Hey meiden, Ik sta op het punt om de deur uit te gaan, maar kreeg net een smsje van Darcy en dat wilde ik jullie even doorgeven. Ollie ligt in het ziekenhuis hij heeft een bacterie in zijn knie. Waarschijnlijk zal hij daar 2 weken moeten verblijven. @Darcy: Meid wat een pech en wat sneu voor Ollie. Heeft hij veel pijn? Krijgt hij nu speciale medicatie? Ik hoop dat de bacterie makkelijk te verhelpen is en dat Ollie snel naar huis mag. Dikke knuffel voor jullie 3tjes. Veel liefs, Patries
Hey meiden, zijn even thuis om de broodnodige spullen voor mij en Ollie te halen en wilde even een berichtje achterlaten. @Marsab: tóch ongesteld, hoera in die zin, dat de boel weer op gang komt. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn! @de rest: alles gelezen, ik hoop dat het verder goed met jullie gaat (en Sophie + gezin weer beter?) Tja en dan Ollie... vrijdag jl. had hij 's avonds opeens een dikke knie na een week kwakkelen - hij kon en wilde niet staan en lopen. Lang verhaal kort: huisartsenpost, kinderarts en infuus met antibiotica op vrijdagavond al. Preventief, want het was niet zeker of het hier om een ontsteking (moet vanzelf over gaan) of een bacterie ging. Prikken was weer een drama met ons spekkie, van wie de aderen moeilijk te vinden waren. Maar goed, hij heeft een infuus. De foto en echo van vorige week (van de heupjes) waren goed, niks aan te zien. Het blijkt dus Ollie's linkerknie te zijn en na de echo vanmorgen en het weghalen van wat pus was het al duidelijk: een bacteriële infectie. Dat wordt twee weken in het ziekenhuis blijven zoals het er nu uitziet, waarbij ik pendel op ma-di-woe tussen werk en ziekenhuis (ligt 10 min. van elkaar) en papa bij Ollie is. De rest van de week en de avonden en nachten ben ik bij Ollie, zie mij maar eens weg te houden. Ik hoop met mijn directeur te kunnen regelen dat ik alleen de examenklassen pak deze komende periode. Goed, ga weer weg, ik kan in het Zaans MC online zijn (er staat een pc) en houd jullie op de hoogte van het wel en wee van ons oververmoeide en verdrietige mannetje. Dikke knuffel van een toch wel verslagen Darcy
Goedemiddag meiden Hier gaat het prima, hoor, had alleen drukke dagen achter de rug. Vanmiddag lekker bijgeslapen met Matthew @ Marsab: succes morgen bij het CB. @ Patries: Dank voor je smsje, een meisje is echt leuk! Mooie echo foto's. En sterkte voor je moeder...knufs van me. @ Darcy: Wat akelig voor Ollie. Hopelijk heeft hij geen trauma voor dokters in witte jassen overgehouden.... een dikke knufs xxx en dank voor je smsje over Ollie in het ziekenhuis.... @ Joyce: sterkte met je schoonvader.... X
Darcy: Jeetje meid, nee toch! Ollie weer in het ziekenhuis, arm mannetje Hele dikke knuf voor jullie, ik denk aan jullie! Hopelijk is de bacterie snel te bestrijden en kan jij het zo met de directeur regelen dat je idd alleen de examenklassen hebt. Sterkte! Marsab: JIHA, kan me voorstellen dat je erg blij bent nu 'echt' ongesteld te zijn. Hopelijk is dit een teken van je lichaam dat nu alles weer normaal gaat werken. Patries: Jij ook heel veel sterkte met je moeder (had er ook overheen gelezen ) Zal niet meevallen zeg, pffff! Dikke knuf voor jou! En zodra ik bevallen ben gaan we gezelly een keer met zn 3-tjes afspreken, LEUK! All: Vanochtend heerlijk wezen uitwaaien op het strand Zandvoort. Jullie hadden Kyra moeten zien, wat heeft ze genoten zeg, en papa en mama natuurlijk ook. Ze zat van top tot teen onder het zand, maar dat hinderde niet. Ik had gelukkig een oude jas en kleertjes aangetrokken, dus ze kon lekker ravotten. Thuis aangekomen lekker in bad gezet, gegeten en ze ligt nu nog heerlijk te slapen... Zal er ook wat foto's van plaatsen! Voor de rest hebben Dave en ik allebei het idee dat de beeb zich volgend weekend gaat aankondigen, dus wie weet
En deze hadden jullie ook nog tegoed Een foto van ons iets wat 'verwilderde' prinses Zo, ff genoeg gespamd voor vandaag
nou, ik dacht even te lezen en te reageren, zit ik net achter de computer, dadadadadadada Sarah wakker... Morgen middag ben ik alleen thuis en dan ga ik ervoor zitten! Liefs
