September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Miranda: Ik wil thuis gaan bevallen net zoals bij Kyra en zodra het begonnen is kan ik mn schoonouders opbellen die dan Kyra op komen halen. En 's nachts weet ik het eigenlijk nog niet :rolleyes: Je weet vantevoren natuurlijk niet of ze door blijven slapen als ik aan het bevallen ben, dus ik denk dat het wel verstandig is als mn schoonmoeder haar op komt halen als ik ga beginnen ;) Geef denk ik ook meer rust.

Marsab: Ik hoop zo dat ik een dezer dagen je een sms kan sturen, want mn geduld wordt echt op de proef gesteld ;) En groot gelijk dat je morgen lekker bij je mannetje wilt blijven, zou ik ook doen hoor!

Pris: Hoe was het, ben nieuwsgierig! :D

Simke: Jeetje meid, dat zal ook zeker niet meevallen voor jullie! Heel veel sterkte met je vader en hopelijk sterkt hij snel aan voor de chemo, pff heftig hoor! :cry: Dikke knuf!

Pff, voor de rest ben ik het even kwijt :oops:
    Ga vanavond vroeg naar bed, want ben bekaf na een onwijs druk, maar gezellig weekend te hebben gehad.

Fijne avond allemaal!

2. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Patries; Hier ook haha. Als ik tijd heb dan open ik een nieuw mailtje en dan knippen / plakken.
    Grootste kans dat je iedereen hebt geantwoord. Hopen dat Jamie alweer wat beter in zijn hum is.
    Succes woensdag met de huizenjacht!

@ Celina WELKOM!

@ Darcy Jeetje wat heeft die kaart er lang over gedaan! Was dagen er voor al gepost.
    De tekst klopt dan ook niet meer haha, maar ja wel gemeend,

@ Marsab. Joehoe Aiden weer thuis!
    Meid wat fijn zeg! Schrik alweer een beetje te boven?
    Was het al bekend dat Aiden bronchitis heeft of is dat ook afgelopen weekend gebleken?
    Gelukkig kan hij van de stuip zelf niets overhouden!

@ Virginie. Strak buikeje. Mooie tattoo!

@ Anoek. Hopelijk zondag een gezelligere dag geweest dan zaterdag. Jammer dat je ongesteld bent geworden.
    4 van de 8 alweer zwanger. WOW!

@ Miranda. Bijzonder zeg een tattoo in je nek. Wel mooi hoor. Ik ben er wel van, maar vind t mooi bij een ander maar zou het zelf niet op zo’n opzichtige plaats doen.
    Is t al zeker dat je m laat zetten.
    Ja sommige scrijven heel veel!

@ Joyce. Lijk me raar id dat je nu al langer zwanger bent dan met kyra. Of niet.
    Druk weekend zo te lezen! Wel leuk.

@ Simke. Hopelijk mag je vader snel naar huis.
    Is dat dichterbij?

@ Darcy. Heb je mij gezien? Nee toch?
    Ik heb mezelf wel gezien, maar ik hoef niet zo nodig met mijn hoof op tv, stond dus strategisch opgesteld achterin.. Neeeeeeeeee heb niet staan gillen. Haha.
    Maar ben toch wel in beeld geweest, snel en kort, dus zou kunnen. Op mijn verjaardag hoorde ik gisteren dat ze me niet hadden gezien.
    Kinderboerderij! Altijd leuk, lekker even eruit!
    Waar smeer je mee bij Ollie. Wij gebruiken dan sudocreme en helpt prima.

@ Marsab Groot gelijk heb je dat je lekker thuis blijft!
    Wat sneu dat ie zo verkouden is.

@ Patries. Leuk dat jullie samen hebben gegeten. Haarlem is een leuke stad!

@ Lovewinnie Hoe gaat het bij jullie?

