Ik had je bericht niet gezien...nu maar ff reageren voordat ik eten ga koken. Ik maak tortilla.\ Na het eten ga ik naar Voorburg bij mijn vriendin op bezoek. Ze is haar moeder 3 weken geleden verloren. Ze heeft behoefte om erover te praten. Nog even word je lekker kwart eeuw jarig! Lekker jong! Normaal gesproken heb ik last van hooikoorts. Deze keer merk ik niet veel van, alleen nog steeds neusverkouden met groene slijm. Verstopte neus en droge keel. Het kan misschien 'n combinatie van hooikoorts, maar niesbui heb ik nog niet gehad (normaal gesproken wel). Alleen hoesten, dat duidt duidelijk op neusverkouden! Matthew is vrolijk en heerlijk mannetje, is zo lief...hmm....! Fijne avond allemaal! XXX
Hello girls Kon toch mooi niet inloggen vanaf mijn werk Dat wil zeggen: wél kijken t/m pagina 821, daarna was 'de woordenlimiet overschreden' en sloeg de pc op hol. Zoveel schrijven we toch niet @Pris: heb ik je tóch heel even gezien Ik weet het zeker! Fijn dat het zo leuk was en ga jij gewoon effe lekker in juni naar je mannen toe, ik ga in juni ook naar Londen, naar een toneelstuk met de acteur Jude Law *zwijmel en kwijl* Mooi dat ik ook alleen ga 8) @Miranda: lekker sparen voor je tattoo dan. Heb er ook eentje, op mijn rechterschouder. Le Chat Noir (zie mijn avatar.) @Lovewinnie: gefeliciteerd, tante! SUPERNIEUWS! Fijne avond op kraambezoek dan maar. Met jou ook alles goed en met de beeb? @Anoek: wij zijn ook naarstig op zoek naar een geschikte oppas aan huis. Nu gaan we vrijdag naar een 70's feest op mijn school, maar Ol gaat uit logeren en de hond ook. Meteen een hele emigratie, heb ook liever dat de kleine man in zijn eigen bedje blijft... Als het goed voelt en die meid doet het goed: prima toch? @HelloKitty: hierrrrrrrr met die lente! Heerlijk hè, overal bloemen en bomen in de knop! Benieuwd trouwens wat je voor je verjaardag krijgt! @Joyce: heb je al een uitzettingsbevel geprobeerd bij die kleine Hoop dat je snel 'mag' en dat je ook rap bevallen zult. Leven met je mee! @all: 'k ga effe douchen met de kleine man. Heb nog wel een supertof nieuwtje: na 7 jaar en de medische molen is mijn lieve vriendin dan toch eindelijk zwanger! Gisteren belde ze, ik gaf les op dat moment en toen ik terugbelde (gewoon de klas uitgelopen ) zei ze: "Dag tante!" Tja en toen viel het stil en moest ik toch wel even zitten én huilen Héérlijk nieuws om de lente mee te beginnen, nietwaar?
Darcy, wat een geweldig nieuws van je vriendin. Het kan soms echt zo moeilijk zijn om zwanger te worden. Vrienden van ons hebben om die reden intussen een adoptiekindje. Maar als het dan lukt, jee, ik kan me voorstellen dat je even stil viel en een traantje liet. hoe is het nu met Ollie? Had ik lekker gekookt (nou dat weten we dus niet) begint Sarah te huilen en vergeet ik da tik aan het koken ben............. weg eten en lang leve de friettent waar ze wel lekkere schnitzels hebben zonder zwarte onderkant.
