Marsab, wat zullen jullie geschrokken zijn. Wat lijkt me dat afschuwelijk. Gelukkig gaat het nu goed. Heel veel dikke knuffels voor allen en een extra voor Aiden. Heel veel beterschap. xx Sophie
Hé meiden! Wil even dit bericht met jullie delen wat ik net van Marsab heb gekregen. Ben er helemaal van geschrokken * Aiden heeft gister op het kdv een zware koortsstuip gehad. Hij is toen met spoed met ambulance naar het ziekenhuis gereden. Na diverse medicatie kwam hij er nog niet uit. Pas na poging 4 met andere medicatie ging het de goede kant op. Al met al heeft hij 1 uur en 15 min in stuip gezeten. En later nog eens. Na de stuip was hij ook nog helemaal van de wereld. Daarbij had hij het erg benauwd en kon moeilijk ademhalen. Hij heeft hele nacht medicijnen gehad. Nu gaat het beter en even afwachten wat kinderarts gaat zeggen. Hij klets weer en heeft goed gegeten en gedronken! Hou jullie op de hoogte...* Pff, heftig hoor
Pris: Zie net dat jij ook het berichtje van Marsab al had geplaatst Nou ja, beter dubbel dan helemaal niet....
Oei lieve marsab, wat schrikken! Een hele dikke knuffel voor Aiden, jou en Marc hoor! Hopelijk gaat het snel weer beter met je mannetje!
@ Marsab en Marc: wat een klote nieuws zeg voor Aiden. Goede actie van het KDV dat Aiden per ambulance naar het ziekenhuis is gegaan. Hopelijk heeft Aiden niets overgehouden na de koortsstuip. Ik voel met jullie mee....heel veel sterkte en knuffels van ons XXX
oei marsab & marc! schrikken zeg! ik weet nog hoe mijn hart in mijn keel klopte toen het kdv belde dat ze 112 hadden gebeld voor anne klote zeg en dan ook nog dat het zo heel lang duurt... en die arme aiden ook... heeft hij veel gehuild? volgens het ziekenhuis hier krijgen ze ontzettende hoofdpijn van die koortsstuipen.. hoop dat het inmiddels weer een stuk beter gaat! Laat het ze maar goed onderzoeken.. en dan hopelijk snel weer naar huis!
Hier kan Darcy ook over mee praten want Ollie heeft 'n paar maanden terug ook een koortsstuip gehad....
@miranda: mja ik zat me al af te vragen hoe dat zat... er zijn hier best wel wat kindjes die dat gehad hebben... anne ook in oktober maarja.. dat bleef bij 1 keer en duurde maar kort gelukkig. volgens mij duurde het bij ollie ook langer toch? die heeft sowieso geen mazzel.. nu weer dat gedoe met zn knietjes zou dat overal zo veel voorkomen? van die dingen die toch best wel heftig zijn.. of hebben wij gewoon "herfstkindjes" ?
goeie vraag, saskia. Zouden wij echt herfstkindjes hebben... Ollie had 6 stuipen van elk zo'n 15 minuten tot een half uur. Ik kan me goed voorstellen hoe marsab zich voelt, de schrik, de onzekerheid... Marsab: heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat dit a-typische stuipen zijn, die niet terug worden verwacht in de toekomst. Meiden: hou ons op de hoogte!
Marsab: jee meid wat schrikken zeg! Hopelijk is hij snel weer de oude en herhaalt het zich niet meer! Sterkte! xxx
nieuwe update van Marsab: Het gaat goed met Aiden. Hij moet sowieso nog wel een nachtje blijven. Maar hij eet en drinkt goed. Nog wel wat 'dronken' van de medicijnen maar die zijn vanmorgen stopgezet! Hopelijk mag hij morgen mee naar huis!
dat klinkt alvast goed. De schrik zal er wel goed inzitten denk ik Ik heb iets geks, mijn ongie zet niet door. Gisteravond wel wat bloedverlies maar echt een ieniemienie beetje. Nu niks meer. Morgen mijn nod........
Hoera voor Aiden! En voor papa en mama, het is niet niks... ik wens jullie een spoedige thuiskomst en goed herstel voor jullie jochie, Marsab! Laat je, als je daar weer aan toekomt, even weten wat de artsen hebben gezegd? @Anouk: dan zit er maar 1 ding op na morgen... testen? Of is het 'gewoon' een rommelige cyclus... het zou toch wat zijn, meteen zwanger... wel leuk, lijkt me! @all: gaan vanavond bankhangen, met een kaasfondue. Ollie heeft, heel sociaal, een buikgriepje meegenomen van de kinderafdeling (Miran, Patries: jullie kids geen last?) en zit aan de ORS. De antibiotica blijft binnen bij Ollie, hoera! Fijn om weer thuis te zijn. Iedereen een fijne avond en tot later x
nee, een andere cyclus dan normaal, net ongie geworden. Zo raar, dat heb ik normaal nooit maar wel een normale cyclus dus we gaan voor de volgende ronde. Heel gek maar ik had verwacht teleurgesteld te zijn of zo maar ik was afgelopen week een paar dagen misselijk (onregelmatig gegeten op mijn verjaardag, kan ik niet zo goed tegen) en toen kwam mijn zwanger gevoel weer terug. PFff wat zie ik daar tegenop al kan het best meevallen. Maar als we net zo'n lief kindje als Sarah terug krijgen dan wil ik wel 9 maanden misselijk zijn. (wel liever niet zoveel huilen als Sarah)
Eerlijk gezegd weet ik niet waarom ene dat wel heeft en andere niet. Ik denk dat het losstaat van de herfstkindjes, hoor!
