Bedankt voor alle lieve felicitaties! Patries en Marsab bedankt voor jullie sms Heb een super leuke dag gehad en ga vanavond lekker vroeg naar ned. We vieren het zondag dus dan is t huissie vol hier, gaat gezellig worden weet ik nu al. Ik ga morgen weer reageren maar wou ff laten weten dat ik de felicitaties heb gelezen! @ Beebje Joyce; 10 maart is een mooie datum hoor, kom maar snel; je kan het nog net redden!
Ik heb je zonet een krabbeltje achtergelaten voor je verjaardag. Daarna lees ik hier pas op forum! Gelukkig ben ik nog wel op tijd....hihi en gezellig dat je op zondag gaat feesten!
@ Pris: Ik dacht dat Tygo een keer BMR krijgt, en niet voor de tweede keer, toch.... @ Mobielfreak: succes morgen bij het cb voor je kids. Jammer dat Dennis niet meegaat. Je hebt goede dingen gezegd waarom je internet etc nodig hebt. Ze luistert vaak niet goed naar je verhaal, vaak moet je steeds goede argumenten komen, pfff.....volhouden tot je zin krijgt! Sterkte! @ Joyce: Ik denk dat je beeb later wordt geboren dan je eerste kind! @ Noor: ik las op hyves dat Chris alweer ziek is en beterschap! Wat heeft hij eigenlijk... Fijne avond! Liefs
hai meiden. Joyce: spannend, hoop voor je dat het snel begint, je kunt nu vast niet meer wachten! Saskia: fijn dat het goed gaat! We lezen je wel weer Marsab: lekker aan het klussen? Heb je eig met clomid ook meer kans op een meerling? Vroeg het me zo af Sophie/Jennifer: wat een toeval! geweldig zeg! tja, Chris was dus alweer ziek, lijkt vandaag iets beter, maar het is nog ochtend. Omdat hij zo vaak ziek is (10 dagen koortsvrij, 3 dagn koorts, 14 dagen koortsvrij, 3 dagen koorts etc) toch maar naar de HA.(al tijden niet geweest want ja, eigenlijk vind ik dat pas nodig als het echt lange duurt of als ie heel ziek is) Die zag rode oortjes en wilde AB geven, maar bleek bij inspectie van de mond keel rode plekjes op het gehemelte te hebben, wat mogelijk zou kunnen wijzen op Pfeiffer (nou schijnen peuters dat heel vaak te krijgen, had ik geen idee van) en dan is het slecht om AB te geven. Dus wat dat betreft aanzien, PCM en neusspray. Maar omdat ie toch zo vaak ziek is bloed laten prikken in het zkh. Dat was een klein drama, want twee keer geprikt in de elleboogplooi zonder resultaat. Toen uiteindelijk maar via vingerprik bloed afgenomen. Nou dat duurt dus behoorlijk lang en hij zat in houdgreep op schoot vreselijk te brullen (geef m eens ongelijk) Echt niet leuk! Nu lijkt hij wel weer wat beter dan gisteren, maarja de dag is nog maar net begonnen. Ga ervanuit dat als ik vandaag niets hoor dat zijn bloed iig redelijk oké is. Maarja, vervelend dus. Vaak ziek: oké, dat is wel normaal op deze leeftijd, maar zó vaak, kan er misschien bij horen, maar voor de zekerheid toch maar even na laten kijken. Hopelijk is alles in orde. Nu is Isa op school, de boodschappen zijn in huis en ik heb mezelf getrakteerd op een grote bos paarse tulpen die ik nu in het water ga zetten
GOEDEMORGEN! Tygo heeft hem voor zijn eerste verjaardag gekregen, dit ivm de vakantie naar Tunesie. Als ze de BMR voor de 1ste verjaardag krijgen moet deze daarna nog een keer gezet worden Deze kon ook afgelopen maandag gezet worden, maar omdat ik mijn verjaardag zondag vier wil ik niet t risico lopen dat hij ziek is. @ Noor Wat zielig voor je kleine mannetje Groot gelijk dat je even bij de ha bent geweest. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt! En lekker bezig zeg...is al zo sneu zo'n prikje voor die kleintjes en dan ook nog twee keer niet goed Beterschap en een dikke knufeel voor hem! Tulpen zijn leuk! @ Sophie / Jennifer Haha roddelen over de buurt. Wat is dat toevallig zeg! @ Joyce. Zou wel heeeeeeeeeeeeeel toevallig als het ook met 38w6dgn geboren wordt...maar ja alles kan.......zou ook gewoon nog 3 weken kunnen duren Spannend! Cakejes (muffins) war lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr @ Hello Kitty Leuk is dat he weer een keer stappen, gebeurt hier eigenlijk nooit meer Ik ga waarschijnlijk zaterdag met een hele groep meiden op pad (Take That komt bij Paul de Leeuw \/ \/ \/ \/ ) Gaat geen nachtwerk worden dan, maar wel lekker ff weg (weet trouwens nog niet helemaal zeker of ik ga, heb al wel oppas iig ) Straks meer! Dikke knuffel voor Ollie!
