: morgen moet je papa roepen als je wakker word.....ze roept de laatste paar dagen als ze wakker is: MAMMAAA! Suus, alvast succes voor donderdag! Je bent vast heel zenuwachtig, maar komt vast allemaal goed! Waarschijnlijk houden hun dat ook wel in het achterhoofd dat de kans erin zit dat je nog een keertje zwanger zou kunnen worden....misschien valt het allemaal wel mee! Enneh wat zegt jouw ventje al veel woordjes! Knap! marsab, nou vind dat best al veel woordjes hoor! op het CB zeiden ze laatst dat ze met anderhalf pas 5 woordjes hoeven te zeggen.... Hoe is het nu met Aiden? Misschien een zetpilletje? Verder lekker van je vakantie aan het genieten? anoek, hoe is het nu met sarah? Meeting, heb mn voorkeur ff aangevinkt! Zag dat de reistijd tussen Almere en Houten niets uitmaakt dus heb ik beide aangevinkt!
Hoe het nu is met Sarah, ze ligt al de hele dag in bed.. Ze knapt niet echt op. Ze is vreselijk verkouden, hoesten doet ook pijn denk ik want daarna huilt ze meestal even. Haar oogjes zijn ontstoken en het schiet niet op zeg maar. Het ging even goed maar na een dagje kdv is eht weer raak. Ze is echt zoveel ziek, niet normaal (toch hoor ik telkens dat het heel normaal is......) Liefs
hoorde daar vandeweek toevallig ook een mama over haar kindje was ook continu ziek en het oordeel van de leidster was dat de mama in kwestie er wel vanuit kon gaan dat ze in ieder geval het hele voorjaar nog verkouden zou blijven aar echt ziek is wel weer iets vervelender dan verkouden wellicht toch de huisarts eens bellen? al zegt die waarschijnlijk ook dat ze gewoon nog weerstand moet opbouwen. wat hier bij verkoudheid wel goed helpt overigens.. is luuf soort van dampo/vicks vaporub maar dan voor babies en wellicht heeft de huisarts nog andere goede ideeen de mijne raadde vooral luuf en neusspray aan tho..
Saskia, ik gebruik ook Luuf en neusspray, meer kan ik niet doen. Ze is net 3 kwartier op geweest en ligt weer in bed. Slapen is het beste medicijn denk ik dan maar. De huisarts zei ook al dat het weerstand opbouwen is en dat ze door het kdv veel virusjes opdoet. Ik vind het zo zielig voor haar, maar ja.. Ze heeft geen koorts dus ik denk niet dat het nodig is om de huisarts te bellen als het zo blijft tenminste Liefs Anette
@anette: hier is het zo erg dat anne de virusjes meeneemt.. maar er inmiddels weinig tot geen last meer van heeft hooguit wat snotterig... (dat was in het begin ook anders hoor) maar nu is mama elke keer geveld ik word er helemaal stapel van
hoi ben ik weer en kom even terug lezen maar weet nog niet of ik op alles reageer maar doe me best. meeting: tot nu toe heb ik elke keer moeten afzeggen door geen vervoer of een zieke dus we wachten af. tegen die tijd ben een maand of 6 a 7 zwanger dus of ik er dan nog z'n zin in heb ligt een beetje aan de lokatie. kinderdagverblijf: kindjes die hier zitten zijn eigenlijk continu verkouden. heb er zelf gewerkt en ja zie zo het een en ander. meestal gaat het om een onschuldige verkoudheid maar dat kan ook heel zielig zijn. de bacterien gaan continu in het rond met die snotneusjes en delen van speelgoed en kunt dus niet veel anders verwachten. goed voor de weerstand is het zeker. praten: nou hier gaat het ook ineens erg snel hoor en elke dag is er wel wat nieuws en soms praat ze echt met 2 woordjes al zoals "ech wel he" etc. ook dierengeluidjes zijn top dingen nazeggen is ook erg grappig. begrijpen doet ze al een tijdje alles en denk dan dat snapt ze toch niet haha maar soms sta ik er toch weer van te kijken. papa/mama": hier was het altijd alleen mama en papa was ook mama. 2 weken terug noemde ze alle bekende mama haha en dat is nu weer over gelukkig. denk wat doet dat kind nu ruilt ze me in haha. hier is het ook heel de dag mama eigenlijk al erg lang moet ik zeggen en nu sinds een paar dagen is papa ook weer terug haha. anoek: half uitje ergens verstoppen in bed waar ze niet bij kan. dit zorgt dat der neusje open blijft en het slijm oplost. alicia heeft al eens de ui opgegeten met een vies gezicht (niet dat het kwaad kan) dus zou zeggen ergens onder het bedje
alicia is al 2 dagen koppig grrr echt koppig. en ik vond half 7 opstaan vroeg nou dus niet meer he. als het half 7 wordt smorgens ben ik de gelukkige. al 2 dagen wordt ze wakker en echt klaar wakker. heb der tot 6 uur in bed laten liggen door een paar keer op en neer te lopen en daarna in mijn bed wachten tot de wekker ging. ik doe me ogen dicht en alicia maakte er een spelletje van met der tuut tuut en vinger op me neus. winpers pakken en lachen als ik me ogen open doe en ga zo maar door. gelukkig kwam papa half 7 uit de nacht en riep hem kom der maar halen haha. nog even 30 minuutjes omgedraait en toen ik sliep ging de wekker alweer haha. nu wilde ze vanmiddag weer niet slapen maar denk mooi toch wel voor je 6 uur weer naar bed wilt. net dus een heerlijk warm bad gehad en hub het bed in. nu slaapt ze vast tot aan het eten en dan blijft ze wakker tot 7/ half 8. hopelijk morgen iets langer uitslapen. 2 nieuwe fotos inme album
