September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

Eerst even reageren:

@Mouschy: Wauw ook alweer op de helft. En mooie collage zeg, mooie buik ook trouwens. Lekker showen. Hoe voel je je verder?

@Marsab: Heb het filmpje bekeken, helemaal leuk. Wat een schatje is jullie Aiden toch.
    Hoe is het gegaan bij de gyn vandaag? Al bloeduitslagen? Ben erg benieuwd.

@Suus: Vervelend dat Jesper de laatste tijd wat minder goed slaapt. Hoop dat het nu al wat beter gaat. En die moeheid herken ik wel, dat zal wel blijven ben ik bang voor. Je bent ook zo druk in de weer met Jesper, dat was bij de 1ste wel anders.
    Wat super dat ze zo goed reageerde op je werk, dus voor niets druk gemaakt. Nu alleen maar genieten meid en je buikje showen hé!

@Annette: Wauw wat gaat Sarah ineens snel. Nog even en ze loopt los. Leuk hoor. Verder alles goed met jou?

@Joyce: meid hoe gaat het nu met je schoonvader? Is hij gister geopereerd of is de operatie opnieuw uitgesteld? Hoe voel jij je verder? Je hebt veel aan je hoofd, terwijl je juist heerlijk van je verlof moet genieten en rustig aan doen. Wel doen hé meid, want voor je het weet komt de kleine. Verder alles goed met Kyra? En haar duimpje?

@Sophie: Geen je Isa eigenlijk bv of toch fv? Was even nieuwsgierig. Met Sophie ook alles goed? Een echte trotse zus?

@IMD: leuk weer wat van je te horen. En voor jou schiet het echt op. Heerlijk hoor verlof, geniet er maar van meid. Fijn dat alles met de groeiecho er goed uit zag. En een echt meiden kamertje zo te zien, roze, roze en nog eens roze. Helemaal geweldig. Dat gaat hier ook gebeuren ben ik bang van. Hihi

@Jennifer: hé meid fijn om weer wat van je te horen. En zo te horen weer lekker aan het werk. O en nog even en dan naar Dubai, ik ben jaloers. Zou wel met je mee willen, even lekker naar de warmte, naar het strand. O heerlijk, krijg er nu al zin in.

Fijn dat de operatie van Gwyneth goed verlopen is. En meid ik zou je ook zeker niet druk maken, ook al is dat moeilijk natuurlijk. Maar denk net als wat Noor en Darcy zeggen dat ze de achterstand snel in haalt. Nu is beter worden belangrijker. En dan komt de rest vanzelf.
    Hoe gaat het verder met Matthew? Zijn jullie al naar de therapie geweest?

Meid je klinkt in ieder geval positief en dat moet je zeker blijven doen. Just think positive! You go girl! Dikke knuffel voor jou.

@Noor: wat super dat Isa naar school gaat en dat het wennen mee valt. Tuurlijk is de 1ste keer een beetje onwennig, maar dat gaat zeker goed komen met Isa zo te zien. En jeetje ze wordt dan echt een grote meid. Heerlijk hoor.

@Darcy: Hé meid leuk om wat van je te horen. Wat sneu allemaal voor Ollie. Gelukkig is de operatie goed verlopen gister en gaat het wat beter met hem. Hopelijk slaapt hij nu ook wat beter vooral ’s nachts. Rust heb je nu ook zeker nodig en Ollie ook.
    Fijn dat je nu even naar school bent, om even uit het ziekenhuis weg te zijn. Hele dagen ziekenhuis is ook niets. Krijgen jullie wel af en toe visite? Of heb je dat liever niet?
    Meid we houden contact. En we blijven aan jullie denken.

@Pris: meid hoe gaat het met jou? Al weer even niets van je vernomen.

@all: het is hier trouwens zowiezo een stuk rustiger de laatste tijd. Iedereen is maar druk met de kleintjes denk ik

2. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Nog even een update van onze kant:

@mijn mams:
    Gister is ze bij de radioloog geweest, volgens mijn mams een super lieve en aardige man die de tijd voor je neemt en alles keurig uitlegt. de radioloog is zeer positief over de behandeling en denkt dat het zeker resultaat zal opleveren. Gister hebben ze maskers gemaakt van haar gezicht en nu moet ze volgende week donderdag terug komen voor een scan en dan maken ze markeringen op de maskers waar ze gaan bestralen. Waarschijnlijk gaan ze die maandag daarop beginnen met de bestralingen zijn. Er zal een periode zijn van 6 weken en dan alleen in de weekenden rust, dus geen bestralingen.
    Mijn mams is erg positief en daardoor zijn wij dat ook. We gaan er gewoon voor en mijn mams heeft beloofd dat zij nu op de 1ste plaats komt, dus goed rust neemt en alleen aan haar zelf denk. Dat is ook het beste voor de genezing. Dus spannende tijden, de tijd zal het leren.