marsab: jahoe eindelijk echt goed ongesteld en weet je zeker dat je ook weer goed vruchtbaar bent. hopelijk blijft het nu lekker op schema en ben je snel zwanger darcy: sterkte voor ollie dat was vast schrikken en nu nog. je kind in het ziekenhuis achter moeten laten lijkt me verschrikkelijk. hopen dat hij snel opknapt en veel beterschap voor hem en sterkte voor jou en je man joyce: wat een leuke fotos enne me zus is gelijk met jou uitgerekend en elke keer als de telefoon gaat denk ik ja dat is ze haha maar niet dus. ook daar nog geen baby en heb gegokt dat het kleine meisje de 10e geboren gaat worden hier vandaag weer druk dagje gehad. gisteren is het dak van onze lompe schuur er af gehaald envandaag ging de rest om en dat was nog best wat werk. 1 uur tot 6 uur zijn ze bezig geweest. alicia vond het prachtig en is ook nog even met der nichtje en tante naar de speeltuin geweest. er kwam een dikke spin aan gelopen en ik maakte dat ik weg kwam, gilde en was doodsbang. nichtje van alicia en al de rest lachte me gewoon uit haha. sta je dan als "volwassen" vrouw te gillen om een dikkop van een spin. deuren hebben heel de dag open gestaan en had niet een een jas nodig. zelf heb ik onze kamer verbouwt en vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben haha echt raar. met alicia was ik zo ziek en had overal last van en nu niks, noppes nada. nu maar hopen dat hij na de zwangerschap ook nog zo makkelijk is haha. doei ga chinees eten vandaag
even een snel berichtje. Darcy:sterkte en een dikke knuf voor Ollie. Meiden ik lees de laatste tijud wel mee, maar heb weinig tijd en puf om te reageren; mijn vader ligt in het ziekenhuis enis de afgelopen weken 3 keer geopereerd en alles wat mis kan gaan is ook misgegaan. hij heeft zelfs een aantal dagen kritiek gelegen. Hij ligt nu nog op de IC, maar het lijkt beter te gaan, al is het wel heel langzaam. Daarnaast is Jesse ook nog eens ziek. Hij heeft de 6e ziekte. De koorts heeft hij woensdag, donderdag en vrijdag al gehad en nu heeft hij de bijbehorende vlekjes, maar daar heeft hij geen last van. Hij voelt zich nu verder weer prima. Groetjes simke
@ollie: snel weer beter worden vent! he tis thuis veeeeel leuker! @joyce: wij zitten aardig op 1 lijn volgens mij liefst had ik anne ook aangekleed als prinsesje.. maar dat lukte zo gauw niet en verder.. zijn wij vandaag ook lekker naar het strand geweest maarja.. dan wel in zeeland natuurlijk en daarna pannekoeken wezen eten en nog even koffie bij mijn schoonouders wel gelachen.. stapten in de auto... reden de snelweg op en het begon te regenen dus bij barendrecht weer terug gereden.. ging meteen de zon schijnen dus tja.. toch maar weer richting strand en ja hoor.. meteen weer regen ondertussen jobs vader gesproken... die had wel tijd voor koffie maar het kwam eigenlijk neit echt uit... dus tja.. nouja dan was ons uitwijkadres bij slecht weer dus ook niet van toepassing maar weer terug dan.. en meteen: ZON! dus toen maar op goed geluk naar het strand gereden.. "dan worden we maar nat!" maar uiteindelijk was het hartstikke lekker weer gelukkig allebei nu moe (nouja.. alledrie.. anne heeft alleen maar cracottes als avondeten op want de rest was te moeilijk.. nou had ze smiddags al warm gegeten met de pannekoeken dus het kan weinig kwaad maar het was wel een beetje sneu) frisse zeelucht en pannenkoeken! jum nu allemaal lekker rozig.. (en anne al diep onder zeil dus) lekker op tijd naar bed vandaag jammer genoeg is 1 dagje strand niet genoeg om mn gehoest te laten verdwijnen... maar toen we daar waren ging het wel beter in ieder geval *grin* dat zegt weer genoeg over otterdam ben ik bang
Saskia: Haha, dat is zeker toevallig. Wij zijn alleen geen pannenkoeken na afloop gaan eten Bij ons begon het ook te spetteren toen we uit de auto stapte, maar dit heeft nog geen 5 min geduurd. Helaas was de zon bij ons vandaag ver te zoeken... Marsab: Leuke foto's van carnaval! Simke: Pff, jeetje meid, ook heftig allemaal zeg met je vader! Kan me voorstelen dat je weinig tijd vindt hier op het forum, maar daar moet je je ook helemaal niet druk om maken. Dikke knuf voor jou en dat je vader maar snel van de IC af mag en opknapt.