Goeiemorgen mama's 't Huissie is helemaal schoon (bedankt Ollie, ben op en bezig sinds half 7) en ik dacht: even gluren hier... @Miranda: hoera voor Matthew! Fijn dat dit nu lukt. Ik wist niet dat hij moeite had met slapen op de kinderkamer 's middags. Komt nu vast goed, fijn hoor! @Suus: mooie trouwfoto... @Rootje: HEB JE AL GETEST? (nieuwsgierig en hoopvol ) Wij vanaf volgende maand dus weer voor een beebje... vind het wel spannend, hoor. Kom later weer eens kijken. Fijne en zonnige dag allemaal!
Hoi lieffies, Zo nu gaan we even de spannning opbouwen hier Mijn temp was wel iets lager, maar dat kan ook komen omdat ik er eerder uit moest vandaag om marissa naar de opvang te brengen. Maar ik toch maar getest (met de kruidvat 2 voor 5,-) Enne..... zelfs na heel lang wachten geen noemenswaardige streep. Als je heeeeeeeeeel veel fantasie hebt, zou je heel misschien iets van een soort streepje kunnen zien, maar volgens mij is ie gewoon hartstikke negatief. Verder nog niet echt symptomen van ongi, maar dat kan soms zo ineens komen he Dus ik verwacht er eigenlijk niet te veel van. Maar als ik zaterdag nog steeds niet ongi ben, dan waag ik nog maar een test... Dikke knuffel meiden, nu ga ik aan het werk, er moet veel gebeuren vandaag! O ja mocht ik nog nieuws hebben, dan horen jullie het hoor
oh Rootje, het blijft dus spannend voor je, ik duim zo hard als ik kan. Darcy, dus jullie ook voor een brusje? Leuk en spannend. Ik ga even de tonijnkoekjes voor Sarah maken, dan hoef ik ze vanavond alleen nog maar te bakken en hopen dat ze ze lust (opperdepop kookboek). Ben ik nou zo'n muts maar ik vind het zo moeilijk om te bepalen wat SArah nu wel en niet mag en misschien lust en kan eten (met 2 tandjes kauw je niet zo heel veel). Laatst spinazie, de kip werd wel gegeten maar de spinazie hoefde ze na een paar happen niet meer maar dan......... toch een potje warm maken maar dat gaat tegen mijn gevoel in. Vinden jullie dat ook zo lastig? Groetjes Anette
@anoek: vind dat ook heel lastig, maar omdat Jesper over het algemeen heel goed warm eet 's avonds krijgt hij wel een alternatief als hij iets niet lekker vind. Laatst had mijn man nasi gemaakt en Jesper vond het echt niet lekker, toen hebben we hem een broodje gegeven. We maken er echter geen gewoonte van, want voor je het weet hebben ze dat al door. @darcy: spannend meid, volgende maand weer! Ik hoop echt zo dat het snel raak mag zijn. @rootje: zo, jij houdt het idd spannend. Om het nog iets spannender te maken: ik had met de kruidvat test een superlicht streepje, maar met de matcare al een veel duidelijkere.
@ suus: Ja ik ben nu echt ongesteld, zat op dag 8 na ei...Ach, vol goede moet naar de volgende ronde, ik hoop op een paasei! @ rootje: SPANNEND! ALLES KAN NOG! DUIM DUIM!
@marsab: balen meid! Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent. Kan het door de clomid komen dat je zo vroeg ongi bent geworden?
Mede daardoor denk ik ja...en het feit dat mijn lichaam nog altijd wat van slag is! Ach ja, ik wacht eerst deze ronde weer af! Op dag 12 van deze cyclus moet ik weer naar de gyn! Dan hoor ik meer....
@Marsab: een Paasei, zou lachen zijn Hoop dat de komende ronde meer regelmaat en inzicht zal bieden, hoor! @Rootje: voor jou dus afwachten... ik ben er wel uit dat een vrouwenlichaam gewoon van geen kanten betrouwbaar is als je dat héél graag wilt - en toch zet het, na 9 maanden knutselen, een kind op de wereld Apart, he. @Suus: ja, ik wilde graag nog even wachten, heb vandaag of morgen mijn eitje, deze ronde nog even overslaan. Zit middenin de laatste maanden van mijn studie, draai op twee scholen én moet een project uitvoeren - dat zie ik mezelf niet doen als ik pril zwanger ben en misschien met alle kwaaltjes van dien. Na half april gooi ik m'n haar los (in bed dan, he 8) ) Fijne middag, meiden.
