Hoi Meiden @Joyce: GEFELICITEERD met Timo (leuke naam!) @Rootje: jemig Pfeiffer. sterkte en hoop at je je gauw wat beter voelt. @Pris: wat goed dat Tygo loopt. Is erg leuk, maar je moet (vooral buiten) wel heel goed opletten! Hier gaat alles op zich wel goed. Mijn vader knapt goed op en mag alweer vast voedsel. Mag misschien over anderhalve week eindelijk naar huis. Met Jesse gaat alles goed, behalve dat elke ochtend om 6 uur half7 wakker is en dan niet meer wil slapen. Met het gevolg dat hij 's middags moe is, maar niet naar bed wil. Hij wil wel op de bank (nou dan daar maar een uurtje). 's Avonds geen problemen met slapen. En we hebben afgelopen zaterdag een andere auto gekocht. Moet nu helaas nog 2 weken wachten, maar dat heb ik er wel voor over. Het is echt een hele mooie. Groetjes Simke
Goedemorgen! @ Slapen. Wij hebben verduisteringsgordijnen opgehangen...vanmorgen was t 8 uur Is nl al erg vroeg 'smorgens en dit lijkt hier erg goed te helpen. @ Marsab OMG Wat een verbouwing zeg! Wat een super mooi huis zeg! Jeetje daar mag je echt trots op zijn! En die foto's van Aiden...Zo sneu @ Mobielfreak Eisen stellen! Ga een gesprek aan en maak duidelijk dat je t niet red. Gewoon zeggen tegenDennis Wil je de kids naar bed brengen of ruim je de keuken op! Geen andere keuzes. En je schoonouders...ja die zouden je dankbaar moeten zijn dat je bij je in huis zijn en dus een zelfs dingen extra MOETEN doen. Succes! " Darcy Is Ollie mee naar verjaardag Succes met t schoolwerk! " Joyce. Wat heerlijk te horen dat t goed gaat. Mocht je tijd hebben dan mag je best een foto plaatsten hoor Ik heb een beetje rare leestekend, weet hoe t komt maar krijg te nu niet opgelost. Tot later en een fijne zondag! Wij gaan lekker in bad nu Liefs Pris
Nou meiden, zoals jullie kunnen zien gaat het onwijs goed met ons! Kyra is zó lief voor haar broertje en Timo doet het zo geweldig! Wat kan je als ouder zijnde dan trots zijn op je kids! De BV gaat ook fantastisch, alleen de stuwing is momenteel wat minder AU! Voor de rest heb ik geloof ik af en toe al wat last van kraamtraantjes, omdat het allemaal weer zo snel gaat! Probeer er zo van te genieten! Vorige week wilde ik graag van mn buik af en nu mis ik het getrappel alweer Gelukkig blijft de kraamverzorgster tot vrijdag, dus heb nog lekker 5 daagjes! Later weer meer...fijne avond allemaal! X
Oh Joyce, mag ik dan de eerste zijn om te zeggen dat jullie zoontje een prachtkereltje is? (nou ja, de eerste op ons topic dan, he ) Wauw, wat een schitterende foto en net zo'n fotogeniek kind als zijn zusje, dat zie je meteen Ik denk trouwens dat ze ook op elkaar lijken? Lieverd, die kraamtranen mogen stromen, hoor 't Is niet niks en alles is opeens zo snel gegaan, daar moet je nog aan wennen immers. Fijn dat je hulp blijft, kan je je een beetje laten vertroetelen. Ik vind trouwens dat je er ge-wel-dig uitziet, zo na de bevalling
Joyce: ik zag de foto's zonet ook op je hyves: wát een schatje! En ik denk idd dat hij op Kyra lijkt! Die foto van jullie 4tjes is zoooo mooi! Geweldig gewoon! Ga heerlijk genieten van elk moment! Het gaat idd zo snel! (Heb je trouwens niet veel last van naweeen na de speedy bevalling?) xxx
@Joyce: wauw wat een kanjer! En idd hij lijkt op Kyra zeg! Echt broer en zus! hihi @ pris: SUPER dat Tygo loopt! Echt een stoere vent hoor! @ lovewinnie: je had pb van mij.... @ suus: jij gaat ook hard met je zwangerschap! Willen jullie het geslacht weten? @ simke: super dat het beter gaat metje vader! @ darcy: dus je was een hot sexy mama op het feestje!
