September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    met de ravage onder de tafel...

Sarah is een hele gemakkelijke eter alleen was dit denk ik een beetje te veel werk voor het met de handjes te eten...........

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.066
    113
    @miranda:mooie foto's en ik kan me voorstellen dat de doop heel bijzonder was!!

@anoek: vind het nog meevallen met de troep eerlijk gezegd haha. Jesper maakt er met rijst nog meer een zootje van.

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Miranda: wat een leuke foto's!! Bijzonder hoor de doop!! EN wat geweldig dat Matthew draaimolen kan zeggen!!!! Heerlijk!!

Joyce: fijn dat het met Kyra beter gaat!! En ook weer zoooooo'n lieve foto!!

ANouk: hahaha die ravage is heel herkenbaar ;)

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hmmm.. Lees dus dat meerdere kindjes afgelopen weekend uit het niets ineens heel warm en klam aanvoelden.. Hier dus idem dito, alleen bij mama willen hangen en erg veel dorst hebben... Ik heb Tim alleen niet getemperatuurd dus geen idee hoe warm hij daadwerkelijk was, hij zag wel helemaal rood in ieder geval, had een rode kop bedoel ik dan ;) Vannacht om half 5 ook weer huilen en niets willen, niet liggen, niet zitten.. Even bij me in bed genomen en daarna weer in zijn eigen bed gelegd..
    Vanmorgen niets meer aan de hand en gewoon weer een vrolijke Tim..

@ Anouk: Is dat alle troep? :) Nou je mag Tim wel een maaltijd lenen hoor ;) Geloof me, dan heb je meer bende :)

5. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    joyce: timo is gorgeous!! wat een schatje, en ja , youre not so bad yourself!!

darcy: lekker spijbelen, it has to be done! die beste vrienden van je klinken fab!! heerlijk londen, ik ben er twee keer per week, maar dan alleen in terminal 5 heathrow, ook niet alles kan ik je wel zeggen! zit nu in phoenix, is hier 28 graden, net geshopt bij de GAP, ga zo wat eten met de crew, morgen weer naar huis, volle bak, lange vlucht en meteen weer door naar hondjes en kindjes, ik mis ze vreselijk, maak het goed met shoppen, koop ze af! moet ik ook niet doen dus! met gwyn gaat het wel nu, ze brabbelt nu eindelijk. Dat matthew al draaimolen zegt, unbelievable!! wat zeggen de kids van jullie nog meer? kan ik een beetje vergelijken...gwyn zegt alleen nog papa...ze verstaat wel 3 talen! engels/spaans en nederlands...maar ja, er komt weinig uit...fijn weekend nog ladies, ik moet gaan, er staat een rij hier bij het internet cafe...ik moet trouwens werken als jullie naar de ZOO gaan, baal er wel van...moet naar india, wil niet, wil met jullie keuvelen en kletsen in de dierentuin, heb nog wel tickets gehad van darcy...snik...

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Woordjes: Ehm.. Nou draaimolen komt niet in Tim zijn vocabulaire voor hoor :) Is nog te hoog gegrepen ben ik bang..
    Hier komen deze woorden voor:
    Mama
    Papa
    Opa
    Oma
    Koeka = Koekje
    aai
    Eten
    bah-bah
    auw-auw
    en dan ben ik er geloof ik wel een beetje doorheen :(

Hij wijst dan wel weer de dingen aan die je vraagt zoals zijn buik, neus, ogen, oren, wangen, haren en mond.
    En als je hem vraagt om zijn broek uit te trekken, dan doet hij dat ook hihihihi

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nopu, ik ben weer ogie en weer een cyclus van 21 dagen. Ik twijfel of ik de huisarts ga bellen, met zo'n korte cyclus heb je toch ook geen eisprong???????? of eerst ovulatietesten, dat kan natuurlijk ook. Hmmm.
    Ik baal ervan, en dit na weer een slechte nacht. :(

Zo, en nu lekker werken, bleg

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Deel 1:
    @ Rootje. Van harte gefeliciteerd wat een goed nieuws zeg!!!

