September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Hi ladies,

hier ben ik ook weer even stiekem hahaha! Jullie kletsen weer wat af.. Wel gezellig zo hoor!
    @HelloKitty, van harte meis! Fijne dag!
    @Joyce! Duim Duim Duim.. Ik had ook het gevoel het duurt nog wel eeuwen, maar in 1 van de 1 op de andere dag begon het zo uit het niets... Dus het kan maar zo zijn dat je vanavond of morgen je kleine krummel vast hebt. ik hoop het voor je/jullie! Spannend hoor!
    @Patries, ben benieuwd naar je huizenjacht ervaringen.. Nog iets leuks gezien?
    @Rootje, jeetje wat vervelend meis! Hopelijk knap je snel op! Knuffels vanaf deze kant!
    @Darcy, goed te horen dat het goed gaat met Ollie!
    Heb je nog lekker de lente op kunnen snuiven? Heerlijk he dit weer!
    @Anoek, wat spannend! Op zulke momenten beleef je het zelf ook weer een beetje he? LEUK!
    @Virginie, mooi tattoo! Mooie plek trouwens ook. Ik heb zelf ook 2. 1tje op mijn pols en 1tje op mijn ruggengraad (mijn naam in chinese letters). Nu moeten beide kinderen hier nog onder in het chinees... Moet alleen nog ff de lef zoeken, want op mn ruggengraad voelde niet zo prettig ;).

@All... heerlijk die as. lente! Ik heb echt zo'n zin in lekker zonnig weer. Veel buiten zijn! Ook zo leuk voor de kiddo's! Kortom genieten!

Tot snel en ik blijf jullie in de gaten houden!
    xxx

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Een heel dikke beterschapsknuffel voor Rootje! Ik hoop dat je er met veel rust weer snel bovenop mag komen! Sterkte, meis!

*zwaait even naar Ief en Joyce, die op de lente(baby) wachten*

3. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop dat je gelijk heb :D Maareh...in mijn agenda staat dat morgen officieel de lente begint :( En ik zie nu ook op het nieuws dat morgen om precies 12.44u de lente begint ;)
    Nou ja, maakt ook niet uit, ik vind morgen of zaterdag er ook een mooie dag voor! :D

Heb overigens wel veel harde buiken, denk wel zo'n 7 a 8 in een uur, pfff! Dus het is echt wel aan het rommelen (maar dit zeg ik al 3 weken)

Rootje: Veel beterschap meis, zal allemaal wel niet meevallen. Dikke knuf voor jou!

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    even een nachtelijke post, wakker van het hoesten van Sarah en van de telefoon.......
    Het zijn 2 jongetjes geworden, Sam en Job.

Sarah heeft weer last van de oortjes, niet ontstoken maar wel flink rood. Als het hoesten volgende week niet over is krijgt ze weer een kuurtje. Zo zielig, ze moet ook echt huilen na een hoestbui. Ze kan zelf de slaap ook niet pakken

Maar ik ga weer een poging wagen, o ver 5 urtjes gaat de wekker weer

Doeidoei

5. Pris

Pris Fanatiek lid

Anoek. Leuk zeg twee jongetjes. Leuke namen ook!
    Vandaag lekker gaan kijken daar? Nogmaals een dikke knuffel voor sarah!

@ Joyce..Spannend!
    Ik heb vanaf week 25 hardebuiken gehad dus zegt niet altijd wat hihi.

@ Ief. Lente!
    Ja lekker he? Tygo vindt t ook helemaal leuk buiten!

Gisteren met vriendin en Tygo naar Noordwijk gereden. hadden kleed meegenomen, drinken en toastjes. Zijn heerlijk uit de wind gaan zitten en Tygo heeft lekker met zijn emeertje en schepje kunnen spelen. Was een super middag. Gisternavond lekker gegeten, lag pas laat in bed :( en nu weer aan t werk........

@ Hello kitty. Heb je een leuke dag gehad?

6. Pris

Pris Fanatiek lid

:) Tygo loopt trouwens los! Al 1,5 week ofzo. Hij vindt t geweldig en wilt niets liever dan stappen (bij voorkeur buiten). :)

Liefs een trotse mama

@ Mouschy Loopt Marijn al? en er was nog iemand volgens mij die nog niet liep :-k

7. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Vandaag weer heerlijk weer! JOEPIEE!

@Joyce! Spannend meis, leef zo met jullie mee! Je bent nog niet hier geweest vandaag, dus wie weet :)... Hopelijk hebben we snel baby nieuws!

@Pris, wat leuk dat Tygo los loopt! Er gaat een wereld voor hem open he? Succes met er achteraan lopen :)

@Anoek, Gefeliciteerd! leuk twee jochies. is alles goed verlopen?
    Vervelend dat Sarah zo last heeft van dr oortjes en hoesten. Daro wil soms ook wel helpen... Sterkte!

Kus voor jullie allemaal!

