September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    JOYCE, JOYCE-MAN en KYRA GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE.

Een hele fijne kraamtijd en geniet ervan.

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    We zijn nog niet op kraamvisite geweest, met 1 kindje gaat het niet zo goed, wordt geopereerd aan de slokdarm, het eten kwam in de longetjes terecht.
    Geen idee verder hoe en wat.

Liefs

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lieve Joyce en man van Joyce,

van harte gefeliciteerd met Timo, wat heerlijk dit nieuws!
    Ik wens jullie een prachtige kraamtijd toe, lekker zonnig en vol liefde!

X Darcy en Ollie

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Ief: Ibiza... klinkt goed, lekker naar de zon!

@Anouk: is er al meer nieuws over de kleintjes?

5. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    He gedsie Anoek wat vervelend... We gaan weer duimen!

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nee, niks bekend, ik neem aan dat als de operatie achter de rug is dat we meer horen maar ze zijn nu in Maastricht. Zo zielig. Ik weet niet precies wat het is maar als de aanleg van de slokdarm niet af is is het een behoorlijke operatie. Maar niet denken voor we iets weten.
    Het gekke is dat ik de hele tijd al heb gezegd dat er met een van de twee iets niet goed was. Ik heb zelfs pas afgelopen weekend een kaart gekocht voor een tweeling.

En weer bedankt voor het duimen.

7. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

ff snel reageren, ben moe en heel druk geweest de laatste week.

@Joyce, Dave & Kyra van harte gefeliciteerd met jullie zoontje/broertje. En wauw in 3,5uur bevallen. Super zeg!! En nu heerlijk genieten met 'n 4jes :p ps: onze vriendin in Krommenie had mij vanmiddag al gesmst, dus ik was snel op de hoogt. hihi

@Anoek: van harte met de tweeling. Jeetje meid hoe gaat het nu met je neefje? Is er al wat meer bekend mbt de operatie en de toestand van het kleintje. O meid wat naar zeg.

Sorry meiden verder weet ik het niet. Ik ga proberen morgen wat bij te lezen. Ben erg moe en heb veel aan mijn hoofd. Druk met huizenjacht (hebben nu 2 huizen waar we volgende week voor 2e bezichtiging gaan kijken) daarnaast gaat mijn mams dinsdag beginnen met de bestralingen, dus toch wel spannend allemaal.

Meiden fijne avond en tot snel.

Veel liefs, Patries

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Joyce, Joyce-man ;) en Kyra: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON EN BROERTJE TIMO!
    Wat heerlijk dat hij er is! En wow wat een vlotte bevalling!
    Geniet van de kraamtijd en van elkaar
    !!!

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Anouk: jeetje, dat is ook wat! Hopelijk snel goed nieuws!

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Pris: wat goed dat Tygo nu echt loopt! Geweldig! Die gaat nu vast de hele dag zijn eigenwijze neusje achterna ;)

Patries: rustig aan meis en sterkte voor komende week!

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hey meiden, ik leef nog hoor ;)

Ik moet echt ff spuien nu voordat ik dalijk door ga draaien hier in huis :evil:
    Zoals jullie weten wonen mijn schoonouders tijdelijk hier en voorlopig is er nog geen zicht op een ander huis voor hun..
    Misschien ben ik een zeur, misschien ook niet, zullen de meningen wel over verdeeld zijn denk ik zo ;)

