Hoi meiden, Waar halen jullie de tijd toch vandaag en de fut? Wat schrijven jullie toch veel. Nou hier dus nog steeds moe en veel misselijk. Ben bang dat mijn ijzer te laag is. Donderdag voor de 20 weken echo en dan ook bloedonderzoek, dus wacht het nog wel af. Maar ben nu bijna iedere dag beroerd, vooral de ochtenden, is echt geen pretje. Buikje groeit gestaag. Zal van de week een nieuwe buikfoto laten maken. Huizenjacht gaat ook door. Hebben nu een huis in Krommenie op het oog. Moet wel het 1 en ander aan gebeuren om het echt naar onze zin te maken, maar vraagprijs is wel aantrekkelijk. Ga vrijdag samen met mijn broer voor 2e bezichtiging kijken, hij is wat technischer aangelegd dat Marc en ik zeg maar. hihi Dus ben benieuwd wat daar uit komt. Verder vorige week naar negenmaandenbeurs geweest met 3 vriendinnen (ja Joyce ook jou vriendin uit Krommenie ), was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Heb onwijs handige warmte/regenhoesje voor op de fiets gekocht. Ben er helemaal blij mee. Verder een tekenbord van Nijntje, Jamie vindt hem geweldig. Met Jamie alles goed, het is echt een heerlijk ventje. We genieten iedere dag van hem. Hij is zo vrolijk, en leert zo veel nieuwe dingen op het moment. Hij klets te horen van je hoofd, papa, mama, opa, toel (stoel), aai, au, ei, eten, deur, o o, oek (boek), ickey (Mickey onze kat), die, en nog veel meer. Hij leert iedere dag bij. Heerlijk hoor. Ben ook zo benieuwd hoe hij straks op de baby reageerd. Nu als ik baby zeg gaat hij naar mijn buik, probeert vaak mijn shirt of jurk omhoog te doen en aait dan lief over mijn buik of mijn buik krijgt een kusje. Zo schattig. Nog ff reageren: @Lovewinnie: Wat leuk dat Alicia een broertje krijgt. Mooie echofoto's hoor. Leuke foto van Alicia haar 1ste carnaval. @Joyce: Jeetje meid wat een heftig verhaal van de collega van Dave. Nee je moet er echt niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Ben erg benieuwd naar Kyra in haar prinsessenjurk. @Saskia: Balen meid dat je nog steeds ziek bent. Gaat niet goed zo. Lastig dat je een nieuwe baan moet zoeken. Leuke foto van Anne met de koe. En schilder Anne is toch ook leuk? @Mobielfreak: schuldsanering is zeker niet leuk, mijn schoonmoeder zit daar nu al 2 jaar in. Ze heeft nog een ruime jaar te gaan. In het begin is het zeker moeilijk en je blijft de onzekerheid hebben met of je rond komt. Maar het komt uiteindelijk goed. Je wordt creatief met het omgaan van je geld. 2e handswinkels, alle zegeltjes sparen die je maar krijgt bij de supermarkten, foldertjes uitpluizen naar de aanbiedingen, goedkope produkten in de supermarkt uitproberen en erachter komen dat die enorm lekker zijn. Mijn schoonmoeder heeft het ook regelmatig moeilijk, maar ze zegt zelf ook dat ze heel veel geleerd heeft. En het is nu echt een hobby geworden om de goedkoopste boodschappen bij elkaar te vinden. Ze geniet ook echt van de kleinste dingen en alles wat ze heeft. En zeker wat Pris zegt. Lekker de gratis en leuke dingen opzoeken, kinderboerderij, speeltuinen, evenementen in de stad, etc etc Genoeg te bedenken. Als jullie nu maar hulp krijgen meid en van die schuld af komen, das het belangrijkste. Het