September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
  2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb me verpraat en dus pas ma banner maar aan haha. iedereen mag het nu weten

3. Pris

Pris Fanatiek lid

:) :) :) :) :) :) :) :) :)
    Haha Dat heb je wel heel snel voor elkaar!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.056
    113
    @lovewinnie: hihi, wilde je nog waarschuwen omdat je over hij praat die zijn handje opzoekt! Maarre gefeliciteerd met de goede echo en een zoontje en een dochter, super hoor!

@joyce: jeetje, wat een vreselijk gebeurtenis, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent.

@darcy: dat zal voor jou ook niet makkelijk zijn dit nu te lezen, sterkte!

@saskia: elke dag contact? Wat een vreemde afspraak is dat dan ja.

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey meiden, goeiemoggel ;)

Terwijl papa dit keer aan het zwemmen is met zoonlief, kan ik even op de site gluren.

Wat een berichten weer allemaal...

@Miranda: heel naar, sterkte en wees er maar lekker voor je vriendin...

@Saskia: nog ziek dus :( Beterschap, meis.

@Lovewinnie: :) Jij kan je mond niet houden, hè :)

@Joyce: kende jij het gezin van je man's collega? Wat een droevige tijd. Het is niet te bevatten, zoiets. En dan de vraag 'hoe moet je verder' - nou ja, gewoon op de automatische piloot dus :(

Hier even wat minder puf... Ollie sliep vannacht wél goed (gisternacht van 20:45 tot 03:30 uur bál, schor van het jammeren en woelen en zweten en kwijlen door die rotkiezen en toen nog maar een paar uurtjes naast mij geslapen, ik kón niet meer, stond te tollen op mijn benen na 2 nachten niet slapen.)

Vannacht, zoals ik al zei, dus een goeie nacht voor Ollie dankzij een pcm en oververmoeidheid ;) Maar wat denk je? Sta ik om half 6 vanmorgen opeens beneden naast de vriezer in de aanbouw te woelen op de grond - ik werd er wakker van. Wákker ja, want voor het eerst in -ik vermoed- mijn jeugdjaren was ik aan het slaapwandelen :confused:

Ik werd wakker van mijn eigen drukke gedrag en had -half slapend- de gedachten: "ik moet wél mijn tas met agenda vinden, daar zitten al mijn studieaantekeningen in" en "kan ik nog slapen, want ik moet werken bij de Telegraaf vandaag."

Klinkt achteraf heel lollig, maar ik was erg verdrietig toen ik goed wakker was en ben even op de bank gaan zitten. Ik heb het TE druk in mijn hoofd en lijf... die rotstudie ook... het is, dat het móet voor mijn baan, anders was ik allang gestopt met die onzinnige opleiding...

Een baan, stage, studie, thuis een gezin, beestenboel en huishouden en o ja, nog een sociaal leven 'ergens' te onderhouden tussen alles in...

*klaag klaag* ik ben klaar met mijn ego-berichtje en hoop dat iedereen een fijn weekend zal hebben en leuke dingen gaat doen :)

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Joyce jemig zeg wat een naar verhaal, kan me zo goed voorstellen hoe je je voelde toen je dat hoorde..sterkte!

Saskia sterkte met de ziekenboeg!

Lovewinnie wat een mooie en duidelijke echo's! Echt genieten van je kleine man in je buik, zometeen een konings gezin!

Darcy ik hoop dat je vannacht beter zal slapen!

Ik ben gisteren naar de beurs geweest, lekker geshopt voor de beeb. Was erg druk maar erg leuk!
    Hier even een leuke foto van onze man Marijn;
    Hij staat sinds een paar dagen los! en heel af en toe doet hij een stapje of 2 of 3 en dan laat hij zich weer zakken haha. Kruipen vind hij nog veel te goed gaan ;)

