September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    me 2!

2. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Ja, leuk picknick! Ging de vorige keer ook al de mist in :)
    Misschien vast allemaal nadenken over een locatie.

Ga nog even wat doen en dan lekker mijn bedje in.

Bye
    Knuffels voor jullie en jullie kids!

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@pris: mja hij lijkt verdacht veel op die wij hebben :D
    vind hem wel supermooi hoor
    maar met een schoorsteen erbij word het vast nog mooier :)

@picknick: mja ik ken weinig picknickgelegenheden in het midden des lands
    woon hier aan een best wel mooi park.. maar ik ben bang dat niet iedereen zin heeft om naar rotterdam te rijden.
    en verder zit in lelystad een enorm natuurgebied... daar valt volgens mij ook wel te picknicken.. maar ben er al eeuwen niet meer geweest eerlijk gezegd.
    dus zou niet meer precies weten hoe/wat

zo.. vandaag eens zonder ibu proberen...
    wil toch ooit wel weer een keer aan het werk
    maarja.. gister nog klein beetje verhoging.. en weer van 7 tot 7 geslapen
    dus wellicht vrijdag.. maar misschien pas maandag (scheelt toch weer 3 dagen.. )
    ben heel benieuwd hoe de wereld er zonder ibu uit ziet :)
    (en dan wellicht savonds nog wel eentje.. anders hoest ik vannacht weer de longen uit mn lijf... dat schiet niet op)

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Morning!

@ Sakia. KOmt ie uit jullie vorige huis dan of is t een gevalletje ''verkeerd ingeschat'' Succes vandaag! Hopelijk lukt t zonder Ibu

@ All. Vanmorgen Tygo weer om 06.45 even wakker maar na een heel gesprek met zichzelf :D toch weer in slaap gevallen tot 07.30.
    Denk trouwens dat t komt omdat t ook weer vroeger licht wordt :idea: :idea: :idea: dit weekend verduistering kopen voor op zijn kamertje :D

5. Saskia78

@pris: hij stond ooit in jobs oude huis
    toen we nog niet samenwoonden :)

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hallo meiden,

ik ga niet mee met de meeting, want ik heb er die maand al 2 ;) al lijkt het me wel heel leuk om jullie een keer te ontmoeten!

Alles goed met de kids? ik lees dat er al aardig wat kunnen lopen! Ben druk aan het oefenen met Marijn. Maar los lopen is nog veel te eng :p Nou ja komt vanzelf wel denk ik.

Gezellige dag nog vandaag!

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Mouschy: kom je dit jaar toch naar onze meeting toe :)

@Anette: kom jij ook dit keer? Wil je nu wel eens ontmoeten :D

@all: ga deze pc eens opschonen en hoop vanavond weer online te zijn. Fijne middag allemaal!

8. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Noor en Joyce Weten jullie een leuke locatie voor een high tea, beetje in de buurt?
    Ben aan t zoeken voor met mijn moeder en zusje maar wil niet erg lukken :( (of je krijgt bak thee met 2 dingen erbij voor 20 euro :rolleyes: )

9. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Saskia. Kijk zo'n gevalletje...ms ook op de slaapkamer?

@ Mouschy Hier ook nog niet aan t lopen hoor. Wel steeds meer stapjes los :D maar echt lopen niet.

@ Darcy Succes met de grote opschoonactie!

10. Saskia78

@pris: dat past dus niet :(
    onze kamer is nu soort van paars met donkerhout
    de verwarming stond op een heel lastige plek (waar wij ons hoofdeind wilden)
    dus daar hebben we een ombouw omheen gemaakt natuurlijk in hetzelfde paars.. met bovenop een donkerbruin plankje om het in stijl te houden.. en om in geval van nood toch nog bij de verwarming te kunnen.
    (oude huis helemaal geen verwarming in de kamer.. dus ook hier staat hij gewoon uit.. maarja met ontluchten enzo moet je er wel bij kunnen helaas.. )
    en dan eh.. aan beide zijkanten had je toen van die papieren staande lampen bij ikea... niet van die witte ronde.. maar je had ook 1 serie met allemaal kleurtjes
    en dus toevallig ook in "ons paars"
    en bij het voeteneind hangen tja.. eigenlijk zijn het tijdschriftenbakken van hout... voor ondergoed, sokken etc
    zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden
    vind het er zelf erg nice uit zien... maar het is denk ik lastig voor te stellen :)

