@Anoek, leuk gezellig, zag je krabbel voorbij komen.. leuk om zo gezichten erbij te zien . @HelloKitty, stuur maar een pbtje gezellig .. @All, de zon schijnt weer heerlijk Jiehaaaaa Toedeloe
@ Ief: ik heb je pb'tje gestuurd @ Hellokitty: ik heb je ook pb'tje gestuurd. @ Anoek: ik heb je uitgenodigd op hyves @ Darcy: oh gossie zo kort geslapen, vanavond vroeg in je nestje! @ Matthew heeft vandaag wel boterham gegeten....mama blij
GRRRRRRRRRRRRRR, Sarah is al 2 uur aan het spoken, spelen, huilen en kan niet slapen. Ik dus ook niet. Ik heb haar maar even uit bed gehaald en nu maar hopen dat ze gaat slapen. De wekker gaat weer over 2,5 uur.................. Anders morgen maar een paar uurtjes vrijnemen om bij te tanken Liefs
Goeiemorgen mama's Ben weer bijgelezen, hoop dat iedereen een goede nacht (!) heeft gehad en deze regenachtige dag goed zal starten
Hier een drama nacht geweest, mijn schoonvader was opgepakt vanwege een openstaande boete van 3 jaar geleden voor roken op het station. Hij is om iets na 12en vannacht van de weg geplukt toen hij onderweg naar huis was van zijn werk. Ik heb Dennis wakker gemaakt zodat hij samen met mijn schoonmoeder mijn schoonvader op kon halen in Dordrecht, ze waren pas om half 4 vannacht weer thuis dus hier een korte nacht gehad
Pfoee....wat een ellende zeg.... Het wordt echt tijd dat je schoonouders ergens gaan wonen en hun verantwoordelijk zelf moeten opdraaien. Het geeft geen goede effect op jullie gezin! Sterkte, meissie!
Hallo meiden! Hier iemand die heerlijk heeft genoten van een lang weekend. Vandaag pas weer begonnen met werken Lekker met Tygo op stap geweest, voorjaarsschoonmaak gehouden (incl t wassen van de gordijnen ), alles weer fris en netjes Gisteren wezen shoppen in Hoofddorp en Peter heeft weer veeeeeeeeeeel heel veel aan de boot gedaan...jeetje wat wordt ie mooi. Nu hopen op een mooie zomer zodat we hier elk weekend van kunnen genieten. s avonds heb ik echt weer het inplakken van foto's opgepakt. Heerlijk om hier weer mee bezig te zijn en een mooi album te maken. Tygo is gelukkig niet ziek geworden van de BMR @ Joyce. wat een kanjer zeg! Ik had t ook al op je hyves gezet. Echt een plaatje! Gelukt met t kaartje! Goed te horen dat Timo (moet echt gaan uitkijken dat ik niet Tygo ga schrijven) het zo goed doet! @ Mobielfreak. Wat een drama weer Die mensen hebben geen goede invloed en ik hoop dat ze snel...heel snel iets gevonden hebben en jullie weer met jullie gezinnetje kunnen zijn. Gaat t met Lisa en Tim wel goed? @ Anoek Jeetje wat een nacht zeg! Heb je vrijgenomen? IS t niet sprongetjes tijd voor Sarah nu? @ Hello Kitty. VEEL PLEZIER BIJ DD! Ik vond m echt geweldig....Ben benieuwd wat jij ervan vindt HAVE FUN! verder kon ik even niet terug naar beneden. Liefs Pris
@Mobielfreak: geen huur betalen... uitstaande boetes... waarom laat je ze bij jullie wonen? Ik snap dat niet @Pris: kom hier ook effe 'kuisen' zoals Virginie dat zo mooi zegt HEb hier laatst ook zo lekker staan opruimen en poetsen, ik hou van rust en ruimte om me heen (geeft balans bij zo'n chaotisch druk hoofd ) @Saskia: ben jij deze maand voor het laatst aan het werk? Hoe zat dit ook alweer? Hoe is het nu met je gezondheid? @Ief: hier geen Hyves meer, ik hield het niet meer bij, logde nauwelijks in. Dus aan mij hebben jullie niet veel wat dat betreft! @Joyce: ik sluit me aan bij Ief, jullie vormen een mooi gezinnetje. Benieuwd naar het geboortekaartje @Rootje: hoe gaat het met jou, voel je je beroerd, slaap je veel? Heb even flink aan je gedacht vandaag! Nou, lekker gebadderd met Ollie - hij tukt nu en ik heb de wanden al afgedweild, alles was zeiknat Wat wijs worden onze kindjes toch, heel veel zelf doen en dan dat parmantige rondstappen met die mollige pootjes... heerlijk... Fijne avond, meiden. Iemand nog leuke nieuwtjes ofzo?