Hey meiden, Daar ben ik ook eindelijk weer eens. Nu eerst even mijn hele lange reactie op jullie allemaal: @Joyce: Wauw wat een mooi ventje in Timon, dat hebben jullie goed gedaan. Hij lijkt sprekend op zijn grote trotse zus. Lief hoor dat Kyra zo gek met hem is. Fijn dat de bv ook zo goed gaat. Echt genieten dus meid. En die kraamtranen, tja die horen er nu eenmaal bij, dus gewoon lekker laten gaan. @Pris: Wat super zeg dat Tygo loopt. Het is zo leuk om te zien hoe ze ineens zo zelfstandig worden. Wat heerlijk dat je een paar daagjes vrij bent geweest, leuke dingen gedaan en het huis aan komt. Leuk dat je zo druk bent met de fotos inplakken. Daar kan ik nog eens een voorbeeld aan geven. Hier nog steeds niet begonnen, ik baal er echt van. Ik begin nu wel steeds nieuwsgieriger te worden naar jullie boot. Misschien een fotootje waard? @Marsab: Wauw wat een mooi huis zeg, jullie zijn wel meteen behoorlijk aan het verbouwen, maar ik weet zeker dat het resultaat er mag wezen. En die fotos van Aiden in het ziekenhuis, wat een ventje zeg, zielig hoor. Ik hoop dat jullie het nooit meer hoeven mee te maken. En wat balen meid dat je ongi bent geworden. Waarschijnlijk is je lichaam erg van slag, misschien dat een 2e keer clomid wel resultaat zal geven? Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Gaan ze dan ook een echo doen? @Simke: Fijn dat het beter gaat met je vader. Mag hij trouwens al naar huis toe? Ik hoop het voor jullie meid. Heel veel sterkte. @Anoek: hoe gaat het nu meid, beetje kunnen slapen vannacht? Ben je zelf eigenlijk al helemaal op geknapt na je blindedarmontsteking? Hoe gaat het nu met je neefje? Heb je ze trouwens al gezien die 2 kleine ventjes? En wat betreft eten, tja als wij iets eten, wat ik zeker weet dat Jamie niet lust, bijvoorbeeld spinazie of rode bietjes, dan maak ik toch iets anders voor hem, bijvoorbeeld mais of doperwten uit blik. Of wat worteltjes. Enige is wel dat ik hem toch altijd wat van dat andere groente aanbiedt, omdat ik wil dat hij het wel proeft en probeert. Jamie is wel een vreetzakje verder, dus verder hoor je mij niet klagen. En anders alles in wat kleinere stukjes snijden als je denkt dat Sarah moeite heeft met eten. Maar over het algemeen kunnen ze veel weg eten met 2 tandjes, daar weten ze meestal wel raad mee. En tonijnkoekjes klinkt niet verkeerd, hopelijk vindt Sarah dat ook. @Miranda: Wat super zeg dat Matthew op het kdv heeft geslapen in het bedje. Ik hoop dat hij dit vol gaat houden. Zo te horen heb je een leuk weekend achter de rug. Homocafé ben ik echt nog nooit geweest. Is dat geen aparte sfeer? sorry dat ik het vraag. En nee ik heb je mail nog steeds niet ontvangen. Ik snap er niets van. @Noor: hoe is het met Chris? Gaat het al wat beter met hem? Verder alles goed met Isa op school? En met Tijn ook alles goed? Jij zit toch ook op de hyves @Darcy: spannend meid dat jullie volgende maand voor een brusje gaan. Spannende tijden weer. Je hebt een druk leven meid, dus neem er gewoon lekker de tijd voor. Volgens mij zal het heel veel rust geven als je je studie hebt afgerond. @Saskia: meid ben je trouwens al thuis of gaat het per 1 april in dat je