Ook als Matthew vanochtend wakker werd riep hij "mama". Hij is altijd blij om me te zien en houdt mij lekker stevig vast...hmmmm...heerlijk moment. Gelukkig heeft Matthew tot kwart voor 8 geslapen X
Miranda, lief zeg, een heerlijk knuffelmoment. Zo grappig op hyves, een oud-vriendin van me heet ook Miranda en is zwanger, wel pas in juni uitgeteld maar elke keer als ik bij jouw wie-wat-waar of bij een poll Matthew zie staan denk ik dat ze bevallen is. Hoe is het met de pink? Schrikken denk ik. Ik kreeg net een bericht van een collega met de brutale vraag (zei ze zelf ook) of ik zwanger ben. Geen idee dus maar de vorige keer zei ze het ook al een week voor mijn nod. We hadden een bruiloft van een andere collega, dus ik een test gedaan een dag na mijn nod en die was negatief, zegt ze, drink maar niet teveel en doe volgende week maar een test. Zo gezegd zo gedaan en SArah is het reslutaat. Ze ziet het zo vaak bij mensen maar ik zou niet weten hoe ze het ziet, ik heb zelf het idee dat ik helemaal niet zwanger ben, raar!
ik heb even bij ballorig op de site gekeken en ziet er leuk uit. Zo te zien kan Sarah daar ook wel spelen. Hoe laat willen jullie daar naar toe? Ik zag ook arrangementen staan met frietjes en drinken. En dat er hier in de buurt ook eentje zit, grappig! Het is lastig omdat SArah de ene keer nog wel en de andere keer niet meer slaapt in de ochtend maar het is ook een stukje rijden (1,5 uur) dus op de terugweg kan ze lekker slapen. Kunnen jullie mij meer vertellen over de tijd enzo of hebben jullie het daar nog niet over gehad?
@ Anoek. Volgens mij ging de voorkeur uit naatr 's morgens dan dara iets eten en weer naar huis (ws tukkie doen in de auto idd) Wat apart van die collega?! Zou wel leuk zijn @ Miranda Heeeeeeeeeeeeerlijk zo'n knuffel moment Fijn dat ie zo lang geslapen heeft! Rara actie van t kdv AUW! zeg van zijn pinkje Hier ook een mannetje dat bij de deur gaat staan als je zegt: Gaan we naar bed? En zwaaien idd (en de laatste dagen gaat ie daarna huilen maar is binnen een paar minuten stil) Wij zitten hier echt in de uitprobeerfase Met ALLES...... @ Marsab Beunhaas? FOEI! [-X @ Marsab Ja was toevallig...ik stond met een boodschappenkar vol met spullen haha. @ Noor Ja doen we ! @ Marsab / Miranda Thanks voor jullie reactie! Morgen reageer ik hier er even op
@ Anoek: pink heeft Matthew niet meer last van, gelukkig. Bikkel. @ Pris: goeddat ik 't weet over 's morgens naarde Balorig gaan en dan 's middags terug nar huis. Ik dacht 's midags. Maar lijkt het beste om 's ochtends te houden, want Mattew is meest actief 's morgens. Wat is hier rustig....jaja wat wil je dan met lekker lenteweer!
Dat dacht ik hoor Ik moet trouwens vrijdag weer wegen Ben bijna 3 weken terug weer met acupunctuur begonnen om af te vallen. Had een vet% van 31 en voor mijn leeftijd / lengte zou 28 ''mooi'' zijn. Ik heb wel t id dat ik ben afgevallen (nee nog steeds geen weegschaal hier) en wel erg nieuwsgierig
GOEDEMORGEN! Hmm de eerste en de laatste?! Ben weer aan t werk vandaag en heb Tygo om 08.00 uur wakker moeten maken. We hebben hem met het vooruit zetten van de tijd lekker in t oude ritme gehouden Hij slaapt nu dus lekker uit. Als Peter thuiskomt lekker rustig aan doen en pas laat eten Zal vandaga wel over zijn omdat ik m wakker moest maken @ Marsab / Miranda T is niet altijd leuk maar we krijgen er iets heel moois voor terug van de zomer (dat beeld houd ik maar een beetje voor me ) En hij maakt wel tijd hoor, paar weekjes terug op zaterdag en afgelopen zondag hihi. Vaak gaat ie doordeweeks ook s avonds dat maakt me dan niets uit Tygo slaapt dan en ik vermnaak me wel dan hoor (foto's idd, tv, laptop enz) Maar soms is een weekend gewoon t zelfde als de doordeweekse vrije dagen. En we hoeven echt niet altijd op elkaars lip te zitten hoor maar iets meer tijd samen (3-tjes)zou wel erg fijn zijn Nou is met de boot t einde in zicht...op naar t mooie weer en de gezellige weekenden op t water!