@huizenjacht:
    2e bezichtiging was een drama, er bleken meer gebreken te zijn dan we dachten. Dus dat huis is afgeschreven.
    We hadden de hoop een beetje opgegeven voor een huis in Krommenie dus nu toch ook naar huizen in Assendelft gekeken, dichtbij mijn mams. We hebben 1 huis gevonden wat ons aanspreekt, daar een afspraak gemaakt voor zaterdag. Vandaag stond er prompt een nieuw huis te koop in Krommenie en ik ben er helemaal wild van. Blijkt dit huis ook nog bij dezelfde makelaar als het huis in Assendelft te koop te staan. Dus vanmorgen meteen gebeld en nu kunnen we dit huis ook zaterdag bezichtigen. O meiden ik heb er zo veel zin in, zal er nu iets bij zitten wat het voor ons is? Mijn broer gaat nu ook meteen mee, dus dat weten we ook meteen zeker of het huis geen erge gebreken heeft.

Dus allemaal spannend voor ons.

Ik kreeg gister trouwens ook nog een telefoontje van de verhuurder van ons appartement. Of we er tot 1 juli in blijven en ons contract gaan verlengen voor half of 1 jaar? HIj heeft nl een nieuwe huurder gevonden die er zo snel mogelijk in wilt. Dus nu is het voor ons helemaal hopen dat 1 van de huizen zaterdag echt iets voor ons is en dat we daar dan snel in kunnen, want de verhuurder wil snel antwoord

We hebben dus echt alles tegelijk op dit moment.

aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh ik kan wel gillen meiden. heb zo veel aan mijn hoofd en ben erg moe. Kan wel een vakantie gebruiken. :)

Maar we gaan door. Gelukkig gaat het met de zwangerschap goed, ons meisje is een druktemaker, heerlijk dat getrappel in mijn buik. En Jamie tja wat zal ik zeggen, het is gewoon een heerlijk ventje en we genieten alleen naar van hem. Hij is zo gezellig, lekker kletsen en doen, daarnaast ook nog een echte knuffel, dus alleen maar heerlijk.

Zo ik moet nu echt wat gaan doen. Jamie ligt nu nog te slapen, dus kan ik nog even wat doen.

Meiden tot snel. Dikke knuf voor alle meiden die dat even nodig hebben.

Liefs, Patries

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey meiden!

Ik heb goed nieuws, ik heb namelijk clomid gekregen.
    Dit moet de eisprong opwekken. Eindelijk kan IK iets doen! :D
    Dus 5 dagen slikken en dan na 10 dagen KAN ik een eisprong verwachten! spannend spannend!

Aiden moest naar het cb van de week en hij is te klein. Ach dit hadden wij al wel verwacht, maar de kinderarts (die er speciaal werd bijgehaald) geloofde eerst niet dat hij maar 0,5/ 1 cm was gegroeid vanaf de laaste keer. Dus Aiden is in totaal wel 3 keer gemeten.
    En natuurlijk kwam daar steeds hetzelfde antwoord uit: 75 cm!
    Hij zit nu dus onder de lijn van de kleinsten! :confused:
    Hahaha, ach ja, papa en mama zijn ook klein dus wij weten niet beter.
    Toch moet hij over 3 maandjes terug komen voor een controle.
    Voor de rest deed hij alles goed en was ook alles in orde!

4. Jmr

Jmr Niet meer actief

hai mama's!

marsab, lief leeuwtje hoor! Fijn dat je ongi bent geworden! Eindelijk!
    Nu maar goed jullie best doen voor een broertje/zusje voor Aiden....

Darcy, aaah arme Ollie! En arme papa en mama! Wat moet het vreselijk zijn om je kereltje onder narcose te zien gaan....Hoe is het nu met hem?
    En hoe is het met jou? Dikke knuf in ieder geval, die kun je vast gebruiken! Ollie is trouwens wel een bikkel hoor als ik je verhalen zo lees! Ook een dikke knuf voor stoere Ollie!

