Hoi hoi mama's Wat heb ik kort geslapen vannacht pfff...1 uur in bed en half zeven riep matthew mama mama...ik ben wel gaar. Gisterenavond was ik bij mijn vriendin ivm voorbereiding van de doopdienst morgenochtend. Haar zoon's hoofd zit onder de eczeem, nu probeert ze met natural olie. Zwistal en vaseline hebben niet geholpe, en ook weleda niet. Ze voelt zich beetje gefaald, ik heb haar gezegd dat ze er hier echt niets aan kon doen dat hij onder eczeem zit. @ Darcy: ja het is beetje stil op de site, maar ik kan hier niet missen, en kom blijven kijken en checken....nog een maandje wachten volgt er een grote meeting Lekker geklust!!! Haha....dan nu maar duimen dat Darcy's mannetje zwemzaad de eicel in 1 keer goed vindt en dan lekker binnen friemelen... Matthew gaf weleens een kreungeluid tijdens zn slaap, maar echt wakker nee nog niet. Wel 1 a 2 x per week is hij om 4 uur wakker @ Imd: hartsikke leuk joh om iets van je te horen na een lange tijd @ Pris: ik sluit me ook aan bij Darcy. Je voelt je nu zeker k*t!!! Kan je iets beetje over kwijt war er aan de hand is... Sterkte. @ Simke: ik sport nu al 2 weken niet door de drukte, en ik had gehoopt op een beetje strak lichaam...ik denk da er meer tijd in gaat zitten. Soms vergeet ik dat ik meer wate moet drinken want ik was vaak bezig met het huishouden en Matthew gehouden.... niet goed dus voor mij, maar ja.... het blijft lastig punt. @ Joyce: wat leuk om te horen dat het goed gaat met Timo! En wat je vertelde over Kyra dat ze lekker ondeugend was en zo. Matthew ook! Soms had ik zin om hem achter de behand willen plakken. Idd consequent blijven handelen naar Matthew toe. Ja jammer dat het weer volgende week wat minder word.... :x
@all, bedankt voor jullie felicitaties en ja we hebben vanochtend weer getest. Met de nieuwe CB digital met indicator. En die zei zwanger 1-2 weken Dus echt helemaal in de wolken nu. Ik voel me eigenlijk nog prima, net als met Marissa toen nog helemaal niet misselijk. Alleen wat sneller moe en ik voel wel dat mijn buik anders voelt, beetje krampen soms en ik heb het idee dat ik mijn banden al voel als ik veel loop. Maar gelukkig (nog) geen echte kwaaltjes. We gaan vandaag lekker in de tuin werken, want mijn vader heeft een hele mooie schommel gemaakt (deels laten maken), en die is volgende week klaar, dan komen ze hem plaatsen. De foto van de test van vandaag volgt in de loop van de middag en anders morgen. Bye lieve meiden!!!