Oh Joyce wat een mooi mannetje. GEniet ervan met zijn allen en laat die kraamtranen maar lekker rollen, daar zijn ze voor gemaakt. Vandaag zijn we op kraamvisite geweest bij mijn schoonzus. Sarah heeft eerst uitgeslapen tot 9.30 (wij waren natuurlijk al lang op want dit zijn we niet gewend). De operatie is goed gelukt, nu is hij flink aan het herstellen maar het ziet er zielig uit met de slangetjes enz. Met zijn broertje gaat het prima. Sarah vond het wel grappig, er waren meer kindjes die op bezoekuur kwamen bij andere mensen dus ze besloot om maar eens een rondje te gaan kruipen, de ene kamer in en weer uit, ik schaamde me kapot (ik keek even niet en weg was ze weer, van wie zou ze het hebben...) In de auto terug heeft Sarah 3 kwartier geslapen en thuis lukte het niet meer. We moesten naar een verjaardag en daar heeft ze nog vrolijk gespeeld van 15.15-19.00. Nou ja, volgens mij zat er redbull in het flesje of zo. Eenmaal thuis stortte ze voleldig in maar oh wat was ik trots op mijn meisje, dat ze het al zo goed vol kon houden, Voor vannacht zien we wel weer, ik vrees te veel indrukken dus of vroeg wakker of flink dromen. Liefs Anette
ik heb de goden verzocht........... Sarah gilt alles bij elkaar, te veel indrukken dus. Sorry lieve meid!
hai girls! Wat is het rustig hier! Alles wel goed? Anouk: oef toch een beetje te druk geweest misschien, nu ja... heeft ze verder wel goed geslapen vannacht? Nog nieuws over je kleine neefje? Miranda: miss een kies/hoektand op komst? Komt vast vanzelf weer goed! Marsab: ach gossie die foto's van je mannetje... GAAF HUIS! Flink verbouwen, maar dan heb je het wel helemaal naar jullie wens! Gaaf! Hoe is het met Jennifer en Gwynneth?
Ja het is hier heel erg rustig geen nieuws goed bericht Matthew heeft al bijna volledige gebit, hij heeft nu 8 tanden, 4 hoektanden en 4 kiezen. Er moeten nog 4 kiezen bijkomen, toch? : @ Anoek: hoe is het nu met je en Sarah?
Goeiemorgen allemaal Mooi weer hier buiten... heb gedoucht... maar mijn god, ik sliep om 3 uur nog niet Had een heel lange dag op school gister en zat tot 23:30 uur examentoetsen na te kijken - tja, mooi dat ik de slaap niet kon vatten. En ik moet vandaag weer een pittig lange dag @Anouk: hoe gaat het nu met Sarah? Heeft ze nog een goede nacht gemaakt? @Miranda: dat van die boterham was hier ook een paar weken terug, is nu weer over. 't Zijn fasen, denk ik. Laat je hem lekker andere volkoren producten eten, net zo gezond! Van die kiezen weet ik het antwoord niet, dan moet Ollie er ook nog 4 dus. @Gonzo, Jennifer, Saskia, Brigitte, Mouschy en anderen: hoe gaat het met jullie? Nou, later meer... liefs vanuit zonnig Wormerveer!
@darcy: gaat goed hoor.... maar eh.. "wegens omstandigheden" even wat minder hier wel lekker druk ondanks dat ik thuis ben heel de week druk in huis, druk met anne... en druk met mezelf ook heeft het bij jullie vannacht ook zo gestormd? anne werd er wakker van en durfde daarna niet meer te slapen vervelende is.. dat ze ook niet bij ons in bed wil.. dus uiteindelijk heb ik met anne op de bank "geslapen" *gaap* werd ook wakker met zo'n gevoel van "hey ik word wakker.. dan heb ik toch nog geslapen!"
@joyce: mooi mannetje heb je hoor! Geweldig zo'n gezinnetje. @marsab: wat een mooi huis, met een geweldig uitzicht en wat een zielige foto's van Aiden in het ziekenhuis.. Voor ik zwanger was riepen we altijd dat we bij een 2e niet wilden weten wat het werd. Nu het zover is kunnen we niet wachten tot we het weten hihi. Dus ja, er komt wel een pretecho over een paar weken denk ik. @anouk: hoe is het uiteindelijk gegaan met slapen? @miranda: ja, volgens mij moeten er nog 4 kiezen. Jesper heeft hetzelfde aantal tandjes als matthew nu. @darcy: poeh meid, dat was wel een heel kort nachtje. Ik hoop dat je het volhoudt vandaag, succes!