@Darcy: positief blijven is voor ons allemaal erg moeilijk, maar we hebben afgesproken dat we genieten van elkaar en nog zoveel mogelijk leuke dingen gaan doen. En we hebben allemaal wel eens even dat we er door heen zitten en dan werkt praten goed. @diarree: de ene dag wel de andere dag niet. We vermoeden dat zijn hoektandjes er aan komen. @pris: naar huis is wel iets dichterbij, maar toch nog een klein uurtje rijden. Mar dat rijdt makkelijker. morgen waarschijnlijk de (voorlopig) laatste, volgens de artsen makkelijke, operatie. Hoop dat het goed gaat en mijn vader snel naar huis komt. Verder gaat alles hier wel oke. Het weer wordt beter en daar wordt mijn humeur ook lekker vrolijker van. Simke
lovewinnie : van harte gefeliciteerd met je nichtje! Pris: wat gaaf dat het zo leuk was én dat je naar Engeland gaat! lachen joh! Ja, idd zal wel ff wennen zijn zonder je twee mannen, maar je krijgt het vast te druk om er al te veel heimwee te krijgen Simke: spannend, maar gelukkig gaat het al beter en zijn de ergste operaties achter de rug! Sterkte met alles! Joyce: jee meis het wordt spannend nu! Ik hoop dat de kleine zich snel aankondigt. Het is nog geen volle maan he voorlopig Marsab: hoe is het nu met AIden? Darcy: wow wat een geweldig nieuws van je vriendin! Jee. dat is ze zo gegund! Super! Hoe is het met Ollie nu? Miranda: lekker tortillas! Hoe was het bij je vriendin? Moeilijk he... Anouk: da's balen van je eten, maar idd een patatje op zijn tijd kan zooo lekker zijn! HelloKitty: oud? whahaha dan ben ik bejaard! hihihi
Oja voor degenen die het vroegen over het lab van Chris. Daaruit bleek idd sprake van een infectie (tja, verkouden, koorts en rode oortjes dus dat was te verwachten) en het bloedbeeld zou kunnen passen bij Pfeiffer, maar dat valt dus pas later echt te testen. En een laag ijzer, geen idee hoe hij daaraan komt want hij eet goed en gevarieerd en drinkt bovendien nog 2a3 keer per dag (hypoallergene) opvolgmelk. Maarja, nu dus maar aan de roosvicee ferro, want denk niet dat hij een vies drankje van de HA gaat opslobberen Nu is hij koortsvrij, maar wel nog moe, hangerig en pieperig, dus tja die pfeiffer zou zomaar kunnen. Hopen dat de volgende ziekteperiode nu LANG op zich laat wachten! En het familieweekend, was intensief maar erg leuk en gezellig. Hahah was wel bekaf zondagavond hihi Isa is deze week voor het eerst al twee hele dagen naar school geweest, gaat goed, is wel moe en lag gisteren al om kwart voor zeven, met nog natte douchehaartjes K.O. in haar bed hihi
hahahaha, daarom had ik er zelf al tussen haakjes achter gezet dat ik het niet oud vind! hihi! Je bent nog lange niet bejaard Noor! Dat was niet best, mijn mannetje is namelijk al 36!
Lovewinnie, gefeliciteerd met je nichtje! Alles goed en is het een mooi kindje? kan me voorstellen dat het nu zwaarder word! Fijn dat met Alicia alles goed was bij het CB, ik moet volgende week, ben benieuwd....denk namelijk dat ze te licht is....ze is nog steeds onder de 10 kg! Anoek, hebben ze alle reiskosten ingehouden? of de helft ervan? Heb je het gesprek intussen al gehad? Volgens mij mag dit niet zomaar....hihi eten helemaal verpieterd? Als alternatief frietjes is natuurlijk helemaal niet erg, jammie! Pris, wauw gaaf zeg naar Engeland! Kan me voorstellen dat je het raar vind om zolang weg te zijn, dat zou ik ook hebben! Maar door alle lol en plezier valt de heimwee vast wel mee! Joyce, hoe is het vandaag? VK al gevraagd? Miranda, pfff moeilijk zeg voor je vriendin! Wel goed dat ze erover praat! Heb ook keer een vriendin gehad waarvan de vader overleed, moeilijk hoor! Darcy, wat fijn voor je vriendin! Kan me voorstellen dat je een traantje moest wegpinken! Het is niet allemaal zo vanzelfsprekend als sommige mensen altijd denken....sinds wij Tara hebben word ik ook altijd heel boos als mensen zeggen: Nou en dan NEMEN we een baby....grrrr! Ben ook heel benieuwd wat ik voor mn verjaardag krijg hihi en of ik heb juist had....moet in ieder geval volgende week woensdag vrij houden, dus dat belooft veel goeds! Simke, hoe is het met je vader? is hij al geopereerd of gebeurt dat later op de dag? Hoop voor jullie dat alles goed gaat en je vader snel naar huis mag! Noor, aaaaaah wat zielig voor Chris! Pfeiffer is geen pretje, weet natuurlijk niet hoe dat zich bij kindjes uit....gelukkig geen koorts meer! Maar moe en hangerig is ook niet fijn natuurlijk! Hopelijk knapt hij snel op met de roosvicee ferro en blijkt het toch geen pfeiffer te zijn! Ik kom vanavond wel weer ff spieken! Ga nu de laatste dingetjes doen in huis voor morgen, want dat komt er morgen niet van! liefs
