Hey nieuwsgierige meiden, Hier ben ik dan eindelijk met het nieuws. Om heel eerlijk te zijn hebben we een hele drukke dag gehad, onze vrienden uit Dubai zijn over en zijn vanmiddag bij ons op visite geweest. Daarnaast hebben we vandaag heel goed nieuws, maar ook slecht nieuws gekregen. We beginnen maar met het goede. Goede nieuws: We hebben vanmorgen een geweldig mooie echo gehad. De kleine heeft zich van alle kanten laten zien. Het ziet er dan ook helemaal gezond uit met alles erop en eraan. Daarnaast was het goed op lengte en was het heerlijk druk in de weer (net onze Jamie ) En daarnaast heeft de kleine ook even geshowt wat hij/zij is. En mijn gevoel was goed. We krijgen een meisje! Ik ben dan ook vanmiddag meteen naar de HEMA geweest en een setje roze kleding gekocht, want ja aan dat roze moeten we even gaan wennen. Vooral Marc want die was er heilig van overtuigd dat het weer opnieuw een jongen was. Maar niet dus. We zijn beide ontzettend blij met dit nieuws en zijn alleen nog maar aan het genieten. Nu het slechte nieuws: Jullie weten als het goed is wel het verhaal van mijn mams. Ze is vanmorgen dus opnieuw naar het zh geweest en vandaag hadden ze eindelijk wat meer duidelijkheid. Aangezien de hoofdpijnen erger worden en haar gezichtsvermogen afneemt en het er op lijkt dat het tumortje meer de zenuw in gegaan is er nu toch echt actie ondernomen moet worden. a.s. dinsdag heeft ze een afspraak bij de radioloog en gaan ze bespreken over bestralen. Het zal waarschijnlijk voor een periode van 6 weken gaan, waar ze iedere dag naar het zh moet om bestraald te worden. Eerlijk gezegd wisten wij dat dit er aan zat te komen, maar die 6 weken was voor mij toch heel erg schrikken. Dat lijkt mij zo lang, en wat voor gevolgen heeft dat voor mijn mams? Ben zo bang dat ze zo beroerd zal worden en dat ze zo mager wordt, haaruitval krijgt etc etc Mijn moeder is er erg koel onder en wil eerst het gesprek dinsdag afwachten. Daarnaast is ze wel heel blij dat ze eindelijk wat gaan doen, aangezien ze gek wordt van die hoofdpijnen en zo beroerd is. En als mijn mam dat wil, dat is het echt erg, want ze zal nooit snel piepen om pijn e.d. Nu dus maar afwachten en zien hoe snel het gaat gebeuren. Zo zie je maar weer hoe je vrolijkheid ineens kan veranderen met zulk bericht. Ondanks dat zijn we positief en probeer ik zeker van ons goede nieuws te genieten. We zijn nu iig in NL, dus dichtbij elkaar om elkaar te steunen. Daar ben ik ontzettend blij om. Onze verhuizing naar NL is zeker goed geweest en hebben we geen spijt van. Ik zal zo de foto's op de computer zetten, want ik wil natuurlijk wel even ons meisje showen. Veel liefs, Patries
@Darcy: wat heeft de ha gezegd vanmiddag? Alles goed met Ollie ook na een druk dagje op het kdv? Nog bedankt voor je lieve smsje @Miranda: jij ook bedankt voor je lieve smsje. Dat was zeker een lange dag voor jullie gister. Wel fijn dat jullie je vriendin kunnen steunen op deze manier. Veel sterkte meid @Noor: jeetje meid dat zal zeker hectisch zijn geweest in het zh. Wel heel fijn dat het rampenplan soepel is verlopen. Iedereen is ook heel erg te spreken voor de snelle medische hulp. Petje af voor iedereen die geholpen heeft. Maar jeetje dat is wel even schrikken als zo iets gebeurd. @Joyce: Meid hoe is het gegaan vanmiddag? Zal wel erg emotioneel zijn geweest. En voor jullie ook zeker schrikken gister, zo dichtbij zeg. Jeetje. En wat een naar idee hé dat je zo iets kan overkomen. Fijn dat het beter gaat met Kyra haar duimpje. @Pris: Jeetje en ook al zo dichtbij jullie. Hoe gaat het verder met je nu Peter weg is? Redt je het een beetje? Geen hoofdpijn meer? @Ief: Welcome back girl. Leuk om wat van