Rootje, wow, gefeliciteerd meid. Geniet ervan. Hoe voel je je? Pris, raar dat jullie boot vrienden kost. Ik vraag me ook een beetje af hoe echt die vrienden zijn. Jee, ik snap echt heel goed dat je je daar behoorlijk kl.te over voelt. Is het iets wat je nog uit kunt praten of toch niet? Jennifer, dat je het raar vindt om mensen over de vloer te hebben snap ik maar eerlijk gezegd vind ik het goed dat de neuroloog dat wil gaan doen. Wie weet krijg je goede tips en heb je er veel aan. Ik zou het gaan proberen en als jullie het echt helemaal niks vinden kunnen jullie dit dan toch alsnog aangeven? Fijn om te horen dat verder alles goed is, een hele geruststelling al denk ik. Hoe staan jullie er tegenover? Rootje, ja, ik doe ook mee. Volgende week mijn nod. Maar jullie mogen eerst, ik gun het jullie zo ontzettend. Wij zijn nog niet zo heel lang bezig, 5 maanden nu maar de eerste 2 maanden niet zo bewust zeg maar. Nu klussen we bewuster, ahum.. Miranda, mooie foto's van Matthew, mooi kereltje. Lovewinnie, wat leuk die staartjes en wat een haar zeg. Mooi Ik word geroepen, even kijken. Tot straks
Aaaaaaaaaaaaaah Joyce... wat een leuke foto's (wat ben jij knap trouwens, vind ik echt Die ogen heeft Kyra dus van mama ) Ja, hier ook een driftkikker die rond vier uur 's ochtends even wakker wordt. Ik moest er vannacht 3 keer uit... Ollie begint het meppen te verleren, maar die kéél... man, man, man, wat een driftkanes is het toch soms. Dan zeg ik "drama queen" tegen hem en begint ie verlegen te lachen. Tja. Meiden, ik heb lekker een ticket naar Londen geboekt, voor 5 t/m 7 juni Primark, here I come Ik logeer bij mijn beste vrienden in Engeland. Hij is 86, zij 84. Ze wonen in een heerlijk huis, werken allebei nog (in de kunst en showbiz!) en 't wordt er weer genieten. Ik loop vandaag toch te spijbelen van de studie Ticket boeken... digi-albums maken... hier zijn...
Darcy, maar dat is dan ook wel nuttig spijbelen . Leuk zeg dat je naar Londen gaat, heerlijk. Joyce, mooie foto's. Ik vind het altijd zo lief, een spijkerbroekje bij een baby, lekker stoer. DAt rood is ook heel mooi, spreekt. SImke, jij vroeg naar het afvallen. Ik ben 6 kilo kwijtgeraakt met sonja bakker voor een begin te maken, ik was het snel moe, die kip en vis en rundvlees. De dietiste heeft me hele goede tips gegeven. Ik at te weinig, dus moest vaker tussendoor iets eten, ook tips voor de hoeveelheid. Toen ik zwanger wilde worden ben ik gestopt met lijnen en nu doe ik er ook niks meer mee tot ons gezinnetje compleet is. Opletten met eten en drinken, volgens mij weet iedereen wel wat gezond is en niet. Dus veel water, qua eten 1 keer opscheppen, kip, vis, rundvlees en ik at in de avond nog een schaaltje yoghurt met fruit. En.......... 1 keer per week friet of pizza en 1 keer per week een schaaltje chips. Op advies van de dietiste, echt waar! maar dan friet met 1 snack met curry. Verder geen nieuws hier, ik ga even lekker op bed liggen, heb luie zin, gewoon geen zin dus! liefs Anette
@ Darcy: haha spijbelen....het moet soms ff kunnen En heerlijk dat je naar London gaat! Ohja hoe was de speelochtend dat je laatst met Ollie naar toe bent geweest????????? @ Joyce: je ziet echt stralend uit. Wat is Timo heerlijk knulletje om te zien! @ Anoek: heb je noglekker geslapen vanmiddag. Ik wel, dat was wel nodig! Heerlijk. @ Rootje: leuke avatar van je kind! EN leuk dat je vader een schommel heeft gemaakt. ben benieuwd naar de foto's! Ik denk dat ik vanavond vroeg in mijn nest ga.... Lfs, Miran
Hahaha, dank je wel Kyra heeft idd mijn ogen Dus jij heb ook een lekker driftkoppie rondlopen...Zullen de kids weer in een sprongetje zitten? Vanmiddag wilde Kyra weer niet slapen en huilde alles bij elkaar. Ben haar toen toch maar even gaan tempen want ze voelde warm aan (dacht eerlijk gezegd dat het door het huilen kwam), zat ze aan de 39.0 Het arme kind voelde zich gewoon niet lekker... Heb haar toen een pcm gegeven en wilde alleen maar bij mij op schoot hangen. Vanavond lag ze om 20u in bed en heb haar nog niet gehoord... Ben benieuwd hoe het vannacht gaat [-o<