beste voor jullie toekomst met de kids. Fijn te horen dat het verder goed gaat met Tim en Lisa. @Marsab: Zo te zien heb je een nieuwe hobby erbij. Erg leuk en crea. En al snel beginnen met klussen in jullie nieuwe huis? @Darcy: Meid dikke knuffel voor jou. Wat een drukte hebben jullie toch in je leven en je doet het toch allemaal meid. Nog een keer petje af. En zulke nare dingen roepen helaas moeilijke momenten in je leven op. Jeetje met Ollie zit het ook niet mee. Succes morgen met de echo. @Miranda: Lekker nachtje met z'n 2tjes weg geweest zo te lezen. Heerlijk. Verder helemaal opgeknapt? Wauw 4uur das een snelle bevalling. @Miranda en Darcy: heb zin in de 7e! @Suus: Meid heb je het al verteld op je werk? Fijn dat je echo goed is gegaan. Verder niks van aantrekken wat ze op je werk zeggen hoor. Ik werk nog steeds via het uitzendbureau en ondanks alles (ook mk, daar weten ze vanaf) zijn ze super blij voor ons en ondanks dat ik straks met verlof ga, willen ze me dolgraag terug hebben en daarna een vast contract aanbieden. Dus het hoeft niet altijd fout te gaan. Meid als jullie maar blij zijn dat is het belangrijkste. Succes met vertellen, het zal opluchten. @Pris: wauw wat ben jij crea met de foto albums. Super mooi meid, daar mag je trots op zijn! @Mouschy: Dus de 3 musketiers. Super hoor 3 boys. Erg leuk meid. en mooi buikje al. Ik hoop dat de misselijkheid en vooral het spugen minder wordt en nu dus alleen maar genieten. Leuke foto van Marijn. En het stappen begint dus te komen. En toen wist ik het niet meer. Ik heb mijn best gedaan om te reageren. Sorry als ik iemand ben vergeten. Ga snel mijn bedje opzoeken, ben moe. Veel liefs, Patries PS: zal proberen weer wat meer te reageren.
@Noor: Zo te lezen heb je genoten van het concert. Super leuk meid! Wauw en Isa al weer bijna jarig. Wat gaat het hard. @Anouk: hoe gaat het met jou meid? Beetje laat Maar nog van harte met Sarah. @Gonzo: hoe gaat het met je zwangerschap? @Jennifer: Meid hoe gaat het nu met jullie? Tussen jou en je man? Meid ik moet vaak aan je denken. hoe gaat het met de kids? Dikke knuf voor jou.
@ Darcy: sterkte voor Ollie en hoop dat het onschuldig is. Enne ander x kunnen we lekker borrelen.... @ carnaval: morgen en woensdag wordt er carnaval op het kdv gevierd, maar matthew gaat op woensdag erheen zoals altijd, maar kan geen kleding voor hem bedenken. Het was gewoonweg geen maat voor hem aanwezig...morgen aan mn schoonzus vragen of zij tievallig ergens heeft liggen. Ze heeft 3 zonen...wie weet... @ Patries: ja heb er ook zin in 7e. Misschien gaat mn partner ook mee want hij wilt graag zien hoe Matthew zich gaat vermaken in de balorig. Hij wilt geen eerste moment van hem missen... Op woensdag as gaan mn partner en ik samen met onze vrienden naar Hoogeveen om de begrafenis bijwonen. Ik ga nu naar bed....ben bekaf...want ik lag al gisteren om 20.30 uur slapen.... Morgenavond voor het eerst trainen... Liefs, Mier
