Haha die Tijn Maar wat knap van Isa zeg!!! Zo kort nog maar naar school en dan al een duo optreden voor zoveel mensen =D> =D> Ik kan me voorstellen dat je super super trots bent op haar!!! @ Miranda. Zo kort nachtje En nu niet te genieten zeker of valt t mee?? Werkse!!!
@ Pris: Ik lag al om 22 uur in bed, maar ik was wel echt bekaf omdat ik Matthew gisteren de hele dag steeds consequent moest handelen. Hij was zo evrvelend en bleef mij uitdagen. Hij deed de dingen wat hij niet mocht. Hij wist zelfs donders goed, ik geloof dat hij zin had om kattekwaad uit te halen. Zoveel energie heeft mij gekost, en ook omdat ik verkouden was, en niet zo topfit voelde. Ben blij dat ik vandaag op werk ben dan kan ik even bijkomen... Zit je ook op werk of thuis? @ Noor: logisch dat je zo trots op Isa bent, zo snel al zingend voor publiek. Want Isa zat niet zo lang op de kleuterschool!
Hey Pris, Deze post had ik nog niet gelezen, want ik kreeg de vraagteken nadat Noor je New Castle toewenst. Het bleek dat je post precies tussen mijn 2 posten Ja zo te zien ben je aan het werk en gaaf dat je naar New Castle gaat, zeker toch samen met vriendinnen? Liefs, Miran
hey meiden! Het gaat hier al wel weer een beetje. Ik ben met mijn moeder lekker naar de intratuin geweest en hebben veel nieuwe en leuke dingen gekocht. Dat had ik wel verdiend vond ik (en daarbij hadden we nog veel nieuwe plantjes e.d. nodig voor ons nieuwe huis.) Morgen moet ik al weer naar het ziekenhuis, ze wilden toch een gesprek over mijn fase na mijn eisprong. Ze vonden het ook verontrustend dat het zo kort is.... Gelukkig nemen ze het gelijk serieus en wordt er meteen actie ondernomen! (sorry dat ik zo ego ben en niet reageer, maar kan me er nog niet echt toe zetten...)
meissie ik snap je volkomen!! Neem de tijd die je nodig hebt, fijn dat je snel in het zkh terecht kunt. Veel sterkte en houd je ons op de hoogte?? Kus!!
He meiden, hier weer eens even een berichtje van mij. Ik heb het heel druk en ben ook veel buiten met Jesse, dus ben weinig op internet. @all: wat een leuke foto's!! @dierentuin: we hebben genoten afgelopen zondag en Jesse heeft z'n ogen uitgekeken. Geweldig. Verder gaat het hier goed, we spelen veel buiten en Jesse vind het fantastisch. Volgende keer weer een langere reactie! Simke
Dag dames @Noor: wat een stoere meid heb je en ik kan me zó goed voorstellen dat je dan even met een brok in de keel zit - ze doet het toch maar mooi effe! En ik had trouwens meteen beeld bij het lopen, al die kleintjes tussen de grotere kinderen in... Wauw... @Miranda; een boze peuter heeft Matthew gebeten??? Mijn hemel, wat geven ze dat kind thuis (niet) te eten? Ik hoop dat niet mee te maken hoor, al is Ollie wel onlangs door zijn vriendje toegehapt - een love bite, vermoed ik Is Matt nu blauw? Nog bedankt voor de foto van ons, superleuk! @Simke: dit is DE tijd om buiten te ravotten, snap ik ook wel Gelukkig gaat het gewoon goed met jullie, fijn dat je even kwam posten. @Pris: lees ik het nou goed? Zit er in Newcastle een Primark die 3x zo groot is? Of zitten er 3 filialen (dat lijkt me stug, maar is wel een beetje een droomscenario ) Ik 'pak' het filiaal in Londen, begin juni. Neem een lege sporttas mee om alles in te vervoeren 8) @Jennifer: hoe is het gegaan? Ben ook heel benieuwd, hoor! @Marsab: wat nou ego, het IS toch gewoon even zo? Ben blij dat je vandaag naar het ziekenhuis kan. Als je een korte luteale fase (zo heet het toch?) hebt, dan kan een eitje immers niet goed innestelen... al zijn er hier op ZP mama's die met 10 dpo zwanger zijn geworden, elk lichaam is anders natuurlijk... Ik denk aan je en hoop dat je in de meivakantie weer even tot jezelf kunt komen. Verdorie. Las eergisteren dat moderators Elmo en Natasja weer zwanger zijn. Vind dat erg leuk voor ze. Aan de studie hier. Liefs voor jullie allemaal!