Goeiemorgen mama's @Joyce: en? Heeft Kyra goed geslapen en is ze al wat beter qua temperatuur? @Anouk: klinkt goed, die diëtiste van jou. Heel nuchter, heel logisch. En gezond, met af en toe iets lekkers om de moed erin te houden Als ik nog meer wil afvallen (lees: na een volgende zwangerschap), dan ga ik dit ook via een diëtiste doen, denk ik. @Miranda: de speelsoos op woensdag was in Zaandijk, maar daar waren we met nog 1 ander kindje. De hele groep was 4 geworden en ging naar school. Dus in Zaandijk wordt een nieuwe groep opgestart. Vrijdag was in Assendelft en al was het oké: het waren daar vooral kindjes die niet naar een kdv gaan en niet zoveel gewend bleken te zijn. Ollie vond het niet zo leuk, hij kwam meer bij mij hangen met zijn speeltjes Ik wil alleen nog Wormerveer uitproberen op een vrijdagochtend, misschien is dat wat. @all: ben gebroken... Ollie was gisteren met ons op een tuinfeest, helemaal leuk en gezellig - maar 's avonds laat lag hij te proesten in bed, superbenauwd en snotverkouden. Hij heeft vannacht bij ons geslapen, was ook heel onrustig. Gewoon niet lekker en al is hij vandaag vrolijk, hij snottert wat af! Aan de studie (en nu écht ), fijne zondag allemaal!
Darcy: oooh lekker vooruitzicht paar dagen Londen!!! Heerlijk! En wat een geweldige mensen moeten dat zijn dat ze op die leeftijd nog zo fit en actief zijn, gaaf!! Lekker brak dus!! Hier ook, we hebben gisteren zwaar zitten doorzakken met de buurtjes, het was 2 uur dat ik in mijn nest lag, ben ik echt niet meer gewend!!! Vanmorgen al naar een kinderverjaardag geweest en vanmiddag weer op visite. Vanavond maar vroeg mijn mand in denk ik!!! Beterschap voor de kleine man!! Anouk: ik zal een dezer dagen eens een paar recepten voor je opschrijven, mocht ik het vergeten, vraag er dan nog even naar. Joyce: wat een stoer mannetje zeg!!! hoe is het nu met Kyra?/ Miranda: en idd vroeg naar bed gegaan??
@joyce: Darcy heeft gelijk, vind je ook echt heel knap! Super stoer kereltje hebben jullie trouwens, heerlijk mannetje om te zien. @darcy: heerlijk er even tussenuit, ben zelf nog nooit in Londen geweest, maar wil er nog wel een keer heen. Lees ik het nu goed en is zijn jullie er deze maand weer helemaal voor gegaan? Spannend! En studeer ze. Ik lig even lekker op de bank te computeren. Man- en zoonlief liggente slapen. Martin was vannacht weer een keertje op stap geweest sinds lange tijd en lag pas om 4.00 uur in bed. Jesper was echter wel om 6 uur al weer wakker. Ik heb hem toen maar mee naar beneden genomen, maar ons huis is zo gehorig dat je dan toch niet heel lekker meer slaapt, dus is hij er net nog even weer in gegaan.
Haha Suus, wordt helemaal verlegen van jullie Nou, heb hier echt een spooknacht met Kyra gehad. Ze werd om 02.00u wakker vannacht helemaal overstuur en bloedheet. Ging haar temp meten, 39,9! Ook lag ze helemaal te rillen en wilden alleen maar bij mij zitten. Heb haar pyama en slaapzak uitgetrokken, pcm gegeven en haar alleen met dr romper bij me laten liggen. Pff, ze was net een kacheltje zo warm was ze. Ook heeft ze een hele volle beker met water gedronken, want ze had enorm veel dorst. Na half uurtje heb ik haar weer in haar bedje gelegd en ging ze weer verder slapen, maar na 1 1/2 uur weer hetzelfde liedje, terwijl de koorts gelukkig gezakt was. Heb haar toen maar bij mij laten liggen en ze werd vanochtend om 08.45u wakker zonder koorts. Nu ligt ze ook lekker te slapen en haar temp was voordat ze ging slapen 37.0 en ze heeft geen pcm meer gekregen. Hopelijk hebben we nu het ergste gehad. Heb er geen verklaring voor, maar hou het wel goed in de gaten. Fijne dag allemaal!