je te horen. Wauw Kyan al weer 5 maanden, wat gaat het snel Kan me voorstellen dat je het druk hebt met 2 van die hummels @Virginnie: Fijn om weer wat van je te horen. Vervelend dat jullie allemaal wat minder weerstand hebben, hoop dat jullie snel volledig opknappen. @Saskia: Balen van die aanvaarding met je collega, niet echt gezellig. Ben je trouwens druk aan het solliciteren? Of zo nu en dan iets op de bus als je iets interessants ziet? Zijn er nog wat vacatures in jouw werk/gebied? Die bloemetjes jurk van Anne klinkt erg leuk. @Mouschy: Succes morgen met de 20 weken echo. Spannend. Vervelend dat Marijn een beetje ziekies is. Hopelijk voelt hij zich snel beter. En die moeheid, vooral 's avonds ken ik maar al te goed. @Anoek: Dat dromen is erg vervelend. Jamie wordt ook wel eens huilend wakker midden in de nacht en is dan niet te troosten, zo zielig. @Marsab: hoe gaat het met jou meid? Je bent in ieder geval lekker crea bezig. Goed afleiding zeg maar @alle: Over Jennifer... Ik heb deze week een berichtje van haar gehad. Jullie krijgen ten eerste de groetjes van haar en ze vindt het heel jammer dat ze geen tijd/fut heeft om hier te reageren en ze mist ons. Het gaat niet beter tussen haar man en haar. Ze gaan volgende week beginnen met relatietherapie. Dit doen ze alleen voor de kinderen. Ze werkt ook weer en daar is ze wel blij mee, maar verder voelt ze zich niet happy. Met de kids op zich alles goed. Alleen Qwyneth is niet lekker en volgende week wordt ze behandeld aan haar neus/keel amandelen. Dat was het een beetje. Dus zijn jullie op de hoogte. Zo dat was het nu voor mij. Sorry als ik iemand ben vergeten. Nu alleen nog de foto's. liefs, Patries
@patries: mja ik kijk elke dag of ik wat leuks zie en per saldo is er eigenlijk meestal wel iets waarvan ik denk "oh dat lijkt me wel wat" sommige dagen ook niet... maar meestal lukt het wel om elke dag er iets uit te sturen. ik moet ook toegeven dat ik bewust OOK reageer p vacatures op het niveau dat ik een paar jaar geleden zat met een fatsoenlijk salaris.. zou ik het wel prettig vinden om even te "relaxen" ipv me 3 slagen in de rondte te werken maarja.. mijn salaris is wel het hoofdsalaris ondanks dat ik maar 4 dagen werk... dus daar zit ik dan wel mee maar had laatst dus leuke vacature gezien.. maar die site wide daarna niet meer werken dus ik hem maar gewoon gereageerd dag erna.. zag ik dat ze nog een vacature hebben die me zo ongeveer ophet lijf geschreven is.. en bij 1 bedrijf op 2 verschillende vacatures reageren... dan weet je zeker dat het niets word dus ik wil die man even bellen.. en het even tja.. soort van uitleggen zodat het niet zo gek over komt maar hij is al 2 dagen telefonisch niet bereikbaar *grom* dat is een leuke vacature op mijn vakgebied voor een leuk salaris.. en maar 2 metrohaltes hier vandaan (al ben ik bang.. dat het vanaf de metro nog wel een stukje is.. maar evt. kan ik een vouwfiets regelen of mn inline skates weer uit het stof halen?) morgen maar weer proberen dus. de ECHTE leuke vacatures zijn niet voor het oprapen... maar de vacatures die ik wel zou willen vervullen.. dat valt goed te doen merk alleen dat meeste bedrijven gewoon totaal niet reageren en daar baal ik wat van zelfs geen ontvangstbevestiging of iets dergelijks... vind ik niet zoals het hoort
Patries: wat geweldig een MEISJE! Leuk zeg! Jullie hebben straks een koningskoppel! GEFELICITEERD! En erg mooie echofoto's! Wat verdrietig nieuws over Jennifer... Lief dat je ons even op de hoogte hebt gesteld. You're in my mind girl! Joyce: hoe was t vandaag? Jee, zo dichtbij jullie huis idd! Ik moest al aan jullie denken toen ik het hoorde. Wist dat je in Zburg woont dus ja...