Zo daar ben ik weer! Ik heb de gyn. gezien en gesproken en.... ben geen bal wijzer! De gyn. wil niet op de feiten vooruitlopen en wil eerst wachten op de bloeduitslagen van mijn vriend. Hij zei dat het misschien nog door de bloedtransfusie kwam - dat kan helemaal niet want dat was in 2001 en in 2006 had ik nog geen antistoffen. Hij weet niet precies wat Jk(a) doet want dat is per persoon verschillend en is afhankelijk van verschillende factoren! Toen kreeg ik op mijn kop dat ik 10 kilo zou zijn afgevallen....dat is helemaal niet zo en toen zag hij dat hij bij de gegevens van de zwangerschap van Thijs zat . Toen was het weer niet goed omdat ik maar 1 ons was aangekomen. Nou ja, volgens mij hoef je nu toch nog niet veel aangekomen te zijn. Verder kreeg ik een echo en vloog hij over mijn buik heen. Mijn placenta lag aan de achterkant en nou ja eigenlijk overal . Beetje vreemd, maar hij ging er verder niet op in. Verder nog een zwangerschapsverklaring gekregen en werd haast de deur uit geduwd met de opmerking dat ik maar goed dik moest gaan worden . Ik en mijn vriend hadden hier geen fijn gevoel over, want hij nam totaal geen tijd voor ons en vragen vond hij schijnbaar erg vervelend. Jammer dat het zo moet gaan... @Saskia - wat vervelend zeg dat je contract niet verlengd wordt. @Anoek - hoop dat je meisje snel opknapt @Meeting - 30 mei is mijn vriend jarig dus dan kan ik niet...maar weet ook niet of ik sowieso kom @Suus - hoe was 't bij de verloskundige? Succes donderdag met het vertellen. Ik stel het nog even uit. Zo verder weet ik het even niet meer... @Mobielfreak - beterschap!
Gonzo, wat een rare manier van werken zeg. Als je geen goed gevoel blijft houden zou ik echt daar naar toe bellen. Raar! Ik ga morgen toch even de huisarts bellen, het oogwit van het linker oogje van Sarah is rood aan de bovenkant en ze heeft er behoorlijk last van. Vandaag zijn we begonnen met friso 3 te geven maar volgens mij vindt ze het niet lekker, gewone melk was ook al zo'n succes, even doorzetten dus! Ik ga naar bed, morgen werken en de afgelopen nachten waren al nie super dus ik ga de rust pakken die ik pakken kan. Morgen op kraamvisite bij vrienden van ons, leuk leuk leuk..
@ Darcy Jij hebt toch nog steeds student? @ Marsab...Ikea...ken ik niet? Wat is dat? @ Saskia...Wat een rotsituatie ...helass liggen de banen nu ook niet voor t oprapen..Hopen dat je snel iets vind! @ Papa/ Mama Tygo weet t wel, maar zegt t bijna niet. @ MArsab Hier ook niet zo heel veel maar wat Suus ook zegt de laatste dagen gaat t opeens best wel hard. @ Suus. En was alles ok? @ Anoek. Beterschap voor Sarah. @ MArsab. Beetje gelukt vandaag? Aiden alweer wat beter? @ Saskia De schouw is idd een voorzet met gelpotjes. Maar wilen nu dus schoorsteen maken zodat t wat echter lijkt. Schilderij is tot op de cm net zo breed als de schouw...was heeeeeeeeeeeeel toevallig. @ Lovewinnie Heb je een voorkeur voor een locatie? Wel fijn dat papa weer terug is! Wel vroeg ja jeetje. Hopen dat t morgen wat later is.Jij kan je rust wel gebruiken nu. @ Mobielfreak Beterschap voor jou. Lijkt me erg lastig om grieperig te zijn met een ukkie van 2 weken. Gelukkig met hen allebei wel alles goed! @ Gonzo T is ook nooit goed he haha. Erg jammer dat t zo is gegaan en dat jullie met zo'n gevoel de deur uit zijn gegaan. Lijkt t je niet leuk een meeting? @ All Peter heeft avondwake vanavond. Was van zijn werk dus heb voor een paar man gekookt vanavond zodat zij niet heen en weer hoefden. Ik ken de man zelf niet, was 1 vd oprichters van t bedrijf. Vanavond lekker niets doen Tygo was vroeg vanmorgen om 0630 en heeft vanmiddag ook maar een uurtje geslapen. Nu ff tijd voor mezelf. Bedankt voor de complimenten voor de hobby foto's. Soms komen vrienden hier ff fotoboeken kijken voor inspiratie voor hun eigen album....ik doe een paar pagina's ''gewoon'' en dan weer een knipwerkje / vergoting enz.
Nou lekker bezig Maar ik geloof niet dat ik t helemaal goed heb gedaan. Ik denk dat als t mooi weer is een picknick ofzo ook wel erg leuk is. Ik kan mijn ding niet meer aanpassen (denk ik) maar maakt niet zoveel uit.
Jaaaaaaa! Een picknick in een park is ook gaaf! En dat iedereen dan wat lekkers maakt en meeneemt!En samen lekker opeten! Dan hebben we tenminste ook tijd en gelegenheid om met ELKAAR te kletsen. Want dat zit er vaak niet in bij een meeting!
Dan ga ik voor een -mooi weer- picknick Vantevoren lekker cake-jes bakken met Tygo Kan jij die eerste verwijderen Marsab?