Patries, hmm moeilijk om een huisje te vinden dus....zullen misschien ook wel niet heel veel huizen te koop staan op het moment? en wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Ben je al aan het shoppen geslagen? En word het een knalrose babykamer? En al een naam bedacht? Of had je de naam nog van de vorige keer?
    Hoe is het met je moeder? En haar afspraak bij de radioloog?

Joyce, hoe is het met je? Kun je het allemaal nog volhouden? Is je schoonvader vandaag geopereerd? Knuf voor jou!

Suus, wat fijn dat ze op het werk zo positief reageerden! Valt eeen hele last van je schouders dus....

Anette, leuk he die ontwikkelingen nadat ze hun eerste verjaardag hebben gevierd? Het gaat dan ineens zo snel vind ik! Geniet er maar lekker van!

Jennifer, kan me voorstellen dat je schrikt dat Gwynneth een beetje achterloopt....wel flauw dat de artsen zo laconiek doen terwijl ze toch best snappen dat ouders zich daar druk over maken! Wat zeggen ze bij het CB dan? Misschien maakt ze straks een inhaalslag omdat ze heeft lopen rommelen met haar gezondheid? Als je je echt zorgen maakt zou je ook nog altijd om een second opinion kunnen vragen he.....knuf voor jou!

Noor, kan me voorstellen dat je moet slikken als je ziet dat je kleine meissie al zo groot word en al echt naar school gaat, wauw! Dat word de eerste tijd flink wennen dat ze er niet meer is thuis...maar dat ze op school zit!

Hier gaat alles verder zn gangetje....lekker druk met werk/huis en alles erom heen! Alweer bijna jarig, word dan 25....schiet al op haha!
    Met ons meissie is ook alles goed, ze leert steeds meer woordjes en nieuwe dingen! Ook weer 2 tandjes erdoor....gebitje is bijna compleet!

fijne dag nog allemaal!

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Patries, ik werk op de afdeling radiotherapie, mocht je ergens vragen over hebben, je kunt me altijd pb-en of een mailtje sturen.
    Pff, heftig allemaal.

6. Jmr

Jmr Niet meer actief

Patries, Had je berichtje over je mams nog niet gelezen omdat we op het zelfde tijdstip aan het typen waren hihi....maar fijn dat je mams zo positief is! En goed van haar dat ze heeft beloofd veel te rusten en alleen aan zichzelf te denken! knuf voor jou!
    Spannend zaterdag! Hoop voor jullie dat het wat word!

Marsab, dat is zeker goed nieuws die clomid! Nu hopen dat het de boel weer opwekt! Heel spannend! Ben benieuwd....
    Ennuh....Aiden eet toch verder gewoon goed enzo? Zal wel een standaard procedure zijn van het Cb dat ze willen dat je voor een extra controle komt! zou me er niet zoveel zorgen over maken...het ene kindje is het andere niet toch?

7. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Marsab: :whistle: Helemaal goed meid! Eindelijk actie. Ben helemaal blij voor je meid dat je clomid mee hebt gekregen. Hopelijk heb je over 10 dagen je eisprong en wie weet is er snel een brusje op komst voor Aiden. Spannend :p
    Wat betreft Aiden. Tja als hij gewoon genoeg eet etc, waarom dan druk maken om zijn lengte? Ieder mens is uniek, en ja Aiden is gewoon iets kleiner.

@Hellokitty: Leuk om wat van je te horen en zo te horen heb je het gewoon lekker druk. En bijna jarig. Leuk hoor. Nog wensen voor je verjaardag? En 25 is nog piepjong zeg. Wauw en bijna hele gebit compleet. Heerlijk hé dat kletsen. Onze kids worden groot.

@Anoek: lief dat ik je mag pben voor extra vragen. Ben eigenlijk alleen benieuwd of jullie ook wel eens soort gevallen als mijn mams hebben gehad met een klein tumortje in hoofd die in de zenuw zit. Enige waar ik bang voor ben ik dat mijn moeder zich zo beroerd gaat voelen en er niet meer als mijn mams uit ziet, zeg maar met vermagering etc.