@ Marab: geweldig dat het goede kant met Aiden opgaat! Zou het heerlijk zijn als jullie morgen weer thuis komen! @ Anouk: misschien was het ff innestelingsbloeding geweest ? ik hoop dat je 2e baby makkelijke babay wordt dan Sarah. Mijn collega heeft een zoon die geen gemakkelijk kind wa, maarnu zwanger van de tweede. Ze bidt dat het nu makkelijk kind wordt. Afwachten maar....gewoon veel lachen en positief denken tijdens de zwangerschap dan krijg je een blije kind spannend..... @ Darcy: bedankt voor je mail van de foto's. Matthew heeft niets meegekregen van de buikgriep. Vervelend voo Ollie, maar hij is wel dapper! Fijn dat ORS het wel helpt! Ik werd verkouden sinds zaterdagavond tot nu toe. Het wordt alsmaar erger. Vandaag kreeg ik veel tranen, komt door kriebelkeel en een groene waterval uit mijn neus. Sorry voor smerige details... Een fijne avond en weekend alvast, liefs, Miranda
Goedemorgen meiden....ik ben gister als de laatste en nu als de eerste ... Geen nieuws, goed bericht? X
ff ego. Ik sta op tpunt weg te gaan en er een heuse take that dag van te maken. Vanavond allemaal Paul de leeuw kijken! (of juist niet ) Zoals t er nu voor staat gaat t een TOP dag worden. Ik sta zelfs op de gastenlijst van de club in Amsterdam waar de mannen zeer waarschijnlijk gaan stappen vanavond. Wish me luck! Morgen reactie voor jullie. Liefs Pris (die zich weer ff 12 voelt op dit moment )
Hé lieve meiden, Eerst reageren: @Marsab: jeetje meid wat is dat schrikken zeg. Wel heel goed dat het kdv zo snel gehandeld heeft en meteen een ambulance heeft laten komen. Jeetje meid wat zullen jullie geschrokken zijn en wat naar allemaal voor Aiden. Ik hoop dat hij een goed nacht heeft gehad en dat hij vandaag weer lekker meer naar huis mag. Hebben ze enig idee waardoor het zo snel kan ontstaan en is het schadelijk dat hij zo lang in de koortsstuip heeft gelegen? Meid heel veel sterkte voor jullie 3tjes, dikke knuffels @Rootje: Hoe gaat het met je meid? Druk aan het Sonja bakkeren? Je kan het hoor meid! Fijn te horen dat Marissa weer is goed gekeurd bij het cb, alleen is te licht. Nou ja dan maar aan de groeimelk toch? @Jennifer: Onthouden is niet echt mijn sterke kant op het moment, ik vergeet echt alles. Maar hoe ik het doe (als meer meiden volgens mij) het forum lezen en dan direct een reactie plaatsen in Word. Daarna alleen nog kopiëren en plakken in het forum. Zo simpel is het. Hoe gaat het nu met Qwyneth? Goed trouwens dat je al wat vooruitgang ziet bij haar. Ik ga je snel stolken hoor meid, je moet nog ff geduld hebben. Ben een beetje druk, maar ben je niet vergeten. @Sophie&Jennifer: Wat leuk dat jullie zo dichtbij elkaar wonen en dat Sophie precies weet wat Jen woont. Geweldig. Dat wordt dus snel een mini-meeting in Hilversum. @Brigitte: Wauw meid wat ga je snel, nog maar een paar weekjes en dan met verlof heerlijk. Hoe gaat het met je zwangerschap? Al een dikke buik zeker? Lieve foto van je meisje. @Celina: Wat leuk mijn zoontje is op 25 september geboren. Hoe gaat het nu met je zwangerschap? Voel je je anders dan bij de 1ste? Ook al een dikke buik of valt het mee? @Darcy: Meid wat een super nieuws dat jullie weer thuis zijn en dat Ollie het zo goed doet. En wat heerlijk dat jullie naar de geitenboerderij zijn geweest, dat hadden jullie echt even nodig na die ruime week ziekenhuis. Balen dat Ollie een griepje heeft meegenomen, moet heerlijk zeggen dat Jamie ook niet in zijn hum is. Veel huilen, wat diarree gehad, slaapt heel slecht de afgelopen 2 nachten. Alleen maar huilen en verder niets willen. Bleh ben dus ook kapot. Hij is nu ook aan het hoesten, dus denk dat hij ook wat opgelopen heeft. Nog bedankt voor je email met fotos ze zijn geweldig! Wij vonden het ook super om bij jullie langs te komen in het ziekenhuis, weet zeker dat jij hetzelfde had gedaan. @Miranda: ik heb geen fotos ontvangen in mijn email. Wat goed dat je onder begeleiding traint, vooral als je net begint heb je dat