@Saskia: lekker gescoord, jij Zomershirtjes (korte mouwen)? @Suus: niks van aan trekken, elke vk/mama/oma (oftewel: vrouw met kinderen) heeft wel verhalen over allerlei soorten bevallingen. Kan me voorstellen hoe je je voelde, hoor! Mijn vk (die bij de keizersnede was gebleven) zegt op een gegeven moment op video: "Hm, aan de grootte lag het dus niet..." Vond ik ook raar, totdat bleek dat ze zich zorgen had gemaakt - dat ik door haar eigen inschatting te lang thuis had doorgesukkeld, dus. Welnee, kind lag gewoon raar Misschien wilde jouw vk je terloops geruststellen (zo van: "Als je volgende ook een 10-ponder is, hóeft het geen keizersnede te worden, hoor!") Nu nog vertellen op je werk, dus? Maak je geen zorgen, jij en je man zijn in elk geval superblij
@darcy: nee juist tshirts met lange mouwen die waren laatste maanden ver te zoeken in de winkels en ik trek ze anne nogal graag aan het is veel te warm hier voor echte truien zegmaar en afgelopen maanden is ze best aardig gegroeid dus ben nu weer blij in sept. droeg ze nog 68.. nu 80 dus tja
Hé meiden! FF ego berichtje! Dave en ik zijn de gehele dag al van slag. Vanochtend is er bij hem op het werk een dodelijk ongeval gebeurd Hij werkt in de Amsterdamse Haven en zijn collega was bezig om een pallet vracht aan boord van een schip te brengen dmv een kraan. Toen de pallet in de lucht hing is het touw gebroken en boven op hem gekomen. Hij is volledig dubbelgeklapt met zn lichaam en was op slag dood! Echt verschrikkelijk gewoon. Hij was zelf nog geen 45 jaar en laat een vrouw met 2 kinderen achter. En wat helemaal bizar is, eigenlijk was Dave ingedeeld voor dit werk, maar dit werd op het laatste moment toch omgegooid. Wil er ook niet aan denken hoe dit dan afgelopen zou zijn....... Toen Dave vanochtend thuis kwam hebben we eerst een potje met zn 2-en zitten janken, want dit is gewoon niet te bevatten Pffff, ben er nog steeds emo onder....
even een leuk nieuwtje, heb de echo gehad en alles was zo ver ze konden zien gezond. heb zelfs een stukje 3d/4d gehad. alicia krijgt een ........... wil je het weten stuur even een bptje want me zus leest hier mee en het is nog even een geheimpje haha. niet mijn idee hoor want wil het van de daken schreeuwen maar die van ferdi. kom straks even terug lezen nu eerst gtst
O, wat een vreselijk bericht... het raakt mij ook enorm (dit weekend herdenk ik het plotselinge overlijden van mijn vorige vriend)... het had ook jullie kunnen treffen... wat verschrikkelijk voor die man en zijn familie
@ Joyce Meid wat een verschrikkelijk nieuws zeg Ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn...... Oh en zijn vrouw en kinderen.. Sterkte en een dikke knuffel voor julie.
joyce dikke knuffel, wat een rotnieuws zeg. ook vooral voor de kids doe nu zonder papa verder moeten erg hoor. sterkte .
joyce: jeetje meid... ik lees dit gewoon met een brok in mijn keel... Heftig zeg! Sterkte! Buik nog rustig? Suus: gefeli met goede echo, uitgerekend op mijn 31ste verjaardag! Tja, zou ook beetje raar staan te kijken van zo'n opmerking, maar denk idd dat het zo bedoeld is als Darcy zei! Lovewinnie: ook jij gefeli met je mooie echo! Ik blijf graag in spanning!" Darcy: oef dat was een heavy dagje! Hoop op een goede nacht voor jullie! Jeetje het verhaal van Joyce brengt bij jou ook weer veel naar boven. Ik kan me nog goed herinneren dat je jouw verhaal heir toen vertelde, dat is dan dus bijna twee jaar geleden, ongelooflijk. Ik was echt in shock toen. Sterkte ook daarmee! xx Saskia: goed gescoord zeg! Pris: niet 1 2 3 een idee voor High Tea, maar wellinch in Groenendaalse Bos (Heemstede), daar zit wel een gelegenheid ervoor, weet ff de naam niet. Of Elswout natuurlijk, maar dat zal ookw el aardig aan de prijs zijn denk ik! Het concert was SUPER! We hadden het verkeer mee, dus waren er in 1 1/2 uur rijden. Dus even na vieren zaten wij, na een toiletbezoekje, in de bijenkorf aan de hazelnootkoffie. Nou dames, het was maar goed dat we niet de hele middag hadden, want de knip was leeggeweest daar! Alleen in de Bijenkorf alleen al. Heerlijke winkelstad! Rondgelopen, even gekeken waar we moesten zijn, een guinnes gedronken in de Ierse pub en toen via de artiesteningang naar binnen, de tourbus en div vrachtwagens stonden daar al. Heel hartelijk ontvangen en een superrondleiding gehad. We mochten zelfs in de regietoren en bij de techniek tussen het publiek kijken. Waren druk bezig met de soundcheck en de danscheck etc. gaaf om te zien. Echt een superleuke ervating, heel veel gezien en uitgelegd gekregen. Kregen als aandenken ook nog een heel mooi boek met cd's van de schouwburg. Top! Unieke ervaring! Toen lekker gegeten, correctie heerlijk gegeten en weer terug naar de schouwburg voor het concert. Het was weer super (hadden ook superplaatsten!) heel bijzonder, mooi, artistiek, gaaf. Helemaal leuk! Even na half elf reden we Eindhoven weer uit, even na twaalven thuis.