Ondanks alles heeft SArah goed geslapen, 1 keer wakker geweest maar dat mag geen naam hebben. Gisteren ook maar 1 slaapje gehad van 2 uur en toen om 7.30 uur naar bed. Maar nu is ze op, helemaal kapot. Dus ze wilde geen boterham, wel drinken en nu slaapt ze weer, ik had niet zoveel zin on een zeurderig meisje. Nog een kwartier en dan gaan we zwemmen. En dat was het ook voor vandaag, voor de rest lekker thuis. Ik heb trouwens een keukentje gezien op marktplaats voor 10 euro, nou daar kun je Sarah wel blij mee maken denk ik. Ben benieuwd of ik een reactie terug krijg. Is hier in de buurt. Darcy, dat snap ik wel dat je niet meteen kon slapen en als ik het geod begrijp is de drukte nog niet voorbij. Ik hoop dat je je rust kunt vinden, die korte nachten breken snel op (bij mij dan maar ik lijk dan ook wel een beer, ik heb gewoon winterslaap nodig). Suus, spannend om te weten of jullie een meid of eenjongetje krijgen, leuk. Hebben jullie al een datum voor de echo? Oh ja, mijn neefje is van de beademing af dus het gaat steeds een beetje beter. Marsab, mooi huis! Oh en die foto's in het ziekenhuis, zielig. Hoe gaat het nu? Ik ga de zwemtas klaarmaken (koffer want jee wat een spul moet er elke keer mee). Doeidoei
Goedemorgen mama's! Tis zeker rustig hier. Lees natuurlijk wel alles mee, maar redt het nog niet om op iedereen te reageren. Komt wel weer hoor Hier gaat het helemaal fantastisch. Timo doet het geweldig en is volgens de kraamverzorgster een baby uit het boekje, zo goed doet hij het! Ben zó trots op onze 2 kinderen, Kyra is ook zó lief voor hem. 's Ochtends zodra ze wakker wordt, loopt ze gelijk naar het wiegje van Timo en krijgt hij een dikke knuffel en kus van haar grote zus! Nou dan smelt je als ouderszijnde hoor... Oh ja, vandaag gaan de geboortekaartjes naar de drukker en dan hebben we ze morgen in huis. Zal proberen er een foto van te maken, want het is zo'n mooi kaartje geworden! Darcy: Hier scheen vanochtend heel even het zonnetje, maar het trekt nu weer helemaal grijs weg Balen zeg, dat je om 3u nog niet sliep, dus zal best een zware dag voor je worden. Saskia: Hier heeft het vannacht ook ontzettend gestormd, geonweerd (schrijf ik dat zo goed op) en gehageld. Kyra werd er niet wakker van, maar het ging aardig te keer. Gelukkig zit het dak er nog op Meiden, ik ga weer lekker genieten, kraamverzorgster is er, dus ben er weer van tussen! Fijne dag allemaal!
Hi meiden, Even een groet vanaf deze kant! Heb wel even bij gelezen, maar zoals jullie weten zit ik op die arbeit en kan ik niet zolang krabbelen ! Dus de antwoorden komen nog hihi. @Joyce, Leuk om wat van je te horen als kersverse mama van 2! Fijn te horen dat het zo goed gaat en dat je je ook zo goed voelt! En wat is hij MOOI! hebben jullie goed gedaan! geniet er lekker van meis! @all, wie zitten er allemaal bij Hyves? Want ik zit er ook, kan ik jullie ook even toevoegen. tenminste als jullie dat leuk vinden haha. Fijne dag! Liefs
http://anette75.hyves.nl/ haha, ik zie wel wie van jullie mij als vriendinnetje wil Joyce, leuk, geboortekaartjes, ben wel benieuwd of het lukt om een foto te maken. En wat is dat toch leuk zo'n grote trotse zus. Geniet ervan. Zwammen was oke maar SArah zit duidelijk niet in haar hum, ligt weer in bed. Rustig dagje zo maar kan ook niet van 3 slaapjes naar 1 van 1,5 uur. Tja, eigenwijs (ahum) en niet toe willen geven, vandaag is ze er denk ik wel achter dat ze toch 2 slaapjes nodig heeft. We beginnen maar met de derde ervan af (en het leek me zooooooooo handig om het ochtend slaapje niet meer te hebben, kunnen we lekker op stap) Liefs
hoi mama's! wat is het hier rustig....iedereen druk met andere dingen? Anoek, het is ideaal om het ochtend slaapje niet meer te hebben! Als je op stap wilt hoef je niet telkens op de tijd te letten enzo! Ik vond het heerlijk toen Tara s'morgens niet meer hoefde te slapen! Hoe is het met je neefje? Ief, werk ze nog vandaag! Ik heb ook hyves maar die zet ik hier liever niet neer, wil hem je wel met een pbtje sturen als je dat wilt.... Joyce, wat een mooi kereltje! En wat lief van kyra dat ze zo gek is op haar broertje! Kan me voorstellen dat je heeeerlijk aan het genieten bent! Lekker doen want je weet zelf hoe hard het allemaal gaat! Knuf voor jou! marsab, mooi huis! Maar dat wist je al dat ik dat vond haha! Zielig die foto's van Aiden in het ziekenhuis! Hoe is het verder? Schiet het voor je gevoel al op in het huis? Saskia, pfff jij bent dus gebroken na vannacht! Tegelijk met Anne vanmiddag maar ff een dutje doen? Druk aan het solliciteren? Darcy, pfff en ook jij bent gebroken na vannacht! Kan me voorstellen dat je niet kon slapen! Dat kan ik ook nooit als ik net druk ben geweest.....hoop voor je dat je vandaag een beetje doorkomt en maar lekker op tijd naar bed vanaaf! miranda, ik dacht ook dat ze in totaal 4 kiezen kregen...weet het ook niet zeker! hier komen er trouwens 4 tanden tegelijk door! zielig! hoe is het met Matthew's ontstoken oog? ik ga ff kopje thee drinken voordat mn meissie weer wakker word! Morgen lekker op stap met mn mannetje! Eerst wat eten, misschien nog shoppen en daarna naar Dirty Dancing! Zin in!