Hi momma's 8) Ollie ligt heerlijk op tuk, zijn met dit snertweer (nee, ook hier geen zon, Pris...) naar Krommenie gefietst om boodschappen te doen en een vingertandenborstel te halen. Dit plastic gevalletje moet de verkleuring op Ollie's tandjes tegengaan - de antibiotica heeft wel schade aangericht als je goed kijkt Het schijnt weg te kunnen gaan... in elk geval blijven we goed poetsen en is het goede nieuws dat Ol sinds gistermiddag geen antibiotica meer hoeft voor zijn knietje \/ Fijn, hoor! Volgende week nog controle, ben benieuwd. Wat een prachtige foto's heb ik toch weer gezien! Van een trotse Joyce met prachtzoon... van een stralende Noor met prachtige (!) krullen... van een gierende Lisa... en eerder nog Tygo, ook al zo'n lekker ding! @Jennifer: volgens mij doet Dierenpark Amersfoort dit jaar niet mee met de ETOS-actie Ik had nog een kaart liggen thuis en zag hun logo er niet op staan... Wél Ouwehands Dierenpark Rhenen, maar da's iets heel anders... Sorry, had ik niet gezien. Hoop dat je nog wel iets hebt aan de kaarten (Julianatoren in Amersfoort is ook leuk!) @all: de zon begint door te komen hier, ik hoop op een zonnig weekend. Wat jullie?
Dames, bedankt voor jullie reacties op de echo! Ben vandaag nog lekker even gaan shoppen, wat een geweldig schattige jurkjes zijn er toch! Heb niet zo heel tijd om bij te lezen, dus probeer even kort te reageren. @noor: heb je toch een mooi gezin! Leuke foto's! @mobielfreak: mooi schattig moppie zeg! @pris: ook al zo'n stoere kerel,leuk he?! @darcy: jippie, ollie eindelijk van de ab af. Hier ook een beetje aanslag op de tandjes door de vele kuurtjes en de doorlopende ventolin en laat het nou net zo zijn dat jessie ook nog eens een hekel heeft aan tandjespoetsen, maar ja, het moet wel en we maken er maar een spelletje van en dat lijkt redelijk te helpen. O ja, even gemeen: hier scheen de hele dag het zonnetje! toch nog zo'n 15 graden denk ik. Toch ook eens een voordeel van in het Noorden wonen.
Even snel: http://sabine-dannenberg.hyves.nl/album ... 12/0/WneM/ Een link van de foto's van ons huis! We zijn nu zo goed als klaar... Alleen de foto's van de woonkamer staan er nog niet bij, omdat we onze meubelen nog moeten krijgen. Er staat nu dus nog oude "troep". Je ziet de foto's in volgorde staan: oude situatie - tijdens verbouwing- nieuwe situatie (klaar dus!) We zijn zo trots op het eindresultaat!
@ Joyce: wat leuke foto's van je kids! Je ziet er goed uit! Fijn dat je mannetje goed gaat op cb. Kyra is zeker trots op haar broertje! Toevallig hadden we vanochtend over sprookjesbos gehad of we met onze vrienden naar toe gaan op Koninginnedag. @ Noor: wat leuke strandfoto's van je kids! @ Marsab: mooie foto's van voor, tijdens en na de verbouwing. Knap dat het bijna klaar is. Ik wou dat mijn partner handige klusser was (dat is hij wel), maar meer gemakzuchtig. Zo komt ons huis ook niet snel klaar, maar zonder geld zonder verbouwing, ach even geduld hebben is een schone waard. Hoop dat je daarna zwanger mag worden in je nieuwe woning, heerlijk! Mooi behang die barok, dat gaan we ook nemen in ons eetkamer, lijkt me erg gezellig. @ Darcy: hoop dat gele aanslag op Ollie tandje snel weg gaat. Ik heb rond 16 uur lekker van zonnetje in ons tuin gezeten (geen wind), terwijl Matthew in de buggy in de hal lekker sliep. @ Pris: vandaag zegt Matthew bijna de hele dag "mmmmmm" met motor-gebaar, vooral toen hij motorblad in zijn handen had. Hij is helemaal weg.... (mama en papa trots, ze zijn ook zelf motorliefhebbers). Alvast een fijne drukke verjardagsfeest weekend! @ Mobielfreak: wat leuke foto's van Isa!
Hé meiden! Ja, het sprookjesbos is echt fantastisch en je betaalt vanaf 2 jaar en kost 7,- Ze hebben ook een site voor de nieuwsgierigen onder ons: www.sprookjeswonderland.nl Darcy: Jeetje meis, dat was zeker ff schrikken van Ollie. Had er helemaal overheen gelezen En wat zonde van zn tandjes dat ze gelig zijn geworden, wat een troep is ab toch ook hé! Dikke knuf voor jullie! Marsab: Wow meid, ziet er mooi uit!!! =D> Jullie zullen daar vast met veel plezier gaan wonen! Truste allemaal!
