September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Hoi meiden!

Heb weer even bijgelezen!
    Miranda: thanks dat je mij erop gezet hebt...ik geef flesvoeding trouwens!

Mobielfreak: wat een sappie! je moet het toch samen doen? mijn man doet in het weeknd stofzuigen en wasjes draaien de Gwynnie flesje geven, verschonen etc. door de week slaapt hij op de logeerkamer, hij werkt van 7 tot 7 en heeft zijn slaap echt nodig. ik ben gewend om nachten door te werken en om langer dan 35 uur wakker te zijn met mijn werk, dus dit met een baby is niks! Ik voel me goed tot nu toe! ze slaapt van middernacht tot 5am en dan weer wakker om 9am...dus ze is wel een makkelijke baby , dat scheelt ook! Als ik hier hoor van het vele huilen...dat lijkt me echt vreselijk! hartverscheurend en dodlijk vermoeiend, psychisch ook en lichamelijk...ik vind echt dat mannen meer in het huishouden moeten doen!

Dierentuin Amersfoort is errug leuke n centraal. Met mij kunnen mensen ook meerijden, ik kan meiden ophalen, maar hoe dat dan moet met maxicosy en baby etc.? kunnen we niet allemaal een namebadge opdoen met onze namen? een sticker op onze borst?ik ben de oudste, dus mij herkennen jullie snel! omaatje! ik heet ook gewoon jennifer, scheelt weer!

Ik ga morgen cinababy halen voor krampjes, dank julliewel voor de tip!

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Saskia: mijn man is schilder, maar die komt niet bij jullie vermoed ik :) Hij werkt in de stand- en decorbouw...

En helaas blijft hij slapen bij een vriend vanavond en komt pas zaterdag weer thuis. Dus ik kan niet hydrofielen bij je, tenzij met de trein. Mobielfreak: de hoop is op jou als Schiedamse gevestigd ;)

@all: hoe krijg ik net als jullie een fotootje in mijn bericht geplakt :(

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    via deze link:

www.imageshack.us

Dan load je de foto in web formaat en klik je de URL voor forums

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hier nog een leuk plaatje van judith

5. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    *zuch* wat hebben we toch allemaal mooie kindjes he! *zijmel* :)

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Maart, inderdaad idioot dat ze op haar gezicht geknoeid heeft :x

Mobielfreak, groot gelijk dat je je ziek meldt hoor en ik zou het alvast doen.

Darcy, hier nog zo'n dikke bvbaby :) Haar gewicht is best veel, ze heeft ook een lekkere bolle toet gekregen. Haar lijfje vind ik echter niet uitzien als bijna 5 kg.
    Wat betreft je vraag over kolven: ik ben net gisteren begonnen, dus ben ook wel benieuwd of iemand antwoord weet.
    Een knuffel voor Ollie!

Mobielfreak, wat een schatje!
    Enne ik zou nog maar eens een goed gesprek met je man gaan voeren. Denk aan jezelf.

Geertje, ook al van die schatjes :D

Jessica, wat een lieverdje!

Brigitte, wat kijkt ze lief!

Vannacht maar drie uur geslapen. Was oververmoeid en kon daarom denk ik na de nachtvoeding de slaap niet meer pakken :rolleyes: Heb maar wat afspraken afgezegd vandaag en morgen. Overdag bijslapen lukt tot nu toe ook niet. Denk dat ze last heeft van krampjes. Dus die cinababytip ben ik ook blij mee.
    Nu is ze overigens eindelijk stil, denk dat ik nog maar even bed in kruip.

Voor iedereen xxx
    x Sophie

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi dames, zie mijn album voor uitslag van de zwangerschaptest, wat denken jullie?

8. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    [​IMG][/url]

Hier ook eenfoto van Yocena..