Darcy: Wat een geweldig nieuws van je vriendin! Tuurlijk pink je dan een traantje van blijdschap weg! Hoe is het nu met de kleine man? Anoek: Lang leve de friettent Noor: Ach, wat zielig voor Chris. Het zal in ieder geval zn tijd nodig hebben hoor... Dikke knuf voor je ventje! Hellokitty: Jij bent morgen jarig en ik ben morgen uitgerekend Maar ik denk toch echt niet dat ik morgen ga bevallen Ik blijf stiekem elke avond hoop houden als ik mn bedje inkruip... (Tante) Lovewinnie: Gefeliciteerd met je nichtje en wat leuk van die naam! Heb je je nichtje al bewonderd? Marsab: Hoe is het met jou ventje? En met jullie natuurlijk niet te vergeten? All: Vanmiddag dus VK gebeld om te vragen of ze een plekje voor morgen hadden ipv vrijdag (is toch weer een dag eerder ), maar helaas zitten ze op donderdag niet op de locatie waar ik altijd heenga. Ook strippen ze nog niet, dat wordt dus echt pas vrijdag. Maar.... ik had vrijdag mn afspraak staan om 11.40u, maar hij is nu verplaatst naar 09.40u! Toch 2 uurtjes eerder Ik hoop alleen dat ik voor die tijd toch nog bevallen ben...en dat de VK dus naar mij moet komen ipv ik naar haar
@ Darcy: jij ook al n tattoo, wat gaaf. Als ik je weer zie gaan we allebei in het echt laten zien, als dat mag? @ Anoek: gelukkig is de keuken niet afgebrand jammer van het eten. @ Simke: wisselend met diarree, ja het kan door de komst van de hoektandjes. Matthew had n tijdje geleden ook zo gehad. @ Noor: Ja tortillas zijn erg lekker. Ja hopelijk blijft Chris voor een lange tijd gezond, dat geldt ook voor Isa en Tijn! @ Noor + HelloKitty: Het bezoek bij mijn vriendin was toch wel gezellig, maar ook veel gepraat over haar moeder. Daarnaast kletsen we ook van alles. Voor ik het wist was ik al vannacht om kwart voor 1 thuis. (50 minuten rijden ) Zeven uur s morgens gaat de wekker af ben nu bekaf. Het bezoekje was voor mij wel een waard. @ Joyce: jammer dat jij niet eerder door de VK wordt geholpen .wie weet gebeurt vanacht .ik duim voor je! Een fijne avond allemaal!
heb niet terug gelezen maar ff schoonzus nieuws, vliezen zijn gebroken afgelopen nacht en ze ligt nu dus in het zkhs. Als de kindjes er morgen niet zijn wordt ze ingeleid.
@ noor, hier is alles goed! Ik ga Aiden zo naar het kdv brengen en ik ga zelf weer werken! En met clomid heb je idd meer kans op een meerling... @ hellokitty: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEISIE! @ joyce: Ik verwacht vandaag een smsje hoor! hihi
Hellokitty, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag. Laat je goed verwennen. Ik ga maar weer eens met Sarah naar de huisarts, ze hoest zich alweer de longen uit haar lijf. Ze heeft net een kuur gehad. Ik weet niet of ik er goed aan doe om te gaan maar zo is het ook niks. Wij vragen ons af of het ook niet met luchtvochtigheid te maken kan hebben (is vrij laag hier in huis). Verder geen nieuws tot nu toe.
Goeiemorgen, meiden Met Ollie op het kdv nu even tijd voor het bijlezen gehad - ga zo met de hond naar het park, de lente opsnuiven Voor degenen die het vroegen: met Ollie gaat het goed, hij is vrolijk, loopt weer als een kievit en het drankje gaat er 3x per dag ook gewoon nog in Volgende week de eerste controle, 't zal wel goed zijn, denken we! @Marsab: hoe is het met Aiden nu? Had hij nog een paar wazige dagen en vermoeidheid na het ziekenhuis? En jij... op een missie richting een meerling dan? @Anouk: even posten als er tweeling-nieuws is, he! @Noor: jij bent niet bejaard, hoor. Dan spannen Sophie, Miranda en ik gewoon de kroon, wij hangen rond en boven de 35 @HelloKitty: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @Miranda: de volgende keer dat we elkaar zien is het volop lente en hopelijk t-shirt weer en dan show ik je mijn tattoo. Ben er nog steeds blij mee, het is een weloverwogen beslissing geweest en de straatkat staat voor mijn opkrabbelen en overleven na het overlijden van mijn vriend. 't Staat óók voor mijn koppigheid en vechtersmentaliteit @Joyce: due date! Due date! Due date! Waar blijft de baby? Ik vermoed dat je nog voor het weekend volop in de weeën zit, of dat nu vannacht wordt of morgen! Spannend! Red je het nog een beetje?