thuis zit? Balen hoor. Heb je nog wat gehoord van je sollicitaties? Hoe gaat het nu met Anne, beter geslapen? @Suus: Ik kan me voorstellen dat jullie nieuwsgierig zijn naar het geslacht van de kleine. Dat waren wij ook Wanneer hebben jullie de 20weken echo? Dan heb je iig iets om naar uit te kijken. Ik dacht ook rond de 17e week de kleine te voelen en een week later wist ik het zeker, het was de kleine. Dus misschien voel jij het volgende week alleen maar beter en weet je het ook zeker. Leuk hoor. Hoe voel je je verder? Lekker zeg een weekendje weg, das nooit verkeerd. Mooie trouwfoto heb je op je hyves staan, super mooie jurk. Hoe gaat het eigenlijk met Jesper zijn gezondheid? @Ief: lekker blijven meespieken tussen het werk door. Ik heb je een pbtje gestuurd. @Hellokitty: meid hoe is je avondje uit geweest gister? Ik ben erg nieuwsgierig. Heb je een pbtje gestuurd. @Mobielfreak: jeetje meid wat een toestand toch bij jullie thuis. Ik kan me goed voorstellen dat dat de reden is dat je je schoonouders in huis haalt, maar ik vind wel dat ze wat meer verantwoordelijkheid moeten tonen. Zij zijn volgens mij de volwassenen hier en moet je kijken wat een voorbeeld ze geven. Sorry maar ik snap echt niet dat mensen het soms zo ver laten komen. Sorry als die niet aardig klinkt, maar ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen. Voor jullie is deze situatie gewoon niet goed, vooral niet met de kids erbij. Wel super goed nieuws dat Tim niet meer naar het ziekenhuis hoeft voor controles. Dus toch ook nog positieve dingen @Rootje: jeetje meid het zit jou ook echt niet mee. Pfeiffer is echt iets lastigs, dat kan soms wel maanden duren. Jeetje zeg. Ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje kan rusten, want dat is echt wat je nodig hebt. Wel spannend hoor, wie weet heb je eind van deze week nog goed nieuws. Je weet maar nooit. En dat afvallen komt wel meid, je was al een eind op weg. Nu eerst aan jezelf denken. Hoe gaat het trouwens met Marissa op het kdv?
@patries: over iets minder dan 3 week hebben we de echo, 15 april om 15.15 uur... Ja, we zijn weer te nieuwsgierig. Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar het gaat gelukkig de laatste tijd wat beter met Jesper zijn gezondheid. Hij heeft wel vorige week nog krentenbaard gehad, maar daar was hij verder niet ziek van gelukkig. Hoe is het met jullie? Met je zwangerschap? Huizenjacht?
Hier gaat verder alles zijn gangetje. Jamie was gister precies 1.5 jaar! Wauw wat is ons ventje groot geworden zeg en wat kan hij veel. De laatste week is hij ook veel meer woordjes gaan zeggen. Hij zegt eindelijk oma en nu dus ook echt de hele dag door Pakt hij de foto van mijn ouders en herhaalt hij de hele tijd opa, oma en dan wijzen naar hun op de foto's. Ik vind het geweldig om te zien. *hier spreekt een trotse mama* En hij wordt ook zo wijs. Als hij echt stout is, dus na 2 waarschuwingen moet hij in de hoek en ja hoor hij blijft nu ook echt staan. En als ik naar hem toe kom na een paar minuutjes huilen, krijg ik een dikke kus en knuffel en dan zijn we weer allebei blij. Hij snapt zo veel, en dat in 1.5jaar ik vind het ongelovelijk. Mijn