@Noor: gefeliciteerd met je jongens enne... leuke nieuwe banner heb je! @Patries: prachtige foto's en wat leuk, een meiske. Dat sms'te ik al, zó bijzonder om van elk geslacht een kindje te krijgen, lijkt me @Jennifer: ik weet niet of je nog meeleest, maar ook hier gaan af en toe mijn gedachten naar jou. Ik wens jou en je man veel sterkte en ik hoop, dat jullie weer naar elkaar toe kunnen groeien. Dikke knuffel! @Saskia: ik hoor dat wel meer, dat bedrijven gewoon niet eens meer netjes reageren op sollicitaties. Eén van mijn beste vrienden solliciteerde dinsdag en na het gesprek (had ie een goed gevoel over) kwam hij thuis, keek op de site van het bedrijf... hadden ze de vacature aangepast met kwaliteiten van hém, diploma's die hij heeft, dingen die hij heeft verteld, kortom: ze zoeken iemand zoals hij, maar niet hem dus... héél vuil vind ik dat Sterkte en vooral succes met zoeken, ik zou sowieso dat bedrijf van die 2 vacatures blijven bellen, je schrijft het hier alsof die 2e baan je op het lijf geschreven is!
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer even. Darcy, heel veel knuffels voor Ollie xxx Patries, hoera een meisje Gefeliciteerd! En wat een mooie foto's. Sterkte voor je moeder. Jennifer, ook van mij heel veel sterkte. Ik denk aan je xxxx Noor, heftig zeg dat jij het van zo dichtbij hebt meegemaakt. gefeliciteerd met de 1,5/3 jaar van je jongens. Saskia, wat goed van die vacatures en dat je belt om het uit te leggen. Hopelijk kun je hem bereiken. Miranda, sterkte! Verder heb ik niet meer teruggelezen sorry. Hier zijn we allemaal verkouden, maar net niet ziek. Isa hoest 's nachts heel erg, vind ik zo sneu. Maar verder alles goed. Gisteren goedgekeurd op cb. Krijgt alleen fysio voor voorkeurshouding. Met Sophie ook alles heel goed. Wat gaat die ontwikkeling toch hard. We genieten! Zondag kraamfeest, leuk! xx Sophie
noor gefeliciteerd met de boys . samen 3 klink wel erg oud alweer haha patries: wat leuk een meid die zijn echt geweldig. ik krijg nu een jongen en vind al dat blauw maar erg vreemd haha. vind ok dat er zo weinig keus is kwa jongenskleding. net als jij moet ik er erg aan wenne alleen ik nu aan een jongen die er aan komt. sterkte met je moeder alle dames die even een knuffel nodig hebben bij deze "knuffel" vandaag zijn ik en alicia lekker gaan zwemmen gewoon met zijn 2tjes haha. nou ja 3tjes eigenlijk. ze vond het in het begin maar allemaal niks maar op den duur was het zo leuk dat ze niet meer naar huis wilde haha. ik had het half 3 wel gezien naar 2 uurtjes in het kikkerbad en me rug is kapot van het laag zitten. ach ja als me meisje zich vermaakt doe ik het ook en het zwembad is bijna voor de deur hier en ik ga bijna nooit. nu is ze doodop en gelijk toen we thuis waren (3 uur) is ze gaan slapen. was weer een druk dagje dus en gaaaap ben op. de kleine in me buik is ook ineens druk dat is hij al 2 dagen niet geweest. jaloezie nu al haha