Logisch dat je dat risico niet wilt nemen, maar wel balen dat het dan nog een keer moet zeg bah bah! Jeeee Take That Leuk leuk leuk ! Zou zo met je meegaan als het kon hihihihi Potverdikkie, laptop is een knop vanaf, nu moet ie opgestuurd worden ben ik hem 2 weken kwijt Tim is ziek Hele bedje ondergespuugd Gisteren was hij al niet lekker, was al aan de diarree, en nu dus ook spugen erbij, vannacht heb ik zelf ook met de wc pot geknuffeld, maar voel me nu wel weer oké gelukkig
@mobielfreak, beterschap meid, ook voor tim, hopelijk krijgt lisa er geen last van... Enne wat een succes daar bij schuldhulp zeg... nou ja, gelukkig kun je ze nog aan d'r verstand peuteren dat bepaalde dingen echt noodzakelijk zijn.. @pris, nog van harte gefeliciteerd en veel plezier met het vieren van je verjaardag. Wij hebben voor de vervroegde BMR gewacht tot ze jarig geweest was (1 dag erna) dan hoeft ze dus geen 2e prik. Maar bij jullie kon dat toen niet geloof ik. Succes in ieder geval en hopelijk krijgt tygo er geen last van. @noor, he wat zielig voor chris. Ik heb inderdaad ook gehoord dat kleine kinderen vaak pfeiffer hebben, mijn nichtje heeft het ook gehad toen ze 2 was ofzo. Ze begrepen maar niet waar het kind last vanhad, tot een helder moment van de assistente uitkomst bracht Hopelijk is hij snel weer beter. @sophie/jennifer, wel heel grappig dat jullie zo dicht bij elkaar wonen en jennifer zelfs woont in de oude straat van sophie.. wat is de wereld dan weer klein he @joyce, je houd ons wel in spanning hoor! Zet 'm op in ieder geval! @zieke kindjes, allemaal een dikke knuffel en heel veel beterschap, Marissa is ook erg verkouden geweest, gelukkig gaat het nu weer iets beter met haar. Enne dat was ik vorige keer vergeten, celinaa welkom hier! Gezellig nog een mama erbij! Ik ben vandaag met Marissa naar het cb geweest voor de 'keuring' en ze is weer goedgekeurd. De arts vond haar een ondernemende en nieuwsgierige dame, die wel erg slim is voor haar leeftijd. Ze kon zelfs al plusjes zetten bij dingen die ze met 2 jaar pas hoeven doen Ze was weer netjes gegroeid, alleen haar gewicht blijft iets achter, we mochten wel groeimelk geven ipv halfvolle, dan zou ze wel weer bijtrekken achja... Ze is nu in ieder geval 81,5 cm en 10,3 kg, dat gewicht komt wel weer, ze heeft nu 2 weken slecht gegeten omdat ze erg verkouden was... Oei, ze wordt weer wakker, dan ga ik haar maar ophalen. Dikke knuffels voor jullie en tot snel weer!
