September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen mama's :)

Wéér een zonnige lentedag vandaag :D Die ga ik starten bij de tandarts :( (geen held, ook niet in dit geval van een simpele controlebeurt...)

@Anouk: en, lekker geslapen? Is het al iets beter met Sarah (of ga je de magnetiseur een draai om zijn oren verkopen ;) ) - Ollie heeft ook een periode zo geslapen (of dus juist niet) en ik werd er GEK van, noemde het ook Chinese marteling, omdat je telkens voor je in slaap valt, weer wakker gekrijst wordt...
    Laat even weten hoe het gegaan is vannacht?

@Marsab: wat een leuke foto's :)

@Pris: ook jij van die leuke foto's en weer schandelijk geslaagd bij Primark ;)
    Ik ben blij dat ik daar niet in de buurt woon, zou er een wekelijks bezoekje aan brengen. In juni naar Londen, jij ook toch? Gaan we daar gewoon weer 'los'!

@Noor: de laatste mondelingen eindigden ge-wel-dig, heb een 9.1 en een 9.3 mogen uitdelen (volgens een puntenlijst.) Die twee meiden kletsten me de oren van mijn hoofd, ik vond het geweldig :D

Nu breken rustiger tijden aan qua schoolwerk en drukkere tijden qua studie - maar eerst meivakantie volgende week. We gaan van maandag op dinsdag naar Saunadrome Putten en blijven er slapen - even met zijn tweetjes eropuit. En zeker weten nog een dagje naar het Sprookjesbos :)

Meiden, hoe gaat het met alle andere mama's? Lovewinnie, Brigitte, Joyce (al was jij er laatst nog) en nog zovele anderen?

Tot laters!

2. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    wat kunnen jullie kletsen zeg! wat goed! ik zit nu met matthew op schoot, dus even snel!gwyn gaat ok, gisteren en vandaag nemen we opnamen, morgen neuroloog...moet zo naar dieetiste...zwaar! ik kan nu niet kletsen, maar kom snel terug! ik denk aan jullie!jen.

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ik heb vannacht redelijk goed geslapen, wel onrustig maar voel me uitgerust. Prima dus. Ik ben halverwege de nacht op de zolder gaan liggen omdat mijn vriend lag te snurken. hij is er 1 keer uitgeweest voor Sarah, dat is dus beter.
    Ach, ze is nu ook flink verkouden, zo is er altijd iets, haha maar ik kan er weer tegen vandaag.
    Dadelijk zwemmen.

Darcy, succes bij de tandarts, ik heb daar oko zo'n hekel aan, brrr. Gelukkig in de ochtend, dan ben je er zo weer vanaf.
    En volgende week even er tussenuit, heerlijk. Even tijd voor samen, heel belangrijk. Geniet ervan.

Pris en Marsab, mooie foto's. Wat een wijze koppies.
    En een nieuwe aanvulling voor de gardarobe van Pris, lekkerrrrrr. Dat is nou eens goed shoppen, daar heb je iets aan

Maar ik ga de spullen bij elkaar pakken en dan Sarah wakker maken, die had het even nodi om even te slapen met haar snotneusje (en ik maar twijfelen of ik dan wel moet gaan zwemmen)

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ben dus niet gaan zwemmen, we gaan donderdag. Sarah sliep zo vast. Heb ik de badkamer maar gepoetst is dat ook weer klaar

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: wat leuke foto van Tygo!!!
    Mooi dat je geslaagd bent met het shoppen.

@ Anoek: wat jammer dat het zo tegengevallen is van de slechte nacht. Hoop dat jullie jullie tukkies snel worden ingehaald. Anders ga je de magnesteur opnieuw bellen dat het niet werkt.

@ Darcy: ik ben 2 jaar geleden naar Saunadrome in Putten geweest toen ik zwanger was van Matthew. Het was daar echt lekker relaxen en super, goed gegeten etc.! Daar ook overnachten nabij de boerderij, geweldig!

@ Marsab: wat leuke foto's van Aiden!

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: verstandig om niet gaan zwemmen. Matthew en ik zijn alweer verkouden! Bah.

@ Jennifer: succes morgen bij de neuroloog. Ik las vorige week toevallig in een tijdschrift. Het verhaal lijkt veel over jouw dochter Gwyneth. Ze bleek achteraf een soort autisme waardoor haar ontwikkeling beetje achterliep. Ik wil je niet bang of ongerust maken. Misschien is Gwyneth haar lichaam prima in orde, het kan even meer tijd voor nodig hebben? Ik wens je heel veel sterkte en zal aan jullie denken morgen!!!
    Virtuele knufs X

Even aan mijn kant:
    Matthew is goedgekeurd op het cb. Hij is 84 cm lang en weegt 12,4 kg. Ze is verbaasd dat hij goed kan praten en veel dingen begrijpt etc. En ook gebaart. Mama is trots!

