September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Jennifer, wat goed dat je zo snel terecht kunt! Ik heb niet zo veel ervaring met kinderneurologie, maar ik schat in dat ze een algemeen neurologisch onderzoek doen, daarbij kijken ze naar spierspanning, reflexen etc. en misschien een EMG. Verder zullen de meeste onderzoeken denk ik aangevraagd moeten worden, behalve evt lab, en dat zal, zeker bij kleintjes, voorbereiding vergen.
    Waarom bel je de poli waar je naartoe gaat niet even om het te vragen, vinden ze echt geen enkel probleem hoor, leg even uit hoe en wat en dat je te beduusd was om het te vragen en ze kunnen je vast alvast wat vertellen.
    Idd niet teveel zoeken op het internet, dat maakt je gek! Bovendien staat er een heleboel niet betrouwbare "medische" informatie op. Laat eerst maar eens kijken wat en of ze ergens aan denken alvorens blind op het net te gaan zoeken.
    Veel sterkte en succes iig, ik denk aan jullie.
    Houd je ons op de hoogte??
    Liefs!!

2. Pris

Pris Fanatiek lid

Deel 1

@ Simke Leuk dat jullie eieren hebben geverfd. Zal idd een smeerboel geworden zijn haha.
    Heb je er foto’s van?? En leuk gehad in Lelystad??

@ patries. Fijn he vroege visite??!!
    Leuk dat je zo’n gezellige dag hebt goed!!
    Gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis!!! Leuk vooruitzicht zeg!! Straks lekker verlof met je dikke buik in de schaduw in jullie tuintje (en je voeten in een bak water hihi)
    Hier ook een mannetje dat gek is op andere kindjes. Ook een leuk weekend gehad zo te lezen!! Fijn he nesteldrang…dat wordt wat met verhuizen straks.

@ Miranda. Ik kan echt niet slapen als Tygo ertussen ligt. Is gelukkig tot nu toe maar 2 keer gebeurd toen hij ziek was en verder niet.
    Als ik al slaap dan is t heeeeeeeel onrustig.
    Hopelijk gaat t alweer beter! Grappig zeg..nu al op de schoolfoto!!
    Jeetje wat een druk weekend heb jij gehad. Wel allemaal leuke dingen iig!!

@ Noor. Klinkt leuk jullie Paasuitje.
    Die staat bij ons ook al op t programma voor als Tygo wat ouder is. Idd vanaf NV met de trein (net een leuk stukje).
    Heerlijke middag dus!!
    Glijbaan, blijf ik ook wel een beetje eng vinden hoor.

@ Darcy. Goed te horen dat jullie t fijn hebben gehad op de Veluwe!!

3. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

Volgens mij zijn we de achterstand van afgelopen dagen aan het inhalen. Eerst even reageren:

@Jennifer: Ten eerste bedankt voor je lieve pbtje. Iedereen heeft dit soort steun af en toe nodig en jij dus ook!! Meid geef jezelf ajb niet de schuld. Jij bent juist degene die alles voor haar doet en die het beste met haar voort heeft. Ik ben wel heel blij voor je dat ze nu verder gaat kijken. Tuurlijk maakt het je onzeker en ben je bang dat er iets naars uitkomt, maar dan weten ze wel wat er met haar aan de hand is en wat ze kunnen gaan doen. Dat is beter dan continu ziek en niet weten wat er is. Meid ik wens je heel veel sterkte en succes en het gaat zeker goed komen meis. Succes vanmiddag in het ziekenhuis, fijn dat je zo snel terecht kon. Jeetje en Qwyneth opnieuw onder narcose deze week, wat een drukke stress week heb je meid. Gelukkig hoef je pas de 25ste aan het werk heb je nu alle tijd voor de kids. Nogmaals wij zijn er voor je. Big hug. Loves Patries

@Darcy: hé meid geen gekke dingen gaan zeggen hoor. Ik vind het juist al zo knap wat je allemaal doet in je leventje. Werk, studie, ollie, dierenasiel, vrouw/vriendin/collega zijn etc etc. Meid je doet al zo veel. Tuurlijk hopen wij met jou dat je eind juni klaar bent met je studie, maar mocht je dat niet redden, dan pech gehad. Die paar extra maandjes maken dan ook niet meer uit. Als je het maar niet te gek maakt. Beter er iets langer over doen, dan stressen. Tenslotte gaan jullie we weer een super lekkere tijd tegemoet, de lente is zeker in NL, deze maand aan de klus voor een brusje. Dus meid helemaal goed, geniet daarvan!! Lief dat je de papieren van de katten voor mij hebt meegenomen. Je bent een schat!