8. Jmr

Jmr Niet meer actief

lieve mama's!

Ik kreeg het volgende smsje van buddy Marsab(die niet kon posten omdat ze aan het werk is):

Vanochtend om 08.40 is onze zoon Timo Iginio geboren na een bevalling van 3,5 uur! Alles gaat prima! Hij weegt 3520 gram en is 51 cm. We zijn helemaal trots! X Joyce

9. Jmr

Jmr Niet meer actief

Lieve Joyce, man van Joyce en Kyra,

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Timo!!!

Geniet lekker van je kraamtijd!

Liefs Lin en Tara

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

HOERA!
    Een broertje voor Kyra!
    Gefeliciteerd Joyce en man van Joyce, geniet lekker van jullie zoon!

11. Jmr

Jmr Niet meer actief

zo, na het buddy nieuws nu ff reageren....

@Allemaal, bedankt voor jullie lieve felicitatie's! :D Heb een leuke verjaardag gehad! Wel druk, maar gezellig! Goed verwend ook! Heb kaartjes gekregen voor de musical Dirty Dancing! Daar gaan we volgende week woensdag heen. Gaan we 's middags al weg dus kunnen we daar lekker ff shoppen, even eten en dan naar de musical! Joehoe!
    Verder nog een kadobon van de ikea, een boek, een bon van de intratuin, een olijfolie en azijn setje, nieuwe theedoos(die van mij was aan stukken gevallen), een mooie lantaarn voor buiten en geld!

Pris, wauw! Wat gaaf dat Tygo loopt! Grappig om te zien dat ze er zo'n lol aan hebben he? oooh heerlijk naar Noordwijk....dat is voor ons 2 uur rijden helaas....mijn tante woont daar! Als je daar op zolder gaat staan kijk je op de duinen! Tygo vond het vast prachtig om daar te spelen!

Anoek, aah zielig voor Sarah....ze is vaak ziek he? Beterschap! Wat leuk twee kereltjes! Leuke namen! Al wezen kijken?

Rootje, Beterschap! Wat vervelend meis! Goed veel vitaminen nemen en misschien is accupunctuur een idee voor je? Heb zelf pfeiffer gehad en heb er dikke 1,5 jaar last van gehad! Mijn broertje heeft het ook gehad en met de accupunctuur was hij er veel sneller bovenop! Sterkte! Knuf voor jou!

Lente, ben helemaal goed te pas van dit geweldige weer! Word er zo vrolijk van! Vanmorgen lekker buiten geweest met Tara!

Kga de bende van gisteraaf maar eens even opruimen en schoonmaken! Jakkes, geen zin in! :(

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    JOYCE: HIEP HIEP HOERA!
    NOGMAALS VAN HARTE MET JULLIE ZOONTJE EN BROERTJE TIMO!

:whistle:

13. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    GEFELICITEERD Joyce, man en Kyra! En wat een vlotte bevalling! Zie dus de harde buiken van gisteren waren toch al wel weeen :)! Geniet van elkaar! Liefs Ief, Lyn en Kyan!

14. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Wilde een leuk kleurtje doen, maar dat gaat niet :(.. iemand een tip voor de voglende keer :)

15. Jmr

Jmr Niet meer actief

Marsab, hihi je had hem er haast zelf op kunnen zetten!

16. Pris

Pris Fanatiek lid

JOYCE, DAVE & KYRA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE!!!

Meid geniet ervan! En 3,5 uur :confused:
    En leuk zeg een jongen en een meisje! Had ik t toch fout gegokt :(

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Joyce: Net niet 19e en 21e, maar vandaag 20!

GEFELICITEERD MET JE MOOIE KINDJE!!!! JIPPIE!
    Geniet van je kraamtijd!

Liefs, Miranda & Jeroen en Matthew!

@ Pris: gaaf dat Tygo eindelijk los loopt! Logisch dat je trots op bent!
    Ik ben nog niet met Matthew naar het strand geweest, maar hopelijk gebeurt snel! Leuk dat Tygo en jij vermaakt hebben!
    Werk ze!

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goed geraden zie ik! ;)

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Arme Sarah! Beterschap!

Ik ga Matthew nu wakker maken want die slaapt al vanaf 13 uur in de kinderwagen.....!

Tot laterrrrrrrr!

20. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    @Miranda, ja idd goed geraden hihihi. Leuk, weer een kleine telg op de aardbol :).. En was Matthew sjaggo toen je hem wakker maakte? Lyn kan dat nooit zo goed hebben hihihi.

Nog even en dan weekend! Morgen ff pasfoto's maken van Lyn en Kyan om bij te schrijven in ons paspoort! 6 mei vertrekken we nl. voor 12 nachtjes naar IBIZAAAAAAAAAAAAAA. heerlijk heb er zin an! Is ook zo'n leuk, rustig knus complex. Ben benieuwd!

Toedeloeoeoeoe

Deel Deze Pagina