mams is afgelopen dinsdag begonnen met de bestralingen, ze was de eerste keer erg zenuwachtig, maar gister ging was ze dat al een stuk minder. En ze blijft zo heerlijk positief, dus wij ook! Huizenjacht....tja wat zal ik zeggen. We wilden een huis, waar ik echt helemaal gek van ben, vanmiddag voor 2e keer bezichtigen en dan een beslissing maken of we zouden gaan bieden. Ben ik dinsdag gebeld dat de eigenaren gaan scheiden. Het huis staat al bijna 2 jaar te koop en nu ineens gaan ze uit elkaar en willen ze kijken of 1 van hun in het huis kan blijven wonen. Ze willen nu dus geen bezichtigingen totdat ze alles uitgezocht hebben wat voor hun mogelijk is. O wat baal ik hiervan. Dus nu gaan we gewoon weer verder. Vanmiddag 2 huizen bekijken en morgenmiddag opnieuw 2.....dus we zijn nog niet klaar hiermee. Zwangerschap gaat zijn gangetje, heb al een enorme buik, wel een hele mooie ronde, dus ben er zeker trots op. Maar tis toch wel wennen al die extra kg erbij (nu al bijna 8kg ) De kleine is enorm druk, lijkt haar broer wel Verder voel ik me beter sinds ik aan de staalpillen zit. O en aangezien ik wat last van mijn onderrug heb ga ik vanaf maandag iedere week half uurtje naar de fysio om oefeningen te doen. Kan ik gewoon onder werktijd doen, aangezien fysio achter mijn werk zit. Dus helemaal goed. Nou dat was het dus voor nu. Ik ga nog ff wat in huis doen nu jamie slaapt en dan vanmiddag weer huizen kijken. Liefs, Patries
@Suus: 15 april, das zeker al snel, spannend hoor. Ben erg benieuwd. Heb je zelf idee? Jongetje of meisje? Fijn dat het goed gaat met Jesper. Wat is krentenbaard eigenlijk? sorry heb er wel eens van gehoord, maar kan niet bedenken wat het is. @Jennifer: Meid hoe gaat het met jullie? @Mouschy: hoe gaat het met jou zwangerschap meid en met de kids? @de rest die hier al een tijd niet is geweest, hoe gaat het met jullie? @all: vanmorgen is een stukje van mijn kies afgebroken, precies een kies waar een vulling in zit. Bleh ik baal ervan. Ik ben nl geen held bij de tandarts. Meteen tandarts gebeld, kan ik alleen morgen om half 2 terecht en anders pas op 7mei. Niet te geloven toch? Dus nu naar een halve dag vrij genomen morgen. Moeten morgen om 3uur ook 2 huizen bezichtigen, dus dan alles maar op 1 middag plannen. Lekker dan. @All: Iedereen die een extra dikke knuffel nodig heeft, bij deze! Liefs, Patries
@patries: jeetje, anders pas op 2 mei, dat slaat toch nergens op zeg. Dat wordt een drukke middag morgen. t Tja, ik denk een meisje, maar dat dacht ik ook bij Jesper, dus zal het wel fout hebben haha. Mijn ouders en man denken een jongetje en die hadden vorige keer gelijk, dus alles bij alles is het vast een jongetje. Krentenbaard ziet er een beetje viezig uit. Het begint vaak in een wondje en kan dan erg uitbreiden, vaak in het gezicht rond de mond en neus. Het zijn net eigenlijk kleine wondjes waar blaasjes op komen die opengaan en die gelig opdrogen. sorry, beetje vies misschien.. Hij heeft het in de kerstvakantie ook gehad, maar toen wisten we eerst niet wat het was en zat hij er zo onder. Toen moest hij een penicilline kuur, dit keer waren we er op tijd bij en was een ab creme voldoende.
