September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    oe Joyce, spannend, waarom niet op zaterdag, is een heeeeeeeeeele mooie dag om jarig te zijn, daarom ben ik toen ook geboren.

dat wiegje.............. *smelt* bij de volgende wil ik ook een wiegje. duimen dat ik volgende week niet ongie word..

2. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

Waar is iedereen?

@Joyce: Wauw alweer 38 weken! En toch al wat vage klachtjes. Ik ben benieuwd of jullie gelijk hebben. Wel spannend, want voor je het weet is het zondag. ;)
    Wat super trouwens dat het beter gaat met je schoonvader. En die extra vitamientjes, zijn nooit verkeerd.
    Wij hebben trouwens ook een hemeltje voor erboven, iig het frame. We kunnen zelf het hemeltje nog maken in de kleuren die wij willen zeg maar. Dus misschien ga ik wel op zoek naar een mooi stofje op de markt.
    O en het is trouwens niet bij die vriendin in de straat, maar bij een andere. Maar dat zijn ook zeker mooie huizen. Deze is juist een stuk ouder, maar wij vinden dat juist wel wat hebben.

@Anoek: Ik ga voor je duimen dat je volgende week niet ongi wordt, zal wel heel leuk zijn. En ja dat wiegje is super, wij zijn er ook heel blij mee. :p En bijna jarig zo te zien.

@Huizenjacht: Alle afspraken zijn bevestigd. We gaan nu zaterdag bij 3 huizen kijken. 2 in Assendelft en 1 in Krommenie. O ik wil dat het nu al zaterdag is. Ik hoop zo dat er nu wat voor ons bij zit. O ik heb ook echt geen geduld. :rolleyes:

Ik had het nog niet aan jullie verteld, maar mijn broer en schoonzus verwachten ook een kindje. Ze zijn nu 11 weken zwanger, dus volgende week hun termijnecho. Ik hoop zo dat alles goed is. Zij hebben in precies dezelfde week als ons een miskraam gekregen, dus het is wel heel speciaal als we samen zwanger zijn. Ben ook zo blij voor hun dat het ook zo snel weer gelukt is. :p Heb vandaag meteen wat cadeautjes gehaald en een mooie kaart. Ik gun het ze zo.

Zo ik ga nog even 2 kaartjes schrijven en dan met een kopje thee bij mijn man op de bank ploffen. Ik weet niet waar de energie ineens vandaan komt, maar de laatste week lijk ik wel niet moe te krijgen zijn. Ik wil nog zo veel doen. Hopelijk blijft dit nog heel lang aanhouden.

Meiden fijne avond. Liefs, Patries

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Geniet maar van je energie patries, voor je het weet slaat ineens de vermoeidheid toe..

Hier hebben Lisa en ik beiden spruw auw auw auw, maar zalfje erop en bij Lisa een spuitje met medicijnen en we gaan vrolijk verder met de borstvoeding, is wel ff doorbijten, maar we komen er wel, vind t zonde om er nu alweer mee te stoppen vanwege de spruw

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Vervelend zeg....beterschap!
    En je bent gisteren jarig....van alsnog gefeliciteerd!

@ Patries: ja ik zit ook te denken nu jij meer op forum zit dan de laatste weken haha...fijn dat je heerlijk voelt! Ik zie je zaterdag, gezellig, ook Darcy!

@ Marsab: fijn dat je ongi wordt en ik hoop dat jij snel een tweede kindje krijgt. Hoezo een kleine Aiden...maakt niet uit, als hij maar gezond eet en zich goed ontwikkelt. Jullie zijn niet zo groot, maakt niet uit. Onze vrienden hebben een zoon, 3 maanden ouder dan de onze. Hij is kleiner dan Matthew. Want zijn ouders zijn ook klein. Het cb moet het niet zo negatief zien! Dat wou ik ff kwijt ..... ;)

@ Joyce: goh....je mag nu al bevallen...dat is snel...nu al 38 weken....wow....als je de wee hebt laat ons wel ff weten.... ;) Succes...
    Fijn dat het iets beter gaat met je scho9onvader.

@ Patries: wat leuk dat je schoonzus zwanger is en hoop dat het goed gaat blijven. Ik hoor je wel op zaterdag heo het was gegaan met de huizenjacht!

@ jennifer: oh zielig voor gwynnie ...sterkte....ik denk dat Darcy blij zal zijn als je haar chocolade opstuurt ;)

Hmm...verder weet ik niets meer te reageren...alleen gaat het goed met ons hier :) Verder train ik 2 keer in de week... :confused:
    Slaap lekker voor straks....
    Liefs, Miranda

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb weer even bijgelezen maar geen tijd te reageren. Komt zo visite.