@Suus: meid hoe was het vandaag bij de echo? Of moet je nog heen?? Heel veel succes in ieder geval en maak je niet te veel zorgen. Geniet volop van jullie wondertje die jullie mogen bewonderen. Wauw wat is Jesper al groot zeg. Dan is Jamie maar een onderdeurtje hihi Grappig hé dat ze alles hetzelfde willen doen als jijzelf. Ze doen echt alles na. Zo grappig en ze leren ook zo snel. Apenheul klinkt erg leuk, ben ik al heel lang niet geweest. Voor kids zijn aapjes volgens mij ook echt geweldige dieren om te zien.

@Marsab: Wauw meid wat een super goed nieuws!!! Jullie doen nu dus echt weer mee. Wat spannend zeg. Ik ga duimen voor je dat jullie snel zwanger worden. Yoepie!!! Lekker genieten van jullie huisje?

@Anoek: heb je de magnetiseur al gebeld voor een afspraak? Ben benieuwd wat hij zegt. En meid voor jou een hele dikke knuffel. Slaapgebrek is niet best, slaap heb je gewoon nodig om je fit te voelen om er voor jezelf, je mannetje en je meisje te zijn. Ik hoop dat het snel beter gaat.

@Noor: fijn dat het beter gaat met Isa. Zo te horen heeft ze nog lekker een extra dagje vrij gehad, juist nu ze het nodig had. Heerlijk. Volgens mij zijn alle mama’s met mij erg blij dat jij bij ons op het forum zit. Jij kan iedereen op medisch gebied zo veel info geven, zodat je weer even gerustgesteld bent. Bedankt daarvoor meid!

@Mobielfreak: jeetje wat een gedoe zeg bij jullie op het cb. Lijkt me ook niks als je zo apart wordt genomen. Gelukkig is lisa goed gegroeid en kan je hopelijk op korte termijn naar de fysio met haar voor haar armpje/handje. Fijn dat ze Lisa wel in de gaten houden qua groei. Zo zie je maar weer dat je er goed aan hebt gedaan, alweer, om naar je moederinstinct te luisteren. En dat zeker blijven doen meid!

@Miranda: Alle verhuisdozen zijn welkom meid. Ik heb er nu al zin in om alles op te ruimen en klaar te maken voor de verhuizing. Ik heb zo’n 25-30 verhuisdozen via marktplaats gevonden bij ons in krommenie, ze worden morgen bij me gebracht, dus dan kan ik alvast beginnen. Heerlijk.
    Nog wat leuks gedaan gister op je vrije dag? Schiet het verder nog een beetje op in jullie huisje met schilderen etc? Ben nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig aan het worden naar je huisje. Ik vind Darcy haar huis ook zo geweldig. Hebben jullie ook een zaans huisje of niet? Ben erg nieuwsgierig.

@Pris: lekker aan het werk? Heb je het druk of valt het mee? Ben benieuwd naar je paasweekend verslag.

@all: vandaag aanvraag gedaan voor de bouwkeuring van het huis. Morgen afspraak bij de hypotheekshop. Hopelijk begin volgende week koopcontract tekenen. Het begint nu echt allemaal te lopen. Ik vind het zo spannend en zo onwerkelijk. Gaan we echt verhuizen? Krijgen we echt een huis met tuin?? O het lijkt me zo heerlijk.
    Ik zit nu trouwens bij mijn mams thuis. Marc is met haar naar het ziekenhuis voor de bestraling (ze zit trouwens op de helft), Jamie ligt op bed, dus ik heb ff tijd voor mijzelf. Heerlijk.