maar geen ruimte dus voor een witte schouw nog :(
    wellicht in de andere kamer.. als we een goede oplossing hebben qua boeken, bureau etc... want nu zijn min of meer alle muren vol en dat ziet er toch minder leuk uit
    (als ze nou vol stonden met boeken.. maar dat nog net niet.. )

ah.. 1x bed plus "ombouw" enneh.. let niet op al het bouwafval/restantjes/troepjes op de nachtkastjes svp.. toen was het namelijk NET af :)
    http://jobd.net/zenphoto//zp-core/i.php ... .jpg&s=595

en de "sokkenmandjes"
    kennelijk een systeem dat jobs moeder ooit "bedacht" heeft...
    sokken horen in mandjes.. dan raak je ze niet kwijt
    maar dan in de sjieke variant:
    http://jobd.net/zenphoto//zp-core/i.php ... .jpg&s=595
    (nouja.. plus de paarse lampjes die nu aan de zijkanten staan.. )

hoop dat de urls het doen.. anders even knippen en plakken naar een browser :)

11. Saskia78

hehehe vind ondertussen de fotoos van de eerste keer dat ik bij job bleef slapen

toch lief :D

hij had toen nog een superschuw kitten.. dat bij niemand onder het bed vandaan kwam
    maar bij mij na een uur op schoot lag te slapen
    dus daar zijn best wel wat fotootjes van geschoten :)
    http://jobd.net/zenphoto//index.php?alb ... C00531.jpg

en natuurlijk fotoos van mijn oude poek... die er inmiddels al een tijdje niet meer is.
    sentimentuurtje terwijl de vloer droogt.... :D

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Lees wel mee met jullie, maar heb de laatste tijd een beetje weinig puf om te reageren :oops:

Saskia: Dat is balen zeg van je baan! Hopelijk vind je snel iets anders in deze moeilijke tijd!

Mobielfreak: Beterschap

Gonzo: Nou, wat een rare manier van werken zeg van die gyn, bah! Lijkt wel alsof je niet serieus wordt genomen. Ik zou echt pissig zijn en zsm een vervolg afspraak maken en vertellen hoe je bent behandeld! :evil:

Pris: Ik ga eens ff diep nadenken voor een High-Tea hier in de buurt. Zo 1,2,3 zou ik het eerlijk gezegd niet weten :rolleyes: En wat ben jij crea zeg! Krijg helemaal zin om ook een digitaal fotoalbum te maken, maar wil nog zoveel... ;)

Meeting: Ik zet me zelf nog even niet op de lijst, want ik weet niet hoe het gaat tegen die tijd! Ik hou de optie in ieder geval open. En leuk idee een picknick :D Misschien het Mediapark in Hilversum, kan je middenin de heide zitten... :D

All: Vanochtend heerlijk naar de geitenboerderij geweest, er waren een hoop jonge geitjes geboren, zó schattig! En daarna langs de Mac Donald gereden en lekker gegeten met zn 3-tjes! Kyra vond de kipnuggets en frietjes erg lekker :D

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hola mama's,

Ik ben er weer....dan wel vanuit mn werkplek.
    Mijn verkoudenheid is bijna over net als Jeroen en Matthew.

Ik heb wat in de poll over 30 mei aangeklikt :)

Wat kleppen jullie hoop pagina's :confused: :D maar altijd leuk om te lezen!

@ Mobielfreak: Beterschap. Hopelijk zorgen je schoonouders je kids zodat jij veel kan slapen om uit te zieken ;)

@ Gonzo: Vreemd van gyn....iets wat second opion aanvragen?

@ geitenboederij is heel leuk. Het is toch in amsterdamse bos?

