@ Pris: wat een stoere foto's!!! Matthew zit ook graag achter de stuur! @ Suus: Hartstikke leuk joh! Een meisje! @ Darcy: Succes met het gesprek! Je hebt goed en snel gehandeld betreft Ollie. Fijn dat het goed gekomen is. Het blijft altijd eng.... @ Mouschy: Je bent lekker druk bezig met het inrichten van een babykamer, Het blijft altijd de leukste wat je doet. Doe er wel rustig aan met je bekken. Leuke foto! @ Anoek: Fijn dat Sarah op zaterdag naar de magnesteur heen kan gaan! @ Rootje: Ik hoop dat als je zwanger wordt, jij veel minder last van Pfeifer hebt. Dank voor jullie compliment hoe lief is wanneer Matthew mijn hand wilt vasthouden, vanmorgen vroeg kwam hij, na huilend wakker, bij ons liggen en pakte mijn hand weer vast. Ik ga maar weer verder aan het werk. Liefs, Miranda
Hi all: net terug uit het ziekenhuis. buisjes gingen goed, ze konden verder niets in haar neusje vinden, ze blijft er de hele tijd op slaan. ze kwam goed uit de narcose en heeft al yoghurt op en wat pasta, ze gaat zo lekke rmet papa in bed liggen voor een siesta, even bijkomen. kijken of het nu beter gaat en ze gata praten... darcy: de kaarten zijn binnen! you are the best! a star!! je hoeft je echt niet te verontschuldigen voor je kaartje hoor, zag er allemaal errrug professioneel uit! wel eng van ollie zeg, gelukkig geen koortstuip gehad, amar toch even schrikken, toch niet helemaal lekker dan...sterkte meis. rootje: hope dta je paaseitje bevrucht is sweetie! ik dnek ook dat dan je pfeiffer minder zal worden, het blijft een vermoeiende slopende ziekte, vreselijk voor je... ik moet ervandoor, vriendin komt zo langs!fijne dag meiden!
Fijn dat het weer achter de rug is Jennifer! Hopen dat ze snel opknapt! En nu aftellen naar woensdag. x
zo, en nu ga ik jullie even lastig vallen met wat spam Chris met mij (let niet op de melkflessen hihi)
He meiden! Hier even een teken van leven van mij! Ben wel bijgelezen en probeer op een paar mensen te reageren die ik nog uit mn hoofd weet Marsab: Lieverd, ik duim zo voor jullie dat er hopelijk een brusje voor Aiden aankomt en dat het paasei echt geluk heeft gebracht! Ik denk aan je! Knufknuf!!! Pris: Heb ook leuke, maar drukke paasdagen achter de rug, pff! 1E Paasdag zijn we naar Lammetjesdag geweest in Spaarnwoude wat erg geslaagd was. Hebben zelfs lammetjes geboren zien worden. (ben toch blij dat ik niet in een stal en hooi moet bevallen helemaal alleen ) Zal proberen wat foto's te plaatsen... En 2e paasdag zijn we 's ochtends met vrienden naar het Sprookjesbos geweest in Enkhuizen. Meiden, dit is echt een aanrader voor onze kids hoor! Zo schattig en leuk en ook echt voor de leeftijd van onze kids. Kyra heeft zich super vermaakt en was erg onder de indruk van alles. Daarna ff naar huis voor middagslaapje en vervolgens overheerlijke pannenkoeken gegeten in de Pannenkoekenpaviljoen vlakbij Cruqius. Dus al met al een druk, maar geslaagd paasweekend! En wat een schattige foto van jullie 3tjes!!!! Tygo wordt ook al zo groot! Darcy: Had je mijn pb nog ontvangen van je kaart? Begin nu aan mezelf te twijfelen of deze wel is aangekomen, aangezien ze de database hebben verwijderd Anders bij deze nogmaals onwijs bedankt voor je lieve kaartje, echt superleuk!!! Noor: wat een prachtige foto's van je kids, helemaal leuk! En wat worden de jongens groot zeg en zo wijs Heerlijk genieten zo toch! Patries: Ben je helemaal vergeten te feliciteren met je verjaardag Schaam me diep. Als je even niet online bent een paar dagen, mis je dit soort dingen gelijk! Meid, beter laat dan nooit, maar nogmaals ontzettend gefeliciteerd met je verjaardag! Ben je verwend en heb je een leuke dag gehad? Suus: Gefeliciteerd met je goeie echo en wat leuk een MEID!!! Idd wat Pris al schreef, er komen veel koningsgezinnen