@ Marsab. Ik heb hier idd ook wel eerder van gehoord maar vind jou niet te mager ofzo.
    Ben je nu op een speciaal dieet?? Of moet je gewoon wat meer gaan eten??
    Nu hopen dat dit dan echt het probleem is en dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel zwanger mag gaan worden.
    En niet jezelf de schuld gaan geven. Je hebt Aiden een jaar lang het beste gegeven en daar mag je TROTS op zijn!!!!

@ IMD Ik ben zo thuis in t ‘’ nieuwe’’ forum dat ik ff niet eens wat hoe ik in een album kom.
    Ga straks ff kijken.

@ Lovewinnie Logisch dat je het druk hebt!!
    En alweer bijna 30 weken!!! Wanneer ga je met verlof?? 4 of wkn vantevoren??
    Leuk om die buik te zien!!!!

@ Simke. Ik heb veel baat bij de acupunctuur. Maar er zijn heeeeeeeeeeeeeeeeel veel manieren om af te vallen.
    Ik ken ook meerdere mensen die veel aan de Sonja Bakker methode hebben gehad. Succes iig.

@ Darcy Het heeft vooral te maken met de tijd die Peter nu aan de boot besteed. Zoals ik hier ook wel eens heb geschreven gaat daar gewoon ALLE vrije tijd inzitten. Tijd die je dus normaal gesproken met elkaar deelde of met vrienden. Hoewel Peter altijd wel een beetje aan t klussen is geweest is dit gewoon een ‘’project’’ van bijna 1,5 jaar.
    Ik dacht ook dat t zo zat en mi was dat ook echt zo, blijkbaar erg in vergist. Het ergst vind ik t nog voor Peter. Die kent hen al langer dan dat wij elkaar kennen.
    Wel veel samen over gehad dit weekend.

@ Slapen. Tygo wordt hier ook wel een keer per nacht wakker. Speentje erin en hij slaapt weer door.
    Vorige week ben ik er een keer 3of 4 keer uitgeweest.pffffffffffffffffff

@ Joyce Wat een kanjer is Timo!!!! Mooie foto’s
    Goed te horen dat alles ok was bij de vk. Toch echt een afsluiting.
    Krijg je nog veel kraamvisite?? Of is dat al een beetje klaar. Ik lees regelmatig dat de belangstelleng bij een 2e kindje minder is. Voel jij dit ook zo???

@ Darcy Dat is t zelfde weekend als dat ik in Newcastle zit. Ik ga die woensdag avond de boot op.
    Kijken of we met dezelfde Primark spullen terugkomen!! Leuk dat je bij hen kan logeren!!

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ anouk: ik weet hoe je je voelt! Knuf! Leuke foto, zo ziet het er bij ons ook uit tijdens het eten! hihihi

@ miranda: super leuke foto's! Wat knap dat hij draaimolen kan zeggen! En wat bijzonder van de doop!

@ joyce: wat een kanjers! Allebei van die mooie krullen! Gelukkig is Kyra weer beter!

@ jennifer: wauw wat heb jij een uitdagende baan zeg! Knap hoor, dat je dat kunt! :D
    Aiden kant het volgende zeggen:
    (wat zegt de koe) -> BOE
    (wat zegt het eendje) -> Kak
    (wat zegt het hondje) -> Mm mm
    (wat zegt het poesje) -> piew
    (wat zegt het varken) -> ggg ggg
    (wat zegt het paardje) -> hii hii
    (wat zegt de leeuw) -> Wrraaaaa
    (wat zegt de motor) -> hun hun
    gaggage = vrachtwagen
    koetje = koekje
    bah
    die
    aai
    papa
    mama
    da = daar
    kekke = lekker
    tui = trein
    ajie = ajuus
    Biej = Boy
    taas = kaas
    boepa = opa

En idd wat mobielfreak zegt, Aiden pakt/ doet dingen of wijst dingen aan als je er naar vraagt.

@ mobielfreak: gelukkig is Tim weer goed te pas! Hoe is de situatie verder bij julie thuis?!

@ darcy: wauw Londen, daar wil ik ook graag nog eens heen...lijkt me zo geweldig!