Dus even zo:
    Voor iedereen een hele dikke knuffel.

xx Sophie

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi girls :)

Ook ik ben bijgelezen, maar ben even thuis en moet nog een berg doen voor ik weer richting ziekenhuis vertrek. Wordt 'n kortje ;)

@Marsab: fijn, eindelijk zelf iets kunnen doen met Clomid, ik duim!

@Joyce: beterschap voor je schoonvader!

@Mobielfreak; beterschap voor jullie, spruw, bah! En dapper (want: ook pijnlijk) dat je de bv door wilt zetten.

@Jennifer: voor nu hoef ik niks uit de UK, maar ik ga dit aanbod zeker nog eens gebruiken ná deze heftige periode ;) :)

@Patries/Miranda: leuk dat jullie morgen even komen, heb mijn schoonzusje en zwager gevraagd om na 16 uur te komen i.v.m. "onze meeting" :)

@all: vannacht heb ik thuis geslapen, voor het eerst sinds een week. Zat jánkend in een leeg huis, alle emoties kwamen los en ik ben vannacht meerdere keren wakker geworden van mijn eigen woeste gedraai en gezwaai met mijn armen. Het is gewoon een tijd van 'geleefd worden.'

Ga zo nog een wasje doen en spulletjes inpakken en weer richting man en zoon - die overigens wél heerlijk hebben geslapen :confused: Bij papa kan het dus wél 8)

Ollie's knietje is weer dikker en de verwachte daling van bepaalde waarden in zijn bloed blijft uit - dit betekent opnieuw prikken straks, vier man sterk (oh joy :rolleyes: ) en hopen dat de antibiotica goed aanslaat. Anders dus nieuwe medicijnen in het infuus... en wellicht langer dan 2 weken blijven...

Even een foto van onze dappere man en meiden, ik blijf jullie op de hoogte houden van het wel en wee hier.

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

Vers uit de narcose en meteen alweer praatjes :)

8. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    darcy: mijn hart breekt als ik je verhaal lees, en je klinkt zo positief...ik denk echt zo veel aan je en je kleine stoere manneke...je bent echt onwijs sterk, zorg goed voor jezelf, laat het af en toe lekker gaan, je hebt zoveel aan je hoofd nu...my thoughts are with you babes...

fijn dat jullie een mini meeting hebben bij darcy trouwens, het is toch steun...

mobielfreak: wat een mooi meisje heb jij gekregen zeg! heb ik helemaal gemist natuurlijk, zo bezig geweest met mijn eigen sores! gefeliciteerd, ze is gorgeous! wel balen van de spruw...au! ben echt zo blij voor je! was alles goed gegaan?

miranda: leuk ook jouw nog hier op het forum tegen te komen, de oude gang is er dus toch nog! leuk! ik denk als darcy weer wat rust heeft dat ik haar gewoon een lekkere selectie engelse chocola opstuur...what the heck eh?!

joyce: spannend voor je zeg! wie weet komt jullie kindje snel? doe maar rustig aan! visjes zijn hele leuke mensen! romantisch, arty farty en gevoelig! enneh, ik kan het weten! ha! heel veel sterkte en laat je nog verwennen ok? zometeen is het alle hands aan dek met zo'n ukkie!

patries: wat een prachtig wiegje! helemaal leuk en gaaf! ik heb beide kindjes ook 6 maanden bij me op de kamer gehad, nou sliepen ze allebei heel goed, dus dat was geen probleem. Matt slaapt nog steeds soms bij ons, we hebben een oude kinderwagen met van die grote wielen, opgeknapt en schoongemaakt, daar hebben ze allebei in gelegen, 50 eurootjes was die en zoveel plezier van gehad...ga jij ook hebben van je ledikantje, het is zo fijn om ze dicht bij je te hebben, makkelijk met voeden ook! geef je darcy een kus van ons als je haar ziet? heel veel succes morgen met d ehousehunt! ben benieuwd!

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: jeetje wat vervelend nou.... Hopelijk gaat het snel beter met Ollie!
    Lief en fijn dat je ons op de hoogte houdt! Stertke voor jullie!
    En wat is ie pittig op de foto!

Patries: wat super dat zij ook weer zwanger zijn! Op naar een goede echo! En heel gaaf wiegje!