Noor, dat zou heel fijn zijn. Ik ben zo blij met recepten, ik ben zo'n ontzettende keukenprinses, het is echt een ramp. Vind het wel leuk om te koken maar inspiratie, ho maar. Gisteren had ik bami gemaakt, Sarah vond het niet zo geweldig, misschien door de satesaus dacht ik later. Ik zal eens een foto plaatsen van de rommel, haha. Joyce, hoe is het nu? Raar dat ze ineens zoveel koorts had, heb je intussen een idee wat het zou kunnen zijn geweest? Kun je zelf nog een beetje bijtanken vandaag? Zijn er bij jullie mensen die en een fietsstoel hebben en zo'n kar? Wij hebben een stoel maar denken erover om een tweedehands kar te kopen voor de langere afstanden, we twijfelen nog heel erg. Zitten in de wel/niet fase........ Darcy, hoe is het met Ollie? Zo zielig als ze liggen te hoesten en proesten. En ed studie, gaat het vandaag beter?
@ Noor: ja ik viel rond half 10 a kwart voor 10 op de bank in slaap, en ruim een uur later maakte Jeroen me wakker en vervolgens naar bed gegaan tot kwart voor 8 's morgens. Matthew ook! Oh heerlijk! Later hoorde ik van Jeroen dat Matthew van 10 tot half 1 heeft geslapen, zo lang heeft ie geslapen vannacht en vandaag! Ik was bij de doopdienst vanochtend. De foto volgt zo meteen! @ Anoek: je bent niet de enige. Matthew is echt 'n moeilijke eter bij de warme maaltijd. Ik ga geen strijd meer maken. Ik vind het belangrijkste dar hij overdag genoeg gedronken hebt, en goed boterham en genoeg fruit heeft gegeten. Ik laat het maar bij zo... @ Joyce: Arme Kyra. Hopelijk voelt ze nu vandaag beter, geen koorts meer, mooi. Het zal gewoon even een virusje. Matthew had het ook zo gehad (dat was op 6 maart) en kreeg hoge koorts. OOk 39,9 graden, Hij drinkt erg veel. Hem 'n zetpil gegeven. De volgende dag is hij weer de oude (wel wat meer hangerig, en de dag erna helemaal de oude!). We denken dat het gewoon door een virusje komt. @ Darcy: ging het lukken met je studie? Ik heb begrepen dat je Ollie niet alleen mag achterlaten op de speelochtend. Dat vind ik wel wat minder. En hoe voelt Ollie zih nu verder? Matthew heeft een dikke groene loopneus, hij is verkouden.
Vanochtend bij de doopdienst van mijn vriendin's zoontje ( 2 maanden oud). Ik mag hem dragen en brengen naar z'n ouders bij de dienst. Wel bijzonder.
Vanmiddag met mijn zoon Matthew op de draaimolen (op de kermis in Zaandam). Matthew kan de woord "draaimolen" zeggen
All: Kyra heeft gelukkig geen koorts meer. Miranda: Lijkt veel op jou verhaal met Matthew, idd misschien gewoon een virusje te pakken. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat... Trouwens, leuke foto van jou en Matthew en ook de doopfoto!!! Plaats ook nog ff een foto van mn 2 kanjers vanmiddag!!
Miranda, een hele mooie foto van de doop. Op de draaimolen, leuk dat Matthew dat al kan zeggen. Hier is het het aankomend weekend kermis, ik denk dat Sarah nog een beetje klein is voor de draaimolen. Ik zal de foto eens opzoeken......