Mijn weekend was helemaal TOP
    Ik ben zo blij. Niet helemaal gelopen zoals gepland maar wel superleuk. Mannen een aantal keer gezien en leuke foto’s van ze kunnen maken. Voor t eerst ook waar ik zelf bij sta hihi.
    Ben na Almere naar huis gegaan en niet door naar Amsterdam we waren met zijn 5-en en 3 zijn er wel doorgegaan. Ik had t door en door koud, en was misselijk en pijn in mijn hoofd. Heb dus wel de uizending (nog een keer) gekeken en toen gelijk mijn bed in gedoken. Gisteren voordat ze weggingen de mannen nog even op Schiphol gezien en daarna met een groep meiden bij de SB bakkie gedaan. Ik kreeg daarna gelijk al visite (vierde mijn verjaardag gisteren). Die kwamen lunchen. Was net op tijd thuis hihi
    Gisterenavond weer MWDL gekeken en vond t helemaal leuk. Ik was dus weer even 12 dit weekend haha. Gelukkig ken ik meiden die net zo gek zzijn. Thuis wordt er niets van begrepen.
    Nu wachten tot juni voor de concerten in Engeland!

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Misschien staat mijn emails in je ONGEWENST mailbox? :confused: :(
    Ik heb je email goed ontvangen, hierop gereageerd en teruggemaild met 4 mails! (inclusief foto's).

Vervelend dat Jamie ziek is...hoop dat hij snel opknapt.

Ja ik heb lekker getraind gisteren na 1 week. OP donderdagavond a.s. ga ik weer verder...

@ Marsab: wel lekker bij Aiden gebleven en niet gaan werken. Logisch dat jij het prettig vindt en ook zeker weet of het goed gaat met hem!
    Als Aiden slaapt, kan je proberen ook 'n dutje mee pikken. Dat doe ik vaak met Matthew, heerlijk!

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Tegen die tijd zal je wel merken. Over 3 dagen ben je al precies 40 dagen zwanger, wow!

Hoe was bij de VK vorige week vrijdag toch?

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Patries: leuk dat je ook tattoo op je rug hebt.

@ Pris: ik heb nu 2 tattoos, prikkeldraad om mijn duim (2005) en trip/zon op mijn onderrug (sinds 2003).
    Ik heb nog geen geschikte ontwerp gevonden voor mijn nek...het zal nog wel even duren...eerst mn centjes sparen...wie weet volgend jaar...!

Je hebt zware maar leuke weekend gehad. Mooi dat je verjaardag geslaagd was. Jammergenoeg heb ik je niet op TV kunnen zien, Darcy wel, knap hoor haha!
    Ga je naar het concert IN ENGELAND toe? Het zou top zijn!
    Ga je nog de foto's op Hyves plaatsen of hier ? ;)

Ik hoop dat je nu wat uitgerust hebt....!
    Enne over de mol...ik zat goed flink naast...Jon is toch de mol. Ik had bij tweede of derde aflevering eerst getwijfeld of Jon de mol was, later veranderde mn gedachten bij Anoek....Volgend seizoen beter!

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Leuk zeg die tattoos, vind het mooi hoor maar ik heb ze zelf niet.
    Peter vindt t echt helemaal niets. Ik had wel 2 piercings (navel / rug) die heb ik eruit gehaald ivm die zwangerschapsbroeken. Niet meer erin gegaan en nu dicht gegroeid.
    Is een tattoo zo duur dan?

Wie is de Mol...je zat iig beter dan ik...mijn mollen waren al weg :D

Foto's ben ik erg trots op. Klinkt heel duf maar denk niet dat ik ze op hyves ofzo ga zetten, niet zoveel zin in stomme opmerkingen hoe leuk ik ze ook vind.
    In juni ga ik naar twee concerten in engeland. Ben dan van woensdag t/m maandag ochtend van huis :confused: Zal wel heel raar zijn zolang weg zonder Peter en Tygo.

Nu avondje niks doen...wasmachine draait...hoop inhaalwerk. en ben ondertussen ANTM aan t kijken.

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Joyce, dank je voor de hormonen.
    Hoe is het met je?