nodig. Super hoor meid. Balen dat je nu zo verkouden bent. @Pris: Zo te horen dus een heerlijke verjaardag gehad en morgen dus de echt party.....Maar nu eerst je Take That uitje. Wat super meid. Heel heel heel veel plezier vandaag en vanavond bij Paul de Leeuw! @Mobielfreak: Fijn dat het beter gaat met de spruw en zeker dapper dat jullie doorzetten. Is altijd vervelend zon gesprek bij de schuldhulp- verlening. Heel begrijpelijk dat tel/internet niet kan missen, mss kan je wel kijken naar een goedkoper alternatief, tegenwoordig gooien ze je dood met aanbiedingen, dus wie weet kan je dat toch iets geld besparen, heb je 2 vliegen in 1 klap. Jij blij met je internet/tel en toch iets minder geld kwijt. Hoe gaat het nu met Tim niet meer ziekies? @Hellokitty: Fijn dat je het druk hebt, en ook zeker met leuke dingen. Dat hoort er gewoon bij. Hoe gaat het nu met je salonnetje? @Anoek: Balen dat je ongi heeft doorgezet en dat je cyclus wat in de war is. Op naar de volgende ronden, het gaat zeker lukken meid. Wat vervelend dat Sarah zo krijst s nachts, misschien een drukke dag gehad en alles aan het verwerken, heeft Jamie veel last van, of tandjes tja of nachtmerries. Het kan alles zijn. Maar zeker heel erg vervelend. Hier nu 2 nachten drama en ik ben nu al kapot. @Ief: Hoe gaat het nu met Kyan, geen buikgriep meer? Heeft hij zijn prikjes nog gehad? Fijn te horen dat er meer meiden zijn die op het laatste moment in hun zwangerschap zijn verhuisd, het kan dus wel. En gewoon stiekem op je werk blijven meelezen hier, is wel zo gezellig. @Joyce: hoe was het gister bij de vk? Weer goed gekeurd? Ben benieuwd wanneer de baby zich gaat melden, wordt steeds spannender. Hoe gaat het nu met je schoonvader nu hij thuis is? @Noor: Wat vervelend meid dat Chris zo vaak ziek is. En wat zielig voor hem dat bloed prikken, kan me voorstellen dat hij er niet blij mee was. Hebben jullie al bloeduitslag? Ik vind tulpen ook zo geweldig, echt je lente in je huis halen. Wat heerlijk dat Isa school zo leuk vindt, echt een grote meid. Je zal het nu niet meer lezen, maar een heel fijn familieweekend in Bergen op Zoom! @Saskia: hoe gaat het nu met Anne? Voelt ze zich weer wat beter? Heb je al wat reacties gehad op je sollicitaties? @all: Wel heel apart dat nu al 3 septemberkindjes last hebben gehad van koortsstuipen. Ik schrik er behoorlijk van. Jamie heeft vannacht veel gehuild en is al een paar dagen aan het sukkelen, ik kreeg er helemaal een naar gevoel van en heb extra gecheckt of hij geen koorts had, stel je voor dat je kindje in een koortsstuip komt en je hebt het niet door, ik moet er niet aan denken meiden. brrrr Jamie gaat vannacht bij mijn ouders logeren, heerlijk even een avondje samen en morgen uitslapen, hebben we wel even nodig na deze 2 slapeloze nachten. bah. We willen vanavond naar Haarlem gaan, eerst even wat eten en als we nog fut hebben naar de bios. Lekker burgelijk, maar voor ons erg lang geleden, dus heerlijk gewoon. Huizenjacht: tja wat zal ik er van zeggen meiden. Volgens mij doen die hormonen iets te veel met mij, hoe meer donderdag naderde, hoe meer ik er op zag om in Assendelft te gaan wonen. Ik wil hier gewoon niet weg, ik wil heerlijk bij de winkeltjes blijven, bij mijn vriendinnen die hier wonen, dichtbij mijn werk en noem maar op. Dus goed gesprek met Marc gehad en we blijven dus in Krommenie. Hebben nu een makelaar in handen genomen, daar donderdag mee gesproken en een plan opgesteld. a.s. woensdag ga ik samen met de makelaar wel 5 huizen bekijken en hopelijk zit daar wat bij. Nu ook wel iets duurdere huizen, maar wel huizen die lang te koop staan. De makelaar weet ons budget en wil dan proberen te onderhandelen, en dus flink onderhandelen. We zullen zien. Dus opnieuw huizenjacht. Ben vanmorgen trouwens naar de kapper geweest, heerlijk een stuk eraf. Zo ik ga ff een boodschappenlijstje maken en dan maar op pad voor de boodschapjes. Meiden een heel fijn weekend. Liefs, Patries