@Brigitte. Yocena huilde ook niet en had nergens last van, hopelijk is je kleine meid ook lekker rustig,

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wat een leuke ukkies allemaal. hoe kan ik hier een foto plaatse

10. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ohh jeee Lovewinnie

Meen je dat nou echt? Ik zie 2 streepjes hoor, pfff ik moet het nu ook afwachten, ben wel een soort van ongie geweest maar dat wil ik het ook weer niet noemen. Ik gebruik nu de condoom, maar ga voor de zekerheid wel een testje doen voordat ik aan de anticonceptie gaat.

@Maart... Wat een dom wijf zeg bij de CB. Ik zou er wat van zeggen hoor. Je meisje is trouwens echt een schatje.

@Ollie..Yocena is ook verkouden, en snotter snotter. Ik heb zo'n zuig geval wat haar snot wegzuigt. Dat helpt erg goed, grappig ze gaat steeds lachen als ik dat doet. En een lekker badje, ietsje warmer als normaal, en heb gisteren haar bedje lekker verwarmd met een kruikje. Ze is nog wel verkouden, hoest en niest, maar ze is vrolijk dus het zal wel meevallen. Ik blijf ook gewoon een paar daagjes thuis.

@Alle... Wat een leuke, schattige babies hebben jullie. Wat gaat het snel he?

Er hebben inderdaad veel mensen opgegeven voor baby van de maand hihi leuk hoor.

Ik geef nu 2x Flesvoeding. Ik begon met Nutrillon, en was overgestapt naar Friso, en ik geef sinds 2 dagen. Kruidvat. Het bevalt mij prima en het is de helft goedkoper.

Yocena heeft nog steeds haar oude ritme gelukkig, ik ben benieuwd hoe dat straks zal gaan.
    OVER EEN WEEK WEER WERKEN. bah bah bah!

Hoe vinden jullie het moeder zijn, voor de dames die voor het eerst moeder zijn?
    Ik vind het heel leuk, het is echt een cliche, maar het gaat inderdaad allemala vanzelf.
    Maar ik vind die huishouden zo zwaar. Mijn vriend is pas rond half 8 thuis van werk, en dus doe ik het huishouden.

Koken
    wassen en drogen.
    Kleding opvouwen
    Boodschappen.
    Yocena voeden en vermaken
    Stofzuigen
    Dwijlen
    Katten en Cavia's onderhouden

Het is echt een Baantje vind ik. Ik vind het wel heel zwaar en ondanks dat mijn vriend heel erg meehelpt als hij thuis is of vrij. Vind ik dat het huishouden teveel opslokt in mijn vrije tijd.
    Hoe gaat jullie daarmee om?

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zie er ook 2 al doe ik me best om er maar 1 te zien. pfff morgenvroeg doe ik nog een test want deze was niet met ochtendurine

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovewinnie, pfoeh, ik zie ook echt een streepje. Wat vind je er van/wat zegt je gevoel?

Miss X, wat een stoer schatje :D

x Sophie

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    @lovewinnie: ik wil je niet laten schrikken, maar zo'n licht streepje had ik ook zo'n 10 maanden geleden...

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    even proberen of het me lukt:

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Jippie, dat is onze Jesper!

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
  17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik weet op het moment niet wat ik moet doen, lachen of huilen. wat zo typisch is is dat mijn moeder vorige week zij "als je nu zwanger zou zijn dan scheeld alicia net zoveel met haar broertje/zusje als amanda en diana. ( ik heb 2 zusjes die 11md en 2 wk schelen)

18. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ohh lovewinnie wat eng! Maar ook heel leuk en raar. Pff ik ben helemaal in shok... Laat staan jij!

Wat is Jesper een schatje zeg!

19. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    maar lovewinnie, heb je sex gehad dan zonder pil/condoom oid.?

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik slikte de mini pil cerazette maar heb hem heel veel vergeten, toch dede we het zonder condoom en ja denk geef borstvoeding en dus weinig kans op zwangerschap. nu is het zo dat ongeveer 2wk geleden de melkproductie naar benede ging endus geen volledige bv meer geef en dus super vruchtbaar volgens de vk. toch had ik zoiets zou mijn niet gebeuren tot dat ik klachten kreeg die me dede denke aan een zwangerschap.

Deel Deze Pagina