Hee meiden, Ben ik ook weer effe snel. Heb niet zo heel veel tijd momenteel. Zijn thuis erg druk bezig met klussen ed. De hele tuin ligt overhoop, is zo'n 100m2, dus een hele hoop zooi! Maar we willen graag een terras en een leuk stukje gras voor Jesper en de aankomende kleine om te spelen. @noor: oh, wat zul je trots zijn geweest op je meissie! Hihi, dit Tijn, hij was er nog niet zo mee bezig overduidelijk. @darcy: wanneer waren jullie in de apenheul dan? Wij op zondag 5 april. @marsab: ik snap het heel goed hoor meid! Een kinderwens is gewoon zo iets heftigs! Gewoon een intens verlangen en als dat niet helemaal gaat zoals je graag wilt dan kan dat heel moeilijk zijn. Gewoon reageren wanneer je eraan toe bent en post af en toe iets. Wel fijn trouwens dat ze direct actie ondernemen. 9 dagen is niet zo heel kort toch? Ik heb zelf een luteale fase van 10-12 dagen. Ook niet erg lang en volgens mij is je luteale fase met medicijnen 'makkelijk' te verlengen indien nodig. Succes! @simke: fijn dat alles goed is en hier momenteel ook veel buiten hoor, heerlijk weer ook voor toch? @jennifer: hoe is het gegaan? Hier is verder alles goed. Jesper doet het goed, het is een heerlijk vrolijk ventje dat er de hele dag door op los kwebbelt. Nog wel vaak erg vroeg wakker, maar goed. Voor de rest gaat het prima. Qua zwangerschap tot nu toe ook goed. Merk er maar weinig van dat ik zwanger ben eerlijk gezegd. Wel de heerlijke schopjes gelukkig. Heb alleen last van mijn onderrug bij mijn kont. (si gewricht volgens vk geloof ik). Dat doet bij tijden behoorlijk pijn, maar heb advies gekregen om met kussen tussen de benen te slapen en veel in kleermakerszit te zitten en dat lijkt te helpen. Verder zie je nog niet echt dat ik zwanger ben haha. Met jesper ook aldoor maar een klein buikje gehad, blijkbaar groeien mijn kindjes echt naar binnen. Vanochtend op het kdv van jesper verteld en ze waren erg verbaasd toen ik vertelde al op de helft te zitten, ze hadden het helemaal niet gezien.