Iedereen bij ons thuis werkt, behalve ik, ben werkeloos en dus thuisblijfmama. Maar nu komt het:
    Ik heb het gevoel dat ik de enige ben in huis die zich ergert aan de bende die je krijgt in een 7-persoonshuishouden en daar dus wat aan wil doen. De afwas word wel netjes elke dag gedaan, en vaak ben ik degene die afwast of afdroogt samen met mijn schoonmoeder. Maar de simpele dingen als, wc soppen, badkamer soppen etc komen allemaal op mij aan, ik ben de enige die een stofzuiger ter hand neemt of een dweil om de woonkamer en eetkamer etc aan kant te maken, en de rest kijkt toe :confused: Ik ren me rot om de kinderen op tijd te voeden, hun slaapjes te geven, verschonen, badderen, de honden uitlaten, naar de stad met de kinders om de boodschappen lopend te gaan halen ( heb geen rijbewijs, schoonouders wel en die hebben ook een auto) Ik kan de deur niet uit zonder dat ik Lisa bij me heb vanwege de BV. Ik doe de was voor 5 personen, mijn schoonmoeder doet haar eigen was en die van me schoonvader. Ik was het zo zat, dat ik een paar dagen geprobeerd heb om helemaal niets te doen in het huishouden, behalve dan de afwas, maar de bende werd maar groter en groter en niemand die zijn poten uitstak om wat te doen :confused:
    Oké ik begrijp ook wel dat de rest ook werkt en ik thuis zit, maar ik heb er gewoon een dagtaak bij gekregen op deze manier, en als de kinderen hun dag niet hebben en ik dus alleen maar bezig ben met de kids op een dag en er is niets gedaan, dan krijg ik te horen : heb je de hele dag op je reet gezeten ofzo? Kan wel janken, heb 3 volwassen mensen in huis die gewoon amper wat doen in de huishouding.. Als mijn schoonvader een dag vrij is, zit hij de hele dag achter zijn pc te gamen :( Zodra Dennis thuiskomt gaat de pc aan en gaat hij ook gamen :( Mijn schoonmoeder gaat vaak naar boven toe draait een wasje en vouwt een wasje en gaat dan maar aan de eettafel zitten roken en foldertjes lezen of wat dan ook.
    Tim is tegenwoordig ook veel vroeger wakker dan hij altijd was, hij word wakker van de herrie 's morgens in huis, met als gevolg dat ik dus ook heel vroeg wakker ben en mijn dag moet gaan starten, terwijl ik vaak niet voor 2 uur 's nachts slaap vanwege Lisa en zij ook nog rond een uur of 4 komt voor een voeding. Mijn nachten zijn dus behoorlijk gebroken en kort en als ik dan rond 4 uur 's middags inkak en zeg dat ik wel een uurtje zou willen gaan liggen, krijg ik rare gezichten van hier tot Tokio, want ik kan toch de hele dag rustig aan doen?
    Als 1 van me schoonouders bv niet hoeven te werken en Tim is vroeg wakker, halen ze hem bv ook niet uit bed om hem te troosten en een flesje te geven, nee, dan moet ik mijn bed maar uitkomen :( Terwijl ze weten dat ik hele korte nachten maak.. Heb het idee dat ik er helemaal alleen voorsta met 6 kinderen ofzo :(

Sorry dat ik niet reageer op de rest, maar moest dit echt ff kwijt :cry:

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Joyce: gefeliciteerd met Timo :D

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jee Mobielfreak. Dat kun je toch allemaal niet alleen. Kun je geen takenverdeling doen in huis? Dat bijv je schoonouders 2 keer per week koken en de boodschappen doen en zorgen dat de badkamer in orde is. Moet te doen zijn lijkt me.
    En met je vriend dat jij 1 dag in het weekend uit mag slapen of zo?
    Ik heb geen idee maar dit is echt niks.
    Je bent nog maar net bevallen, kom op zeg!
    Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en een hele dikke knuffel van deze kant.

Liefs

14. Jmr

Jmr Niet meer actief

Mobielfreak, jeetje zeg! Kan me voorstellen dat je het spuugzat bent! Dat is natuurlijk mooi makkelijk dat jij alles doet en de rest toekijkt!

Heb je het al met Dennis besproken? Ik vind dat je schoonouders best wat kunnen doen, vind haast dat ze het wel verplicht zijn! Zij mogen tijdelijk bij jullie inwonen en dan vind ik dat ze best ook wat mogen doen!
    Ik zou een gesprek aangaan en duidelijke afspraken maken! Of je laat Dennis er wat van zeggen.....

Dennis moet jou hierin ook steunen vind ik, want straks zijn je schoonouders weg en dan heb jij een burn-out! Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling!

