bij ons ook geen zon hoor.. maar wel fatsoenlijk weer gewoon en na tijdje zag anne er nogal koud uit.. (zelf had ze het prima naar dr zin) en toen we terugliepen richting auto... roken we ineens pannekoeken nahja.. half 3.. en ngo niet gelunched... dan is zo'n luchtje natuurlijk dodelijk
Darcy: jeeee dat is ook wat! Heel veel beterschap voor Ollie! En sterkte ermee, moet erg moelijk zijn om je kleine mannetje zo te zien. Hoe is hij er verder onder? Maakt hij een zieke indruk? Joyce: wat een leuke strandfoto's! En de carnavalsfoto is ook super! Marsab: wow! Goed nieuws dus, somehow! Leuke foto's ook! Saskia: leuke dag gehad dus! Heerlijk poppetje zo aan het water!
@all: bedankt voor alle felicitaties voor ons koningsgezin. Hihi We zijn ook ontzettend trots en blij. Jamie krijgt een zusje, het klinkt alleen al geweldig. Verder natuurlijk bedankt voor alle lieve reacties om mijn mams. Ze heeft dinsdag een afspraak bij de radioloog, dus dan weten we meer. Mijn moeder is er heel nuchter onder en heel blij dat er nu eindelijk actie wordt ondernomen. Op deze manier lijkt het voor ons ook wat makkelijker. Eerst dinsdag maar afwachten. @Noor: wauw al weer 3 jaar samen. Das al een hele leeftijd, maar 1.5 jaar apart vind ik ook al heel wat klinken. Wat groeien onze kids toch snel. @Sophie: leuk om weer eens wat van je te horen meid. Hoe is het kraamfeest geweest vandaag? Snel allemaal weer beter worden, verkouden zijn is niet leuk. @Lovewinnie: leuk dat Alicia het zwemmen geweldig vond. En ja het roze is voor ons even wennen, en voor jullie dus het blauwe. Hihi En hé jongetjes zijn ook heel leuk hoor. @Joyce: jeetje meid wat een week hebben jullie achter de rug. Eerst de begrafenis en nu je schoonvader die in het ziekenhuis ligt. En dan loop je ook nog met zon grote buik rond en al die hormonen in je lichaam. Ik vind dat je je er goed doorheen slaat meid. Leuke fotos van Kyra, mooi prinsesje hoor en heerlijk genoten van het strand zo te zien. Ben benieuwd of jullie gelijk hebben dat je kleine zich volgend weekend zal melden, wel spannend hoor, het is nu echt aftellen. Lijkt me erg leuk om eens met zn 3tjes af te spreken, maar eerst bevallen en van jullie kindje genieten. Die box klinkt trouwens geweldig! @Saskia: Fijn dat je toch een bevestiging hebt gekregen van de 1ste sollicitatie. Balen hé dat ze niet altijd reageren als je gesolliciteerd hebt en dat je niemand kan bereiken die over een openstaande vacature gaat. Hopelijk heb je snel goed nieuws en mag je op gesprek komen. Leuke foto van Anna op het strand. Heerlijk hoor even uitwaaien en pannenkoeken klinken ook niet verkeerd. @Marsab: Wauw meid wat een super nieuws dat je eindelijk echt ongi bent geworden. Hopelijk is je lichaam nu eindelijk op orde aan het komen en mogen jullie maar snel zwanger worden. Alvast heel veel succes woensdag met Aiden bij het cb en jij natuurlijk bij de gyn. Ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek is gekomen. Wat een heerlijke foto van Aiden in zijn carnavalskostuum, echt geweldig! @Noor: Fijn te horen dat de bijwerkingen van lokale radiotherapie soms mee kunnen vallen, dat geeft zeker hoop. Volgens mij is dat ook waar ik het meeste bang voor ben, dat mijn mams zo zal afvallen of haaruitval krijgt etc. Dat ik haar niet meer terug ken zeg maar. Bedankt voor de lieve woorden. Het stelt me wat gerust. Grappig trouwens dat je Pris tegen kwam en dat jullie elkaar herkende. @Darcy: Meid nog