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik probeer wel steeds bij te lezen, maar heb nu al 3 dagen niet achter de laptop gezeten, gebroken nachten breken me aardig op, zeker met zelf een griepje onder de leden.
    Vannacht heeft Lisa eens doorgeslapen van half 2 tot half 9 vanmorgen ongeveer :D Heerlijk hoor! Had ik echt ff nodig!
    Gisteren eindelijk een duowagen kunnen kopen bij Prenatal, kregen 'm ook gelijk mee :D Dus vandaag hier de stad maar in gegaan met die 2 kids in die wagen. Hadden gisteren een wandelwagen bij ons en een buggy, en die hadden we bovenop elkaar gelegd zodat ook die 2 kids al samen in die nieuwe wagen konden, zag er wel raar uit hoor :) We hadden in de stad gisteravond ineens ook een lekke band met de wandelwagen waar Lisa in lag dus dat reed ook niet prettig dus waren wel blij dat we die duowagen gelijk mee konden nemen ;)
    Verder nog wat kleertjes gescoord voor Lisa en Tim bij Prenatal en had van de week bij de Zeeman al zo'n schattig shirtje gekocht in maatje 68 voor Lisa, die stond ook in het Zeeman krantje, wit shirt met rose mouwen en allemaal hartjes en bloemetjes erop die met zilver omrand waren :D
    Hadden nu wat extra geld omdat UWV mijn achterstallig zwangerschapsverlof uit betaald had :D Was erg welkom natuurlijk ;)
    Verder weer veel last van mijn bekken, zeker na een dag in de stad lopen. Kan dan 's avonds echt niets meer en zak ook door mijn benen heen :(
    Morgen gaan we een dagje naar Blijdorp met de kids, gelijk maar een abonnement kopen, want daar hebben we straks geen geld meer voor en dan kunnen we in ieder geval als we dalijk in de schuldsanering zitten eens een dagje weg met dat abonnement naar de dierentuin!

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi allemaal, kan het nog niet geloven maar alicia heeft vanmorgen uitgeslapen tot 8 uur :) me geluk kan niet meer op haha.

vandaag voor het eerst weeste kindercarnavallen met me meisje en het was niet z'n succes. ze vond der jurkje fantastisch en de smink was ook erg leuk maar toen we daar waren met die harde muziek duurde het wel even voor ze rustig was en besefde dat het leuk was. ben echter iets te lang doorgegaan met troosten en viel in me armen in slaap haha tja das minder prettig. de muziek stond echt hard en het was kei druk echt niet leuk voor de kinderen. mijn zus (37 weken zwanger) met der zoontje en vriend waren er ook en ze namen zo nu en dan alica van me over. fer is ons iets over 4 komen halen en thuis was ze natuurlijk klaar wakker en super actief haha. 6 uur is ze naar bed gegaan en wij eten zometeen mac donalds. ja de tik van de zwangere he haha. net een doosje fondant op lang leven pasen :)

even ego dus maar goed het is hier ook wel erg rustig vandaag en dat voor het weekend. ik moet morgen werken van 11 tot ? . lastig he als je niet weet van te voren hoe laat je klaar bent. alicia gaat eerst naar der tante toe en gaat mee naar de carnavals optocht en fer gaat der rond 2 uur ophlen. hij zit nog in het nachtritme tja niks aan te doen.

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@darcy: kan me voorstellen dat je er niet zo blij mee bent inderdaad :)

@mouschy: gave foto :)

@mobielfreak: ah bekend shirtje.. heb er voor anne ook 2 gekocht.. een blauwe en een roze.
    die was hoog nodig toe aan wat nieuws :)
    slim idee van blijdorp trouwens... abbo is niet zo duur en je hebt er veel lol van.

zo.. vandaag naar de kinderboerderij geweest
    dankzij onder andere rootjes "enthousiaste" verhalen over kidzcity (en dat het onder de 2 niet zo leuk is)
    en mede dankzij dat je als ouder ook 9,50 per persoon moet betalen... en anne na 2 uurtjes op is..
    duur grappie vonden wij
    dus maar naar de kinderboerderij geweest
    gekeken naar hoe de koe "gemelkt" werd (bleek achteraf dat koe ziek was.. en het geen melk was maar pus *blegh*
    verder 2 kalfjes (eentje is geboren op anne dr verjaardag dus daar gaan we altijd even kijken)
    en natuurijk biggen! denk zeker een stuk of 10 :)

ben alleen doodop nu... maar het was fijn om weer eens buiten te komen en wat leuks te doen :)
    nieuwe hoestsiroop gekocht.. (volgens de drogist sterkste die er is.. ) en ik herkende het hoofdingredient van de bruistabletten van de dokter.. dat werkte super
    dus die maar meegenomen :)
    nog lekker nasi gemaakt... jum!