Nou op speciaal verzoek van Darcy, dan even een (hopelijk) korte update over mij. Ik heb trouwens niet bijgelezen, dus sorry alvast als ik niet op je reageer. Met mij gaat het wel goed op zich. Ben wel heel erg moe, maar echt veel slapen gaat helaas niet met Marissa erbij. Ik lig wel op de bank als zij slaapt, maar dat is maar 2 uurtjes overdag. En ik ga vroeg naar bed 's avonds. Lig er vaak al iets over half 10 in, anders hou ik het echt niet vol. Het afvallen heb ik even op een laag pitje gezet, dit kost al genoeg energie. Enne over nieuwtje... heeeeel misschien ga ik morgen testen Mijn ei is 2 dagen eerder geweest en mijn temp blijft heel mooi hoog. Omdat ik altijd de 11e dag na mijn ei ongi wordt, zou dat morgen zijn. Dus als morgen mijn temp nog zo is en geen ongi te bekennen, kan ik me denk ik niet meer inhouden en ga ik toch alvast testen. Ook al weet ik dat het erg vroeg is.... Goed tot zo ver dan mijn verhaaltje weer, ik ga nog even snel wat dingetjes regelen en dan lekker op de bank hangen en maar weer vroeg naar bed zo Dikke knuffels voor jullie allemaal hoor!
Hey girls, Ik HAD een mooi tempkaartje, maar had net al weer bruinverlies...Veel te snel na mijn ei! Ben zoooo teleurgesteld!
Een ONWIJS dikke knuffel voor Marsab! Verdorie meis, wat een rotbericht @Rootje: je hebt PB. Slaap lekker allemaal, ik ga er ook in...
Ooh wat jammer zeg.... je hebt je best gedaan.... virtuele knufs....! Ik hoop echt dat als jullie in nieuwe huis gaan wonen deze keer gaan slagen. Ik blijf voor jullie duimen xxx @ Rootje: stel als je zwanger wordt hoe zit dan met je Pfeifer? Wordt dan niet te zwaar? Ik ben nieuwsgierig hoe dat zal uitpakken. Lief dat Darcy aan je dacht Rust maar lekker uit! @ Darcy: je hyves komt nog wel als je in de toekomst meer tijd over hebt als je niet meer gaat studeren Of ik leuke nieuwtje heb....jawel. Matthew heeft voor het EERST in de slaapkamer op het KDV geslapen Voorheen schreeuwt hij altijd bij elkaar als hij een dutje gaat doen in de slaapkamer, daarom slaapt hij vaak in de buggy. Thuis ook zo. Ik hoop dat Matthew tussen de middag in eigen bedje gaat slapen. 's Avonds geen probleem en hoop dat het zo blijft. @ Pris: fijn dat je het heerlijk voorjaarschoonmaak hebt gehad. Ik ben klaar met de foto's inplakken vanaf de geboorte tot 1ste verjaardag, alleen moet er nog wat schrijven. Gisteren heb ik weer aantal foto's besteld na zn verjaardag tot sinterklaas. (via webprint, ik wacht intussen af op de post en ga beoordelen of ik tevreden ben met de fotokwaliteit, zo ja dan ga ik kerstfoto's tot vorige week nabestellen. Beter bijblijven met d fotos inplakken, want anders loop ik zo weer achter!) Maar het blijft voor mij een favoriete hobby! MAtthew is ook niet ziek geworden na BMR van een paar maanden terug. een fijne avond X
Miranda, JEUJ, fijn zeg dat het slapen op het kdv is gelukt, duimen dat deze trend zich doorzet. En op tijd naar bed, het was er in ieder geval wel weer voor. Heb je goed geslapen? Rootje, dat afvallen is nu denk ik niet het belangrijkste, je lichaam heeft nu alles nodig om de pfeiffer weg te krijgen. Is het wel een beetje te doen met Marissa erbij? Dat je maar snel weer opknapt maar het kan zo lang duren met pfeiffer vorodat je weer helemaal de oude bent. Dikke knuf Marsab, een hele dikke knuffel van mij, vind het zo ontzettend sneu voor je. Weet ook niet