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miranda, weer goedgekeurt lees ik, altijd fijn. Altijd fijn om te horen dat het goed gaat.
    Dus jullie ook weer verkouden? Wat is dat toch, je kunt je er behoorlijk beroerd door voelen.
    Beterschap voor jullie.

Ik ga eens even googlen naar dat saunading, ik hou niet van sauna maar mijn vriend zou ik er een groot plezier mee doen om een saunadagje te doen. Eens kijken wat daar te beleven is. En voor lekker eten ben ik altijd in.

Jennifer, heel veel succes morgen. Ik hoop dat ze iets kunnen vinden dat de oorzaak is en dat er voor jullie duidelijkheid komt. Dikke knuf.

Sarah slaapt nog steeds dus die is echt niet lekker, slaapt nu al bijna 3 uur. Ik weet dan ook niet of ik haar wakker moet maken of niet. Ze zal het wel nodig hebben denk ik, ze slaapt anders echt nooit zo lang. Ik heb het halve huis gepoetst, wel handig dat ze zo lang slaapt, dat dan weer wel

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Miranda: wij gaan ook slapen nabij de sauna, in een Bed and Breakfast :) De sleutel wordt afgeleverd bij de receptie van Saunadrome, kunnen we na het diner rustig naar onze kamer slenteren...

Ollie is ook 84 cm en weegt 12,3 kilo :) Gaan gelijk op!

@Jennifer: hou je ons op de hoogte voor w.b. de ontwikkelingen rondom Gwyneth?
    En jij naar de diëtiste, vind ik knap hoor. Hoeveel gewicht moet je kwijtraken? Is er een limiet voor je werk als stewardess, trouwens? (overigens: ik vind een beetje mollig erg mooi bij vrouwen, maar da's persoonlijk natuurlijk :) )

@Anouk: lekker laten slapen en die kleine vanmiddag lekker laten rennen en spelen buiten. Dan is ze lekker rozig vanavond en wil ze vast weer goed slapen. Hoop dat de magnetiseur zijn werk goed zal doen met jullie meisje.

Dag allemaal!

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy, dat is precies wat ik heb gedaan. Lekker buiten gespeeld en ze lag al om 18.45 uur in bed. Niet meer wakker te houden. Ben benieuwd............ voor de zekerheid ga ik er ook maar op tijd in.

Grappig dat jullie kindjes gelijk opgaan. Wij moeten begin mei weer naar het cb voro de prikjes. Ben wel benieuwd hoe ze is gegroeid. Ik heb haar afgelopen week op de weegschaal gezet met kleertjes aan 10,4 kg. Lengte geeeeeeeeen idee.

Jennifer, probeer je niet teveel zorgen te maken voor morgen. Dikke knuf

Ik ga de vloer even dweilen, het laatste stukje moet nog.

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Jennifer: veel succes morgen!
    Neem een lijstje met vragen mee en evt pen en papier zodat je dingen kunt opschrijven!!
    Denk aan je!!
    Houd je ons op de hoogte??
    Liefs!!

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Pris: wat een stoere vent!!!!
    En goed geslaagd met shoppen, heerlijk!!

Anouk: wat een lekker meisje is Sarah toch ook!! Misschien gaat ze vanaf nu al haar verloren slaap inhalen, hope so!!

Darcy: kijk dat is nog eens lekker om zulke cijfers te kunnen weggeven!! Heerlijk!!
    Lekker vooruitzicht om te sauna-en!!!!

Miranda: netjes hoor, Mattwew doet het super!!
    Wij zijn alweer bijna 3 maanden geleden voor het laatst naar het CB geweest, maar heb wel het idee dat ze alweer een paar cm langer zijn geworden. Geloof dat ik rond hun tweede verjaardag pas weer een oproep krijg.

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Meiden ik ben alweer ongesteld geworden....veel te vroeg weer (9pdo) snik, ben zoooo teleurgesteld. :cry:
    Heb net een potje zitten janken...
    Weer op naar de volgende ronde helaas. :(

Ik reageer later wel een x, als ik er aan toe kom, sorry dames....

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeie -

en toen liep ik even weg na een harde 'boem'! Ollie lag naast ons bed, papa greep nét mis.
    Gelukkig hebben we zachte vloerbedekking, maar toch :( Arme Ollie, hij schrok zich lam! (wij ook...)

Goeiemorgen, meiden.

@Jennifer: denk aan je. Let us know what's going to happen.

@all: jullie ervaring met speelochtenden in de lokale buurtcentra? Wil straks met Ollie naar de speelsoos in het dorp - lijkt me toch wel leuk voor ons sociale mannetje. Het is van 09:30 tot 11:30 uur.

Ik ga toch maar even mijn zoon knuffelen, al doet papa ook een geweldige knuffel ;)

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Verdorie, Marsab :(

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Oh arme meissie.... ik begrijp je teleurstelling zo goed.
    Ik denk dat je lichaam eerst even op ritme komt van je cyclus. Je hebt heel lang geen eitje gehad, en nu wel. Geloof me....je wordt heus wel weer zwanger zodat je cyclus weer op regelmaat komt.
    Hier een knuffel en heel goed dat je gehuild hebt, lucht het je op!