@ Joyce: wat 'n klote...sterkte.... Ik kreeg vanavond te horen van mijn goede vriendin dat haar moeder rond 18 uur overleden is na de remanatie (hoe schrijf je dat op). Zo plotseling. Ze woont in Voorburg maar haar moeder in Hoogeveen. Ze zit in de trein naar haar toe...wat een akelig nieuws! Ik heb met haar zo vreselijk te doen want ik heb haar moeder nog gezien op de verjaadag van mn vriendin.... Bah.. @ Lovewinnie: ik stuur je een pb'tje! @ Noor: wat leuk joh! @ Darcy: ik hoop dat Ollie vanavond goed slaapt dan kan je bijtanken! Matthew was vanmorgen nat...bed, slaapzak, pyjama etc. Ik las op het forum van hier dat ik een inlegkruis tena lady maar eens moet proberen. Gewoon op de luier plakken en dan vstmaken. Heb nu gedaan, ben benieuwd of Mtthew droog blijft morgenochtend. Tot nu toe moetik altijd 2 luiers eroverheen doen (duur grap)
goedemorgen! nahja.. ik ga zo mijn bed weer in ieder geval. vannacht weer koorts en dergelijke... ben het echt superzat anne kwam woensdag weer snotterend thuis.. en ja hoor mama was donderdagnacht weer ziek net leuke sollicitatie verstuurd.. zo nog even baas mailen die merkte ineens op (na anderhalve maand zizek zijn) dat er in mn contract zou staan dat ik elke dag contact zou hebben beetje gek dat ze daar nu mee komen.. heb verdorie amper nog een hele week gewerkt dit jaar... maar zo dus maar even mailtje sturen met dat ik vannacht dacht dat we allemaal een balletje waren met je hoofd eruit en dat ik toch zeker 20 minuten wakker was voor ik pas besefte dat ik het had gedroomd :S anne is naar opa en oma papa heeft nieuwe job (nouja.. nieuw project dus.. zelfde werkgever, nieuwe opdrachtgever) dus ik ga weer lekker ziek doen. @lovewinnie: natuurlijk heb jij een pbtje! @joyce: wat een naar verhaal zeg kan me voorstellen dat jullie onwijs geschrokken zijn! @miranda: jij ook al zo'n naar bericht! en dan zo ineens.. dat is toch altijd extra naar vind ik
Primark? @ Noor. Hoe kom je zo backstage dan? Had je dat gewonnen of gewoon goede connecties? Klinkt als een leuk avondje weg @ Saskia Beterschap! Zou wel lekker zijn als t snel over is nu! Rustig aan doen, lekker dat Anne bij opa en oma is. Rare actie van je werkgever @ Lovewinnie Thanks voor je pb terug! @ Miranda Is het goed gegaan met Matthew vanacht? Welke luiers gebruik je? Ik heb nog nooit twee luiers ofzo om hoeven doen....Heel af en toe als ie heel lang hefet geslapen dan is het iets doorgelekt maar alleen romper dan ofzo. @ Suus. Niet teveel zorgen om maken hoor. Je hebt toch juist een vast contract? Toch juist leuk om te vertellen dan? Ik denk ook dat je die opmerking niet zo moet zien. Gelukkig wel alles goed @ Darcy Vanacht wel kunnen slapen? Jeetje wat een nacht had jij erop zitten Verder kan ik nu niet terugkijken....sorry voor degen die ik ben vergeten Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Carnavalsplannen? Vakantieplannen? Huishoudbeurs / 9 maandenbeurs plannen?
Hé meiden! Bedankt voor jullie lieve medeleven, het is nog steeds niet te bevatten. Heb er vannacht ook niet goed om kunnen slapen en Dave en ik stonden allebei op met hoofdpijn! Volgende week volgt de begrafenis, dus zal wel heel erg emotioneel worden. Darcy: Sorry meid, dat ik bij jou ook weer het een en ander naar boven haalt. Dan komt het ineens weer heel erg dichtbij hé! Dikke knuf voor jou! Miranda: Pff meid, ook jij heb geen goed nieuws! Wat is het leven toch soms hard hé, keihard! Ook dikke knuf voor jou! Noor: Beebje is nog rustig in mn buik Het schopt wel behoorlijk, maar heb nog niet het idee dat het zich binnenkort aankondigd. Van mij mag het over een week of 2 komen, zo rond de 38 weken Ben ook zo goed als klaar met alles... En je avondje uit is volgens mij erg geslaagd! Lovewinnie: Ik laat me ook graag verrassen, dus stuur je geen pb-tje Kom vanavond nog ff kijken!
@joyce: niet eens eigenlijk maar ze hadden toevallig van die truitjes met roesjes aan de mouwen in de aanbieding bij V&d en 3 truitjes van zeeman tis dus niet helemaal het beste van het beste ofzo... maar ze heeft in ieder geval weer even fatsoenlijk passende kleding @lovewinnie: gefeliciteerd! mooie fotoos ook zo.. net van 10 tot 2 geslapen.. en ik lust nog wel een beetje dus straks nog maar even terug enige nadeel is dat ik eigenlijk nog even wilde wassen.. en al het brood op is.. dus dat er toch een rondje s upermarkt gedaan meot worden ook eigenlik maar dat doen we vanavond wel... (en anders moet job maar eventjes.. zal ie blij mee zijn op koopavond)
Ja een maandverband van Tena Lady helpt goed! Romper, pyjama en slaapzak zijn droog....vanavond gaat de 2e nacht in met maandverband! @ wie is de mol?: ik verdenk anniek nog steeds....die blonde vrouw, dennis is de winnaar en jon de verliezer....we zullen het zien