een keer heel veel sterkte. Ik vind het zo sneu voor jullie 3tjes. En die Ollie die maakt zo veel mee op het moment. Ik denk aan jullie meid. Als je behoefte hebt aan een luisterend oor, je hebt mijn nummer en anders kan ik ook zo bij je in het ziekenhuis zijn. Een kindje in het ziekenhuis hebben is niet niets, je voelt je zo machteloos. Dikke knuffel @Miranda: jij ook nog bedankt voor je smsje. Lekker dat je hebt kunnen uitslapen samen met Matthew. En wat een super stoere fotos van Matthew met papa op de motor. We houden contact deze week. Welke dagen ben jij trouwens door de weeks vrij? @Simke: jeetje meid het zit jou ook niet mee. Wat vreselijk dat je vader in het ziekenhuis ligt en is het ook nog kritiek geweest. Dikke knuf voor jou meid. En heel begrijpelijk dat je hier even niet gereageerd hebt, je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd. Hopelijk is Jesse ook snel weer beter. 6e ziekte klinkt niet fijn. Beterschap. @huizenjacht: valt een beetje tegen op het moment. Ik ben afgelopen week samen met mijn broer voor 2e bezichtiging geweest bij een huis, helaas bleek er meer mis te zijn dat wij dachten. En grote dingen, zoals lekkage bij goot en verrot dakkapel. Dus helaas echt te veel werk en dus ook meer kosten. Dus dit huisje is afgeschreven. Nu dus verder kijken, maar zo veel is er eigenlijk toch niet te koop, naar onze wens dan. We zitten even vast, wat moeten we doen. Ik vind het zo moeilijk al die keuzes maken. Ik weet soms niet eens meer wat ik precies wil en wat ik het belangrijkste vind. En het moet juist zo leuk zijn. bah Zo ik ga ff mijn kopje thee drinken en dat hup mijn bed in. Morgen weer werken, heb er eigenlijk geen zin in. Heb zo veel wat ik thuis wil doen, dat ik eigenlijk geen tijd heb om te werken. Maar helaas het geld moet ook binnen komen. Alvast weltrusten voor iedereen en een goede week. Liefs, Patries
Wat een leuke foto's! Hier gaat alles goed, zit alweer op de helft! Ik heb een mooie buikfoto collage in mijn album gezet!
http://www.rtvraalte.nl/RTV%20Raalte%20TV%20Dinsdag.htm haha, check dit filmpje van de optocht! Bij 1 minuut 40 komt Aiden in beeld. En bij 2 minuut 30 staan wij pal achter de presentatoren! wwhahaha! (Aiden op de nek bij papa en daarna bij mama op de arm)
@darcy en ollie: heel veel beterschap meid! Ik hoop dat je kleine mannetje zich heel snel beter gaat voelen. Ligt hij nu de hele dag op bed of kan/wil hij ook wel rondlopen? Jeetje, hadden jullie de koortstuipen al zo heftig mee moeten maken, moeten jullie dit ook weer doormaken. Succes! @marsab: jippie, ongesteld! Ok, liever niet natuurlijk, maar er zit in elk geval vooruitgang in! Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in een inwendig onderzoek nu.. Mijn huisarts wilde dat bij mij wel gewoon doen een keer, maar heb toch maar een afspraak gemaakt voor een weekje later, maar bij de gyno gaat dat natuurlijk niet zo makkelijk. @patries: wat een leuk nieuws, een zusje voor Jaimy! Wel heel erg van je moeder zeg. Veel beterschap en sterkte toegewenst. Balen dat de huizenjacht niet zo lekker gaat. @joyce: heerlijk dat ze zo lekker in het zand kunnen spelen he? Ach, wel vies, maar dat lost een badje toch wel weer op. Wat een schatje is je dochtertje zeg. @simke: hopen dat het snel beter gaat met je vader! Sterkte. Jesper heeft ook de 6e ziekte gehad, maar die was er na de vlekjes ook snel weer af gelukkig. @marsab: wat is Aiden een onzettend schatje in dat