Over de oppas, 14 is best jong, dat vind ik ook. Haar tante is onze buurvrouw die ze altijd kan bellen als er iets is en ze mag ook niet oppassen als haar ouders niet thuis zijn.
    Het is een hele lieve meid die vaker op heeft gepast. Heel rustig en weet echt heel goed hoe met kindjes om te gaan. Het voelde goed. Sarah ging ook meteen naar haar toe dus die vond het ook prima. Ik moet wel zeggen dat wij Sarah naar bed brengen dus als het goed is hoeft de oppas niet veel te doen.

Het gillen van Sarah lijkt weer over, we hebben nu een nachtlampje aan (zo'n oranje ding, spuuglelijk).
    en sinds die tijd is het over. Misschien toch een beetje angstig in het donker (oei, heeft ze van mij en dat gaat ook niet meer over dan).
    Dus we slapen weer heerlijk.

Mijn schoonzus wordt vandaag misschien ingeleid, ze is nu bijna 37 weken van een tweeling dus ze is het beu. Ik ben benieuwd hoe haar en haar vriend het leventje met 2 kindjes gaat bevallen (en de nachten en toch minder kunnen dan ze nu denken dat ze straks nog kunnen)......

Pris, gaaf dat je foto's hebt. En laat iedereen toch opmerkingen maken. Is toch geweldig om iets zo leuk te vinden, wat het ook is! Maar ik kan het wel begrijpen al ben ik heeeeeeel nieuwsgierig naar de foto's

Ik ga even kijken of er nog leuke cursussen te vinden zijn, ik heb zin om weer iets voor mezelf te hebben, ik merk dat ik dat erg mis. Ik wil graag videobewerken doen of zo, kan ik een mooie dvd maken voor Sarah.
    Ik heb me al opgegeven voor een cursus schminken, ook al zo leuk.

Zo, weer genoeg over mezelf, lekker ego van me.

Liefsssssssss

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@annette: wij denken er ook weleens over om gewoon ons buurmeisje te vragen
    die is wel pas 12... maar ze is heel niet gek
    heel rustig en bedachtzaam
    en bovendien wonen dr ouders 2 deuren verder.. dus als er wat is.. kan ze altijd daar nog terecht.

maarja.. toch nog maar even wachten :)
    ik durf het zelf nog niet zo goed :)
    denk wel dat het prettiger voor ons is ook als we het zo kunnen oplossen ipv dat ze meteen uit logeren moet als we ergens heen willen.

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    HEt gaat ook om een vejaardag. Anders brengen we Sarah weg en als we het zo op kunnen lossen vind ik het prima. We zijn dan weer altijd om 24.00 uur thuis.
    Mijn ouders vinden ook dat we Sarah gewoon kunnen brengen maar we hebben zo vaak een verjaardag. Eerst dachten we dan om om de beurt er naar toe te gaan maar dat is niet zo gezellig en zo hoeven we niet altijd terug te vallen op de oma's en opa's (die het veeeeeeeeel leuker zouden vinden als we Sarah zouden brengen).
    Sarah gaat in het weekend van koninginnedag ook al logeren, wij gaan dan samen naar Parijs.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja maar logeren duurt meteen zo lang :)

en dan lgit ze gewoon lekker in dr eigen bedje... thuis
    en als wij thuis komen is ze gewoon thuis
    en sochtends nahja.. niet uitslapen dan
    maar we hoeven dan ook geen uur te rijden om dr op te halen
    vervolgens nog een uur koffie.. .en dan weer naar huis
    per saldo kost dat altijd wel het grootste deel van de dag :)

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    het scheelt dat mijn ouders op 1 km afstand van ons wonen en de ouders van mijn vriend op 9 km. Lekker dichtbij dus.
    En wij vinden het voor Sarah ook het fijnste dat ze in haar eigen bedje ligt.