HelloKitty: GEFELICITEERD! Marsab: haha ik dacht het idd al, nouja, misschien wordt jij wel de volgende meerlingmama in ons midden Who knows... Darcy: wat fijn dat Ollie zo goed gaat nu! Toch wel een geruststelling denk ik! Jammer dat het weer niet zo goed is als gisteren. Ooh wat was het lekker! Hahaha nou 35 is ook helemaal niet oud vind ik! Maar 40 lijkt me wel weer een heftige grens hihi.
Darcy: Jaja, vandaag is Due Date, maar helaas nog geen beebje of wee te bekennen Ik had dit echt niet verwacht hoor, maar ja, we wachten 'geduldig' af... (geduld is ver te zoeken momenteel) Marsab: Ik hoop je ook vandaag te sms-en met goed nieuws, maar voorlopig is het nog rustig hier Hellokitty: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEID! Vindt het een mooie datum Zou ook wel heel erg leuk zijn als uk zich vandaag laat zien, want Dave en ik zijn ook allebei van de 19e Miranda: Ik heb ook een tattoo op mn onderrug zitten en heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van! Zeker straks met bikinitijd ben ik er weer erg trots op! All: Dave gaat zo lekker naar de snackbar een vet patatje met mayo halen, hahaha! Kyra zit op het kdv, dus probeer vandaag rustig aan te doen, wie weet helpt het
Even snel hier kijken... Nog geen baby by joyce, met ollie alles goed, met aiden hopelijk ook weer en verder gaat het volgens mij ook allemaal zijn gangetje hier... Nu even korte update hiervandaan. Ik zal de komende (nog) minder hier zijn, want ik heb ziekte van pfeiffer. Ben echt ontzettend moe en moet echt mijn rust zo veel mogelijk nemen... Dikke knuffels voor jullie allemaal en ik probeer toch nog wel zo veel mogelijk mee te lezen hoor!
Er zijn ook andere dingen die t kunnen opwekken hoor @ Rootje...Ach meis... jeetje wat vervelend zeg. Beterschap en hopelijk ben je er snel overheen! @ Hello Kitty. Ook hier even: VAN HARTE GEFELICITEERD! @ Darcy. Lekker gewandeld? T is heerlijk buiten he? Hier ook lekker de achterdeur open. Goed te horen dat t goed gaat met Ollie Vriendin komt zo en we gaan er een leuke middag van maken. vanavond met nog een vriendin erbij uiteten! @ Anoek. Ben je al bij de ha geweest? Knuffel voor Sarah! AL baby nieuws? @ Patries..Zat er een leuk huis tussen? Waarschijnlijk morgen weer meer. Liefs Pris
@ Anoek: en zijn de kindjes geboren? En vervelend voor Sarah. Hoe was het gegaan bij de HA? @ Hellokitty: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! @ Marsab: wie weet word je zwanger van een tweeling net als Noor! Hoe is het nu verder met Aiden? Nu je weer gaat werken. @ Darcy: fijn dat het lekker gaat met Ollie. En mooie betekenis-omschrijving van je tattoo. Ja ik hou je aan als we elkaar weer zien, pronken we onze tattoos! @ Joyce: leuk dat je ook tattoo op je onderrug hebt. Wie hier ook nog meer? Je beeb vindt het gezellig in je buik zitten. Ik denk dat je beeb op de lentedag (21 maart) gaat aankondigen? Heeft friet met mayo gesmaakt? @ Rootje: vervelend dat je de ziekte van Pfeiffer hebt. Doe er rustig maar aan, meis! Virtuele knufs x Beterschap! @ Pris: jij veel plezier vandaag met je vriendinnen uit eten! Liefs, Miranda vanuit mijn werkplek!