Miranda: wat leuk dat jullie een mini-meet hebben bij Darcy en Ollie, geef ze een dikke zoen van me!

Joyce: hoe is het nu? Klinkt spannend!

Mobielfreak: balen van de spruw, hopelijk snel beter!

Sophie: voor jou ook een dikke knuffel!

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi lieverds,

ik was weer even niet geweest en had een boel bij te lezen, even hier en daar wat reageren.

@darcy, och meis, wat lees ik nu, arme ollie in het ziekenhuis... wat een gedoe allemaal, gelukkig houd hij zich goed zo te zien op de foto. Wel balen dat het niet zo snel minder wordt als gehoopt. Hele dikke knuffel voor jullie hoor!

@mobielfreak, auw spruw, ik weet wat het is, het is even doorbijten, maar het gaat weer over met de medicijnen en dan ben je blij dat je doorgezet hebt hoor, tenminste was ik wel toen. Ook voor jou een dikke knuffel.

@jennifer, hey, gezellig dat jij er ook weer bent. Het gaat nog niet helemaal lekker bij jullie lees ik. Hopelijk komt het allemaal weer goed bij jullie. Jij ook een hele dikke knuffel hoor!

@marsab, wauw meid, fijn dat er naar je geluisterd is bij de gyn. Succes met de clomid en hopelijk ben je snel in verwachting van een brusje voor aiden! Enne je niks aantrekken van het cb hoor, Aiden heeft gewoon de 'maat' die hij moet hebben en die bij hem hoort.

@joyce, gezellig dat jij er ook weer vaker bent! Je hebt wel een heftig weekje achter de rug, hopelijk gaat het nu weer iets beter. En jeetje je bent al weer 38 weken! Nog even en dan is je 2e kindje er!

@patries, jij eerst heel veel sterkte met je moeder! Mijn schoonmoeder had afgelopen jaren eigenlijk nooit echt last van de bestralingen, hopelijk jouw moeder ook niet. Zij moest toen vrij snel achter elkaar bestraald. 1x inwendig (ze had slokdarmkanker) en 1x uitwendig. Dat laatste was toen 6 weken 4 dagen per week. Ik geloof dat ze steeds heen en weer naar het ziekenhuis het meest zwaar vonden.
    Wow wel fijn dat je schoonzus ook weer zwanger is, inderdaad heel speciaal, samen zwanger.
    Enne succes met de huizenjacht morgen he! O ja doe darcy en ollie ook maar de groeten een een dikke knuffel van Marissa en mij.

@wiegje, leuk wiegje, wij hebben dezelfde staan, Marissa heeft er 4 maanden in geslapen op onze kamer, toen paste ze niet meer, ze lag met haar armen door de spijlen. Wij hebben er ook zelf een hemaltje bij gemaakt. Ik had stof gekocht in de kleuren van het kamertje. Hopelijk kunnen we hem volgend jaar weer gebruiken voor onze 2e kruimel.

Tja verder weet ik het niet meer eigenlijk...

Even over mijzelf. Ik ben vorig weekend weer ongi geworden, dus weer niet gelukt helaas. Ik heb begin van de week bij mijn huisarts (toen ik er toch was voor iets anders) aangekaart dat we zwanger proberen te worden en dat dat nu al geruime tijd niet echt lukt. Ook heb ik gezegd dat ik temperatuur en dat zoals het er naar uitziet mijn luteale fase (tijd tussen ei en ongi) maar 10 dagen is, en dat ik eigenlijk aan de korte kant. Ze wilde me alleen nog niet doorsturen naar de gyn omdat we nog niet lang genoeg bezig zijn. Volgens haar kon het ook mede komen door mijn 'overgewicht' (ben zo'n 15 kilo te zwaar eigenlijk, maar dat ben ik al jaren). He schijnt dat je door overgewicht meer mannelijke hormonen aanmaakt, waardoor je cyclus 'raar' kan zijn. Nu moest ik eerst maar eens wat afvallen, dus daar ben ik nu maar aan begonnen. Gaat wel goed hoor, maar wel balen dat ik daardoor nu niet zwanger mag worden. Maar goed, we wilden toch al een pauzeronde inlassen, dus dat maar meteen gedaan. Dus zoals het er naar uitziet in 2009 geen baby meer voor mij, zal hopelijk dan 2010 gaan worden. Hopelijk nog wel zwanger in 2009 hoor!

Zo ik ga maar even aan het werk.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!

11. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    hee meiden, heb weer even kort bijgelezen. Doe het tegenwoordig maar een beetje stiekem op mn werk ;), want savonds heb ik er echt de puf niet voor.

@Patries, wat leuk dat je broer en schoonzus ook weer zwanger zijn. heb je al een voorgevoel wat zij verwachte? Was hun eerste kindje toch?
    trouwens ontzettend leuk wiegje! Wij hebben de opvolger van dit wiegje, het ledikant. heb je ook in alle kleuren. Kyan slaapt in de zilvere versie :)!

@Joyce, Spannend meis, nog heel even! Hoe kijk je nu tegen de bevalling aan? relaxt? Zet m op, je kan het!

@Mobielfreak, hee meis zie dat jij ook alweer je 2de hebt. En dit keer een meisje! gefeliciteerd! Gaat alles goed? Vervelend he spruw. Kyan had hier ook last van. Moest je met zo'n vies goedje zn mondje spoelen. Heeel zoet was het. Vies dat ie het vond hihihi. Sterkte!

@Darcy, meis wat een toestand zeg! Verdorie! En wat je zegt je wordt echt geleefd in deze periode. Leef onwijs met jullie mee! Hopelijk kunnen ze er snel wat tegen doen en op vinden! Fijn dat je ons zo op de hoogte houd!
    T is trouwens wel een knappert hoor! Toi Toi meis!

@Sophie, knuffel terug :)

@Jennifer, hoe is het met je?

@Noor, leuke foto van je pracht kids onderaan je krabbels. gaat alles goed?

@Rootje, balen meis! Maar kopop, het gaat vast goedkomen dit jaar! :) We duimen voor je!

@Anoek, we duimen voor je!

Zo dat was het weer even voor vandaag! Ik blijf jullie in de gaten houden hoor ;)...

Kussen voor jullie

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi hier ben ik ook weer en ga even terug lezen.

wiegje :) wij hebben er ook een en daar heeft alicia ingelegen en straks onze boy ook :). gezellig op onze kamer omdat het zo handig is met bv.

darcy: hij ziet er toch lekker actief uit. heerlijk mannetje zeg. dat hij maar snel naar huis mag. enne sterkte he. zal wel raar zijn omje kind achter te laten in een ziekenhuis. gelukkig gaat het met hem allemaal vrij goed en op de foto ziet hij er toch ook aardig happy uit hoor.

gtst begint en er ff wegvan :)

joyce: nog niks. spannend hoor. ben je bang om te bevallen of valt het wel mee. ik was bij alicia helemaal niet bang maa nu ik weet wat het is scheit ik al in me broek als ik er aan denk

rootje: mijn fase na eisprong en menstruatie is 11 dagen en ben toch 3x spontaan zwanger geraakt. 2x na 6 maanden en 1x 1e ronde. ook is mijn cycles gevarieerd van 30 tot 45 dagen dus er is zeker hoop voor je hoor. ik hoop dat je snel zwanger mag worden zonder hulp. succes

13. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Hier nog steeds geen beebje hoor ;) Het rommelt nog steeds, maar zegt dus niks...
    Vanmiddag bij VK geweest voor apk en alles was prima. Wel nog steeds lage bloeddruk 95/55, maar daar sta ik niet meer van te kijken.
    Uk wordt nu geschat op 3400 gr, dus dat is hartstikke mooi!
    Ik hoop zo dat we gelijk krijgen dat we zondag ons beebje in onze armen kunnen sluiten. We shall see..... :rolleyes: Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.

Darcy: Ook ik denk veel aan jullie, want het zal allemaal wel niet meevallen zo. En kan me zo goed voorstellen dat je vannacht heb liggen janken in een leeg huis :cry: Arme jij!
    En wat balen dat Ollie zn knietje weer dikker is geworden, potverdorie! :evil: Ik hoop zo dat jullie niet langer dan 2 weken in het zkhs hoeven te blijven. Mijn duimen draaien voor jullie!
    En wat leuk dat Patries en Miranda morgen komen, zal je vast goed doen!
    Dikke knuf voor jullie alledrie!
    Oh ja, en Ollie is echt een kanjer op die foto! :D

Rootje: Balen zeg dat je weer ongi bent geworden. Weer op naar de volgende ronde... :rolleyes:

Mobielfreak: Beterschap voor jullie allebei!

Anoek: Ooohhh, wat spannend meid! Ik hoop zo voor je dat je niet ongi wordt!

Miranda: Lekker toch dat alles goed gaat met jullie, houden zo hoor! :D En wat goed van je dat je 2x in de week traint!