Wij doen hier trouwens om de zondag uitslapen....ik ben deze week aan de beurt... :D

Meis, dikke knuf voor jou! Heb met je te doen! Was je graag komen helpen maar woon helaas niet in de buurt!

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ mobielfreak: meid, dit moet je echt bespreekbaar maken hoor! Is niet normaal zo! Voor jezelf en de kids opkomen meisie! knuffel voor jou!

@ hellokitty: ja achteraf had ik het idd zelf wel kunnen posten... hihihi! :oops:

@ anette: hoe is het met je en hoe is het vandaag met Sarah?!

@ joyce: Lekker aan het genieten meis?! Oh, ik ben zooo blij voor jullie! :D

@ all: Ik heb foto's van Aiden in het ziekenhuis & foto's van de verbouwing van ons nieuwe huis op mijn hyves staan!

http://sabine-dannenberg.hyves.nl/fotos/

Dus als jullie het leuk vinden, kan je ff gluren..;)

@ all: check ook ff mijn temp kaartje! Volgens mij heb ik mijn ei gehad. Maar heel raar, ik heb dus helemaal geen echte positieve ovulatietest gehad! :confused:
    Hij werd wel wat donkerder, dus ik dacht: nou morgen of overmorgen zal hij wel posititef zijn...
    Nou niet dus, het 2e streepje werd weer helemaal licht!
    Maar dus wel een tempstijging! :confused: Raar he?!
    We hebben dan wel op de dag van mijn ei geklust, dus ik heb wel een kans...Maar we hebben het dus niet optimaal benut helaas! :cry: We zullen zien.....

16. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve meiden!

Allemaal super bedankt voor de lieve felicitaties!
    Hier gaat het erg goed en we zijn ontzettend trots op onze zoon Timo!

Ik type nu met 1 hand, want Timo ligt heerlijk bij me! :D

Ik heb dus een super snelle bevalling gehad!
    Om 05.00u kwam de VK langs, omdat de weeen dus echt regelmatig kwamen. Toen bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben. Om 6u had ik al 6 cm ontsluiting, dus het ging allemaal heel snel. De weeen werden ook echt pijnlijk en ik wist weer helemaal hoe het voelde als toen bij Kyra ;) AU!
    Om 7.20 braken mn vliezen en toen werd het helemaal heftig!
    Om 8.20 kreeg ik persdrang en om 8.40u is hij geboren! :D :D

Al met al dus super snel gegaan! Ben ook totaal niet ingescheurd, maar heb 1 hechting voor de zekerheid, omdat de VK zeker wist dat ik niet 4 dagen in bed bleef liggen ;)
    BV is ook al supergoed op gang en ons manneke doet het gewoon helemaal geweldig! :D
    En hij wordt helemaal onder gekust en geknuffeld door Kyra, ze is zó lief voor hem!

Meiden, ga nu eten maar laat snel weer van mij horen! :D

Liefs X

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    joyce nog van harte gefeliciteerd met je kerngezonde zoon :). hoe reageerd kyra erop?

ik had van de week de baby van me zus vast en alicia vond hetniet eens erg haha. ik denk die wordt wel jaloers maar nee hoor ze vond het prima dat ik even geleent werd. ze heeft linsey ook lekker mee geholpen met in bad doen enzo zodat ze alvast kan oefenen haha. het liefst had ze mee in bad gesprongen maar dat gaat natuurlijk nog niet maar goed het spatteren was ook geweldig

marsab: dit heb ik ok wel is gehad met de testen dat ze niet knaldonker werden en denk dat je dan net op het verkeerde tijdstip hebt getest. het ziet er naar uit dat het wel je ei was dus spannend zeg. hopelijk weten we over 2 weekjes meer :) duim voor je

hellokitty: zeker heerlijk aanhet uitslapen, ik wil ook en ben wel een beetje jaloers hoor. denk dat ik vanmiddag ff plat ga gaaaaaap