Meiden opnieuw bedankt voor jullie lieve woorden

Ik ga me wagen op de fiets, wil even bij mijn mams langs, maar weet nu al dat ik pal tegenwind heb, maar we gaan ervoor. Kan gelukkig bij mijn mams op de bank neerploffen als ik kapot ben :)

Tot snel. Liefs, Patries

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    patries, je hebt pb

Marsab, eindelijk, ik ben zo blij voor je. Mijn duimen draaien volop voor jullie.
    Krijg je tussendoor nog echo's om je eisprong in de gaten te houden of toch niet?

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Marsab: good on ya! Ben benieuwd hoe snel het nu gaat!

Patries: fijn dat het gesprek zo goed was! Hopen op het beste! Hoe was je fietstocht?

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Mn schoonvader is gisterochtend geopereerd en gaat naar omstandigheden goed. Gisteravond toen we op bezoek kwamen, was het wel erg heftig hem zo te zien liggen. Hij was nog erg slaperig en lag aan de beademin en nog allerlei toeters en bellen, dus daar schrok ik wel van.
    Ook gaf hij aan veel pijn te hebben en dan sta je hartstikke machteloos!

Maar vanochtend belden mn schoonmoeder al op dat ze had gebeld naar de IC en hij zat de krant te lezen :confused: Dus hij knapt echt ieder uur op. Vanmiddag is Dave er naar toe gegaan en hij is nu al overgeplaatst van de IC naar de normale verpleegafdeling, dus het gaat gelukkig de goede kant op. Wij gaan zelf morgenmiddag weer, dus dan zal hij wel weer meer opgeknapt zijn dan vandaag :D

Dave heeft trouwens wel een heftig nachtje achter de rug gehad, want die heeft echt alles bij elkaar gespuugd, denk dat het hem allemaal even te veel is geworden. Vorige week natuurlijk die begrafenis en nu zn vader, best heftig allemaal. Gelukkig ging het vanmiddag weer goed met hem!
    Tis ook allemaal niet niks.
    En eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik me er wel aardig doorheen sla, al ben ik wel ontzettend moe en heb ik last van mn rug en krampen, dus van mij mag beebje nu wel komen hoor :D
    En Kyra is gewoon een kanjer! :D Ben zó trots op haar :D

Darcy: Jeetje meid, jij maakt momenteel ook weer heftige tijden mee, vooral als je mannetje ook nog onder algehele narcose is geweest, lijkt me echt vreselijk! :cry:
    Gelukkig slaat hij zich er goed doorheen als ik het zo lees! En met papa en mama? Gaat het daar een beetje mee?
    Hopelijk mag je je mannetje weer snel mee naar huis nemen, dikke knuf voor jullie alledrie!

Patries: Goed te lezen dat je moeder zo positief is en dat jullie daardoor ook positief zijn. Dit scheelt denk ik al een hele hoop voor de aankomende behandelingen, want dit zal niet makkelijk worden!
    En wat spannend de huizenjacht, wordt het toch Krommenie :D Ik zal voor jullie duimen dat jullie zaterdag jullie droomhuisje tegenkomen en dus snel de huur kunnen opzeggen! :D

Marsab: Jippie meid, natuurlijk ben je blij! Ik ben ook helemaal blij voor jou! Hopelijk heb je nu snel een goede eisprong en komt er snel een brusje aan voor Aiden.
    En ik zou me idd niet te druk maken om de lengte van Aiden, want volgends mij doet hij voor de rest toch alles goed?! En wat je zegt, jullie zijn beiden ook niet enorm groot, dus hij heeft het niet van vreemden!

Jennifer: Wat fijn weer wat van jou te horen! En kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken over de achterstand van Gwyneth. Hopelijk maakt ze straks snel een inhaalslag, Dikke knuf voor jou!

11. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    darcy: wij moesten afgelopen vrijdag gwynnie ook onder algehele narcose laten gaan, vreselijk! En ze kreeg alleen maar buiskes en een amandel, niets vergeleken met jouw Ollie...ik denk aan je, het is zwaar, dat je nog voor de klas staat...kan ik iets meenemen uit de UK voor je? lekker chocolade reep die je alleen dar kan krijgen ofzo? ik stuur het zo naar je op! ik ben er nu toch 3 keer per week!just let me know ok? seriously!

patries: veel aan je hoofd nu zeg! en dat met je zwangere buik, echt de tropen jaren! heb toch wel het gevoel dat wij nu allemaal in onze drukste tijd van ons leven zitten! hoop dat je zaterdag jullie droomhuisje vind! hoe ging het op de fiets?

gwynnie is nog steeds ziekjes, ze slaapt 4 uurtjes per dag, totaal veel te weinig natuurlijk, het is net een spookje van 8 kilo...en dat met 17 maanden...maar jullie hebben gelijk, afwachten maar...misschien maakt ze zo een enorme spurt! fingers crossed! dankjullie wel voor jullie lieve medeleven, jullie zijn toch ook moeders die kindjes hebben in dezelfde leeftijd, is dan zo fijn om steun en advies te krijgen! thanx!