Hallo meiden! Hier ben ik ook weer, eerst ff proberen te reageren Marsab: Grrrrr :x Balen meid, natuurlijk ben je teleurgesteld! Nu maar op naar het paasei Vindt het wel erg grappig bedacht en moest ook erg lachen toen ik het las Ik duim voor je lieverd! Rootje: Tjee meid, jij weet de spanning er wel in te brengen zeg! Ik duim zo ontzettend voor je dat je zaterdag positief gaat testen! Dikke knuf voor jou! Darcy: Heerlijk alles weer schoon hé! Hier is ook alles spik en span in orde. Ik heb zo'n schat van een kraamverzorgster + leerling. Er dwarrelt echt geen stofje of dingetje in huis en allebei de wasmanden zijn gewoon leeg, elke dag weer Patries: Je hebt pb En wat spannend van de huizenjacht zeg! Ik duim voor je dat jullie snel jullie droomhuisje gaan vinden! All: Hier gaat alles prima met Timo! Hij doet het zó goed! *trotse mama* Gisteravond wel ff terugslag gehad en volgens mij al mn kraamtranen verloren die ik had Om 15u ging de kraamverzorgster weg die voor het laatst was, dus dat was al erg genoeg,(heb nu nog 2 dagen een ander, overigens ook een schat van een mens) maar Dave had om 16u afgesproken bij vrienden van ons om aarde uit de tuin te scheppen, want zij zijn de tuin aan het doen. Hij zou om 18u weer thuis zijn. Kyra en Timo lagen lekker te slapen, maar Kyra werd op een gegeven moment wakker, dus die moest in aankleden en naar beneden brengen. Hup, daarna weer naar boven om Timo te halen die ik beneden lekker in de box had gelegd. Dus ik dacht lekker gezellig beneden te gaan zitten met mn 2 kids, werd ik ineens helemaal niet goed. Kreeg het bloedheet, tintelende vingers en benen en had echt het gevoel dat ik flauw ging vallen. Daarnaast was Kyra ontzettend druk en begon Timo ook te huilen. Nou meiden, ik zat letterlijk met mn handen in het haar, want ik voelde me echt niet goed. Heb toen gelijk Dave gebeld dat hij NU naar huis moest komen (gelukkig zat hij op nog geen 5 min afstand), omdat het anders helemaal niet goed ging. Ik was helemaal overstuur en ontzettend bang, want als ik wel flauw zou vallen, zitten er wel 2 kids zonder mama die niks voor ze kan betekenen... Gelukkig was Dave snel thuis en heb ik heel hard en veel gehuild. Dus dat luchte wel op, daarna had ik ontzettende hoofdpijn en 's avonds nog wel een paar keer flink gehuild. Pff, leuk hoor die hormonen... En vanochtend was het ook wel weer raak, want Kyra gaat vannacht voor het eerst uit logeren bij mn schoonouders Mn schoonmoeder kwam haar vanochtend brengen om naar het kdv te brengen en vanmiddag zou ze Kyra weer ophalen. Ze zou eerst thuis komen eten en dan zou oma haar vanavond badderen en naar bed brengen, want Dave heeft avonddienst en dan zou ze ze morgenochtend weer komen halen, om de hele dag bij hun door te brengen, omdat Dave morgen de dagdienst heeft. Nou, dit is natuurlijk best wel omslachtig, dus vandaar dat Kyra vannacht dus daar blijft slapen, pfffff! Dus vanochtend 'afscheid' genomen en dan zie ik haar dus morgenavond weer naar het eten. Jullie begrijpen natuurlijk dat ik het vanochtend ook niet droog heb gehouden Maar ja, voor Kyra is het het beste en ze vindt het hartstikke leuk bij oma en opa, dus het komt ook helemal goed. Maar ja, neemt niet weg dat ik het ontzettend moeilijk vind en haar enorm mis...... Kleine meisjes worden groot Nou meiden, weer genoeg getikt voor vandaag, ga zo lekker eten en van Timo genieten! Liefs X
Goedemorgen! @ Joyce Lekker laten gaan hoor die traantjes! Hoort erbij dus gewoon aan toegeven. Ms wel even met de kv of ha overleggen dat je je gisteren opeens zo ''slap'' voelde. Heb je veel bloed verloren met de bevalling of niet? Is idd een verschrikkelijk id dat er dan 2 kleintjes zijn die niets kunnen, niet te lang over nadenken . Knap van je dat je hier lekker kan blijven reageren en TOP dat je zo'n goede kv had / hebt! Is t goed gegaan met Kyra vanacht? @ Patries Alvast succes voor vanmiddag bij de tandarts! Gelukkig daarna lekker huisjes kijken (of ben je t al zat?). Successsssssssssss! Ik zag je www op hyves..ik had van de week bijna dezelfde. Gaat hard opeens he? Hier ook hoor! Elke dag lijkt er wel een woordje (of een deel daarvan) bij te komen. Heerlijk