September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Als je borstvoeding heeft kan het heeeeel lang duren voordat je ongesteld wordt...
    *Lees: maanden*

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Miranda: dank voor je antwoorden. Nu jouw vragen: ik vloei niet meer, maar zes weken is normaal hoor. Hoop dat het snel over is voor je!

Je weet dat opgewarmde melk op temperatuur is door even te testen op de binnenkant van je pols. Heet = foute boel ;)

Misschien heeft Matthew ook een koutje? Of hij groeit gewoon even lekker en slaapt meer. Als je genoeg natte luiers hebt, zit het vast wel goed.

@Saskia: inbakeren - ik zag gisteren weer een goeie site: www.bakerzak.com
    Dit is een nog makkelijker principe en het ziet er nog comfortabel uit ook :) Ik raad je ook aan om nog even door te gaan met inbakeren met een hydrofieldoek, Anne komt helemaal bij als ze goed uitrust. Ik heb het ook weer gedaan met Ollie nu (hij viel vrij snel 'weg') en al is het even hartverscheurend huilen: het werkt.

Mijn vriendin, die haar zoon al negen maanden lang overdag inbakert, zegt dat hij begint te lachen als ze hem inpakt. Dit klopt ook wel, want het schijnt dat die ukkies dan denken: ah lekker, ik mag slapen :D

@Jessica: klinkt inderdaad alsof Ayla haar huiluurtje heeft. Aan de andere kant: kun je geen Cinababy kopen bij jullie? Deze homeopathische druppeltjes werken ACUUT bij krampjes en de meeste baby's vinden het nog lekker ook!

@Han: het is niet dat ik een megagrote melkproductie wil, maar mijn linkerborst lijkt ermee uit te scheien :( Ik maak me daar best wel druk om. En wat jij hebt... nee, dat lijkt me heel naar (en pijnlijk?)
    Bedankt voor je reactie trouwens.

@Lovewinnie: en? Al getest?

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@darcy: dat met die luier is nog niet helemaal gelukt
    lijkt wel goed tezitten.. maar ze wurmt steeds de hand die ik er het eerste ingestopt heb weer uit
    overigens.. hartverscheurend huilen om het inbakeren.. of gewoon hartverscheurend huilen omdat ze moe is
    tja.. dan maar om iets dat helpt zodat het uiteindelijk misschien over gaat :)

mobielfreak bood aan om het een keer voor te komen doen tho
    ik ben bang dat ze dat msischien toch maar eens moet doen dan... :)

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Helaas is mijn moeder 2 jaar geleden overleden en heb ik sindsdien eigenlijk geen contact meer met mijn vader.. Mijn schoonouders werken ook allebei, dus daar hoef ik het ook niet aan te vragen...
    Verder lopen hier 2 honden in huis rond, die doordat ze minder aandacht krijgen tegenwoordig de nare gewoonte hebben om hun urine en ontlasting te laten lopen in huis :(
    Ik denk Saskia, dat je wel eens gelijk kunt hebben in dat verminderde inleveingsvermogen van de mannen, ik heb Dennis ook al gezegd: jij werkt van 07.00 tot 16.00 uur en daarna ben je vrij, ik 'werk' 24 uur per dag! Nu belde hij me vanmorgen op met de mededeling, dat hij zaterdag wat overwerk gaat doen :( Het zal allemaal wel.. Ik begrijp er geen kl*te van.. Oké, de extra centen zijn natuurlijk welkom, maar ja een beetje hulp thuis zou ook niet verkeerd zijn...

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hihi, geen probleem hoor.. Kunnen we gelijk een bakkie doen :p

6. Saskia78

@mobielfreak: dacht nog.. misschien is bakkie in de stad handiger..
    maar toen had ik nog geen ruzie met die luier *grin*

roep maar wanneer u in de buurt bent :)

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Saskia, wat jammer dat ik vandaag niet meegereden ben met mijn man, die een paar dagen in Rotterdam moet werken... dan had ik je even opgezocht, wapperend met een hydrofieltje! :)

8. Saskia78

@darcy: ik ben morgen ook thuis hoor :p

morgenmiddag komt schilder als het goed is (alweer? ja alweer.. en daarna NOG een keer als het goed is)

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Heb net even fotootjes gemaakt van Tim :D

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    en nog een :D

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hahaha in de stad, kinderen op tafel en inbakeren maar :p denk dat ze ons erg raar aan kijken hihihihi

Ik ben a.s. maandag sowieso in Rotjeknor te vinden, moet dan om 10.00 uur in het Sophia zijn, en daarna zou ik eventueel jouw kant wel op kunnen komen.. Zou je ook lopend door die maastunnel kunnen? :p Dan sta ik al aan de goede kant als ik eruit kom, hihihi

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ok dank je! :D

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
  14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    :confused:

Als ik geen rode of bruine afscheiding meer heb, moet ik wel oppassen dat ik niet zwanger word, dus het is vruchtbaar, denk ik.

@ lovewinnie: al getest? Zie dat de anderen ook nieuwsgierig naar je zijn :oops:

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Heel begrijpelijk!

Ik zou me zeker k*tvoelen als Dennis op zaterdag moet werken. Het lijkt erop dat hij beetje van dit situatie "ontvlucht" ?
    Maar voor de extra centjes zijn natuurlijk welkom, logisch toch...ik vind dat je ook wat leuke tijd voor jezelf mag krijgen zoals ff paar uurtjes winkelen (wat voor jezelf verwennen) en Dennis mag Tim voor paar uurtjes oppassen. Misschien zal hij daarna beetje begrijpen en inleven hoe je 24 uurszorg voor Tim hebt gegeven.
    Blijf met Dennis erover praten en dat jij zijn hulp wel nodig hebt...

Knufs x

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    judith heeft vandaag haar eerste prikjes gehad..... en ze heeft nauwelijks gehuild... ben benieuwd of ze er nog last van gaat krijgen... we zullen het wel merken.

ik ben nog errug moe en op het CB zei de wijkverpleegkundige dat ik misschien straks nog niet moet gaan werken.... maandag ga ik eerst maar eens naar de HA

17. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Hallo allemaal.

Lekker weer wat afgekletst! Mooie foto van Tim Owen!

Hier heb ik er 1 van Sam:[​IMG]

Hij lijkt wat rossig, maar dat is hij niet echt.. alleen in de zon heeft hij een gloed..

18. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Zijn zus Fienne had dit vroeger ook.. Hier ook een foto van Fienne gemaakt door een collega van mij die pas begonnen is met fotograferen..[​IMG]

Verder doet Sam het prima! Ik weet niet hoeveel hij is aangekomen, maar we zien hem gewoon groeien!
    Ben aan het proberen om weer af te bouwen met de pacco (inbakerdoek) en het ging op vannacht na redelijk goed!

@lovewinnie: ?

19. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @Marsab, geef al bijna vier weken geen BV meer dus dat vind ik zo vreemd.....
    bij Zara was ik na een week of zes weer ongesteld!

@Saskia, huiluurtje zat ik ook aan te denken, maar omdat ik dr darmpjes ook hoor pruttellen, en vuistjes :( .....

@darcy, :oops: :oops: stom dat ik daar niet aan gedacht heb :oops: :oops: heb het in huis, vanavond gelijk proberen!

Zat ook te denken om dr dan in badje te doen.....

20. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hier ook een foto van Ayla ;)

Deel Deze Pagina