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ darcy: dikke knuffel voor jou! Vreselijk lijkt me dat! En wat is Ollie een dapperd zeg! Jeetje! :D

@ Jennifer: meid het zit je niet mee, ik vind het heel naar voor jullie.....Knuffel!

@ Hellokitty: joe bijna jarig! hihi, al een verlanglijstje klaar?

@ lengte Aiden: nee we maken ons ook geen zorgen. We zien wel hoe het loopt! ;)

@ joyce: Wat fijn dat het met je schoonvader zo goed gaat! En logisch dat het voor Dave even teveel is! En euh...jij bent ook een kanjer hoor! :)

@ Patries: gelijk melden en 'linken als je een huisje op het oog hebt he!

@ huizen: Wij zijn ook eindelijk bezig in ons nieuwe huis! We hebben er zo veel zin in! Midden april willen we over! :)

13. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goedenavond,

@Anoek: Meid bedankt voor je pbtje. Ik zal morgen naar de website kijken. Ben vandaag bij mijn mams geweest en die heeft aan de hand van plaatsen nog wat meer info gegeven. Het ziet er allemaal positief uit. Nu dus weer afwachten. Lief dat ik bij je terecht kan met dit.

@Noor: fietstocht heb ik overleeft. De wind leek wat minder te zijn tijdens het fietsen, maar had wel aardig wat steken onderin. Ondanks dat ben ik blij dat ik geweest ben. Geeft toch wel weer een goed gevoel een beetje actief te zijn en daarnaast heeft Jamie de grootste lol op de fiets. :)

@Joyce: Meid wat fijn te horen dat de operatie van je schoonvader goed is verlopen en dat hij er snel bovenop lijkt te komen. Fijn meid dat heb je nu wel even nodig, wat minder zorgen.
    Wat vervelend dat Dave zo heeft lopen spugen, waarschijnlijk zijn alle spanningen er uit gekomen, en dat is zeker niet vreemd. Fijn dat Kyra het zo goed doet, dat geeft je weer moed en energie. Ben benieuwd wanneer de kleine zich gaat melden, wordt steeds spannender. :p

@Jennifer: Goed zo meid, lekker meekletsen. Dat doet een mens ook vaak goed, even van je afschrijven. Mij helpt dat in ieder geval wel.
    Jeetje 4 uurtjes slapen is zeker niks. Hopelijk gaat het snel beter met Qwyneth en sterkt ze snel aan. En daarna gaat die spurt zeker komen. Nu eerst maar beter worden. Ik heb je een pbtje gestuurd. ;)

@Marsab: Wat leuk dat jullie druk bezig zijn in jullie nieuwe huis. Spannend toch altijd weer zo'n nieuw huis en een verhuizing. Wanneer willen jullie over? Zodra we een huis op het oog hebben, zal ik die zeker linken. ;)

@all: mijn ouders kwamen net nog overwachts langs. We wisten al dat ze een cadeau hadden gekocht voor ons voor de kleine, maar niet precies wat. En aangezien we de 20 weken echo hebben gehad, wilden ze het cadeau nu geven.
    We hebben een whitewash houten wiegje gekregen, helemaal geweldig. :D Precies wat we graag wilde hebben. Nu kan de kleine meid in haar wiegje bij ons op de kamer slapen. We zijn helemaal blij met het cadeau.

Zo meiden ik ga ff lekker kopje thee drinken en bank hangen.

Ik kom morgen weer even spieken.

Liefs, Patries

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Oh Patries, een wiegje, ik ben er nooit weg van geweest maar ineens wel........ zo schattig en lief.
    Gaaf dat je dat hebt gekregen.

Joyce, fijn dat de operatie goed is verlopen en dat ie zo snel weer aan zijn krantje zat, goed teken!