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Hier nog steeds geen beebje hoor *zucht* :rolleyes: Ik ben het echt zat, AAAAHHHHHHHHHHHH!
    Zit er aan te denken om morgen de VK te bellen om me te strippen ipv vrijdag, want ik trek het gewoon niet meer. Ik heb mn gehele zwangerschap weinig geklaagd, maar nu mag het toch wel hé?! :oops:
    Alles wordt zo zwaar om te doen, en je huishouden gaat natuurlijk gewoon door. Moet wel zeggen dat ik van Kyra weinig last heb hoor, het is zo'n schatje! Heb haar vandaag wel thuis gelaten, want ze is niet lekker. Ze ligt nu ook alweer vanaf 10.15u te slapen en dat is niks voor haar. Ze heeft geen koorts, maar gewoon hangerig. Dus lekker vertroetelen vandaag.

Hoop zo dat het vandaag of vannacht toch spontaan zelf gaat beginnen... :rolleyes:
    Jullie moeten nog ff geduld hebben, net zoals ik, ahum....

13. Jmr

Jmr Niet meer actief

Hallo mama’s!

Gelukkig kletsen jullie niet zo hard als de februari en de september 2008 mama’s!
    Zo kan ik het nog bijhouden nu ik het ff beetje druk heb!

Over 2 daagjes jarig, en dan alweer 25!(nee nog niet zo oud, maar de tijd gaat wel snel!)
    Heb niet echt wensen en weet ook totaal niet wat ik krijg in tegenstelling tot vorige jaren!
    Ik heb al wel een vermoeden….het staat in ieder geval vast dat ik het volgende week woensdag ga beleven….dus ik gok dat hij kaartjes heeft voor iets…spannend!

Schijnt de zon bij jullie ook zo lekker? Word daar altijd helemaal vrolijk van!

Marsab, hoe is het nu met Aiden? Al zelf weer de schrik te boven?

Darcy, hoe is het met Ollie? Helemaal weer de oude? En al van de buikgriep af?

Anouk, wij hebben zo’n makkelijk meisje dat ik juist bang ben dat ik bij een 2e alles krijg wat ik met Tara niet heb gehad hihi! Misschien word jullie 2e kindje wel helemaal geen huilbaby….minder misselijk zou leuk zijn ja! Dat is geen pretje!
    Spannend van je schoonzusje! Is er al nieuws?

Miranda, hoe is het met je verkoudheid? Is de groene waterval al gestopt?
    Hier al last van hooikoorts, dus ook traanogen en alles wat erbij hoort!

Pris, hoe was je dagje zaterdag? Heb je er van genoten? Heb een klein stukje gezien, zag heel veel gillende en enthousiaste dames maar kon je niet ontdekken! Ooh lees net dat je het helemaal leuk hebt gehad! Gaaf hoor, en kan me voorstellen dat je je weer even 12 voelde!

Patries, mn salonnetje toendertijd is niet doorgegaan helaas! Had je daar een pb bericht over gestuurd tijdje geleden, niet gehad? Hoe was jullie weekendje? Lekker genoten met zn tweetjes? Morgen op huizenjacht….spannend! Hoe is het nu met Jamie? Al van de buikgriep af?

Virginie, hoe is het met jou? En Keld? Mooie tatoo! Deed het zeer? Zou dat niet durven haha!

Joyce, meisje trek je het nog? Het komt nu wel heel dichtbij he! Ben je er al helemaal klaar voor en lekker uitgerust? Kan me voorstellen dat je het zat bent! Hoop dat ze je strippen, bij mij toen niet eerder als een week overtijd! Was toen 10 dagen overtijd, pfff dat wens ik je niet toe! Zal voor je duimen dat beebje snel komt!

Simke, Is je vader al geopereerd? En hoe ben jij eronder? Is niet niks allemaal! Knuffel!

Nou, kga hier eens even de keuken onder handen nemen. Moet de boel wel schoon hebben natuurlijk als er visite komt!