@ Rootje: hoe voel je je?! Die banner staat je geweldig! :D

10. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Joyce Gelukkig dat t weer goed gaat met Kyra!!
    Wat een schattige foto met z’n 2-tjes!

@ Darcy Het id bij zo’n speelsoos is wel erg leuk.
    Ik ga eens informeren of dat ook bij ons in de buurt is.
    Gisteren wel gelukt met de studie???

@ Noor Klinkt als een druk…maar gezellig weekend!!!

@ Miranda. Mooie doopfoto!
    En leuk zeg de kermis. Vond matthew t leuk?? Grappig dat ie draaimolen zegt!!

@ Anoek. Vlak voordat Tygo 1 werd zat ie in de draaimolen op de kermis in t dorp. Hij vond t echt geweldig!!!!
    Anders kan je er toch naast gaan zitten??!!

@ Jennifer! Grappig om te lezen waar je zit.
    En India als wij de meeting hebben??? Haha ik denk dat t voor ons nu leuker klinkt dan dat t werkelijk is. Met dat soort afstanden blijf je dara toch wel een paar dagen??
    Logisch dat je je kindjes mist!!! En wat goed dat je meisje papa zegt!! Ik ken iemand met een kindje die tot zijn 3e helemaal niets heeft gezegd. Allerlei testen enzo…niets aan de hand, hij was gewoon wat laat!

@ Anoek. Jammer van de ongie! Balen zeg!!
    Werkse vandaag!!!!

@ All Deze week 4 dagen werken!!! Wel veel maar ze vroegen of ik dinsdag extra wou wereken. Heb toen ja gezegd omdat ik dacht dat ik vandaag vrij was (om en om op maandag) maar niet dus. Foutje van Pris.
    Weekend was wel leuk hoor!!!! Gisteren bij een collega van Peter een bakkie gedaan en uiteindelijk ook blijven eten. Zij hebben een dochterje die ongeveer 2 maanden ouder is dan Tygo. Leuk om te zien samen. Zaterdagochtend bij de boot geweest. De blauwe streep zit er nu op en t is zoooooooooooooooo mooi. Boot loopt nu dus op zijn eind, binnenkort gaan we dus echt varen ?
    Nu veel kleine klusjes en Peter is wat meer thuis.. ben ik zooo blij mee. Helaas dus iets te laat ?

@ Patries. Gaat t goed allemaal???

@ marsab. Al een beetje gewend in jullie nieuwe huis??

@ de andere Jessica , maart, brigitte enz enz ??? Alles ok??

Hebben jullie al Koninginnedagplannen????
    Is hier sterk afhankelijk van t weer. Nog niets discreetst verder.

@ woordjes zeggen
    Tygo zegt:
    Papa
    Mama
    Opa
    Oma
    Auto
    Boot ?
    Mooi
    Bus
    Heet
    Die
    Peen (speen)
    Klik
    Zes
    Toet (toetje incl t met twee handjes op tafel bonken ?)
    Bed
    Klok
    En ik vergeet ws een heleboel nu.

11. Pris

Pris Fanatiek lid

@ jennifer: wauw wat heb jij een uitdagende baan zeg! Knap hoor, dat je dat kunt! :D
    Aiden kant het volgende zeggen:
    (wat zegt de koe) -> BOE
    (wat zegt het eendje) -> Kak
    (wat zegt het hondje) -> Mm mm
    (wat zegt het poesje) -> piew
    (wat zegt het varken) -> ggg ggg
    (wat zegt het paardje) -> hii hii
    (wat zegt de leeuw) -> Wrraaaaa
    (wat zegt de motor) -> hun hun
    gaggage = vrachtwagen
    koetje = koekje
    bah
    die
    aai
    papa
    mama
    da = daar
    kekke = lekker
    tui = trein
    ajie = ajuus
    Biej = Boy
    taas = kaas
    boepa = opa

Ja hier ook t varkentje........Die is zo leuk :D :) :)

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.066
    113
    Haha, schattig al die pratende kleintjes. Heb ons lijstje ook even erbij geplakt. Probeer het een beetje bij te houden, maar hij lijkt elke dag weer nieuwe woordjes te kennen, onze kletskous. Vind het momentheel echt heel hard gaan.