goedemorgen, vandaag ben ik een dagje thuis en kom even hier langs. alicia begon lastig te worden en ligt nu op bed dus moet even zien of ze ook wil slapen. hoor der nu flink spelen maar als ze moe is gaat ze vanzelf op bed liggen gelukkig . denk dat ik der zo wel uit bed kan halen haha carnaval: hier zondag naar de optocht geweest en keek der ogen uit. wat vond ze het fantastisch allemaal. ze heeft nog een grote dora ballon gekregen die nu alweer leeg is zonde dus maar ja ze heeft er van genoten darcy: succes met de echo en hopelijk valt het allemaal mee en is hij zo weer van de ellende af. joyce: lastig he als je toch een ander box wilt. ik heb zelf ook een koloniale en een witte zou nu veel beter passen in ons nieuwe huis haha. toch laat ik het lekker bij deze voor dat even dat ze er in liggen. ben blij als dat onding de deur uit kan haha. suus: ik wild mijn werkgever ook eerst niet inlichten voor het contract verlengt werd maar heb dit toch gedaan. ze aarzelde wel even om me contract te verlengen maar ze heeft het wel gedaan en heb nu zekerheid voor weer een half jaar. als ik niet te veel en te lang ziek ben (wat ik niet nu al kan weten natuurlijk omdat elke zwangerschap anders is) krijg ik ook vastcontract en denk zelf wel dat ik die ga krijgen. zo niet dan kan ik naar me verlof op zoek naar een andere baan maar heb dan gelukkig wel even de tijd om te soliciteren. praten: het lijkt wel of ze hier ineens elke dag een nieuw woordje leert en kan het niet meer bijhouden. ze speelt ook ineens zelf kiekeboe en verstopt zich achter de handjes en dan ineens "kiek"haha. ook dierengeluidjes gaan ineens erg hard en zegt echt alles na. als je iets doet wil ze dat je zegt wat je doet en ze snapt alles. mama gaat plassen rent ze al naar de wc want ze mag altijd doorspoelen haha. lus je een boterham rent ze naar de kast voor een "bambam" en nog zo veel meer. wow wat gaat het snel ze is alweer bijna 1,5 jaar. ga der maar uit bed halen ze roept heel zielig "mama, mama, mama" haha
@joyce: mja.. marktplaats, rommelmarkten, forum etc... wij hebben ook onze koloniale box (van 10e) ingeruild voor een wit exemplaar (van ook 10e) maar het was wel behoorlijk zoeken.. witte boxen zijn niet zo heel dik gezaaid en mensen vragen er soms best veel geld voor. uiteindelijk reden we op een dag langs een soort van rommelmarktje (1 persoon met veel spullen en verder 2 kraampjes ofzo) en daar stond precies 1 witte box tussen. Dus wij van vol gas.. op de rem.. in zn achteruit.. "meneer.. wat kost die box?" wel een beetje mazzel dus. Alleen helaas voor jou.. heb ik hem dus maand geleden ofzo zelf ook weer via marktplaats verkocht. maar het KAN wel dus (enneh.. voor die 10-15e die het kost.. voor zelfde geld had je je halve huis willen redecoraten dankzij diezelfde hormonen ) @patries: zou wel prettig zijn als je ijzer te laag is.. dat is tenslotte simpel op te lossen spannend hoor die 20weken echo altijd hier ook een meisje dat elke dag meer woordjes lijkt te proberen lukt nog niet allemaal... maar ik vond gister "ussiebol" wel de koelste toch *lach* (muslibol dus). wat wel typisch is.. ze zegt al weken koe.. maar nu ineens is de koe "boe" geworden. @lovewinnie: fijn dat je contract gewoon verlengd is dan al moet ik zeggen dat het niet ideaal is om na je verlof geen werk te hebben maarja.. het is geen onoverkomelijke situatie natuurlijk en ik had snel genoeg werk uiteindelijk. verder hier gewoon alweer 2e dag aan het werk.. en ik voel me nog niet slap en beroerd volgens mij gaan we de goede kant op