pakje, niet te geloven. Niet zo raar dat hij werd uitgekozen voor een interview haha. @saskia: Anne is ook al zon schatje, wat een eigenwijze foto op het strand. @miranda: stoere mannen van je! Ook al een filmploeg ja, wat grappig. Hier gaat het goed momenteel. Ben nog wel erg moe, maar Jesper heeft ook wel een beter geslapen dan de laatste paar dagen en dat hakt er nu wel extra in. Heb het eindelijk op mijn werk verteld en ik was natuurlijk veels te bang voor de reactie. Ze zeiden dat ze dit al ingecalculeerd hadden toen ze me aannamen. Anders hadden ze maar geen jonge moeder moeten aannemen zei hij letterlijk. Heb ik me daar zo druk om gemaakt! Nou ja, alleen maar fijn dus. Heb gisteren het hartje nog even geluisterd met de angelsound en kon hem al heel snel vinden, wordt steeds makkelijker. Ik voel nog niks, maar heb goede hoop dat het snel komt. Bij jesper had ik de placenta aan de voorkant en voelde ik het met een week of 17 al en nu heb ik de placenta aan de achterkant, dus als het goed is voel ik het misschien nog wel eerder. Zijn er nog meer kindjes die de BMR/MEN C nog niet hebben gehad? Jesper heeft die nog niet gehad ivm dat hij aldoor ziek was. De afspraak staat nu voor 14 april. Dan is hij dus al wel 19 maanden. Ach, heeft hij misschien ook wat tijd om zelf wat afweerstoffen op te bouwen. Hij heeft nu wel weer diarree, erg zielig, want vannacht zat hij er dus helemaal tot zijn nekje toe onder en is hij gewoon blijven slapen Het is dat wij het zelf zo vonden stinken op zijn kamertje, maar hij heeft dus geen kick gegeven. @mouschy: leuke collage! Hier begint het buikje ook alweer wat te groeien, zaterdag maar weer een positiebroek gekocht.
Nou, ik moet bekennen dat ik alles vluchtig heb gelezen dus sorry als ik iemand of iets vergeten ben.... Marsab, ongie geworden lees ik, eindelijk dan toch! De afspraak bij de gyn gaat neem ik aan gewoon door? Mijn duimen draaien voor je... WAt een leuke foto's van de carnaval in Twente (ik kan me als Limburger daar echt helemaal niks bij voorstellen, haha maar ziet er leuk uit). Darcy, Ollie in het ziekenhuis, bah, en ook nog lang, 2 weken. Heel veel beterschap en een dikke knuf Joyce, sterkte met je schoonvader. De foto's op het strand, mooi. ZO te zien vond ze het heerlijk. Jammer dat wij zo ver weg wonen. Patries. *smelt*......die echo's en dan die ene met het handje....... EN een meisje, leuk, leuk leuk. En nu weet ik het niet meer, moet toch eens een briefje naast me neerleggen met steekwoorden, als ik lees denk ik alle swel te kunnen onthouden maar helaas werkt het allemaal niet meer zo goed als voor mijn zwangerschap. (beter gezegd als toen ik nog lang sliep en uitgerust was ) Ik ga nog even banken en dan Sarah halen. Lekker knuffelen. Ze gaat nu los staan en doet voorzichtig een stapje maar na dat stapje vindt ze kruipen toch beter. De trap gaat ze wel zelf op en ze zet blokjes op elkaar, ben zoooooooo trots. Liefs Anette
Hé meiden! FF snel berichtje van mij. Operatie van mn schoonvader is uitgesteld naar morgenochtend. Hij zou eigenlijk vanochtend geholpen worden, maar de IC lag helemaal vol, dus er was geen plek en dan gaan ze natuurlijk niet opereren. Maar goed, ze hebben toegezegd morgen, maar als de IC nog steeds vol ligt, zal de operatie weer worden uitgesteld, dus het blijft spannend. Ik hoop het wel morgen, want je leeft er naar toe en het moet toch gebeuren, dus dan maar zo snel mogelijk! Pff, spannend hoor!