goed wat ik hierop kan zeggen... Enne mobielfreak, schop je schoonouders eens onder de kont, dit kan zo niet, echt niet. Dat ze ergens woonruimte gaan zoeken en snel zodat jullie weer rust krijgen. Ik heb echt met je te doen. Ook voor jou een dikke knuf. Ik ga ook slapen in de hoop dat mijn meisje met een rothumeur vandaag ook doorslaapt tot morgenvroeg. Normaal gaat het wel een kort nachtje maar vandaag had ik me er toch een last van. En sprongetje? Ze is nu 13 maanden, is dat een sprongetje en hoe lang gaat dat grapje duren? Oh ja, ze probeert nu steeds zelf haar sokken aan te doen, is zo grappig. Een sok die kan ook open en daar moet je voet in maar dat duurt nog wel een hele tijd voor ze dat snapt. Ik zou zo graag willen dat ze een paar woordjes zou zeggen, welterusten allemaal
@ Pris: Met Tim en Lisa gaat alles prima En knutselse aan de boot Moet echt een prachtige boot worden als ik jou zo hoor Wist trouwens niet of ik het al had verteld hier, maar we zijn van het ziekenhuis af met Tim Er was geen reden meer om nog langer op controles te komen met hem @ Schoonouders: Tja, waarom ik ze in huis gehaald heb, meer omdat ik denk dat ik die mensen niet op straat kan laten staan omdat zij voor Mike zorgen en dat is toch de zoon van Dennis. Dus dan laat ik als het ware Mike ook op straat staan.. Ik hoop zeker dat ze snel wat anders vinden, maar ben bang dat het nog wel ff gaat duren allemaal.. @ Rootje: Spannend Nu hopen dat de gevreesde uitblijven @ Marsab: potverdikkie weer niet
@marsab: balen zeg! Ben je nu ook echt ongesteld geworden of nog steeds alleen bruinverlies? Op welke dag na je ei zat je? Was het echt veel te vroeg? @rootje: spannend meid! @mobielfreak: ja, kan me voostellen dat je het voor Mike doet , maar dit is toch ook geen doen? Mike kan/mag zeker niet alleen bij jouw en Dennis wonen als je schoonouders ergens anders wonen? Dit is toch ook niks voor Tim en Lisa. Sterkte meid! @anouk: ik hoorde laatst ergens dat ze vaak woordjes gaan zeggen als ze kunnen lopen. Hier ging dat idd op. En momenteel gaat heel hard hoor, dus het komt echt en dan komt er zo maar vanalles uit, ben elke dag weer verbaasd welke woorden hij kent. Ik denk dat jesper met een maand of 17 echt woordjes ging zeggen. Gistermorgen zat hij bij ons op bed, dit zei hij, was erg schattig: Jepper broodje coco (broodje chocopasta) benene (beneden), papa mee. Dus was echt al een zinnetje, te schattig. Hier verder alles goed. Dinsdag dacht ik de baby te voelen, maar nu nog niet weer gevoeld. Ach, het is nog vroeg in de zwangerschap. Wel gisteravond het hartje nog even beluisterd met de angelsound, handig ding hoor. Over anderhalve week lekker een weekendje weg, mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en gaan we met het hele gezin een weekendje weg. We zouden eerst naar Turkije gaan (ouders zijn gek op turkije), maar was een boel geregel met vakanties van iedereen. MIjn zusje begint 20 april bij de politie, haar droom sinds jaren en weet dus nog niet wanneer ze vakantie kan opnemen. (ze heeft hier zelfs haar ogen voor laten laseren) en het leek ze ook niet meer zo handig nu ik zwanger ben en met Jesper, dus gewoon een weekendje weg. Hier mijn hyves: http://suzannevanderzee.hyves.net/ Voor diegenen die me willen toevoegen, ik haal hem van de week weer weg, want zo wordt het wel heel duidelijk wie ik ben haha.