Jennifer, dat is weinig 4 uurtjes slaap. Red je het zelf nog wel? Kom lekker meekletsen als je wilt en als er iets is, je weet ons te vinden.

Liefs

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Ja ik krijg ook echo's, maar ook vooral om te zien dat ik geen cyste vorming heb door de clomid! Thanks voor het duimen hoor! :D

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

wij vonden wiegjes ook niet zo heel nuttig.. maar je wil niet weten hoe vaak we er op eentje hebben staan kwijlen :)
    uiteindelijk heeft ze 2 weken in de kinderwagenbak op onze kamer geslapen dus... :)
    en hoe gezellig het was *grin*
    al werden wij wel van elk zuchtje wakker.. dus sliepen we een stuk beter toen ze op haar eigen kamertje kon slapen.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Wij wilden ook geen wiegje, maar nu gaan we toch overstag haha. Als smoesje voor mezelf maar bedacht dat Jesper dan nog een half jaartje langer in zijn bedje kan blijven...

18. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Marsab: Goed zeg dat je ook nog echo's krijgt, dan houden ze je ook nog extra in de gaten. Helemaal goed en o zo spannend voor jullie.

@Suus: dat was dus ook onze reden (smoes) dat we een wiegje wilde. Zodat Jamie nog wat langer in zijn ledikantje kan slapen en dan rond zijn 2e jaar een echt bed krijgt. :p
    Heb je al een buikfoto? Ik ben erg benieuwd.

Ik zal deze week zelf even een foto plaatsen van mijn buik, die begint nl aardig te groeien. :D

Hier verder rustig vandaag. Marc is vanmorgen half 6 vertrokken voor beurs in Duitsland, hij komt vanavond laat pas thuis. Jamie had vanmorgen tot half 8 geslapen, dus daar was ik wel blij mee. Toen eerst maar ontbeten en wat schoongemaakt in huis, terwijl Jamie druk aan het spelen was.

Vanmorgen ook nog bij mijn vriendin op de koffie geweest, was erg gezellig. Zij heeft een dochtertje van 14 maanden en die 2 kunnen erg lief spelen samen. Zij woont in dezelfde straat als het huis waar wij zaterdag gaan kijken. Dus ben nog even langs het huis gefietst, ziet er goed uit. Zag alleen wel dat er een steiger aan de voorkant van het huis staan, ben benieuwd wat ze aan het doen zijn.

Nu ligt Jamie heerlijk te slapen, dus ga snel de stofzuiger door het huis halen en dweilen en dan even wat voor mijzelf doen.

@all: Miranda en ik gaan zaterdagmiddag op ziekenhuisbezoek bij Ollie en Darcy. We hadden zaterdag eigenlijk onze mini meeting bij Ballorig, maar nu wordt het dus een korte mini meeting in het ziekenhuis.

Zo ik ga er vandoor. Tot later.

Liefs, Patries

19. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hier een plaatje van het wiegje.
    Het is een wiegje op hoge poten van Prenatal Mix & Match

20. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Patries: Ik heb precies hetzelfde wiegje staan. Deze konden wij van een vriendin lenen, dus ben ook helemaal blij! Kyra heeft er ook in gelegen, dus dat maakt het wel weer speciaal. Wij hebben er nog een hemeltje omheen hangen, maakt het zó romantisch! :D
    Trouwens, als ik denk bij welke vriendin je op visite bent geweest en in dezelfde straat een huis te koop staat, dan heb je wel een heel leuk huis op het oog ;) Ik duim voor je!

Marsab: Wat lekker dat jullie al bezig zijn in jullie nieuwe huis! Gaan jullie er veel aan verbouwen, of alleen de standaard dingen? En wat goed dat je echo's krijgt, zo houden ze je lekker goed in de gaten, super!

Vanmiddag weer bij schoonpaps op visite geweest. Hij heeft nog wel veel pijn, maar elke dag gaat een klein stukje beter! We hebben een heerlijk gevulde fruitmand meegenomen, want hij kan wel wat extra vitamine's gebruiken :D

Heb momenteel wel last van vage krampen en pijn in mn onderrug, dus ben erg benieuwd of het doorzet!
    Dave en ik denken allebei a.s. zondag, dus we zien het wel :rolleyes:

Oh ja, vandaag 38 weken! :D

Deel Deze Pagina