@ Pris: ohja dat is waar ook, vervroegde BMR ivm vakantie in Tunesie. Als ik dat aan land denk moest ik steeds 3 jaar geleden aan denken toen ik daar was zonder dat ik wist dat ik al zwanger was....maar ondanks dat heb ik heerlijk in Tunesie gehad. Begrijpelijk dat je het niet wilt als je kleine na BMR prik op je verjaardag ziek wordt. Ik geef je geen ongelijk. Dat zou ik ook zeker doen! Matthew werd niet ziek door BMR, eigenlijk nauwelijks te merken... @ mobielfreak: verdorie dat de knop van je laptop afgebroken was....heb je geen oude pc of zo waarmee je even zoet kan zijn voor de komende 2 weken? @ Noor: Wat je vertelt over Chris moet ik aan mijn achternichtje in London denken, ze is heel vaak ziek geweest in haar eerste 3 levensjaren. Later bleek dat het na de lange bloedonderzoek een soort verminderde weerstand is. Dat wil zeggen dat ze sneller vatbaar blijft voor griep, ziek of verkouden. Het heeft wel een naam, maar wist niet meer welke. Omdat het een moeilijke naam is, kan ik niet onthouden. Maar ik hoop dat het alleen bij de ziekte Pfeifer bij Chris blijft wat ik nog nooit van gehoord heb bij de kleine kinderen....ik hoop dat Chris verholpen kan worden? Sterkte en knuf. @ Joyce: hmm....nog steeds niet.....? @ Rootje: fijn dat het beter gaat met Marissa....! Mooi dat ze door de keuring is gekomen bij het cb, wat maakt uit dat ze een beetje lage gewicht heeft. Logisch dat ze ziek was, daar is de verklaring voor. Het komt wel goed en ze zal wel weer aankomen, hoor... @ Patries: hoe staat het verder met de huizenjacht in Assendelft...nog wat wijzer geworden? @ Marsab: je huisverbouwing en nog husselen geweest? @ Darcy: hoe gaat het verder met Ollie? En met jullie daarnaast school, studie, hond? Ik werk deze week 4 dagen, pfff...omdat ik 2 weken terug 2 dagen heb gewerkt, dus omruilen voor deze week. Pfoe....morgen nog een dag. Vanavond na het eten gaan jeroen en ik naar de belastingsadviseur. Mn vriendin past dan op Matthew. Ohja gisterenavond rende Matthew hard en zn gezicht knalde tegen de bank waardoor hij een bloedneus kreeg, voor het eerst. Zielig. Vanmorgen op het KDV wilde Matthew op de glijbaan glijden, maar hij werd geduwd door ander peuter. Matthew wilde naar mij toegaan maar werd tegengehouden door een stagiaire, Michelle, en nam hem mee op de glijbaan. Hij bleef maar huilen en ik wilde hem opvangen als hij eenmaal naar beneden gleed. Helaas stootte zijn hoofd tegen de zijkant van de glijbaan. Verdorie, ik pakte hem gelijk op om te troosten. Al snel kreeg hij een flinke bult. Andere zijn lievelingsleidster zag het en smeerde gelijk de zalf erop. Dat vond ik lief van haar. Achteraf heb ik nu spijt dat ik niets tegen Michelle had gezegd wanneer Matthew het niet meer wilde, hem niet meenemen naar de glijbaan. Het maakte maar erger....het is al gebeurd. Als ik Matthew straks ga ophalen dan is Michelle al weg, het heeft weinig zin om terug te komen. Ik heb wel via sms aan Jeroen verteld. Hij zei dat er zeker zulke dingen vaker op het kdv gebeuren waarvan we niets weten...tsja... Ok ik ga maar weer verder aan het werk....nog een uurtje en 8 uren morgen te gaan....pfff..... Liefs, Miranda x
Dag lieve mama's! Ik typ dit vanuit huis YES! We zijn weer THUIS Toen de kinderarts ons gisteravond vertelde dat Ollie zaterdag a.s. naar huis mocht gaan, waren wij superblij - overdonderd waren we, toen Ollie vanmiddag al naar huis mocht! Na een nachtje kwakkelen met het infuus (een lange lijn die op de OK was ingebracht vorige week, tijdens het spoelen van Ollie's knietje) was het vanmorgen bál: het infuus lekte vocht en bloed en het moest verwijderd worden. Gelukkig geen nieuw avontuur vol naalden, mis prikken en tranen van verdriet - met een recept voor 4 weken antibiotica zijn we naar huis gestuurd, letterlijk uitgezwaaid door het personeel, dat door Ollie om zijn dikke vingertjes is gewonden Tjeez, wat lekker is dat dan! Je eigen huis, douche, bed en vooral de rust - geen piepende en loeiende apparatuur, geen nachtelijke bezoekjes van de verpleging en 'gewoon' de eigen geluiden van thuis. Vooral voor Ollie fijn, hij genoot zichtbaar van alles en ligt nu tevreden te ronken in zijn bedje. We hebben alle verpleegkundigen verwend met koekjes van onze banketbakker, maar één meisje was toch wel zó lief... zij had een aura van goedheid en warmte om zich heen, gewoon een schat dus. We hebben haar een tut gegeven in de vorm van een 'Olliefant' - ze is zwanger van haar eerste kindje. Onze hond, die dagelijks naar het park ging met mijn man en ook uit logeren was, moest weer even goed kijken toen hij me binnen zag komen vandaag Helemaal wennen! Dankjulliewel voor al jullie lieve berichten, de kaarten van Rootje en Suus, de bezoekjes van Patries en Miranda - dat was allemaal héél fijn, gaf veel steun! @Pris: nog van harte gefeliciteerd, meis! @Noor: hoe is het nu met je mannetje? Misschien Pfeiffer, las ik volgens mij? 't Is net zo'n vage situatie als met Ollie, ik bedoel, een staphylokokken infectie was onverwacht (want huideigen en tja, als dat dan invasief wordt...) - gewoon de huisarts en verder zoeken, hoor. Maar goed, jij bent ook nog eens een mama met flinke medische ervaring en kennis, gelukkig! @Miranda: werkze morgen, meis. Wat zal jij blij zijn als het weekend is! @Joyce: jij weet iedereen hier in spanning te houden Ben erg benieuwd wanneer je gaat bevallen én wat het is (jij niet zeker, lekker suffe opmerking van me ) @Patries: nog huizennieuws? @Saskia: kort, maar krachtig dus. Hoop dat het goed gaat met je en dat je snel weer wat van je kunt laten horen. @all: ga lekker douchen, in huispak, eten en een wijntje drinken. Waar ik nog het meeste behoefte aan heb, is een potje hard janken... maf he... Tot morgen! Fijne avond, lieverds!
