Goeiemorgen mama's Ik ben de eerste op deze zonnige dag (met dank aan Ollie, die al vroeg begon te zingen en kletsen ) @Anouk: leuke foto's! En ben benieuwd wat de magnetiseur voor jullie kan doen, gewoon met 'open vizier' erin gaan en wie weet wat eruit rolt. Vandaag prachtig weer dus - ga nu even rustig bedenken wat we kunnen gaan doen. Eerst koffie... Lekker wakker worden, meiden!
Goeiemorgen mama's, Als 2e Zaanstreker aan de beurt Matthew was ook om half zeven wakker vanmorgen! @ Anouk: wat leuke foto's van Sarah! Afwachten of de magnesteur helpt! Gisterenavond bracht ik paar verhuisdozen bij Patries. Lekker kopje thee drinken bij haar en gekletst. Ze heeft nog steeds een mooi buik! Vanmiddag ga ik met Matthew naar de park, zodat hij lekker vrij rondhuppelt! Gisterenmiddag met Matthew naar Ranzijn (tuin- en diercentrum) geweest. Hij vond daar geweldig, omdat er ook dieren daar waren. Ik liet hem gewoon vrij rondlopen. Oudjes zeggen tegen mij dat ze nooit zouden doen! Gelukkig luisterde Matthew wel naar mij omdat het vreemde en nieuw omgeving voor Matt is, zo bleef hij bij mij in de buurt. Mama trots! Ik ga nu met Matt naar boven om te douchen, wie weet valt hij weer in slaap in eigen bed. Gisteren is het ook gelukt Jeroen is bezig in de tuin aan het werken! LIefs, Miranda!
... en terwijl Ollie rondscharrelde, was mama met schroeftol en nijptang aan het klussen. Luxaflex ophangen, gordijn voor Ollie's kamertje zomen en klaar is Bertha Ik zie er nog steeds niet lekker uit met rechtop-haar en joggingbroek, dus eerst maar even douchen nu 8) Veel plezier in het park, Miranda! @Patries: je kunt bij verhuisbedrijf VTZ (industrieterrein Wormerveer) verhuisdozen huren - ik werkte destijds boven dit bedrijf en kwam er zo achter toen ik die dingen zelf nodig had
leuke foto's meiden en dan te denken dat mijn meisje dit jaar in september alweer 1 jaar wordt gaat zo snel he allemaal. hadden jullie dat nou ook dat 1e jaar zo snel voorbij vloog? gr. september 2008 mama
@Pris: Fijn dat je het naar je zin hebt op de werk, dat is heel erg belangrijk! En wat een super mooie fotos van Tygo. Heerlijk ventje hoor. Klopt zeker wat je zegt meid, heel veel koningskoppels bij de sept07 mamas. Wel heel bijzonder vind ik. Heb je het gered dit weekend met 3 verjaardagen? @Darcy: hoe is je dagje op de UvA gegaan en je gesprek met je mentor? Ben benieuwd meid, toch niet iets om de kriebels over te hebben denk ik? Jeetje toch weer even schrikken van Ollie zeg. Hoe gaat het nu met hem? Vandaag nog iets leuks gedaan? Bedankt voor de tip van de verhuisdozen, altijd handig om te weten. Super leuke fotos van jullie Ollie. Leuk hoor. @Rootje: Fijn even wat van je te horen meid. Balen zeg die buikgriep, dan voel je je extra beroerd. Pfeiffer is helaas iets wat lang kan duren. Hopelijk kan je wel wat rust nemen, vooral nu Marissa naar het kdv gaat. Wel fijn dat jullie toch door gaan voor een brusje voor Marissa en ook net als Marsab een paasei gehad. Super hoor. Hopelijk mogen jullie straks samen positief testen. @Mouschy: Zo te horen zijn jullie druk met de babykamer. Leuk hoor. Hier helaas nog niet begonnen, eerst maar het huis rond hebben, dan verhuizen en dan eindelijk aan de slag voor de babykamer. Het lijkt me zo leuk. Zou nu ook al willen beginnen, maar helaas. Vervelend dat je nog regelmatig moet spugen, gelukkig niet meer zo erg als voorheen. Leuke foto van Marijn en wat goed dat hij los loopt! @Jennifer: Meid fijn te horen dat het goed is gegaan met Qwyneth in het ziekenhuis. Hoe voelt ze zich nu? Wanneer moet je nu naar het ziekenhuis voor verder onderzoek? @Noor: Wat een super mooie fotos van je gezinnetje. Echt super zeg. Ik vind ook dat Chris en Tijn super veel op elkaar lijken, zal best moeilijk zijn om ze uit elkaar te houden. Maar voor de ouders is dat toch geen