@all: hebben jullie trouwens iets geregeld, dus echt officieel op papier staan, misschien testament opgemaakt over wat er gebeurt met de kids als jullie als ouders zijn iets overkomt? Wij moeten nu natuurlijk bij de notaris zijn voor de aankoop van de woning en toen werd ons gevraagd of wij nog andere zaken wilde regelen. Tja het is natuurlijk wel verstandig om te doen. Het zijn nu eenmaal dingen waar je niet bij stil staan. Maar ja stel dat er iets met Marc en mij overkomt en Jamie en zijn zusje blijven achter. Wat dan?? Ik ben even nieuwsgierig naar jullie ervaring…

Zo meiden ik ga ff in de zon zitten met een kopje thee en boekje. Even genieten van de rust. Een momentje voor mijzelf, wat ik zelf, maar ook andere moeders hier eens vaker moeten doen. Dus misschien ideetje??

Liefs, Patries

4. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Suus. Leuk de Apenheul!!!
    Hebben jullie een leuk weekendje gehad??
    Dieretuin in Emmen ben ik 1 keer geweest en vond ik erg mooi!!!
    Tygo heeft de BMR en menC in maart gekregen en tottaal geen reactie op gehad.

@ jennifer. Wat Noor ook al zegt Ga niet teveel op internet zoeken!!!
    Dan wordt je echt gek gewoon. Niet doen!!!

@ Marsab. Leuk om je schoonvader dan mee te nemen naar de dierentuin.
    Ik hoop voor jullie op een super gave KONINGINNEDAG!!!!!!! Ik duim voor je!

@ Anoek. Kan me voorstellen dat je op bent dan!!
    Kan je haar niet een keer wegbrengen voor een weekend / nachtje??
    Heb je de magnetiseur gebeld?? Hopelijk kan je snel terecht en hebben jullie er baat bij!!!

@ Darcy Nou dat zou geen falen zijn hoor als je dat niet gaat redden. Ik vind t al zo knap dta je zover bent gekomen!!
    Is niet niks, een baan, gezin, huishouden enz. en dan nog een studie!!! Nou petje af hoor!!!
    En super leuk dat jullie voor een brusje voor Ollie gaan!!! Succes ;)

@ Mobielfreak. Goed dat Lisa was aangekomen!! Wat is er met haar handje dan…dat heb ik denk ik even gemist.
    Vreemde actie van t CB. Zij kunnen dat niet zomaar bepalen??!!!
    Hoe gaat t met Tim?? Grote trotse broer??

@ Miranda. Wat een korte nachten voor Matthew. En tussen de middag ook maar een uurtje. Is niet zoveel zeg!!
    Tygo slaapt gemiddeld 2 uurtjes s middags!

@ Joyce. Heb je leuke dagen gehad?? Gaat het goed met Timo en Kyra.
    En jij??Al een beetje gewend??

@ Rootje. Gaat t allemaal??

@ All
    Hier iemand die de ''nieuwe site'' totaal niet uitnodigend vind om even te kijken. Als ik hier net als net even bijlees heb ik gewoon echt pijn in mijn hoofd van t licht.
    Wij hebben een super weekend gehad, lekker genoten van t mooie weer, veel te veel gegeten (maar wel lekker) en Peter is op zondag niet naar de boot geweest :whistle: maandag is wel aan t klussen geweest bij zijn zus. Maar wij zijn ook die kant opgegaan en lekker daar gegeten.

Verder gaat t prima. Tygo is echt een kanjer!!! Babbelt als een gek en is zo'n lief kereltje. Van t weekend nog veel meer leuke foto's van hem gemaakt. Zal eens kijken of ik hier vanavond t een en ander kan spammen!!!

Nu aan t werk en vanavond lekker bij mijn vader en moeder eten (vaak op wo dag) Peter zit dan in Brussel. Morgen weer vrij :D

Tot later!