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    sorry dames voor de verwaarlozing whaha maar heb het echt gewoon druk. vanavond kom ik even reageren en nu ga ik even ego doe. sorry

leuk nieuws :) bij mijn zus is vanmorgen om 8 uur het water gebroken. spannend dus en hoop voor de dat het allemal lekker snel gaat en dan kunnen we vanavond gezellig op kraamvisite :) heb er zin in. kadotjes voor me neefje en aankomend nichtje liggen klaar. morgen was ze uitgerekend dus mooi optijd.

verder begin ik nu wel te merken dat ik het best zwaar krijg. alicia is nu in een piriode dat ze allemaal erg druk is enzo en luisteren wat is dat haha.

consulatiebureau controle was weer alles perfect. niks op aan te merken. ze weegt 12 kilo en is 84,5cm :). ze is een knappe, slimme meid zeiden ze erbij haha. ze doet al veel voor 2+ . super trots dus weer

ben weer verder met me meisje buiten spelen. ze heeft een zandbak die ze geweldig vind en en hebben net heerlijk koekjes gebakken nou ja ik bakken zei versieren :) ziet niet eens meer dat het koekjes waren maar ze smaken heerlijk. ook hefet ze een knutselwerkje gemaakt voor der tante ingrid want ja z'n knutselwerkje is wel een erg mooi kado vinden jullie niet :)

nou tot vanavond meiden. ik beloof dat ik even langs kom. het is ook z'n geweldig weer om buiten te spelen en we hebben z'n grote tuin dus ja dat trekt je wel naar buiten.

gaaaaaap ben wel echt moe nu al de dag begint net :)

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    o ene alicia staat ingeschreven op een peuterspeelzaal hier eind van de straat:) waarschijnlijk mag ze na der zomervakantie beginnen. eng maar tevens erg leuk voor haar denk ik.

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hellokitty, vrienden van ons hebben nu 2 van die gemakkelijke kindjes. Echt lekker, hadden ze zelf ook niet verwacht.

Lovewinnie, spannend........ leuk zo'n kleintje erbij.
    Lijkt me idd zwaar, een rondlopend kindje en zwanger. Kun je wel een beetje rusten tussendoor?

Op mijn werk hadden ze reiskosten ingehouden omdat ik voor 50% in de ziektewet zit maar ik werk dus wel gewoon 3 dagen. Nu is dat intussen een meningsverschil geworden. Ik heb deze kwestie voorgelegd aan de vakbond en nu zeggen die weer dat ze mij mijn reiskosten terug moeten betalen. Ik krijg net een mail van p&o dat ze een gesprek met me willen. Eens kijken hoe ze zich er weer uit proberen te lullen.

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    noudas lekker anoek dat ze zomaar je reisgeld in houden. je moet toch geen en terug naar en van het werk. vind het maar raar dat ze het inhouden en hoop ook dat je het alsnog krijgt. heerlijk spaarpotje zeggen we dan haha

me zus is bevallen van een dochter zoals al bekent haha en ze heet lincey :) en dat is alicia der 2e naam. vind het erg leuk dat ze daar aan gedacht heeft. mijn moeder en zusje zouden bij de bevalling zijn en 2 uur omgeveer had ze 4cm en mocht naar de meiboom. mijn moeder dronk nog even op der gemaak der koffie op en ineens turbi naar het kraamhotel maar helaas te laat. de kleine was al geboren haha nog geen uur later. echt spannend en vanavond als het uitkomt natuurlijk ga ik meteen even kijken en me kleine nichtje bewonderen

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    tante lovewinnie, Van harte gefeliciteerd. Wat leuk dat de naam van het kindje de tweede naam van Alicia is, heel bijzonder.
    Geniet ervan.

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik heb nooit piercing gehad omdat ik allergie voor ben. Altijd ontstoken huid. Beter van niet voor mij.
    Tattoo op mijn rug heeft me 125 euro gekost.
    Duimtattoo 60 euro.
    Afhankelijk waar je op wilt hebben, afhankelijk van tattoo zelf.

Paar dagen zonder je man en Tygo als je in Engeland bent...als je maar veel lol en plezier maakt! Spannend!

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: leuk dat je hier veel kletst!

@ Lovewinnie: gefeliciteerd met je nichtje! Nu jij nog ;)

@ Joyce: begrijpelijk dat je zat bent. Gewoon doen met het strippen. Alvast veel succes! X

Deel Deze Pagina