Hé meiden! Pff, wat een dag gisteren zeg. Ben er weer aardig van bij gekomen, maar het gaat je zeker niet in de koude kleren zitten Het was een erg mooie dienst, maar zó emotioneel, ongelooflijk! Vooral toen zn 2 dochters aan het woord kwamen, brak mn hart Ze praatte ook zo liefdevol over hun vader, het was echt een hecht en warm gezin, dat kon je aan alles merken. Zijn thuis was zn alles! Nu moeten ze met zn 3-en verder en dat zal zeker niet makkelijk worden, pfff! En gisteravond konden we nog door naar het ziekenhuis, want mn schoonvader was onverwachts opgenomen, omdat hij een by-pass moet ondergaan, dus dat kwam er ook nog even bij, pff. Hij wordt nu maandag a.s. geholpen, maar mag tegen die tijd dus helemaal niks doen, omdat een hartinfarct dus ernstig op de loer ligt. En daarom wilden ze ook geen enkel risico nemen en dus vandaar ook is opgenomen. Dus ja, dat zijn allemaal geen leuke dingen en dan ben je ook nog hoogzwanger! Dus heb het best zwaar eerlijk gezegd Gelukkig voel ik me wel goed en gaat ook alles goed met de beeb en Kyra, en dat is toch het allerbelangrijkst, ja toch! Vanochtend ook weer naar VK geweest en alles was prachtig, ze schat de baby nu op 3100 gr. Oh ja, nog even over de box! Ik wilde de box natuurlijk in wit hebben, maar mn vriendin zei van de week, joh, waarom spuit je m niet in het zilver, aangezien ik best veel zilver in huis heb. Daar had ik dus nog niet over nagedacht en vond het eigenlijk wel een goed idee, dus Dave is nu bezig de box in het zilver/grijs aan het spuiten en hij wordt dus echt mooi! Ben helemaal blij en hij ziet er weer als nieuw uit Moet alleen wel nieuwe boxkleden hebben, maar die koop ik pas zodra we weten of het een meisje of jongen is, hihihi Patries: Ik had je al gekrabbeld via de Hyves, maar toch ook nog de felicitaties via hier met je goeie echo en natuurlijk dat jullie een meisje krijgen, helemaal super! Darcy: Hoe is het met Ollie? Al meer duidelijkheid? Ik heb zelf het idee dat de baby wel eerder komt, ook omdat ik het af en toe flink voelt rommelen en de baby helemaal is ingedaald en vastligt, maar goed, dit wil nog niet zeggen dat het eerder komt. Ik hoop het alleen, haha. Van mij mag het volgende week wel komen hoor Ben zó nieuwsgierig... Reageer vanavond verder!
@joyce: oh dat is wel heel bijzonder ook meteen goeie oplossing wel fotoos he! @sophie.. nog steeds niet? bestaat die man wel? @darcy: ja rare praktijken.. zou dat "de crisis" zijn? dat ze denken dat ze zoiets wel kunnen maken ofzo... vind het maar raar wel bevestiging van de eerste solli gehad... maarja.. nu die 2e nog he
Hey lieve schatten van meiden! Hier weer eens een berichtje van mij! Het gaat goed met ons, Aiden heeft nog altijd zijn boefjes-streken en ik leef me helemaal uit met het digiscrappen! hihi Maandagmiddag moet Aiden naar het CB voor controle en woensdag ochtend moet ik weer naar de gyn. Ik heb al mijn hoop gevestigd op die afspraak....Wat zal de uitslag van mijn bloedonderzoek zijn? We zullen het over een paar daagjes weten.... @ Patries: Van harte met je meisje! Wat geweldig zeg, na een jongen een stoere meid! En heel veel sterkte voor je moeder, dat lijkt me verschrikkelijk. Ze klinkt als een erg sterke vrouw, ik hoop dat dit haar meehelpt in deze moeilijke tijd die jullie in gaan! Leuke foto's! @ Darcy: Wat sneu voor Ollie, een ontsteking! Gaat het weer de goede kant op? En deze week weer goed doorgekomen op school? @ saskia: Heel veel succes met het zoeken van een nieuwe baan! Moeilijk hoor vooral in deze tijd! @ Lovewinnie: Lekker wezen zwemmen dus! Zalig hoor, Aiden is ook helemaal weg van water en het zwembad! Toch fijn om je kleine man te voelen trappelen in je buik! @ Ief: hey, jij ook weer eens hier! Fijn dat alles goed gaat! Kan me voorstellen dat het druk is, maar wel gezellig! @ Spphie: Zielig dat je meisjes zo verkouden zijn. Aiden hoest