om te horen en te merken dat ie er zelf ook lol in heeft. Wat knap dat je moeder zo positief is. Gelukkig maar hoor! Erg jammer van dat huis Heb je buikfoto's? Ben wel nieuwsgierig Ik zal van de week ff foto plaatsen van de boot zoals deze nu is! @ Suus. Spannend hoor die echo, even wachten nog Is de zwangerschap heel anders dan met je mannetje? @ Darcy. Jij ook weer bijna aan de klus Spannend hoor! Jij was toch degene die t altijd voelt? Drukke maanden voor de boeg. Maar iig de studie bijna klaar En ook t huisje schoon....Nu nog lente weer haha! @ Marsab. Balen zeg Jeetje en jullie willen t zo graag. Hoop dat Marc je een beetje steun kan geven ook. Weten mensen om jullie heen (ouders/ zus) dat je er zo mee bezig bent? Nu ms een paasei idd Ik duim voor je! Een extra knuffel voor jou! @ Anoek. En tonijnkoekjes in de smaak gevallen? Klinkt wel ok. Ik heb dat boek zelf niet maar wel het een en ander over gehoord. Tygo vindt vlees altijd veeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder dan groente. Als ie een hapje vlees op heeft eet ie echt geen groente / aardappels meer. Nu krijgt ie zijn vlees als laatste en werkt prima. @ Rootje Ik ben heeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig! @ Miranda. Wat goed dat matthew daar kon slapen! Hoe gaat t met de luiers 's nachts? Gisteren heb ik extra gewerkt en vandaag is mijn gewone dag. Tygo heeft bij oma geslapen en wij zijn lekker samen uit eten geweest Was echt super gezellig en heerlijk gegeten. Is nu echt uitgestorven hier op t werk. Ze zijn gisterenavond vertrokken voor de ski-trip. Heb eigenlijk helemaal geen spijt dat ik niet meega. Tuurllijk, ik weet zeker dat t super leuk en gezellig is maar ik ga natuurlijk in juni al weg en in dec in Londen geweest (en 3 keer zonder Peter en Tygo vond ik eigenlijk gewoon niet nodig ) Degene die niet meegaan moeten wel werken vandaag, dus is nog erg rustig. Weekend lekker makkie aan doen. Peter naar de boot, Zondag ws naar zwagertje. Hij heeft schapen en al lammetjes, gaan we daar even kijken met Tygo en hopen dat we ook wat leuke foto's kunnen maken. En natuurlijk de was, boodschappen, huishouden enz enz enz... Sorry voor degene die ik ben vergeten
Hoi lieverds, Zo dan ga ik jullie maar uit jullie leiden verlossen. Ik had vanmorgen nog wel een hoge temp, dus een test gedaan en weer net als gisteren... Maar toen ik net naar de wc ging had ik met afvegen een klein beetje rood. Ook heb ik megakrampen nu, dus ik vermoed dat de toch gearriveerd zijn. Ik had het al verwacht. Ik geloofde er al niet meer in. Dus maar weer een ronde verder Dus wij gaan nu ook voor het paasei (moet lukken, ei is meestal op dag 18, is 13 april (2e paasdag ) In ieder geval heel erg bedankt voor het meeleven allemaal ! Dikke knuffels voor jullie!
Mornin' y'all @Pris: yep, hier een dag of vier per maand een lekkere zeurbuik en dan plopt m'n eitje. Gaat vandaag ook gebeuren, daarna is de pijn over en kunnen we weer normaal doen. Ik doe met Marsab mee, hoop op een paaseitje en misschien wel spoedig zwanger zijn @Joyce: ik heb me de tranen uit m'n kop gejankt in de kraamtijd... wist niet dat ik zo dicht aan het water woonde, er kwam geen eind aan Die hormonen ook... Fijn dat je goed verzorgd wordt en dat het goed gaat met je gezinnetje. Ben je al buiten geweest met de kleine, trouwens? @Rootje: aaaaaaaaah, balen Zullen we met z'n viertjes (Anouk natuurlijk ook meedoen ) paaseieren gaan zoeken volgende maand? Erg jammer dat het deze ronde voorbij is, maar hier vind je steun bij de sept. mama's, hoor! @Patries: bij jullie gebeurt er ook veel tegelijk. Mama bestraling, jullie een huis zoeken, de zwangerschap... druk hoor. En dan nu die kies... gaat het een beetje met je? @Suus: ik vermoed dat je weer een jongetje krijgt (en dan heb ik het, net als bij Mobielfreak, hartstikke fout 8) ) En toen was ik het weer kwijt... gaan vanmiddag naar Deventer, mijn man z'n opa is overleden en nu hebben we om 18:00 uur de uitvaart. Ollie gaat mee, ben benieuwd of dat een succes wordt (qua tijd, zeg maar) - neem wel een Pyamapapje mee en andere, makkelijk te eten/drinken spulletjes. Fijne (en hopelijk zonnige) dag allemaal!