**Moor breekt ffies in** komt Joyce even een goed berichtje laten zien hier! ik kan zo slecht bellen hè, vanaf het werk ik rij gauw langs! **Moor breekt weer uit, en hoopt dat haar berichtje gesnapt wordt en niet vervelend gevonden wordt!**
MOOR: JIPPIEJEE, JIPPIEJEE, JIPPIEJEE! Wat een onwijs goed nieuws om dit van jou te horen! Ben zó blij voor jullie, JIHA! En gewoon een Orlando baby Helemaal geweldig! XXX
Hi girls, nou, ik hoop het bij te kunnen houden, heb alles gelezen, maar of het nog in mijn hoofd zit @Saskia: hoera, aan de beterende hand @Patries: fijn om weer van je te horen en ben nu wel heel benieuwd wáár in Krommenie jullie willen gaan wonen! Kom ik op een zaterdagochtend met Ollie een bakkie bij je halen, het is vanaf mijn huis ruim 10 minuten fietsen naar Krommenie (de HEMA dan ) Ook zo'n zin in de Ballorig-middag met jou en Miranda, ik neem mijn man niet mee - hij moet werken helaas. Willen jullie trouwens donderdag weten wat het geslacht van jullie baby is? Laat je hier even weten hoe de echo is gegaan dan? Je bent vandaag 20 weken, jippie! @Joyce: hier ook geen witte box, alleen nog een lichtbruine - is de box niet te schilderen als je het echt wilt? 't Is zoals Saskia zegt: wees blij dat je hormonen je niet álles laten aanpakken in huis @Lovewinnie: wat voor werk doe jij ook alweer? Drie dagen/ochtenden, toch? Wat is het toch ook alweer... @Miranda en Joyce: sterkte met de beide uitvaartdiensten deze week @Gonzo/Jennifer/Anouk: meiden, hoe gaat het met jullie? @Suus: jij ook alweer ruim de 3 maanden gepasseerd. Wat gaat die tijd snel, ik had nu even ver geweest als het allemaal anders was gelopen. Hoewel ik het sneu vind dat het mis is gegaan, denk ik dat het nu ook wel extra zwaar was geweest allemaal, naast de drukke tijden die ik ervaar. Maar toch... we proberen het dit voorjaar gewoon opnieuw Hoe gaat het met je? Nou, wat betreft Ollie: nadat het ziekenhuis meldde, pas op 10 maart (!) tijd en plek te hebben voor een echo (yeah, right!), heeft de huisarts het geregeld. Vanmiddag kreeg Ol een echo bij een narrige radioloog, die geen ontsteking kon vinden. Wat het dan wel is? "Overlegt u maar met uw huisarts." En die man bleek voor vanmiddag zijn praktijk te hebben gesloten wegens omstandigheden... Wordt vervolgd. Iedereen een fijne avond alvast
Update: Ollie is na een douche met papa nu met een pcm naar bed. Hij is vrolijk, maar jammert bij het aanraken/bewegen van zijn linkerbeentje. Het voetje beweegt, het beentje niet. De huisarts (werd net teruggebeld) wil ons morgen spreken voor vervolgonderzoek. We'll see...
@darcy: jeetje, wat onzettend naar voor Ollie. 10 maart? Dat sloeg ook nergens op zeg. Het is een kindje van 16 maand, kom op zeg. Raar dat er nu weer niks werd gevonden op de echo zeg. Morgen dus nog even afwachten. Beterschap voor je kleine man Hier idd de 3 maanden bereikt. Kan me voorstellen dat het best een raar en moeilijk idee is dat je anders ook zo ver zou zijn nu. Ik hoop voor jullie dat het in het voorjaar snel raak is en dat dan alles goed mag gaan!