Rootje: Ook voor jullie hoop ik dat het paasei dit keer geluk gaat brengen voor jullie! En tjee, jij zit de laatse tijd wel in de lappenmand zeg! Veel beterschap en dikke knuf van mij! Verder weet ik het ff niet meer Hier gaat alles prima! Timo doet het geweldig en Kyra is ook zo lief voor haar broertje! Vandaag voor het eerst naar CB geweest. Timo is in 2 wk tijd 460 gr gegroeid en weegt nu 4340 gram. Ben zo trots op ons mannetje. De arts op het CB vond het een wijs mannetje voor zn leeftijd, want hij kijkt je al gericht aan en volgt mij. En wat helemaal schattig is, hij lacht al naar mij en papa, zo lief joh!!!! En af en toe doet hij dan echt zn mondje open alsof hij wil gaan praten, zo schattig! Ook 's nachts gaat het hartstikke goed. Er zit gewoon al 5u tussen zn voedingen 'snachts en overdag ruim 4u, dus mij hoor je niet klagen! =D> Dus ja, hier spreekt alleen maar een trotse moeder
Grrr gaat lekker hier, laptop nu dus weer weg voor reparatie en ik ontvang ook geen mails meer bij nieuwe reacties \ Zit nu op de pc van Dennis, en kan nu eindelijk ook eens foto-spammen @ Rootje: ook al een paas-eitje Nu hopen idd dat ondanks je pfeiffer je straks een mooie test in handen hebt @ Joyce: Super foto's van die 2 van jou @ Noor: Jemig, hoe hou je die 2 uit elkaar vanaf de achterkant? Ik hou ze van de voorkant al niet uit elkaar @Jennifer: Fijn dat het goed gegaan is in het ziekenhuis, toch weer een beetje positief nieuws vanuit jouw kant
GOEDEMORGEN!!!!!!! Wat een leuke foto's!!!! Vind ik altijd erg leuk om te zien. @ Joyce. Klinkt als leuke dagen ook bij jullie!! Een oud collega van mij woonde bij Enkhuizen in de buurt en die heeft t ook regelmatig daarover gehad. Schijnt erg leuk te zijn en bovendien nog erg betallbaar. In de winter zijn ze ook (een periode) open en schijnt ook super leuk te zijn! Wat een kanjer is Timo ook!!!!! Kan nu niet verder naar beneden kijken /scrollen Tot straks!!
Noor wat een heerlijk dagje aan het strand! Leuke foto's allemaal! Joyce wat een geweldig leuke foto's allemaal, die lammetjes zijn wel erg lief zo ook! Mobielfreak wat een schatje zeg! leuke foto's van je meisje! Ik heb een filmpje op mijn hyves staan dat Marijn loopt!!! Ik ben zo blij, eindelijk heeft hij het door hoe hij moet wandelen! Hij liep al erg lang van de tafel naar de bank, maar nooit verder dan een stap of 3 en sinds afgelopen weekeind loopt hij gewoon de hele kamer door! Ben mega trots haha. En ook wel zo handig met mijn dikke buik, hoef m nu niet meer zo vaak te tillen!
@ darcy Jeetje zeg . Zat Ollie er weer bijna tegenaan . Wat zal je geschrokken zijn. Gelukkig niet doorgezet en een goede nacht gehad!! Is hier iets tegen te doen of te onderzoeken?? @ Rootje Pfeiffer en dan ook nog eens buikgriep met Pasen Knuffel voor jou!!! Hopen dat jij en Marsab binnenkort positief kunnen testen (en alle andere natuurlijk maar jullie lopen gelijk nu volgens mij) @ Anoek. Gaat t goed met Sarah of is ze ziek geworden?? @ Mouschy. Succe smet klussen!! Nog genoeg te doen zo te lezen. En 26 weken alweer. Gaat ook hard zeg!! @ Miranda Tygo is gek op sturen, grappig dat Matthew dat ook heeft. Of t nu de fiets is, opa zijn auto (die van ons mag t niet ), zijn eigen stuur of van de vrachtwagen maakt niets uit ..als ie maar kan sturen (en schakelen) @ Jennifer. Gelukkig is het weer achter de rug. Heeft ze er verder nog last van gehad?? @ All. Ben weer aan t werk. Was er om 05.30 uur alweer uit vanmorgen. Is maar 1 dag vroeg elke week dus heb niets te klagen hoor. Van t weekend hebben we drie verjaardagen, maar gaat wel gezellig worden denk ik. Vanmiddag nog ff snel cadeautjes kopen en boodschappen doen, Tygo is lekker bij oma en gaat ff makkelijker zonder hem erbij. Waar is t zonnetje?? Niet in Amstelveen iig Tot later!