10. Saskia78

hmm hier nog goede carnavalstips?

anne houdt namelijk niet van hoedjes en gepruts (dus schmink zie ik ook niet gebeuren)
    vermoed dat ze op kdv dr haar wel in een kleurtje spuiten (argh!)
    morgen maar eens shoppen bij v&d
    maar ben bang dat ze weinig hebben in mt80 :)

denk dat ik anders maar een wit broekje en shirtje ga versieren met gekleurde lapjes
    dat vind ze vast leuker dan hoop gedoetjes aan dr lijf :)

11. Saskia78

btw.. anne met koe :)

eerst was de koe eng omdat ie nogal herrie maakte
    maar... toen hij eenmaal aan dr hand likte was het feest helemaal compleet
    ze was al koe-fan... (als ze maar niet loeien) maar dat is niet minder geworden vandaag :D

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

FF snel een vraagje.
    Ik weet dat ik er een beetje laat mee ben, maar weten jullie nog een winkel waar ze leuke carnavalskleding verkopen voor onze kids?
    Ik moet het eigenlijk voor dinsdag in huis hebben voor het kdv, dus ben er eigenlijk best laat mee :oops:
    Had wel een leuke site gevonden, maar geloof nooit dat ik het dan voor dinsdag in huis heb... :rolleyes:

Ik hoor het wel!
    FIjne avond!

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    sengers daar heb ik die van alicia gehaald. wel maatje 98 haha maar ze is ook een lange. tot maat 86 hadden ze verschillende dierenpakjes en vanaf 92 keus genoeg :D

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovewinnie: Thnx!
    Kom er net achter dat wij hier vlakbij in de buurt een feestwinkel hebben zitten :oops: , dus daar ga ik maandagmiddag even naar toe. Ik zag op de site dat ze ook leuke prinsessenjurkjes hadden speciaal voor een dreumes :D
    Dus volgens mij moet het goedkomen ;)

15. Pris

Pris Fanatiek lid

Lieve Mobielfreak,

Ik heb even na moeten denken om dit te schrijven maar (zoals je ziet) blijkbaar toch besloten het te doen.
    Ik heb geen id waarom je / jullie in de schuldsanering terecht gaan komen en wat er allemaal aan vooraf is gegaan. Ik ben ook erg geschrokken van t bericht dat dit zou gaan gebeuren en dat je hebt verteld dat er 11 man op jullie zaak zit. Ik ben zelfs aan t nadenken geweest om bijvoorbeeld je adres te vragenom spulletjes die ik niet heb op te sturen zodat je dat kan gebruiken voor zowel Lisa als Tim, dit zou vooral om badspulletjes / verzorging gaan. Ik begrijp dat je leuke dingen wilt blijven doen als jullie t zwaar krijgen maar een kindje van 1 of 2 hoeft niet perse naar een dierentuin. ZIjn er geen speeltuintjes in de buurt of omgeving waar jullie heen kunnen? Of een kinderboerderij? Tim maakt t echt nog niet uit of hij een geitje ziet die hij mag aaien of een Giraffe op afstand. Hij heeft nu echt nog niet door als hij dit soort uitstapjes niet an maken maar zal wel erg teleurgesteld zijn als hij als hij over een paar jaar (ms) als enige niet meekan op schoolreisje .Als de kinderen plezier hebben hebben jullie dat toch ook als pap en mama zijnde, daar hoef je echt niet voor naar de Dierentuin hoor. Plus dat je erheen moet, moet parkeren,ijsje koopt, iets lekkers voor de lunch, cadeautje bij t weggaan enz enz. Ik, persoonlijk denk echt dat je die € 160 beter op een andere manier kan gebruiken. Ga me alsjeblieft niet als bemoeial zien, maar ik leef met jullie mee en ik heb het echt t beste met jullie voor.

Veel plezier morgen!

Liefs Pris

16. Pris

Pris Fanatiek lid

In hoofddorp zit evt ook een feestwinkel, mocht dat andere niets zijn dan kan je daar evt kijken.

17. Pris

Pris Fanatiek lid

Leuke foto, ze durft wel! :D

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Mijn opa was in de jaren 50/60 directeur van het Philips Ontspannings Centrum, waar oa ook de toenmalige schouwburg onder viel. Toen ik wist dat we in Ehoven naar het concert zouden gaan heb ik de schouwburg aangeschreven meer met de vraag of er bijv nog foto's uit die tijd waren, toen kregen we dit aangeboden! :)

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Saskia: wat een geweldige foto!

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Joyce, ik weet idd van een winkel in Hoofddorp en een winkel in De Zilk!
    Succes! Ben benieuwd naar het resultaat!

Lovewinnie: leuke foto! Jammer dat je moet werken morgen... En gaaaaaf een knul erbij!

Darcy: speciaal voor jou een hele dikke vette knuffel. Hoop dat je op wat voor manier dan ook af en toe heel even op adem kunt komen! Kus!

Pris: jij nog naar de 9mb geweest?

Deel Deze Pagina