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ief: gaaf zeg vakantie, wij zouden in juli naar italie gaan haha zit er toch niet in dit jaar. nou ja volgend jaar beter krijg er nu iets mooiers voor terug. alicia heeft trouwens een eigen ID-kaart :) erg schattig. fotos waren zo gemaakt mocht alleen geen staartje ofzo in stom hoor

pris: jahoe tygo loopt. kan me hier niet meer anders herrinneren haha

mobielfriek: aaaahhhh schoonouders in huis. hier dus echt nooit he echt niet no way. aardige mensen voor een uurtje per week en dan houdt het wel op.

enne vandaag lekker je rust nemen en gewoon heel brutaal zeggen "zo vandaag is het jou beurt voor het huishouden ben met de kids naar de speeltuin en tot ziens" ff er tussen uit is goed voor iedereen. anders laat manlief er iets van zeggen als je er moeite mee hebt

succes

uitslapen: zijn jullie kids ook al een tijdje wel erg vroeg wakker :(. hier tussen 5 en half 7. heel de week ging het wel goed maar vandaag is ze erg sjaggie omdat ik lekker binnen blijf. heel de week zaten we om 8 uur al in de speeltuin om de hoek of waren weg en nu echt niet he. het is zondag en heb rust nodig. ik schop me vriend 12 uur uit bed en ik ga der in denk ik. ik verveel me dood maar me fut is op

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen!

@lovewinnie: tijd voor een tukkie (voor jou dan, he!)
    Google eens op kinderinfo (of zoiets, had er een mailbrief van), zij wijden een special aan slapen bij kindjes van onze leeftijd.

Hier ook een kind dat 's ochtends een beetje spookt sinds een paar dagen - 6 uur, half 7... en dan wákker, he :(
    's Avonds opeens verlatingsangst, als we hem alleen laten om te gaan slapen, krijst ie de tent bij elkaar. Een nawee van het ziekenhuis lijkt ons niet logisch, maar aan de andere kant: ik sliep wél elke nacht naast hem... Dus weer even wennen voor de kleine man, hopelijk snel weer een normaal slaapritme.

Enfin, manlief gaat richting Den Haag, zwager is jarig. Ik blijf thuis, moet een berg werk inhalen en de mondelinge examens starten over een week...

Iedereen een fijne, zonnige dag!

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    @joyce: gefeliciteerd met Timo! Mooi bevallingsverhaal zeg, klinkt als een uit boekje. Kijk je er ook goed op terug. Wat fijn dat de bv nu al goed gaat. Hoe vind Kyra het allemaal?

@mobielfreak: dat kan toch niet meid, jij zit nog lekker verwend moeten worden. Net als wat Darcy zegt als je schoonouders hun eigen huis hadden moesten ze toch ook opruimen? En kan Dennis niet wat van je overnemen of er wat van zeggen? Vind ook wel een beetje dat hij zijn taak is, het zijn tenslotte zijn ouders.
    En roken ze aan de eettafel met die kleintjes erbij? Lijkt me ook erg onverantwoord of heb je daar zelf niet zo veel moeite mee?

@marsab: ik heb dat ook gehad hoor dat ik niet een heel posi ovutest had, maar wel een eisprong. Ook in de maand dat ik zwanger was van Jesper. Je moet ook eigenlijk 2 per dag doen om er heel zeker van te zijn en dan ook nog op het goede tijdstip en niet teveel gedronken en niet geplast enz...
    Ga zo even de foto's bekijken, ben heel nieuwsgierig.

Sorry dat ik zo lang niet actief heb meegeschreven, maar heb er een beetje doorheen gezeten. Nog steeds erg moe door de zwangerschap en nu wordt Jesper ook al een hele tijd om half 6 wakker. Erg vermoeiend. Hij heeft vannacht bij mijn ouders geslapen omdat wij een verjaardag hadden en heb voor het eerst weer eens lekker geslapen, was ik echt aan toe.

Nou ga er ook weer vandoor, want ik ga Jesper halen. Heb hem toch ook wel weer gemist, hij is ook zo schattig hihi. Gisteren een zandbak voor hem gehaald en hij vind het helemaal super!

Deel Deze Pagina