@ woordjes zeggen: Matthew zegt hoop woordjes. Hij wilt alles weten en blijft de dingen aanwijzen met "dit", "dit" etc. Ik noem de dingen op.
    Hij kan steeds meer gebaren, echt leuk voor mij :D
    Hij begrijpt veel meer dan we denken!
    Hij noemt mij altijd mama en Jeroen "papa". Matthew kan z'n eigen naam zeggen. Leuk!

Fijne dag!

14. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Saskia. Die foto's maakte het een stuk duidelijker :D
    Wel leuk dat paars en idd geen ruimte voor een schouw :-k

@ Joyce Ik wil binnenkort ook weer naar de Geitenboerderij....ik had op internet al gelezen dat er veel kleintjes waren.
    Leuke ochtend gehad dus :D Niet zo ge hoor dat je niet zoveel puf hebt...denk niet dat iemand je dat kwalijk neemt ;)

@ Miranda. Iedereen dus weer opgeknapt :D :D :whistle:
    Was vandaag je eerste werkdag weer? Hier ook zo'n Ukkie dat een heleboel begrijpt :D Wat schattig dat hij zijn naam al zegt :D

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Nee ik heb afgelopen maandag ook gewerkt....
    Heb het gevoel dat het nu rap tempo gaat met Matthew dat hij veel dingen snapt net als de jouwe....
    En ook onder het eten praat hij alsdoor....ik leer hem om niet met volle mond praten :)

16. Saskia78

hmm anne heeft heel geen tijd om te praten tijdens het eten.. die mond moet VOL :)
    oftewel.. hier eerst maar eens leren dat het een mond is in plaats van een broodmolen :)

17. Pris

Pris Fanatiek lid

Weeeeeeeeeeeeer regen op mijn vrije dag :evil:

@ Noor, Heb je het leuk gehad gisteren?

@ All Fijne middag...vanavond meer.

Liefs Pris

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi girlies...

heb een gebroken nachtje gehad...
    ga ik eens om half 10 naar boven, moet ik er elk uur (!) uit, omdat Ollie moest huilen... bedje nat (van spugen of zweet)... honger... (had niet heel goed gegeten 's avonds)... andere slaapzak...

En toen dus zelf naar college vanmorgen...

Ben nu thuis, heb nog een paar uur om te kunnen werken aan de studie, dan halen we Ol weer op van het kdv. Vanmorgen was hij supervrolijk!

Mama = doodmoe... :(

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    @darcy:eek:ei, dat was een zware nacht voor je zeg! Hopelijk slaapt Ollie vannacht wat beter.

@joyce: wij zijn laatst ook naar de mac geweest, de frietjes vond hij niet zo interessant, maar de hamburger (zonder saus enz) en de kipnuggets van mama vond hij erg lekker.

Dinsdagmiddag dus naar de vk geweest. Op zich was alles goed. Hartje direct goed horen kloppen. Ben 2 dagen teruggezet vanwege de termijnecho en dus officieel op 4 september uitgerekend.
    Vond het alleen een beetje jammer dat ze op een gegeven moment over een vrouw begon die van een kindje van 10 pond heel snel was bevallen.. Was me niet helemaal duidelijk hoe ze dat bedoelde. Het leek een beetje neerbuigend, zo van, dat kon jij dus niet, maar misschien was het wel niet zo bedoeld.

Morgen 12 weken dus, volgens de nieuwe telling! Jippie.

Heb het nog niet verteld op mijn werk, kon de moed niet opbrengen. Volgende week dan maar proberen. Kan nog wel een weekje wachten op zich, maar ben ook wel blij als ik er vanaf ben.

20. Saskia78

@suus: als je er eenmaal vanaf bent.. ben je blij dat je het gedaan hebt :)
    maarja.. daar heb je nu weinig aan :)

net even goed geshopt
    5 shirtjes een borstel en een ketting met armband voor 20e
    altijd prettig :)
    nouja.. en dan nog een kop koffie omdat ik moe was *grin*
    en een zak muslibollen voor anne (en papa en mama)

Deel Deze Pagina