Patries: Haha, jaja, ik heb ook een vriendin uit Krommenie Had eigenlijk vorige week afgesproken, maar omdat het autorijden me niet meer zo gemakkelijk afgaat, hebben we het verzet tot na de bevalling. Misschien leuk om ook een x af te spreken met elkaar en de kids? Box: Ach, ik moet ook niet zo zeuren, maar als je eenmaal wat in je koppie heb zitten....... Ik hou MP enzo in de gaten en anders heb ik gewoon pech gehad. Net wat Lovewinnie zegt, hij kan me ook niet snel genoeg weer weg zijn, hihihi Darcy: Jeetje zeg, wat zielig voor Ollie. En 10 maart, hallo zeg! Gelukkig morgen een afspraak bij de HA voor een vervolgafspraak! Dikke knuf voor Ollie! Patries: Wow meid, jij ook alweer 20 weken, je zit al op de helft! Wanneer 20 weken echo (of heb ik daar overheen gelezen ) En willen jullie weten wat het wordt? Suus: Hieperdepiep, 3 maanden zwanger! Voel je je voor de rest goed? Miranda: Heel veel sterkte morgen bij de uitvaart. Wij zijn idd donderdag aan de beurt Zie er best tegenop... All: vanmiddag was het ff schrikken hier thuis, want Kyra haar duimpje zat tussen de (buiten)deur. Gelukkig viel het achteraf mee, maar op dat moment bloedde het als een rund, dus dan schrik je wel even. Een pleistertje was gelukkig voldoende, maar ze liep wel met haar duimpje omhoog en constant 'au' te roepen, zó zielig! Oh ja, foto's van prinsessenjurk volgen hoor, heb ff geen puf om ze op de computer te zetten Het was in ieder geval een erg geslaagde dag!
Meiden ik heb ff bijgelezen. maar totaal niet fit...duik zometeen vroeg mijn bed in. Vanacht vertrekt Peter naar Marseille en is zaterdag pas weer terug. Normaal geen probleem maar als je niet fit bent en je hoofd uit elkaar lijkt te ploffen is t ff anders. Hoop morgen op t werk (als ik ga werken) even te reageren. Fijne avond! Liefs Pris @ Darcy.Beterschap voor Ollie!
Patries: balen dat je je nog niet lekker voelt, hoop dat het vlug beter is! Spannend een huis kijken! Ben beniewd! Saskia: dat klinkt toch langzaam beter, eindelijk, hopelijk zet het door! Joyce: hahaha hormonen hormonen Succes met je zoektocht, als ik iets hoor laat ik het weten Au au au, duim tussen de deur is echt megaschrikken! Gelukkig valt het mee! Pris: beterschap! Hoop dat je morgen gezond opstaat! Darcy: jee, dat schiet nog niet zo op dus! Hopelijk meer duidelijkheid morgen! Je niet zomaar weg laten sturen hoor! Dikke zoen voor Ollie! Miranda: sterkte morgen bij de uitvaart! Joyce: jij ook alvast veel sterkte voor donderdag!
Hoera, vandaag precies 20 weken zwanger! Vandaag gelukkig een betere dag, wat minder misselijk. Dus dan genieten we extra. De kleine lijkt sinds gister ook veel drukker te zijn. Ik ben zo nieuwsgierig wat het is. Een jongen of een meisje? Ik denk zelf een meisje en Marc een jongen. Dus ik ben benieuwd. Even reageren: @Miranda: Meid heel veel sterkte morgen bij de begrafenis. Dikke knuf voor jullie Wat betreft ons uitje, weet nog niet of Marc mee gaat. Dat bekijken we dan wel even. Waarschijnlijk vindt hij het ook wel lekker even een middagje voor hem zelf (beetje gamen op de computer) @Lovewinnie: Fijn dat je contract verlengd is en hopelijk ook na je verlof een vast contract, dat zou super zijn. Wat betreft praten, hier wordt ook enorm gekletst, en iedere dag komt er wel een woordje bij. Geweldig. @Saskia: En heb je het gered vandaag op je werk? Hihi ussiebolgeweldig als ze je na proberen te zeggen. Het is echt een heerlijke leeftijd. @Moor: Gefeliciteerd, voor zulk goed nieuws mag je zeker inbreken. @Darcy: Jeetje meid wat raar dat ze niets hebben kunnen zien op de echo. Fijn dat de ha