Hee meiden, Even een egoberichtje hoor. Ben gisteravond echt behoorlijk hard van de trap gevallen. Knie en onderbenen bont en blauw en mijn kont zit onder de blauwe plekken. Heel pijnlijk haha.Jesper is ook weer ziek helaas, dus heb niet echt tijd om actief mee te lezen vandaag, sorry! Heb de vk even gebeld voor de zekerheid ivm de val, maar kon niet zoveel kwaad en voelde hem net alweer lekker trappelen. Vrijdag weekendje weg,dus hoop dat jesper dan voldoende is opgeknapt.
@ Suus au au au . Jeetje meid. Gelukkig niet iets (heel) ernstig aan overgehouden?! gelukkig met de kleine wel alles ok. Jeetje en die kleine man ook ziek...schiet niet op zeg Hopelijk is hij voor te weekend weer helemaal opgeknapt! Hoe reageerden je collega's op t werk? Misschien heb ik t even gemist hoor. Sorry dan Maar ben wel nieuwsgierig....je zag er zo tegenop. Hopelijk alles goedgegaan!
Hi meiden Ben weer 'bij' - had het een paar dagen erg druk... morgen vrij, tijd voor studie, want Ollie zit dan op het kdv. Dus vanavond vrij genomen @Joyce: wat een prachtige foto's van een prachtig menneke! Hoe gaat het nu de kraamhulp weg is? Red je het - en zijn de tranen opgedroogd? Ik krijg de indruk (en weet het bijna zeker!) dat jij een heel relaxte en goeie mama bent, zeker met twee kids en óók nu je net pas weer mama bent geworden Chapeau hoe je het doet! @Mobielfreak: hoe is het met jou, andere verse mama? Thuis wat meer rust ondertussen? @Saskia: hoe gaat het met jou? @Rootje: hoe voel jij je op dit moment? Erg moe, of knap je wat op? @Pris: varen - ik vind dat ook zo heerlijk. Heb alleen geen behoefte aan een boot vanwege het onderhoud, ben daar te lui voor Maar het water op wil ik altijd wel 8) Komend weekend voor jullie puur genieten, dus? @Patries: hoe is het met de bezichtiging afgelopen? Jij en Miranda hebben PB trouwens. @Anouk: leuk dat je meegaat op 30 mei Ballorig in de ochtend vind ik zelf ook het prettigst. Laten we een centraal speelparadijs zoeken, is het makkelijkst. Is er eentje bij Utrecht ofzo? (hey... en als je zwanger bent, Anouk: dan heb je een héél bijzondere collega!) @all: dit weertje buiten maakt een mens vrolijk Terwijl ik dit typ, schijnt de zon nog... de dagen langer, de ochtenden en opstaan een stuk eenvoudiger! Genieten jullie er ook zo van? Heerlijk binnenkort die dikke jassen uit (al komt april er nog aan met z'n rare buien ) en in de dunne zomerjurken en slippers Fijne avond allemaal, tot morgen!
@Suus: jeez meid, wil je nog een sterkte wensen, bont en blauw, au! Kalm aan (heb je veel spierpijn?) en een knuffel!
@pris: zag er idd heel erg tegenop, maar dat was gelukkig niet nodig. Ze hadden wel verwacht dat ik weer zwanger wilde raken. Als ze dat niet hadden gewild hadden ze me niet aan moeten nemen zeiden ze. Dat was dus wel een hele opluchting. @darcy: heerlijk dit weer he? Ik ben lekker een eind met Jesper gaan wandelen in de wandelwagen vanmddag, frisse lucht kan nooit kwaad toch? En ja, heel veel spierpijn trouwens, maar achteraf bekeken ben ik er nog best goed vanaf gekomen, heb een behoorlijke smak gemaakt en mistte op een haar na met mijn hoofd de punt van de cv. Mijn man zag het gebeuren en die dacht echt dat ik wat gebroken moest hebben. Nou gelukkig niet! Heb alleen wel een heel paars/blauwe kont haha. Dus echt lekker zit ik er niet bij.