probleem op de 1 of andere manier. Heel bijzonder. Lief dat je vraagt over mijn moeder. Het gaat goed met haar, ze moet nog 2.5 week en dan is ze klaar. Vorige week had ze een super dip, maar nu gaat het weer wat beter. Ik ga veel bij haar langs, vooral Jamie kan haar helemaal opvrolijken. Hij zegt dan zo lief oma en wil alleen bij haar op schoot. Zo schattig. Dus het gaat goed, ze blijft positief. @Joyce: Wauw wat is Timo al goed gegroeid zeg, en dus ook al een wijs manneke aan het worden. Heerlijk hoor. En dat Kyra die zo lief is voor haar broertje, lijkt me echt geweldig om te zien. Wat slaapt Timo goed zeg, kom je ook een beetje aan je rust toe. Gaat Kyra trouwens wel gewoon naar het kdv doordeweeks? Nog bedankt voor je late felicitatie, maakt niet uit hoor meid. Leuke fotos ook van jouw kids. Jij zit er trouwens ook goed uit, je bent zeker al veel kgs kwijt? De tip van het sprookjesbos gaan we zeker onthouden, ziet er erg leuk uit. @Mobielfreak: Lisa wordt al een grote meid zeg, ze groeit echt hard. Lekker wijs meisje. Hoe gaat het verder met jullie? De schuldsanering? Je schoonouders bij je in huis? Met Tim? @Suus: heerlijk hé die meidenkleding shoppen. Ik vind dat roze ook zo geweldig! Zo te horen dus nog een ventje dit tandenpoetsen niks aan vindt. Wij zingen nu iedere avond 3 liedjes tijdens het tandenpoetsen, bij de 1e twee gaat het goed, maar bij de laatste wil hij meestal echtniet meer. Soms baal ik daar van, ik wil er geen gevecht van maken zeg maar. Ben benieuwd hoe jullie dat doen met tandenpoetsen. @Marsab: Wauw wat is jullie huis mooi geworden zeg. Super hoor meid. Nu dus echt genieten geblazen. Ik zie dat jullie de keuken ook een andere kleur hebben gegeven? Hebben jullie het laten spuiten of schilderen? Hebben jullie het zelf gedaan? Ben ff benieuwd aangezien wij ook straks een keuken hebben die we graag wit willen hebben ipv massief eiken kleur. Kan me best voorstellen hoor meid dat je een beetje jaloers bent, je wilt nou eenmaal ook heel graag, dat is heel menselijk. Ik hoop dat het deze keer met je paasei wel raak is. @Miranda: meid ik wilde je nog even extra bedanken voor de verhuisdozen, vind het ook super lief dat je ze bij me langs kwam brengen. Was ook erg gezellig om even bij te kletsen. Nog even en dan is het de 9e, dan kunnen wij samen met Darcy heerlijk bijkletsen. Heb er nu al zin in. Hoe vond Matthew het vanmiddag in het park? Heeft hij even lekker kunnen uitrazen? Hij was vanmorgen ook al vroeg wakker zie ik. Jamie was om 5uur al wakker, toen nog ff in slaap gevallen tot 6uur, maar toen was hij echt wakker. Bleh, ik vond het nog veels te vroeg. Leuk fotos van Matthew en vooral die met zijn motor slapend in zijn hand. Hihi Hij is echt motorgek. @Anoek: hoe gaat het nu met Sarah? Ik ben erg benieuwd of de magnetiseur geholpen heeft bij haar. Jij ook succes dinsdag met je afspraak. Ik heb vroeger veel baat gehad bij alternatieve geneeskunde, dus hopelijk helpt het ook bij jullie. Als je er maar open voor staat. Leuke foto van jullie meisje.
Geen dank! Ik vond ook gezellig bij je, en laat de 9e maar snel komen Matthew heeft van 11.45 tot 14.15 uur geslapen in eigen bed. Mama trots, en dan ging hij nog lunchen (jawel brood eten!), dan zijn we lekker van huis naar park gelopen. Wij spelen samen op de glijbaan, wat hij geweldig vindt! Jammer dat Jamie zo vroeg wakker was, Matthew ook!!! Pas om 06.45 uur....ik ga vanavond al om 21.45 uur in bed liggen...lekker vroeg! Liefs, Miranda
En heb je nog wel kunnen gaan douchen en leuke dingen gedaan met Ollie? Lekker handig dat Ollie zichzelf goed kan vermaken, zodat je de luxaflex kan ophangen en zo! Fijne avond, liefs, Miranda ps ik zie het al voor me dat Darcy nu lekker aan een glaasje wijn drinkt in de tuin! Nu het schemerig begint te worden..... of toch maar gaan klussen...