Deze dieren kan hij zeggen:
    Paardje (hihihi)
    Hond (woef, woef)
    Poes (auw, auw)
    Kippie
    Nijntje (konijn)
    Schaap (beeee)
    Pauw
    Vis
    Koe (boe)
    Beer (grr)
    Eendje (kwak kwak)
    Deze doet hij alleen na:
    Vogel (kaa kaa, grapje van mijn vader)
    Kalkoen (luhluh, doet hij mjin zijn tongetje)
    Leeuw
    Appel
    Peer
    Soep
    Broodje
    Coco (chocopasta)
    Kaass (Pindakaas of smeerkaas)
    Trinken (drinken)
    Janja (roosvicee, maar mijn man noemt dat altijd ranja)
    Bed
    Koes (knuffel, hoe ie erop is gekomen??)
    Peen (speen)
    Bad (zwembad of bad)
    Voetbal
    Bal
    Papa
    Mama
    Opa
    Oma
    Momo (mijn zusje heet moniek)
    Kis (vriend zusje heet chris)
    Lepel
    Nede (beneden)
    Aarpel (aardappel)
    Vlees
    Bord
    Koekkoek (koekje)
    Poeppoep (wanneer hij heeft gepoept)
    Luie (luier)
    Voet
    Teen
    Buik
    Arm
    Been
    Oor
    Oog
    Neus
    Haar
    Bah
    Auw
    Moe (en wrijft hij in zijn oogjes, te schattig)
    Elpen (helpen)
    Open (als de deur bv open moet)
    Popen (lopen)
    Handje
    Spelen
    Lars, Ella (zijn vriendjes op het kdv haha)
    NEE (die kent hij heel goed)
    Jijs (boekje, hoe komt hij erop?? In een boek staat wel een ijsje)
    Ijs
    Toetoe (toetje)
    Jasj (jas)
    Eten
    Doei
    Dag

O en hij probeert ook zinnetjes te maken, dat is zo leuk! Zegt hij mama mee, nede, broodje coco. (Mama mee naar beneden, ik wil een broodje chocopasta)

13. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Pris: Bedoel je de belangstelling van kraamvisite wordt minder bij een 2e kindje?
    Ik voel dit gelukkig totaal niet, eigenlijk is de belangstelling nog groter geworden dan bij Kyra en dit komt vooral omdat ik nu nog meer contact met mensen heb gekregen door de geboorte van Kyra die ook kindjes hebben gekregen.
    En ja, ik krijg nog steeds kraamvisite, al is het grootste gros al geweest gelukkig...;)
    Wat lekker dat de boot bijna af is. Heb je nog foto's? Straks heerlijk gaan genieten meid!
    Ik kan ook niet wachten tot onze boot te water gaat, heerlijk!

Reageer later meer...

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Wat leuk dat jullie kindjes steeds meer kan praten, echt leuk!

Matthew praat en gebaart ook.

Papa
    mama
    bapa (ik ben dan mama en papa samen) :)
    auto (ook gebaar)
    mmmm (motor) met 2 vuistgebaren (het betekent motor)
    tuin
    nina (karina, mn vriendin)
    namen opnoemen van zijn KDV-genootjes
    Insane en Akira (namen van onze katten)
    Ja
    Nee
    Naan (banaan)
    appel
    Nade (limonade)
    melk (gebaar ook)
    Paardje (oohhhhhbrrrrrr)
    Hond (woef, woef)
    Poes (miauw, miauw) (poesgebaar ook)
    Nijntje
    Schaap (beeee) (ook schaap gebaar)
    Koe (boeee) (ook koe gebaar)
    Vis
    Vogel
    Leeuw (brrra)
    Kaas (ook kaasgebaar)
    Bed
    Bad
    Douchen (gebaar ook)
    Boven (gebaar ook)
    Sssttt (ook gebaar, zoiets van vinger voor zn mond houden)
    Peen (speen) (ook gebaar)
    Bal
    Bord
    Koek
    Poeppoep (wanneer hij heeft gepoept) (als hij diarree heeft, zegt hij niet)
    Buik
    Arm
    Been
    Oor
    Oog
    Neus
    Haar
    mond
    Bah
    Auw
    Dingdong (deurbel gaat)
    Telefoon (alleen gebaren, geen woord zeggen)
    Ijs
    Ei
    Toetje
    Eten (ook gebaar)
    Doei (ook dag-gebaar)
    Dag
    Schommel (alleen gebaren, geen woord zeggen)
    Teevee
    Bumba BUMBA (zo is hij VERSLAAFD aan Bumba van tv)
    kikker (ook gebaar)
    gek (geen woord zeggen, alleen gebaar)
    winnie the pooh
    draaimolen