@ Darcy: Op zich gaat het wel met mij.. We zijn een weekendje weg geweest met z'n allen (incl. schoonouders) en dat heeft me op zich wel goed gedaan, het ff eruit zijn.. Het heeft alleen weinig goed gedaan voor mijn BV, doordat ik daar de tijd niet nam om 's avonds rustig te gaan zitten om te kolven, is mijn BV toch wel wat achteruit gelopen merk ik, en heeft Lisa ondertussen 3 flesjes met KV gehad Ik hoop enigszinds wel de BV weer wat op te kunnen krikken zodat ik er gewoon mee door kan gaan. Alhoewel ik het op zich wel makkelijk vind zo rond kook/etenstijd dan kan Dennis of iemand anders gewoon een flesje geven terwijl ik ga koken, want dat was vaak een stress-moment omdat Lisa of tijdens het koken of tijdens het eten komt voor een voeding Verder hadden we tijdens ons weekendje weg ontzettend leuke foto's gemaakt maar bij thuiskomst kreeg ik ook mijn laptop weer terug en toen ik de kaart in de laptop stak bleek de kaart beschadigd en toen ik de kaart weer in de camera stak waren de foto's van het weekend verdwenen kon wel janken, want Lisa was op gegeven moment zo lief aan het lachen dat ik foto's ging maken en op dat moment trekt ze me toch een scheef bekkie, lach helemaal in een deuk om die foto, maar die is dus ook foetsie Morgen weer naar het CB toe met Lisa en dan krijgt ze d'r eerste prikjes, ben benieuwd hoe zij zich houdt en hoe ik me houdt op dat moment, ondanks dat ik natuurlijk al een 'ervarings-deskundige' ben ondertussen Zometeen moeten we weer naar de schuldhulp toe voor een gesprek, ben benieuwd, maar heb er totaal geen zin in..
wat is het rustig hier! Zal vast met het HEERLIJKE weer te maken hebben! Genieten he meiden? Jee SUUS, dat was schrikken! Gelukkig lijkt het allemaal goed afgelopen te zijn. Hoop dat je niet al te beurs bent. Pas goed op jezelf!
@ Suus: hoe gaat het nu verder met je? Pfoe gelukkig toch goed afgekomen en je ukkie in buik wordt opgevangen door heerlijk vruchtwater ! Doe er rustig aan... @ Mobielfreak: succes met Lisa naar het CB en jammer van het achteruitgaan van BV. Fijn dat je heerlijk weekend hebt gehad met de familie, ook al snap ik niet dat ze geen geld hebben....? Toch een weekendje weg, maar de andere kant heeft jou goed gedaan, dat is mooi meegenomen. @ Noor: ja het heeft vast te maken met dit lekker weer....
Soms vind ik ook heerlijk om alleen zijn, dan kan ik me goed vermaken! Als ik de kans heb gebruik ik dat heel graag. Ook als ik bv bijna beter word terwijl Matthew op het KDV zit, heb ik de hele dag voor mezelf. Heerlijk en dan kan ik mijn hobby uitoefenen. Ik heb blijkbaar zelfde hobby als jij, heerlijk foto's uitzoeken, inplakken en of digitaal fotalbum maken en dan laten bestellen etc...heerlijk! Ik geniet ervan! Enne succes vandaag met het wegen! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt. En ik heb gisteren gesport en heb weer spierpijn...het werkt dus wel
Mogguh dames Vermoed dat het hier vandaag ook stil zal zijn... prachtig weertje buiten... gaan vanmiddag richting strand, kan de hond weer zwemmen en Ollie de halve kust in zijn broekspijpen stoppen @Mobielfreak: en wat zei het CB? Tevreden? Nog een goed gesprek gehad met de schuldhulpverlening - is dit al gestart, of hoe werkt dat nou precies (geen flauw idee van)? @Miranda: ik kan ook zo genieten van een dagje zonder man/kind. Alleen zeurt er nog een studie achteraan, dus ik kan me goed schuldig voelen als ik iets anders in die kostbare tijd doe (zoals gisteren, mijn hobby: tekstjes voor t-shirts maken.) Enfin, mens moet ook genieten, he! @Noor: hoe is het met jouw kleine mannetjes? En Isa nog steeds in haar element op school? @Suus: jij bent ondertussen naar geel/paars gegaan qua achterste, denk ik zo? Au, het is zo pijnlijk... alles weer okay ondertussen? Nou, an die Arbeit. Pffffffffffffffff... de zon lokt 8)