Liefs, Miranda

16. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab Jeetje zeg :( :(
    Kan me voorstellen dat je er ff goed van baalt nu!! Ik blijf duimen voor jullie!
    Dikke knuffel voor jou

@ Darcy Au au Arme Ollie!!
    Hier geen ervaring met buurthuizen. Was t leuk??
    Geen Londen voor mij dit keer-------ik ga naar New Castle (= 3 keer Primark!!!). De concerten zijn in Sunderland.

@ Jennifer Succes vandaag!!

Ben aant werk, misschien later ff meer!
    Liefs

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goeiemiddag Darcy,
    Oh arme Ollie. Leuk dat Matthew en Ollie even groot zijn, lekker stoer!

Heb hier geen ervaring mee met de speelochtend in de lokale buurtcentra. Lijkt me leuk. Wel handig als je even lekker vrije handen hebt, of is de bedoeling dat je erbij moet zijn?

@ Noor: idd als je jongens 2 jaar worden krijgen ze de oproep voor het cb. Matthew ook.

@ Jennifer: sterkte vandaag!

Matthew ging gisteren om 21 uur naar bed en is vanochtend om 6 uur wakker.... :confused:
    Pff....
    Gebitsafdruk op zijn wang is nog wel beetje zichtbaar, maar op zijn rug heel erg opvallend. Hij was gebeten door een boze peuter op het KDV afg maandag.

Ik ga maar weer verder aan het werk!
    Liefs, Miranda

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: oei dat was schrikken, hier ook een keer gebeurd... Hoe was het op de speelbijeenkomst??

Marsab: meis wat balen voor je. Ik denk idd ook wad Miranda zegt, dat je cyclus misschien eerst op gang moet komen voordat het weer echt lukt om zwanger te worden... Wat zeggen ze er bij de gyn van? Hoop dat het vlug raak mag zijn voor je!!! Dikke knuf!!!

Pris: Newcastle, lekker vooruitzicht!!

Jennifer: hoe was het bij de neuroloog??

ANouk: hoe is de nacht gegaan vannacht??

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Zo lekker ochtendje gehad. Isa naar school, lekker bakkie gedronken en om half elf naar het schooltheater in de grote zaal hier in het dorp. Dat is iedere twee maanden ongeveer van Isa's school, iedere groep voert dan een stukje/liedje/enz op.
    Ik ben zoooooo strots op mijn kleine meisje!!
    Haar groep deed twee liedjes, "in de manenschijn" en "regen".
    Bij het tweede liedje had Isa een speciale rol: samen met twee andere kindjes zongen zij het liedje (helemaal vooraan en in de microfoon) en de andere kindjes klapten. Pitter patter pitter patter Rain is falling down. Ik helemaal emo omdat mijn kleine verlegen meisje van nét 4 dat toch zomaar ff durfde voor een publiek van 200 kindjes en zeker 100 ouders. Slik.Zo lief!!
    Ze vond het allemaal wel spannend maar deed het toch maar ff!
    Via de winkels terug naar school ( ca 15min lopen voor die kleintjes, de groep 8 en groep 7-leerlingen lopen dan hand in hand met een kleutertje, té lief gewoon!) om haar op te halen. Jongens op bed (Tijn was overigens tijdens de voorstelling ca een half uur in slaap gevallen haha getuigt weer van oprechte interesse ) en ga zo ff een boodschapje halen.

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Zo lekker ochtendje gehad. Isa naar school, lekker bakkie gedronken en om half elf naar het schooltheater in de grote zaal hier in het dorp. Dat is iedere twee maanden ongeveer van Isa's school, iedere groep voert dan een stukje/liedje/enz op.
    Ik ben zoooooo strots op mijn kleine meisje!!
    Haar groep deed twee liedjes, "in de manenschijn" en "regen".
    Bij het tweede liedje had Isa een speciale rol: samen met twee andere kindjes zongen zij het liedje (helemaal vooraan en in de microfoon) en de andere kindjes klapten. Pitter patter pitter patter Rain is falling down. Ik helemaal emo omdat mijn kleine verlegen meisje van nét 4 dat toch zomaar ff durfde voor een publiek van 200 kindjes en zeker 100 ouders. Slik.Zo lief!!
    Ze vond het allemaal wel spannend maar deed het toch maar ff!
    Via de winkels terug naar school ( ca 15min lopen voor die kleintjes, de groep 8 en groep 7-leerlingen lopen dan hand in hand met een kleutertje, té lief gewoon!) om haar op te halen. Jongens op bed (Tijn was overigens tijdens de voorstelling ca een half uur in slaap gevallen haha getuigt weer van oprechte interesse ) en ga zo ff een boodschapje halen.

Deel Deze Pagina