Begin april of zo zijn we met Matthew naar Egmond aan Zee geweest. Daar zag Matthe de zee voor het eerst, dan wel erg mistige weer.
Stralende mama met Matthew.... En Matthew heeft een eigen glijbaan in ons tuin, dankzij zijn oudste neef (die glijbaan is dus 11 jaar oud). Hij geniet er volop! Als het minder weer is sleept Matthew (nou ja papa of mama) de glijbaan binnen.
Hi mama's Wow, weer zulke mooie foto's! Wat een leuk gezicht, hoe onze kindjes groeien! @Marsab: =D> =D> Hulde aan het werk, wat een gezellige stek! Véél woonplezier gewenst @Miranda: Je stráált helemaal op de foto Lekker joch is Matthew toch. Heb ook berezin in 9 mei, de mini-meeting En dan de 30e weer, met álle mama's, super hoor! @Joyce: ik wil nu ook wel eens naar Enkhuizen, wat een goeie tip zeg! Voor Ollie te gek (en voor ons ook, we blijven immers altijd een beetje kind ) Nou... dan ga ik ook eens spammen zometeen. Fijne dag allemaal!
@ dary en miranda: wat een heerlijke foto's weer zeg! Super mooie mannekes hoor! @ mobielfreak; jouw meisie groeit ook als kool nu of niet! Jeetje, wat gaat het hard! @ suus: super hoor een meisje erbij! Veel shopplezier! @ joyce: leuke link, wel een beetje ver voor ons helaas! @ patries: hoe staat het met jullie nieuwe huis? @ simke: hoe is het met je vader? @ saskia: jou ook al een tjdje niet gespot hier! Gaat het goed met je? @ anoek: meisie, deze ronde op roze? En hoe heeft sarah geslapen deze nacht? Al wat meer aan je eigen nachtrust toegekomen? @ rootje: hey dat is leuk, we hebben beiden een paasei gehad! Dan ook beiden tegelijk testen én beiden tegelijk op roze hoor! Dikke knuffel voor jou, is niet niks zo ziek zijn! @ all: vandaag een vrouwtje op de fitness gesproken, zij was later bevallen dan mij en nu weer eerder zwanger.....Ik moest wel ff slikken hoor. Ik wilde het niet, maar voelde toch een tikkie jaloezie opkomen, erg he! Ach onze tijd komt nog wel.....hopelijk.
Darcy / Joyce / Mobielfreak / Miranda; SUPERLEUKE foto's!! Echt onwijs leuk!!! Marsab: wow, geweldig resultaat zeg!! EN, ik kan me goed voorstellen dat je toch wat jaloezie op voelde komen, lijkt me heel erg logisch zelfs!! Laten we hopen dat het voor jullie vlug (misschien nu wel?!?!) raak is!! x Joyce: ja sprookjeswonderland is geweldig!! Ik ben er lange tijd geleden voor het laatst geweest, Isa vorig jaar met het uitje van het KDV, we hebben het idee er deze zomer ook een keer heen te gaan!! Hier was het vandaag nog altijd heerlijk weer, flink briesje, maar in de tuin merkte je daar weinig van. Zalig!
Dit is echt een supermooie foto. Ziet er ook heel gezellig uit op het strand, helaas is dat erg ver rijden hiervandaan
Joyce, mobielfreak en miranda ook al zo'n leuke foto's. Leuk om zo iedereen te zien, ik zal eens kijken of ik ook even kan spammen. Vandaag een druk dagje, eerst met Sarah naar de magnetiseur, hij zag meteen dat Sarah veel droomt (zei hij maar dat had ik aan de tel ook al gezegd, twijfelgevallejte dus) en ook dacht hij dat ze de bevalling nog niet had verwerkt (jaja). Maar..... hij beweert dat alles nu oke is en vannacht kan het vergereren maar dan mogen we hem een sms sturen en dn kan hij via een afstand iets doen. Als het over 3 dagen nog niet beter is moeten we terug komen. Heb ik meteen maar even verteld van mijn schouder en voor dinsdag een afspraak gemaakt. Hij zegt dat hij mijn schouderprobleem op kan lossen (en dat na 9 jaar medische wereld). Ik moet bekennen dat ik niet zo in de alternatieve geneeswijze geloof maar het een kans geven kan geen kwaad, toch! Misschien draai ik nog bij qua mening. Verder bij schoonvader gegeten, die vierde zijn verjaardag. En nu ligt sarah lekker in haar bedje. Sarah is trouwens niet meer ziek geworden (iemand vroeg dat) maar wel 2 dagen heel hangerig en huilerig, op het kdv ook al. Vandaag weer lekker vrolijk dus prima toch. Liefs Anette