Even een update van mijn kant. Huis: dinsdag bouwkundige keuring, hopelijk deze week het verlopig kookcontract tekenen. En offerts voor hypotheek en notariskosten worden opgevraagd. Dus we zijn goed op weg. Jamie: met hem gaat alles goed, het is een blijft een heerlijk ventje. Hij is een echte voetbalfan, zo grappig om te zien. En iedere keer meer en meer woordjes. Je staat er helemaal van versteld. O ja en hij is dol op ijsjes. Iedere keer als we zo'n mooie ijshoorn voor bij de snackbar/ijssalon ziet staan, roept hij heel hard ijs ijs, zelfs als ik iets uit de vriezer wat wilt pakken, begint hij te roepen. Zo grappig. Hij lijkt zijn moeder wel, ook dol op ijs. Zwangerschap: gaat goed, ik heb al een behoorlijke buik, merk ook wel dat hij groot begint te worden, vooral als ik Jamie moet optillen ofzo. Ik heb ook nog steeds last van mijn onderrug, morgen gelukkig weer naar de fysia, na 2 weken niet te zijn geweest. Vandaag weinig gedaan. Ik was heel moe, aangezien Jamie zo vroeg wakker was. Dus vanmiddag toen Jamie op bed lag ook maar even gelegen. Heerlijk was dat zeg. Daarna op de fiets naar mijn mams gereden. Het was heerlijk weer en mijn mams was blij verrast ons te zien. Dus dat was gezellig. En morgen weer werken. Bah ik heb alweer geen zin. De sfeer is niet zo gezellig, ze mopperen erg op elkaar mijn baas en bazin. Daarnaast ben ik veel alleen op kantoor, dus vind het niet echt leuk op het moment. Andere kant ga ik op 16 juni met verlof, dus nog een kleine 2 maandjes werken, en dan een grote break. Das misschien wel even goed en heb ik dat nodig. Ach we zien het wel. Zo meiden ik ga nog ff wat strijken en dan op de bank naast mijn mannetje ploffen. Fijne avond. Liefs, Patries
Hallo meiden!!! Ik ben bijgelezen maar heb nu ff geen puf meer om te reageren. Peter is Tygo nu op bed aan t leggen, we zijn net thuis. Morgen ga ik schuren aan de boot en s middags (als we op tijd jlaar zijn) ff shoppen in Rotterdam (PRIMARK \/ \/ \/ ) Nu ff zitten en ook op tijd naar bed. Fijne avond!!
@ Patries: mooi dat je gisteren lekker op bed hebt gelegen. Dat was wel echt nodig voor jou! @ Pris: succes met het schuren en veel plezier vanmiddag (hopelijk!). Ik ga maar weer verder aan het werk..... X
Hey meiden Gezellig dat we ook bezoek krijgen van de september 2008 mama's (die trouwens onwijs veel kletsen, daar zijn wij stille muisjes bij vergeleken ) @nieuwe site: ik begrijp dat de site hetzelfde blijft, maar in een ander jasje. Dit, i.v.m. wat technische haken en ogen aan het onderhoud/gebruik van deze site. Ik vind het toch knap hoe we kunnen kletsen op een site die zo schoon blijft, zo zonder spam en onzin. Blijf hier voorlopig nog wel even hangen, hoor De zon schijnt, ik ga nog een stuk of vier mondelinge examens afnemen nu. Ik kom later nog even spieken en wens iedereen een fijne dag! Liefs!
goodevening girls!! Allemaal een goede dag achter de rug?? Het is weer maandag, wat vliegen de weken voorbij..... Darcy: hoe waren de mondelinge examens gegaan?? Patries: goed te horen dat het redelijk gaat met je moeder. Heftige tijden hoor voor jullie!! Met je moeder, een ander huis, je zwangerschap. Veranderingen komen altijd tegelijk he? Balen dat het niet zo lekker loopt op je werk! Hoop dat het snel beter gaat!! Miranda: en lekker gewerkt verder? Pris: jij lekker op de boot aan het werk geweest?
Ik ben kapot Vanmorgen vroeg aan t schuren geweest aan de boot en vanmiddag wezen shoppen. OP de terug ontzettend lang over gedaan om weer thuis te kopen (meer dan twee uur ) Maar ja, schuren is gelukt en Peter heeft m vanmiddag weer gelakt. Ik naar Rotterdam geweest en weer ontzettend goed geslaagd: jurkjes, capri, shirt blouse, legging, witt skinny, schoenen, slippers, ik had zo'n 15 dingen alles bijelkaar Weer goed geslaagd dus. @ Darcy, Je moet nog heel lang blijvcen hangen hoor!! @ Patries Is t gelukt op t werk. Schiet niet echt op als die 2 tegen elkaar bezig zijn. Idd nog maar even (maar als je t niet naar je zin hebt kan dat heeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren) en dan alweer verlof!!! @ Miranda Lekker gewerkt. Mag je legaal kijken onder werktijd of niet?? Deze foto kreeg ik net doorgemaild. Is afgelopen zaterdag op de verjaardag van ons neefje gemaakt;
@ patries: we hebben de keuken door schilders laten verven! Is erg mooi geworden hoor! Het proberen waard!
even ego, ben moe..... VOlgens de magnetiseur zou Sarah nu beter moeten slapen en ik hoop echt dat aankomende nacht goed gaat. Afgelopen nacht was ze wakker om 1.45, 3.45, 4.30, 6.30 en om 6 uur moest ik er uit... De nacht ervoor al niet veel beter. Heb niet veel terug gelezen, ga naar bed. WE hebben vandaag bij vrienden een houten huisje voor Sarah gehaald, ze deden hem weg. Even leuk aankleden en spelen maar..... Liefs