Darcy en Ollie: WELKOM THUIS! wat heerlijk dat jullie weer lekker in jullie eigen huisje zijn zeg! Lang leve de sneuvelende infusen dan maar Hoop dat Ollie weer snel gewend is en dat ie vlug weer helemaal hersteld is! Mag ie verder eigenlijk gewoon alles wat hij wil/kan? Lopen enzo? Ga lekker genieten! En kan me goed indenken dat je behoefte hebt aan een jankbui: alle spanning en nu opluchting er lekker uitgooien in je eigen omgeving. Geef er maar aan toe en hef vervolgens het glas op ieders gezondheid, en in het speciaal die van Ollie! xx Chris is in ieder geval voor nu weer een stuk beter. Hopen nu maar dat de volgende ziekteperiode LANG op zich laat wachten. Heb niets gehoord van de HA vandaag, dus ga ervanuit dat het dan allemaal wel in orde is, zijn bloed enzo. Lekker drukke dagen nog voor de boeg. Morgen Isa nog de laatste ochtend wennen, 's middags naar gym. Vrijdag werken en dat is tevens Isa's laatste dag op het KDV. Ze eten pannenkoeken (Isa's keuze) tussen de middag en er wordt gezongen en getrakteerd, de laatste hand aan de traktaties moet ik nog leggen Zaterdag gaan we naar familieweekend, dit keer in Bergen op Zoom, met overnachting, we zijn met zo'n 40 man! En aardig wat kleine kids, dus dat wordt leuk maar druk! Zondag dan via Zeeland (schoonouders) terug naar huis..... Pffff moet er maar niet alteveel aan denken hihi.
Hé meiden! Ik hou jullie nog steeds in spanning hoor, want hier zit nog steeds een beebje in mn buik Pfff, aan de ene kant geniet ik nog van het getrappel in mn buik, maar aan de andere kant heb ik echt geen geduld meer en ben het gewoon zat! En idd, Kyra is met 38w6d geboren, maar hier ga ik toch echt overheen... Vrijdag naar de vk, dus ben benieuwd. Darcy: WELKOM THUIS MEID! Wat een goed nieuws zeg, heerlijk! En ga maar lekker een potje janken hoor, lucht op en het kan wel eens heel lekker zijn! Ook niet zo gek na al die spanningen, je wordt dan gewoon geleefd, ja toch! Noor: Zo, jij heb zeker een druk weekendje voor de boeg Ik word er al moe van als ik het lees En beterschap voor je mannetje, balen zeg! Maar zo te lezen gaat het alweer een stuk beter met hem, dikke knuf! Celinaaaaa: Ben je nog helemaal vergeten welkom te heten WELKOM meid! All: Schoonpaps is vandaag ook thuis gekomen, dus zijn vanmiddag even langs geweest. Ik vind hem er nog slecht uitzien, en hij is ook ontzettend moe, maar ik denk dat zijn herstel thuis veel sneller gaat dan in het ziekenhuis, laten we het hopen in ieder geval! Nou meiden, zodra ik weer nieuws heb, horen jullie van mijv Fijne avond!
@Darcy! Joehoeoeoeoeo super nieuws meis! Wat is dat dan heerlijk he? Geniet er maar lekker van. Hopelijk knapt Ollie op van de kuur! Knuffel voor jullie! @Noor, wat een toestand meis! Hopelijk knapt jullie ventje snel op en zal idd de volgende koorts vlaag lang op zich wachten! @All en iedereen die ik vergeten ben (Sorry) fijne dag, ga snel weer aan het werk!