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ jennifer: ook al heb je in lange tijd niet gepost, ik weet toch dat je later terugkomt, bij deze nu! Ja ik ben nog wel steeds ok! Ik ben nog niet bij de kabouterhut en heb 2 grote meeting misgelopen (vanwege ziek zijn). Deze keer op 30 mei wil ik graag bij zijn, want ik zit al bijna
    2 jaar op de forum!

@ Pris: ik ben eigenlijk makkelijk om Matthew tussen ons op bed laten slapen, want ik heb helemaal geen zin om Matthew door de gang of slaapkamer of woonkamer lopen wiegen. Anders gaat ie krijsen midden de nacht, daar zitten we echt niet op te wachten. Het is wel zo dat ik niet lekker ga slapen. Totdat Matthew eindelijk in slaap valt, val ik ook daarna in slaap (nadat ik heb gevonden hoe ik lekker bij slaap, lukt dat nog wel). Maar er is wel een voorwaarde van Matthew, hij moest mijn hand vasthouden want anders kan hij niet slapen (beetje stiekem vind ik hem wel lief en schattig).
    Matthew heeft vannacht heerlijk doorgeslapen van 20.30 tot 07.15 uur. Ik was al klaar met aangekleed en gedoucht te hebben! Ikke blij!
    Je hebt ook heerlijk weekend gehad.
    Hoe doe je dat de foto’s op de forum plaatsen. Via welke site? Bij mij doet het niet meer goed, of doe ik dat verkeerd? Volgens deze nieuwe site zegt dat mijn foto te groot is. Blijkbaar heb ik van alles geprobeerd om te verkleinen, lukt gewoon niet.
    Misschien volg ik mobielfreak’s tip op via www fotoverkleinen nl (toen voor avatar, nu voor foto misschien….)
    Want ik heb hoop leuke foto’s van Matthew wat ik graag met trots wil laten zien.

@ Patries: Jij mag lekker met Jamie bij ons langs komen als je verlof hebt of eerder! Misschien op de 9e of zo…vóór de Balorig of erna…. Nee ik heb geen zaans huisje, maar wel karakteriste huis uit de jaren dertig. Als het goed mee zit zal Jeroen vanavond beginnen met het schilderen in een soort nieuwe veranda.
    Gisterenochtend was Matthew naar de KDV gegaan voor schoolfotograaf, terwijl ik mijn auto aan de buitenkant eindelijk heb gewassen (laatste keer dat ik deed toen ik zwanger was van Matthew [nesteldrang haha] ), daarna Matthew opgehaald, lekker in ons tuin gespeeld, laat in de middag even boodschappen en Matt viel eindelijk in slaap om 16 uur in de kinderwagen tot half zes. Om zes uur kwam jeroen thuis van zijn werk en gingen met z’n allen aan de tafel, lekker spinazietaart uit de oven. Matthew heeft gelukkig lekker meegegeten! Dat was mijn vrije dag gisteren…. ;)

Hoe is het nu met je moeder? Lief dat je man met je moeder naar het ziekenhuis gaat.

Testament: ja dat hebben we ook laten opmaken bij de notaris in Wormerveer, toen we het huis vorig jaar gingen kopen/tekenen. Als we komen overlijden, gaat Matthew naar de oudste zus van Jeroen. Want ze is al bijna 12,5 jaar getrouwd met lieve man, ze zijn trotse ouders van 3 jongens, waar ze dol op Matthew zijn. Ze hebben een hele goede thuisbasis, daarom vinden we het belangrijk. Mijn zus woont samen en heeft geen kids en woont in Den Haag en rookt erg veel, dat zit me niet lekker. Zij wonen in Assendelft. Ik heb mijn moeder en zus nooit verteld wie de officiële voogd zijn, want ik wil ze niet kwetsen. Zodoende.

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik ga naar huis zo. Ik probeer vanavond weer even te reageren.

@ Jennifer. laat je even weten hoe het gegaan is vanmiddag??
    Knuffel voor jou!!!!

Tot later!
    Liefs Pris

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.141
    113
    @patries: spannend, spannend van het huis zeg! Idd lief van je man dat hij met je moeder mee is, kan jij het ook even rustig aan doen.