ook ontzettend veel, vooral als hij in bed ligt.... @ Jennifer: meis, ik hoop dat alles goed komt en je ej beter gaat voelen. Wat de oplossing uiteindelijk ook zal zijn.... @ Virginie: Leuk om weer even wat over jullie te lezen! @ Pris: bedankt voor je tik op hyves! hihi Alles goed met je? Hoe gaat het met Tygo en het lopen, je zei laatst dat hij het bijna los deed? @ Noor: Leuk zeg, 1,5 jaar alweer! hihi Gaat hard he. En wat goed dat er mensen zijn zoals jij. Die gelijk inspringen en hulp bieden bij een tragisch ongeval... @ Joyce: klinkt heftig meid! Nu weer even op kracht komen. Vreselijk zulke dingen. Kan me voorstellen dat iedereen er kapot van is...En wat zielig trouwens van Kyra haar duimpje! Dan schrik je ook wel! En wauw een zilveren box! GAAF! @ Mouschy: hoe ging je 20 weken echo? @ hellokitty: hey hey! Met ons is alles goed! We moeten snel weer eens wat afspreken om bij te kletsen hoor! @ miranda: knuffel voor jou, hoe is het nu met je? @ suus: wat ga je hard met je zwangerschap! Voel je de kleine al? @ anoek: herkenbaar hoor, het 's nachts wakker worden en dan heel hard moeten huilen. Je weet ook niet goed wat zo'n kleintje allemaal in zich opneemt en hoe het dingen verwerkt...Maar volgens mij, wordt bijna alles opgeslagen wat ze die dag hebben gedaan. Dus dan is het wel logisch dat ze over bepaalde dingen dromen. Zielig is dat dan he! Nou meiden dit was het weer voor even! Dikke knuffels van ons! xxx
Marsab: fijn dat het digiscrappen je afleiding brengt en bovendien: moooooie resultaten! Ik heb al een tijd PSP op de PC maar ik kom er nauwelijks toe er echt iets mee te doen helaas, nuja, komt wel weer, heb het gewoon erg druk momenteel Succes alvast bij de gyn woensdag! Hoop dat er wat meer duidelijkheid komt! Joyce: spannend! Het mag komen nu natuurlijk! Beetje bijgekomen van deze heftige week? Ben benieuwd naar het resultaat van de box! Schrikken ook zeg van je schoonvader! Sterkte! Goh zo alles bij elkaar is het echt een bizarre week geweest voor jullie he?! Lovewinnie: leuk zwemmen! Hihi en t put die kleintjes lekker uit! Sophie:beterschap voor die kleintjes. Fijn dat het verder allemaal goed gaat, en fijn dat je even een updat geeft! Patries: ik bedacht me opeens dat ik gisteren alleen op het goede nieuws van de echo had gereageerd en niet op het nieuws over je moeder... Bij deze dus:: wat heftig nieuws... Hopelijk kunnen ze haar vlug de goede behandeling geven en heeft het snel resultaat, zoveel pijn moet vreselijk zijn. Zeer locale RadioTherapie geeft gelukkig lang niet altijd heel veel klachten en haaruitval. Het wisselt. Sterkte! Saskia: hopelijk snel een leuke nieuwe baan! Wel vaag trouwens hoor... Onbereikbaar... Lekker handig als dan je naam in een advertentie staat....
grappig: Gisterenmiddag uurtje of vijf kwam ik Pris tegen op de roltrap in het winkelcentrum hier in het dorp. Even leuk bijgekletst, haha zo grappig dat je zoveel weet eigenlijk van elkaar en elkaar nu echt ziet!
Ik ben vanmorgen ff goed ongesteld geworden! Nu net voor mijn afspraak met de gyn..... Nou die hoeft woensdag dus echt niet in mijn doos te gaan kijken hoor! Whahaha! Mijn temp was de laaste paar dagen al erg hoog en vanmorgen ineens weer gezakt. Gisteravond een klein veegje bruinverlies gehad. Dus ik had voor de zekerheidmaar een maandverbandje voor gedaan. Nou gelukkig maar, want het was niet voor niks! EINDELIJK ÉCHT ONGESTELD!