En ook als ik bv alleen gebaar zonder woorden zeggen, begrijpt hij mij heel goed.
    Echt leuk om te zien,
    ook als ik hem een opdrachtje geef bv slab pakken. Dat doet hij ook.
    Als ik hem zeg dat ik ga stofzuigen, gaat hij stofzuiger pakken "sosagen" (zo zegt hij).
    Zo leuk.

Vanmiddag reageer ik weer op jullie!
    Ga zo lunchen! Netwerk op mn werk ligt eruit, kan niet meer printen etc. Zo kom ik ook niet weer verder... :confused:

Enne ... @ Anoek: ik ben nu al weer bijna ongesteld, ik verlies nu wat bloed, normaal is mijn cyclus van 21 dagen, nu is het al 14 dagen! Ik denk dat mijn cyclus weer opnieuw in de war is (het is niet zo dat ik zwanger wil worden). Alleen vervelend dat het nu weer verkorte cyclus is.

15. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Hee meiden, ben alweer veeelste lang niet meer hier bij jullie langs gekomen. Schaam! Maar ik ga weer even een inhaalslag maken middels tig pagina's terug te lezen hihihihi.
    Heb even vluchtig deze pagina gelezen, dus reageer iig alvast op wat hier staat :)
    @Rootje, Jiehaaa gefelicteerd meid! Geniet van het gevoel! en hou ons op de hoogte hoe het verloopt :)!
    @Marsab, gedsie meis! Kan toch best als een domper aankomen he? Maar je moet je echt niet schuldig voelen hoor! Voor je het weet kan het alweer anders zijn! Knuf voor jou!!!
    @Jennifer, jeetje meis wat een gedoe idd! Weet je sommige kindjes lopen pas met 2 jaar. Opzich niet erg dat ze het wat beter in de gaten willen houden, maar bij je thuiskomen kan ik me voorstellen dat je daa rniet zo op zit te wachten. Moedergevoel zegt vaak ook al voldoende! Toch?
    @Miranda, wat een ontzettend leuke foto's heb je van je mannetje!!! Leuk om te zien!
    @Suus, fijn dat het goed gaat. En een bescheiden buikje is ook prima toch :)! Geniet er lekker van. Voordat je weet is nummero'tje 2 er al hihihi.

Tot snel ladies! xxx

16. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @Joyce: dat had Jesse ook, zo ineens koorts en zweten. Achteraf bleek dat het de 5e ziekte was. (is niks ernstig; 3 dagen hoge koorts en dan vlekjes over het lichaam, na 3 dagen waren de vlekjes al weer weg)

@anoek: leuke foto, zo ziet er hier ook uit als je Jesse alleen zijn gang laat gaan.

@woordjes: Jesse kan de volgende woordjes zeggen:
    Mama
    papa
    beppe
    pake
    bah
    bad
    aai (poes)
    boe (koe)
    hiiii (paard)
    kak (eend en kikker)
    oef (hond)
    behh (schaap en geit)
    die heppe (dat wil ie hebben)
    appul (appel)
    manaan (banaan)
    druis (druif)
    taas (kaas)
    wosje (stukje worst)
    namnam (eten)
    isje (vis)
    tein (trein)
    auto
    koeka (koekje)
    toeta (toetje)
    beka (beker drinken)
    bootje (broodje)
    ag (oog)
    bal
    tekka (trekker waar die op kan zitten)
    tiet tiet (vogels)
    boot
    bose (boven)
    buite (buiten)
    op (er is iets op)
    Af (hij wil ergens af of er moet iets uit)
    Bob (bob de bouwer)
    en nog veel meer. Jesse kent al veel woorden, maar zegt ze alleen als het hem uitkomt. Helaas pikt ie hier en daar ook wel eens een woord op wat ie eigenlijk niet moest leren (domme (verdomme) papa sloeg met de hamer op zijn vinger en dat werd flink herhaalt door meneer!)