toch nog terug heeft gebeld en dat je morgen langs mag komen. Ben benieuwd wat hij te melden heeft. Hoop dat het snel beter gaat met Ollie zijn beentje/heup. Tuurlijk mag je een keer op zaterdag bij me op de koffie komen. Ik woon maar op 2 minuten loopafstand van de HEMA. Het huis wat we gezien hebben is vlakbij de Deka Markt in Krommenie ken je die? Of het restaurantje de Tamme Boer? Daar achter is het. @Suus: En al verteld op je werk? @Joyce: Lijkt me erg leuk om een keer met zn 3tjes en kids af te spreken. Jeetje wat schrikken van Kyra haar duim. Gelukkig was een pleister voldoende, maar schrikken doe je zeker. Heel veel sterkte morgen bij de begrafenis, zal erg heftig zijn. Dikke knuf meid. (wat betreft de box, misschien kan Dave hem nog wit schilderen, als hij daar nog zin en fut voor heeft? En om jou heel blij te maken?) Ben benieuwd naar Kyra de prinses. @Pris: balen meid dat je je niet lekker voelt, vooral nu Peter weg gaan. Even een goede nacht maken en hopelijk voel je je morgen wat beter. Sterkte meid. @Mobielfreak: Meid ik wil me er verder niet mee bemoeien hoor, maar moest er toch aan denken en wilde dit ff. Wat betreft werken en opvang. Je krijgt via de belastingdienst een groot gedeelde wat je aan de oppas betaald weer maandelijks terug. Ik hou zeker 3/4 van mijn salaris per maand over, dus het is zeker niet verkeerd om te werken. Je hebt dan zeker meer per maand dan dat je niet werkt. Dat is in ieder geval mijn ervaring. Dus wie weet is 2-3x dagen in de week werken toch een optie voor jou en hebben jullie toch een extra zakcentje. @echo: donderdag hebben we de echo. Eerst maar horen dat de uk gezond is en als het geslacht te zien is, willen we dat dolgraag weten. En jullie mogen het dan ook allemaal weten. Wij willen dat namelijk graag met iedereen delen. Dan kan ik eindelijk de 1ste babykleertjes gaan kopen, heb er nu al zin in. Zo meiden dat was het voor nu. Ga nog snel een kopje thee doen en dan hup mijn bed in, ben al weer laat vandaag (heb heerlijk zitten bellen met een goede vriendin, dus dan is het ineens heel laat. Oeps ) Fijne avond. Liefs, Patries
sorry sorry, druk druk druk met carnaval vieren... Maar dat is nu weer voorbij, ben net terug van een kraamvisite (was een uur rijden en heb nog even iets gedronken dus erg laat was het niet toen ik wegging). DUs vandaar weinig op het forum geweest. Carnaval was erg geslaagd ondanks dat we maar 2 daagjes en een paar uurtjes zijn geweest ipv 6 dagen! Met mij gaat het goed, slaapgebrek door een niet-kunnen-slapen-kindje.. Wordt midden in de nacht met zo'n angsthuilte wakker en ik schrik me daar echt het laplazerus van en dan lig ik een uur met een oor te luisteren of alles goed is, val ik bijna in slaap, weer zo'n huiltje en met een beetje pech wordt Sarah dan ook wakker en tja...... de ochtend komt dan iets te snel weer. Ik lees morgen terug en reageer dan weer. Ik ga slapen dus welterusten en tot morgen x Anette
Joyce, auw, dat kleine duimpje. Dikke kus erop! En dat ze dan ook nog met haar duimpje omhoog au gaat zeggen... Darcy, ik weet niet wat er met Ollie is maar ik lees dingen over echo, gaat het over de heupjes?
FF snel! Meiden, zijn jullie al op de hoogte van de vliegtuigcrash hier in NL vlkabij de Polderbaan. Ik woon er nog geen 3 km vandaan Best wel ff schrikken zeg. Heb ook een hoop sirenes gehoord. Hopelijk zijn er geen bekende van ons aan boord geweest...
@Joyce. Ik zat al te denken idd dat t voor jou wel heel dichtbij is. Ik werk langs de A9 en we horen af en toe nog steeds sirenes. Heel erg voor die mensen en familie /nabestaanden.