Goedemorgen! @ Noor Volgens mij zijn de sept 2007 een uitstervend ras @ Suus Gaat t een beetje En t kleine mannetje opgeknapt? Veel plezier dit weekend! Gelukkig dat ze zo reageerden op t werk @ Mobielfreak Balen zeg van die foto's Lekker even een weekendje ertussen uit! Is t gesprek goed gegaan? en cb? @ Darcy Nog niet varen hoor....bootje ligt voorlopig nog in de loods. Heerlijk dit weer! Heb net een mega bestelling bij HM en Esprit gedaan @ Miranda. Soms is t idd heerlijk om alleen te zijn...maar niet altijd De vrijdag na de hemelvaart is t bedrif dicht....denk dat ik Tygo gewoon lekker wegbreng en een dagje voor mezelf inplan. Ik ben altijd banmg dat ik iemand dan met hem opzadel...terwijl je haar er geen groter plezier mee doet Voordeel van jou mnaier van inplakken is dat t wat minder troep geeft hihi. Vanmiddag om 14.30 uur wegen Thanks Succes met je spierpijn! @ Darcy Heerlijk middagje in t vooruitzicht Veel plezier! en voor nu: Werkse!
Dit is de reden dat ik NOG geen zandbak heb ........en dan zo naar binnen stappen en weer terug de zandbak in en weer naar binnen
@ schuldhulp: Eerst krijg je tig gesprekken over hoe de schulden zijn ontstaan etc en over practische zaken en daarna gaan ze het traject pas echt opstarten.. Al met al kan het nog wel een jaar duren voordat het echt gaat lopen. Het gesprek gisteren werd ik alleen maar sjago van omdat er steeds tegenstrijdigheden in zaten. Eerst was het tijdens het vorige gesprek zo dat we moesten trouwen, nu mag dat weer niet, want dan accepteer je de schulden van de ander en krijg je er dus nieuwe schulden bij Vervolgens was het dan zo dat we gezamenlijk maar toch apart erin moeten, eerst het minnelijk traject proberen en als ik geen werk vind en dus geen inkomen meer heb dan vervalt het minnelijk traject en moet ik de wsnp in. (minnelijk traject dan los je zelf een x bedrag per maand af aan de schuldeisers en moeten alle schuldeisers accoord gaan met je voorstel, gaan ze niet accoord dan kom je in de wsnp terecht, dan beslist de rechter wat er afgelost gaat worden in 3 of 5 jaar tijd en MOETEN de schuldeisers gedwongen accoord gaan) Zodra mijn uitkering vervalt kan ik dus niet meer aflossen, en zou ik dus in de wsnp belandden wat betekend dat je gedwongen moet solliciteren, wat dus ook betekend dat de kinderen naar de opvang moeten en er dus extra kosten in de maand bij komen Dus erg logisch is het niet mijns inziens.. Laat mij lekker bij de kids blijven totdat ze naar school gaan, lijkt mij wat dat betreft veel praktischer.. Dennis vond het ook allemaal maar vreemd, want als we beiden in de wsnp belandden, en ik geen inkomen meer heb, dan moet Dennis wel afdragen om mijn schulden te betalen Dus toen zei hij al: Ja da's lekker dan, mag niet met je trouwen omdat ik dan jouw schulden accepteer en daarvoor af moet lossen maar mag wel met je samenwonen en dan gedwongen jouw schulden afbetalen? Kortom het is allemaal erg tegenstrijdig @ Cb: kreeg net telefoon dat ik om 10 over half 10 een afspraak had? Ehm.. in het groeiboekje staat toch echt 14.30 uur Blijkt dat ze er niet eens zijn vanmiddag, dus een nieuwe afspraak gemaakt voor a.s. dinsdag.. Ik zie Ollie al helemaal voor me met de kust in zijn broekspijpen