Patries: spannende dag voor jullie morgen meid! Hoop zo dat jullie droomhuisje er tussen zit! WIj hebben het hemeltje boven het wiegje in broderie wit, erg schattig. Zal proberen een foto van ons wiegje te plaatsen ;) En wat leuk dat je broer en schoonzus ook weer zwanger zijn, super joh!

Pris: Hoe is het met jou? Tijdje al niet gehoord? :(

Nu weet ik het ff niet meer :oops:

Fijne avond allemaal!

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

alicia vandaag :) ondeugende meid

ben het weekend druk bezig geweest met de babysite en hij is flink gepimpt. weer verder met gtst kijken

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    o reclame, nou dan nog even vlug een foto van alicia op de grote schommel :)

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Rootje: wat balen dat het weer niet is gelukt afgelopen maand. Hoop dat je nu even de rust kunt vinden om het los te laten en ben je dan hopelijk snel zwanger. Thinking of you.

Ief: ja hier gaat ie goed, thanks. Leuk dat je er weer even bent! Snap het wel hoor dat je er thuis gewoon niet toe komt. Verder alled goed met jullie?

Lovewinnie: leuk jurkje heeft Alicia aan! Hahaha jij bent écht verslaafd aan GTST!:)

Joyce: spannend joh! LIef dat je ons op de hoogte houdt! Hoop voor jullie ook op een zondagskindje! Is leuk, ik heb er drie die op zondag geboren zijn hihi.
    En klinkt als een mooi maatje, 3400 gram. Ben benieuwd!
    Hoe is het nu met jou en je man na alle spanning?
    En hoe is het met je vader?
    Ligt hij in het Spaarne eigenlijk?

Ja Pris, where are you?

EN Saskia: hoe is het daar?

en allemaal: hoe is het met jullie? Lekker weekend!

Wij vieren zondag Isa's verjaardag :) ze is vandaag 4 jaar geworden. Best wel heel bijzonder, is toch wel echt een mijlpaal! Mijn kleine grote meisje is gewoon een kleuter geworden!

xxx

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Isa: hiep hiep hoera, gefeliciteerd met je 4e verjaardag :whistle:

En gefeliciteerd voor papa en mama, het kleine meisje is groot ;)

@all: ik zit op de ouder-tienerkamer van de afdeling, een recent ingerichte kamer met flatscreen, bankstel, grote planten en pc met internet. Gezellige ruimte en het heeft niks van een ziekenhuis, net een woonkamer :)

Ga wat nakijkwerk doen, de film Borat aanzetten en een zak drop leegkanen :)

We wachten nog op het lab met de uitslag van Ollie's bloed, ondertussen kijk ik uit naar morgenmiddag, fijn Patries en Miranda + kids op bezoek!

Iedereen een fijne avond!

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: dat klinkt wel fijn, zo'n ruimte, hebben ze bij ons in het zkh idd ook. Beetje rust en privacy en wat afleiding. Kijk lekker Borat, hopelijk bezorgt het je een lach op je gezicht en eetze ;)
    Krijgen jullie vanavond nog de uitslagen?
    Hoop het! En hoop natuurlijk op een goede uitslag!

Bedankt voor je felicitatie!

x Noor

O en Ollie precies 17 maanden zie ik! ook beetje gefeli ;)

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Noor, gefeliciteerd met Isa! :p Hieperdepiep hoera :D

Darcy, wat een moppie is ie. En wat een stoer ventje. Jij ook trouwens hoor. Petje af. Heb het erg met jullie te doen. Veel liefs xxxx
    Wat leuk dat Miranda en Patries komen. Doe ze de groeten ;)

Jennifer, die wieg die je beschrijft klinkt als de onze :D
    Mijn man en z'n broer hebben er nog in gelegen. Erg handig ook dat ie rijdt.
    Ook van mij veel dikke knuffels. Je hebt het niet makkelijk. Ook nog een dikke knuffel voor je meisje.
    Mocht je nog eens zin hebben live je hart uit te storten, ik woon volgens mij heel dichtbij ;) nl. in het centrum.

Lovewinnie, wat een plaatje. Sophie heeft net zulke staartjes.

Joyce, spannend bij jou! Alvast veel succes, sterkte etc.

Verder weer voor allen dikke xx en tot gauw

xx Sophie

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ehhh Darcy, ik bedoel niet dat ik je een ventje vind hoor ;) Maar wel heel erg stoer.

xx Sophie

Deel Deze Pagina