Darcy, heel erg veel sterkte voor Ollie en voor jullie. Wat naar zeg, twee weken ziekenhuis. Heel veel dikke knuffels voor je ventje en voor jou xxxx Ik denk aan jullie! Marsab, wat een goed bericht Patries, nogmaals sterkte voor je moeder. Weten jullie al iets meer? Joyce, sterkte voor je schoonvader. Voor alle zwangeren onder ons Leuke foto's! Verder weet ik het even niet meer en moet gaan voeden... xx Sophie
ik denk zal jullie eens even updaten zo lang niet meer hier geweest (ik zit vooral op ons eigen septeber forum namelijk) of bij de april 2009 mama's druk, druk, druk al wel lekker verlof deze keer, dean is een beetje aan het rotzooien met zijn gezondheid de laatste tijd hij heeft nu een longontsteking en daarvoor wekenlang diaree en zo blijven we doorgaan. Ik ben nu 34 weken zwanger en gaat op zich goed, wel wat meer pijntjes en klachtjes maar op nog wel vol te houden (ben alleen wat moe) We hebben al 1 groeiecho gehad en ze lijkt gemiddeld te blijven qua groei en das een goed iets! (vergeleken met dean) nu nog 1 groeiecho afwachen (36-37 weken zeg maar) we moeten de ligging wat in de gaten houden want ik ben te soepen (qua baarmoeder) en ze KAN gewoon nog dwars liggen en mijn buikspieren staan wat te ver uit elkaar en mag niet teveel tillen... Dean slaapt inmiddels al weken in een normal bed (hij klom uit zijn ledikantje) echt cute in zijn botenbed.. Kamer voor onze Miley staat helemaal klaar, bevallingstas ook bijna, volgende week klossen halen en dan nog een keer de badkamer en de keuken soppen en dan vind ik het genoeg hihi
kreeg vandaag eeen spaarboekje voor streepjescodes van olvarit, nutrilon en bambix. Ik wil dus gaan sparen. Mocht er iemand zijn die niet spaart..... zou ik de streepjescodes dan mogen? Uiteraard vergoed ik de kosten van verzenden.
Hoi allemaal! ik heb een beetje bijgelezen, maar natuurlijk niet alles, te lang weggeweest I'm afraid..sorry! darcy: heel veel sterkte met je kliene mannke in het ziekenhuis, ik denk aan je, vreselijk...we leven zeker mee! patries: hope your mom is ok...en een meissie.! leuk! succes met de huizenjacht en nog bedankt voor je lieve berichtje... update moi: Gwynnie heeft vrijdag buisjes gehad en neusamandel verwijderd, ze is nog erg ziekjes en mager, drinkt nu al 3 maanden totaal niets, maar het gaat, ze weegt nu 8,5 kilo, ze loopt nog steeds niet, kruipt ook niet en staat volledig stil in haar ontwikkeling. Als ik de verhalen hier lees bvan jullie kindjes, die toch dezelfde leeftijd hebben, dan is dat wel schrikken! eentje heeft zelfs al een eigen bed! we lopen bij een kinderarts, ze zijn een er laconiek onder...tja...wat denken jullie? verder ben ik weer aan het werk...vermoeiend, maar wel heel leuk om weer te vliegen. Ben net terug uit nigeria en moet donderdag naar dubai, met de au-pair gaat alles prima, ze is een lot uit de loterij! nou, dat was het weer van mij...ik zal proberen weer wat vaker hier te komen kletsen...we hebben een moeilijke tijd achter de rug, maar ik hoop dat met de lente ook de betere tijdne komen...who knows? think positive eh?! liefs en een knuf vor allemaal, zeker voor de zwangeren! jennifer.
LIeve Jennifer, wat fijn om weer even wat te horen van je. Heb zoveel aan je gedacht! Wat naar dat Gwyn zoveel ziek is (geweest), hopelijk gaan de buiskes haar wat helpen! Zou natuurlijk heel goed kunnen dat ze door haar vele ziek-zijn gewoon een stilstand in haar ontwikkeling heeft gekregen, lijkt me niet zo gek, doet ze het verder wel goed met praten? spelen? dingen begrijpen? En hoe is het met Matthew? Fijn dat je het wel weer lekker vindt om wat te werken! En dat het zo goed werkt met de aupair! Hoop van harte voor jullie samen dat er betere tijden aanbreken, laten we ervan uitgaan! Veel dikke knuffels!