Darcy, Heerlijk THUIS! Wat een fijn gevoel is dat. Hoe is het met Ollie? Is heel wat voor zo'n mannetje om mee te maken allemaal. Geniet van jullie thuis-zijn en dat de kuur goed zijn werk doet! Liefs
hmm nou wilde ik vandaag op mn gemak even bijlezen.. maar ik heb een kindje met hele dunne poep en hele zere billen... ze had vanochtend poep tot dr oksels.. en ook op dr zij waar poep zat is het nu helemaal rood dus wel echte zure poep en ipv dr normale ijsklontjestemperatuur (36) nu 38,5 ze wil enkel op schoot slapen... dus tja.. ik ben bang dat het toch nog eventjes moet wachten. zie wel even gauw dat er veeeeeeel kindjes ziek zijn dub een beetje.. moet eigenlijk even brood halen want dat is helemaal op... maarja ondertussen al heel de ochtend een slapende anne eerst tot half 10 in bed.. en nu op schoot maarja.. kan moeilijk geen brood in huis hebben als ze zo honger heeft dus ga dr toch maar even inpakken en in de kinderwagen hijsen
@ Darcy: welkom thuis. Toen ik dat las had je zin in een potje janken. Ik voel zo met je mee en ik kreeg ook zowat waterige ogen.... dat lucht je echt vooral op! Geniet maar van het thuis-zijn met je gezinnetje en hond! Heerlijk! @ Saskia: arme Anne...niet zo mooi van dat diarree....en is het nog gelukt om brood te halen? Kan je man brood niet halen voor jullie tijdens zn werk? @ Joyce: succes morgen bij de VK. Niet zo mooi over je schoonvader, maar hopelijk herstelt hij in eigen omgeving wat beter! @ Noor: fijn dat het wat beter gaat met Chris Raar idee dat Isa straks naar grote school gaat en weg van de kdv. Je krijgt zeker je emotie...maar als Isa dat pret heeft, is mooi meegenomen. Ik wens je en je gezin alvast een fijne weekend in bergen op zoom! Gisterenavond krijst Matthew omdat hij het niet zo leuk vond dat we weg moesten naar wormerveer voor het invullen van de belastingaangifte etc. Vanmorgen dacht Matthew dat hij weer weg moest. Gelukig blijft hij thuis met papa. Hij moest echt ff omschakelen. wel heeft hij eerst flink gehuild. We denken dat Matthew beetje in de war is. Voordat ik wegging naar mn werk vanmorgen, zei ik tegen Matthew dat mama moest werken en papa thuis bleef. Hij begreep het en gaf me een zoen en zwaaide naar me. Mn hart brak wel ff...omdat ik hem afgelopen 4 dagen te weinig zie...maar de andere kant zie ik Matthew zichtbaar genieten nu hij thuis is met z'n eigen speelgoed. (ik begrijp Ollie ook beter, hij gaat nu echt genieten in eigen huis en eigen bedje!). Ik ga maar weer verder aan het werk....nog 2 uurtjes maar, dan is het weekend! Alleen hoest en blaf ik zo vreselijk.... Liefs
Goedemorgen Na een nachtrust van wel 3 uur is ook mijn ongie er weer. Dat eerste vind ik wel een probleem maar dat ik ongie ben, prima. DIt was voor ons de eerste ronde echt klussen (nou ja, 1 keer tijdens de juiste dagen). Sarah werd om 2.00 uur krijsend wakker, we moesten haar even echt wakker maken, was zo met haar hoofdje aan het schudden, daarna is ze weer lekker in slaap gevallen wat mij dus niet meer is gelukt en nu moet ik weer werken en veeeeeeeeeeeeeeeeeeel koffie drinken Liefs
Toch geen vrijdag de 13e Vervelend en de volgende keer beter... Ik ben nog steeds flink verkouden....ook slecht geslapen terwijl de kleine heerlijk doorslaapt....
Goedemorgen meiden, Ik kreeg zojuist deze sms van Marsab; Aiden heeft gisteren op het kdv een zware koortstuip gehad. Hij is toen met spoed naar het ziekenhuis gereden. Na diverse medicatie kwam hij er nog niet uit. Pas na poging 4 met andere medicatie ging het de goede kant op. Al met al heeft hij 1 uur en 15 min in stuip gelegen.En later nog eens. Na de stuip was hij ook nog helemaal van de wereld. Daarbij hadhij het erg benauwd en kon moeilijk adem halen! Hij heeft hele nacht medicijnen gehad. Nu gaat het beter en even afwachten wat KA gaat zeggen. Hij kletst weer en heeft goed gegeten en gedronken! Houd jullie op de hoogte Sabine, hopelijk mag je Aiden weer snel lekker mee naar huis nemen! Dikke knuffel voor jullie!