@miranda: vind het ook wel een beetje heel lief en schattig dat Matthew dan bij jouw hand in hand wil slapen zeg!

@pris: ja, we hadden een heerlijk weekendje gelukkig. Erg relaxed. Ik vind de site ook nog wennen hoor, vind het een beetje vermoeiend om heel eerlijk te zijn.

Ego: vanmiddag dus de 20-wekenecho gehad en ons kindje lijkt helemaal gezond te zijn!!
    En voor de nieuwsgierigen onder ons: we hebben meteen een ROZE pakje aangeschaft.

8. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Dankjewel noor! wat weet jij veel! inderdaad erg handig zo iemand op het forum! morgenochtend gaat ze weer voor buisjes en haar neus, weer narcose, dat vind ik nog het minst...woensdag neuroloog, ik hou jullie allemaal op de hoogte! ben zelf ook benieuwd...

wat kan iedereen hier kletsen zeg! en zitten wij al 2 jaar met zijn allen hier te ouwehoeren? wat gaat de tijd snel! onze gezinnetjes breiden zich uit en we groeien samen door, leuk eigenlijk!

matthew ligt net eindelijk te slapen, ga nu naar beneden om gwyneth te doen...
    sterkte meiden met alle babietjes en kindjes die bij mam in bed willen slapen of niet slapen of huilen of sip zijn! we gaan samen weer een nacht in!

kus.

9. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Suus: Meid wat een super goed nieuws zeg! En wat leuk een zusje voor Jesper. Nu dus echt genieten meid. Gaan jullie het aan iedereen vertellen of houden jullie het geheim?

@Jennifer: Heel veel succes morgen met Gwyneth. We denken aan je meid. Hoe was het vanmiddag gegaan bij de neuroloog?

@Pris: ik ben benieuwd naar de foto's van afgelopen weekend. En wat super zeg dat Peter zondag niet aan de boot is gaan werken, maar lekker samen bij jullie is geweest.

@Miranda: Lijkt me leuk om een keertje bij je langs te komen. Ben nu nog nieuwsgieriger naar jullie huisje, een veranda klinkt niet verkeerd.

Fijne avond en ik spreek jullie snel

LIefs, Patries

10. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Suus. Wat goed dat je een goede echo hebt gehad!Wat leuk een meisje erbij!!
    Wat een boel koningskoppels bij de sept 2007 mama's!!! :D
    Lekker zo'n weekendje weg!! foto's??

@ jennifer. Ik wens je veel succes morgen. Weer die narcose bah!
    Sterkte en dat het maar snel beter mag gaan met jullie kleine meisje.

@ Miranda. Wat schattig zeg dat Matthew hand in hand wilt slapen :D
    Lekker is dat he dat je zelf al klaar bent als die kleine wakker wordt. Heb soms nog steeds t id dat ik anders achter de feiten aanloop.Ik doe mijn foto's via photobucket.com verkleinen. Vindt het wel handig werken maar ik heb nog nooit iets anders geprobeerd.

@ Patries. Nou ja verslag :( Is dus een ietwat verkorte versie geworden.
    Hier niets geregeld voor voogdij ofzo (geen mensen aangewezen daarvoor ofzo)
    Is een ''gevalletje: '' moeten we ook nog EVEN doen''
    Druk viel wel mee. Vergeleken met mijn vorige baan is het hier sowieso wel makkelijker.
    Ben blij dat ik vorig jaar die stap heb gemaakt.

Nu thuis op de bank. Pfff hoewel t werk wel makkelijk is ben ik wel al vanaf 0630 vanmorgen op en bezig. Nu dus eindelijk ff zitten.
    Peter weg, nu filmpje aan ondertussen en zometeen denk ik maar ff onder de zonnebank.

11. Pris

Pris Fanatiek lid

Sturen in opa zijn auto:

12. Pris

Pris Fanatiek lid

In de zandbak:

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Ruiken aan de bloemetjes:

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen, meiden!