Patries: hoe was het gesprek met de radioloog? Darcy: hoe is het met Ollie in het zkh? Marsab: hoe was het bij de gyn vandaag?
Gisteren Isa voor het eerst naar school gebracht om te wennen, het ging heel erg goed, op wat kleine traantjes bij het afscheid na, maar toen we door het raam naarbinnen keken waren die alweer gedroogd. De ochtend was hartstikke goed verlopen. Heb haar zojuist weer gebracht voor een ochtend, nu deed ze al alsof ze nooit anders had gedaan hahaha. Jas ophangen, broodtrommeltje en beker voor de kleine pauze op de goede plaats neerzetten en naar de kring! Ze wilde nog wel graag naast de juf zitten maar geen traantjes meer, en zwaaide mij en de jongens vrolijk uit door het raam... Jee,mijn kleine lieve popje wordt groot! SLIK. Morgen weer een ochtend wennen en dan volg week nog 3 keer een ochtend en dan gaat ze echt naar school!
@goeiemorgen mama's @Noor: kleine meisjes worden groot! Klinkt alsof jouw meisje een zelfstandige dame begint te worden. Sterkte... voor mama dus @Patries: jij ook sterkte met mams, wel fijn dat zij zo positief erin staat. Ondertussen hoop ik dat je ook een fijn huis kunt vinden in Krommenie! @Imd: nog even en beebje no. 2 is er... leuk om weer eens van je te horen. @Jennifer: gosh girl, ein-de-lijk bericht van je, ik maakte me af en aan een beetje zorgen Daarom extra goed om van je te horen en ik hoop dat je af en toe de tijd zult vinden om hier langs te komen, tussen Dubai, Nigeria en Europa in W.b. Gwyneth: ik sluit mij aan bij Noor. Is het niet zo dat zij opeens een grote inhaalslag kan gaan maken, als zij beter is? Als de artsen er laconiek onder zijn, zou ik me (hoe moeilijk ook) nog geen zorgen maken. @all: ik ben redelijk bijgelezen, maar vergeet een berg door alle draaiende radertjes in mijn hoofd Kleine update van Ollie's wel en wee: Gistermiddag is hij onder algehele narcose gegaan en is zijn linkerknietje gespoeld. Een infuus is in zijn halsje aangebracht en daar blijft hij nu van af. Meneer was wappie toen hij bijkwam en mij zag, maar na een paar minuten was het babbelen en gingen wij, met een Dapperheidsdiploma voor Ollie op zak, weer naar zijn kamertje. Ollie is sterk, vrolijk, levenslustig, eet als een bootwerker (gisteren om 17 uur meteen een bord spinazie, aardappelen en vis, gevolgd door appelmoes en een toetje ) en na eerdere, slapeloze nachten gingen we gisteren om kwart over 9 slapen - en op een onderbreking 's nachts na (antibiotica vervangen) hebben we heerlijk geslapen. Gelukkig maar, want ik liep op mijn tandvlees, gaf nog les (en moest alles drie keer zeggen/vragen) en de tranen waren dichtbij. Vandaag is papa bij Ollie, ik ben weer even een paar uurtjes op school. Wel lekker, want dan ben ik er even uit, onder de mensen (zonder witte jassen) en kan ik ook even bijtanken. Vrijdag ga ik overdag een ochtend naar huis, daar ben ik al een week niet geweest, even kleding uitzoeken en lekker tutten. Meiden, ik blijf 'bij' en zal ergens in de komende dagen vanuit het ziekenhuis eens online komen. Veel liefs van mij, aan iedereen!
Darcy: arme Ollie.... Hopelijk knapt hij snel op! Arm mannetje! Veel sterkte en beterschap en hopelijk iets minder slaapgebrek! xxxx