Lieve Marsab, ik snap goed dat je er flink van baalt. Laat de tranen maar lopen, dat lucht op. Verdorie! Dikke knuf van mij x
Noor, een groot applaus voor Isa, knap dat ze dat durft. En dat haar broertje even niet de interesse op kon brengen, zal de laatste keer niet zijn, haha. Ik vind het ook altijd zo ontzettend lief als ik een klas kindjes hand in hand zie lopen, van die kleine hummeltjes *smelt* Sarah heeft de afgelopen 2 nachten best goed geslapen, ze is flink verkouden dus hoest nu veel maar het dromen lijkt echt een stuk minder dus wie weet.......... En ik kom er nu na 2 redelijke nachten pas achter hoe moe ik eigenlijk ben maar ook dat halen we wel weer in. SArah heeft vandaag haar dag niet, huilen als ik niet met haar speel... dus we zijn nu wel gaan zwemmen, ook dat was niet goed, ze zag een bal liggen en die moest ze hebben. En nu slaapt ze. Lekker laten slapen dus. Vanavond frietjes eten bij oma en opa (die nu nog niet snappen dat Sarah best af en toe frietjes mag). Even een vraag, ons meisje zit nu in de 'zelluf' doen fase, qua eten niet zo heel handig zoals jullie wel weten. Ik kom nu vooral op kip, braadworst, tartaar, schnitzel uit met gekookte of gebakken aardappels en groenten. Dat is toch ook eentonig. Macaroni twijfel ik over, niet zo'' n lekker recept
@Suus: lekker aan de klus, dus! Ik stond met 20 weken zwangerschap ons riool uit te graven, ook zo raar. Maar goed, als het af moet hè... succes trouwens! @Anouk: macaroni, spaghetti in kleine stukjes, omeletje met broccoli, rijst met groenten... alles is te doen, hoor! Als je receptjes wilt is er vanalles te verzinnen! (overigens maakt Noor ook heerlijke dingen voor haar kids, dus bij haar kun je vast ook zijn voor tips)
ik zoek inderdaad recepten. Vooral gerechten die goed opgewarmt kunnen worden in de magnetron, is wel handig af en toe. Dus als er iemand recepten heeft, welkom welkom.. Hebben jullie het ook zo koud????????????
hey girls! Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest en ze had de waarde van mijn bloed binnen (om te zien of ik een goede eisprong heb gehad)....4,7! (Moet vanaf 12 zijn volgens mij)Veeeeeeeeeeeel te laag dus! Nu vond ze het zo raar dat het bij mijn zoontje wel zo snel en spontaan ging en nu dus niet. Nu blijkt dus waarschijnlijk dat ik te licht ben! Mijn gewicht is in verhouding tot mijn lengte wel goed, maar waarschijnlijk is dit toch te licht voor MIJN lichaam om zelf een cyclus te hebben. Ik ben tijdens het geven van borstvoeding dus enorm afgevallen. Toen ik stopte kwam ik wel weer aan, maar ik weeg nu minder dan voor mijn zwangerschap. Ik denk een kilo of 3. Maar die 3 kilo kunnen het net doen bij mij, zei de gyn. Alles ziet er gewoon super uit bij mij.....ei groeit goed. Maar erna is gewoon een zooitje! Nu dus aankomen en in juni pas weer een gesprek (over mijn gewicht en zwanger worden) Ik slik nu ook geen clomid meer....heeft zo geen nut voor mij! Meiden, ik voel me zo schuldig. Het ligt dus gewoon aan mijzef.... Ik eet wel gewoon goed, maar moet nu dus nog meer eten. Ppff....
@marsab: oh meid, je niet schuldig voelen! Je kan hier toch niks aan doen? Je wist het niet eens! Bovendien is het grotendeels gebeurd tijdens de borstvoeding. Je gaat je toch niet schuldig voelen dat je je zoon een jaar lang het beste hebt gegeven? Nergens voor nodig. Succes met aankomen meid, dit schijnt ook behoorlijk pittig te zijn. Wel moeilijk zeker dat je nu weer moet wachten tot juni.
@ Darcy: Omdat de leidster op het kdv even niet oplette, kreeg de peuter de kans om Matthew aan te vallen, zodoende. Dank voor je SMS. @ Suus: Fijn dat het nog steeds goed gaat met je zwangerschap, en geniet ervan! En je kind ook! Grappig dat het op KDV niets van merkte haha. @ Anoek: fijn dat Sarah beter slaapt, het wordt wel hoog tijd! @ marsab: ik sluit me ook aan bij Suus dat je niet jezelf schuldig ga voelen. Maar de andere kant weet je nu wat het mankeert! Dat is ook beetje geruststelling. Hoop dat je snel wat aankomt met dat 3 kg, en dan klussen. Wie weet word je in de zomer zwanger! LIefs!
En nu even mijn kant: Gisteren waren Matthew en ik naar mijn moeders verjaardag geweest. Matthew is flink door oma (mn ma) verwend! Quad en ballentent etc. Hij heeft prima vermaakt gisteren. Ga nu foto's plaatsen....