Ik ga over drie kwartier richting UvA, voor een college en een gesprek met mijn mentor. Heb er helemaal een beetje de kriebels van :(

Ollie was gisteren rillerig en hangerig bij mijn schoonmoeder - eenmaal thuis zat hij in de tuin te babbelen tegen me, toen ik opeens zag dat hij zo flauw naar me keek...

Tijdens een korte douche stond hij weer te rillen (en te spelen?) - hup, eruit, warm wrijven, in de romper en slaapzak en ja hoor, meneer voelde zich echt niet lekker. We lagen even op bed toen ik vermoedde, dat hij weer acute koorts had. Gauw een pcm gegeven, want hij begon een beetje te ijlen, riep maar "bus, bus, bus" tegen het plafond en smakte weer zo met zijn lipjes (deed hij ook vlak voor zijn stuipjes.)
    Gelukkig kalmeerde hij snel en heeft hij een goeie nacht gemaakt, hij is weer vrolijk en geen rode wangen meer. Tja.

@Patries: wat er met OI gebeurd als wij er niet meer zijn, is nog niet duidelijk. We hebben het er laatst nog over gehad - maar het moet wél vastgelegd worden natuurlijk. Ik vind het een zware beslissing, maar het is er wel eentje, die genomen moet worden natuurlijk...
    Miranda en Jeroen hebben het goed geregeld!

@Jennifer: vandaag ontvang je in de post de ETOS-kaarten. Ik had alleen nog een kartonnen velletje om op te schrijven, dus het is een spoed-post geworden (postzegels heb ik gelukkig altijd bij me.) Veel plezier ermee.
    En sterkte met de buisjes van Gwyneth, ik leef mee!

Meiden, ik ga ervandoor. Tot vanmiddag en een fijne dag vandaag (hier grauw, bij jullie??)

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    De laatste pagina niet gezien! Nu pas!

@Suus: gefeliciteeerd met de goede echo én het meisje :D :D :D !
    Wat onwijs leuk! Wat zullen jullie blij zijn dat de echo goed was!

@Pris: mooie foto's, wat een lekkere bink ;)

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.141
    113
    @patries: wij hebben ook nog niks officieel vastgelegd wat er met Jesper gebeurd als wij zijn overleden. We zijn er ook nog niet helemaal uit eerlijk gezegd. (vinden eigenlijk niemand echt geschikt hihi) Het liefste naar mijn ouders, maar mijn vader is ook al 62. Verder absoluut niet naar Martin zijn familie, dus daarom moeten we het ook snel gaan vastleggen.

17. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Sorry ben even een tijdje niet geweest, heb alleen de laatste pagina gelezen.

Met mijn pfeiffer gaat het nog hetzelfde, steeds behoorlijk moe... en tot overmaat van ramp kregen we ook dit weekend buikgriep en heb ik dardoor 2 dagen op bed gelegen.
    Je kunt je dus wel een beetje indenken hoe ik me nu voel.

Verder gaat het wel allemaal goed hier... we hebben toch ondanks de pfeiffer besloten door te klussen voor ons 2e kruimeltje en ik heb een paasei gehad :) Dus nu maar hopen dat ik over een ruime week een posi test in handeb heb.

Zo ik ga even mijn banner ed aanpassen en dan weer even liggen.
    Tot later weer!

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Patries, wij hebben het er al een hele tijd over wat te doen als wij er niet meer zijn. Ons bezit komt wel goed maar we komen er niet uit wat voor Sarah het beste is. Mijn vriend heeft 1 zus maar ik zou het niet fijn vinden als ze daar naa toe zou gaan (ik geloof dat ik daar zou gaan spoken dan). Ik ben enig kind..... we denken nu aan een vriendenstel van ons maar ik vind het me toch moeilijk. Mijn ouders vinden we allebei erg fijn maar mijn vader is intussen ook al 73, dus ook niet meer de jongste, mijn moeder is 64.
    Lastig is dat.

Suus, gefeliciteerd met de goede echo en een meisje, erg leuk!