@ Rootje...Acht jeetje meis weer niet Wat een teleurstelling weer ' T gaan leuke paasdagen worden voor jullie
@ Darcy Gecondoleerd! Succes vanmiddag. Wat een rottijd zeg om 6 uur. Niet alleen voor Ollie maar sowieso Het is toch iets waar je de hele dag tegenaan loopt te hikken. Erg bijzonder dat je t voelt (en makkelijk )
Goeiemorgen meiden Matthew spookte vannacht van 4 tot 6 uur, dus bij ons gelegen, pff, wat is hij druk ook al is papa ziek aan griep. Geen goeie combinatie. Met geluk dat ik vandaag niet hoef werken, hebben we eindelijk uitgeslapen tot half 9 vanmorgen @ Darcy: gecondoleerd. Sterkte voor vandaag, met name lange dag voor Ollie! Doe er rustig maar aan! @ Rootje: ohjee wat jammer zeg .dan ga je weer een poging wagen net als Marsab, paasei . Knuffie x @ Pris: Matthew leert elke dag weer een woordje bij. Hij leert ook veel van Sesamstraat en Teletubbies, echt leuk. Benieuwd naar de foto van de boot! Goed dat je het nog weet over de luier s nachts. Matthew draagt een luier van Pamper nr 5, daarin een maandverband van Tena Lady. Het werkt super! Ik zie dat je een lekker weekend gaat krijgen, geniet er van! @ Joyce: kraamtranen dat hoort ook wel bij. Denk dat je supersnelle bevalling hebt gehad, waardoor je erg ging trillen en bijna flauw viel. Heel herkenbaar. Dat had ik ook toen Matthew een maand oud was ik smste Jeroen dat hij snel naar huis moest komen. Daarna naar de eerste hulp gegaan, het bleek dat ik overmoeiendheid had, ook teveel indruk op mijn leven na de zware bevalling en zo. Het scheen normaal te zijn, dat wist ik niet. Voor jou heel veel sterkte en knuffies. Doe er rustig aan. Geniet van je kindjes thuis! Raar dat je lang Kyra niet zal zien, logisch dat je haar moest missen, Ze zal zeker zich opperbest vermaken! @ suus: oh vervelend van die krentebaard .goed dat je het snel weer herkent. En heerlijk dat jullie binnenkort een weekendje weggaan. @ Patries: succes vanmiddag bij de tandarts, en jammer van dat huis en raar dat je mijn mail niet hebt ontvangen. Geeft niet. Ik brand het wel op cd en geef het wel bij je af binnenkort, oke. Homocafe zie je voornamelijk hoe mannen elkaar versieren en zoenen . Fijn dat je mama goed doet bij de bestralingen. En leuk dat Jamie steeds meer woordjes kan praten. Het gaat hard, hoor. @ Anoek: hoe gaat het nu verder met Sarah? En Matthew wilde al vanaf het begin (vorig jaar dus) niet in de slaapkamer van kdv slapen erg he @ mobielfreak: begrijpelijk over mike, toch wel een lastige situatie voor je. Is je laptop weer gemaakt? Ik stop nu hiermee en ga snel stofzuigen, dan douchen en dan lekker weggaan. Om jeroen met rust laten want Matthew en ik zitten niet op te wachten dat we aangestoken worden! Fijne zonnige dag, Liefs, Miranda en Matthew