Ik ga Sarah uit bed vissen, begint ineens weer zo hard te huilen. Ik weet niet wat ze heeft. Tot 8.30 geslapen en om 9.30 weer in bed.
    ........ even uit bed gehaald, ze was helemaal bezweet. Wilde ook weer terug naar bed. Hmm, gisteren heeft ze overdag 1 uur geslapen dus dat zal er nu wel uitkomen denk ik.
    Zaterdag naar de manetiseur. Ben benieuwd

19. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Afgelopen weekeind naar de bouwmarkt geweest voor schuurpapier een een paar blikken verf!!! Ik ben dit weekeind druk aan de klus geweest met het wiegje. Het is nu mega lelijk groen, maar ik ga het dus ZILVER maken! Dat heb ik eens ergens gezien en dat vond ik zo leuk bij een jongen!
    Ewout en Marijn sliepen bij ons op de kamer altijd in de kinderwagen bak, maar die enkele wagen heb ik dus verkocht en de kleine man moet toch een klein bedje hebben, dus heb ik een wiegje op een markt gekocht. Eentje die ook kan schommelen dus dat is wel erg leuk. Je kan dit model zelfs nog kopen in de baby winkels!
    Ook zijn we gisteren de gordijnen wezen op halen, ze zijn erg mooi geworden. We hadden Cars gordijnen op maat laten maken, en die hangen nu in de baby kamer. Er moet nog een boel opgeruimd worden en de kasten uitgesopt en schoongemaakt worden. Er staat een lange kastenwand met vitrine's waar eerst mijn Snoopy's inzaten, maar die worden nu omgetoverd tot kleding kasten en kasten voor leuke dingen in te zetten. Op het kleding gedeelte komt ook plakplastic zodat je niet meteen de kast in kan kijken. Dus er is nog genoeg te doen in de baby kamer! Ik heb er wel zin in, echt leuk om daar aan te werken vind ik! Ik heb ook al een grote poster gekocht van Cars en bij de Xenos een grote lijst daar voor gehaald en die gaat Jan dit weekeind ophangen.
    Gelukkig helpt die fysio wel een beetje, ben druk bezig met de oefeningen en ga ook smiddags plat. Ik blijf wel last van mijn rug en bekken houden, maar dat zal ook wel zo blijven helaas, maar ja dat hoort er bij Helaas blijft het spugen nog altijd, gelukkig niet dagelijks maar een paar keer per week nog wel. Ik kom nu wel aan, dus dat is wel goed haha. Onze kleine man is lekker druk in mijn buik, heerlijk hoor dat getrappel. Jan kan het ook goed voelen en zien, en de kids ook dus dat is erg leuk!

Afgelopen maandag hebben we heerlijk gezwommen met z'n allen. Marijn had de grootste lol!

Suus wat een leuk nieuws, lekker van genieten van het goede nieuws!!!

rootje balen van je Pfeiffer, duurt lang he! Heb het ook gehad en vind het echt een waardeloze ziekte bleh. Lekker in de tuin zitten en rustig aan doen! En wie weet is het paasei een bevrucht, dat zou helemaal mooi zijn zeg!!!

Darcy Heel vee succes bij het UvA! Beterschap voor je kleine man!

Pris wat een leuke foto's van je mannetje!!!

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Pris: wat een leuke foto's!!!

Suus: GEFELICITEERD! Leuk hoor straks een meid erbij!! Koningskoppel he?!

Darcy: gelukkig dus niets gebeurd verder met Ollie! Toch altijd weer eng dan he denk ik??

Mouschy: wat een heerlijke foto ook! Leuk het wiegje, ben benieuwd naar het eindresultaat!!

Jennifer: hoe is het gegaan in het ziekenhuis met de operatie van Gwyn?

Patries: hoe is het eigenlijk met je moeder nu??

Rootje: spannend!! Paasei ;) Beterschap verder!

Mouschy: wat een leuke foto! En wat begint Marijn op Ewout te lijken!! :confused:

oooo de rest ben ik alweer vergeten......

Hoop dat het met iedereen goed is!!

ik geniet lekker van het mooie weer :)

Deel Deze Pagina