Jesse heeft de laatste tijd echt een vreselijke hekel aan luier verschonen. We kunnen aan hem zien dat ie staat te plassen of poepen (hij zoekt een hoekje op en staat te persen), maar dan is het al te laat om op de pot oid (en het is ook nog wel erg vroeg), maar luier verschonen is en ramp; hij schreeuwt en blijft niet stil liggen. Hoe is dit bij jullie???

Groetjes Simke

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Simke: Jaa dat herken ik, luier verwisselen is een RAMP! Hij wil alleen maar als Lisa ook net verschoond is, en anders krijg ik t echt niet voor elkaar :(

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Simke: Matthew heeft ook een hekel aan luier verschonen! Pfff. Hij rent al meteen weg als ik met schone luier kom aanlopen. Pfff....haha.
    Ik zet Matthew nog niet op de pot. Daar vind ik nog wel een beetje te vroeg voor. Wel gaan we proberen doen als we terugkomen van vakantie (Lanzarote 18 juni - 2juli). Zodra Matthew weer terugkomt in de oude ritme na de vakantie gaan we proberen beginnen met de pot. En niet eerder. Wel neem ik hem mee naar de wc als ik ga plassen. Hij hoort wel als ik ga plassen. Ik zeg hem: dit is een plasje van mama. Hij wees wc papier aan en zegt bah. Hij weet dat ik dit moet afvegen. Daarna wilt hij zelf doortrekken. Op deze manier probeer ik hem langzamerhand bewuster maken. Ik las ergens in de Frischer prischer dat er handige po voor op de wc is. Alleen ff zoeken waar ik kan kopen. Mooi ding dus!

@ Ief: wat leuk dat je jezelf iets laat horen!

@ woordjes: echt leuk om te zien om te gaan vergelijken. Intussen schiet er nog een paar woorden bij wat Matthew ook kan zeggen. Ik ga wel straks de woordenlijst wat Matthew nu kan zeggen uitprinten en bewaren in zijn soort groei dagboek op te plakken. Echt leuk voor later.

De aanvullende woordjes van Matthew:
    ohohoh (wanneer het iets niet goed gaat)
    oké (met duim omhoog) ;)
    see see (w.c.)
    Honda (merk van de motor)
    lamp (bijna zijn allereerste woord) :oops:
    uit
    oehwa (dan pakt hij nep zwaard om te spelen en/of gaat zn been omhoog doen haha)
    tonaat (= tomaat) (daar is hij dol op!, vooral koude tomaat eten)
    komkom (= komkommer)
    zee

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    wauw, zoveel kan aiden echt nog niet zeggen hoor! Knap hoor!

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: Leuk dat Sarah lekker de troep maakt. Naarmate zij ouder wordt, wordt het almaar erger. Dat doet Matthew. Net als de andere kindjes hier ;)
    En hoe gaat het nu de slaapnachten van Sara verder?

@ jennifer: leuk zo’n bericht van je lezen vanuit Phoenix! Nu kan je je man en je kindjes vandaag eindelijk weer zien! Geniet ervan!

@ Pris: nu begrijp ik je verhaal beter over Peter en boot. Omdat Peter z’n project graag af wilt hebben, wilt hij zijn tijd graag aan besteden. Waardoor hij straks veel plezier met je en Tygo op de boot kan beleven. Vrienden van Peter waarderen het zeker niet omdat Peter te weinig tijd voor ze had. Waarom komen de vrienden van Peter hem dan niet mee helpen, zo op deze manier kunnen ze contact met elkaar onderhouden. En hem ook respecteren. Ik snap je heel goed dat het echt rot voor Peter is.

En Matthew keek wel eerst de kat uit de boom hoe de draaimolen werkte Daarna wilde hij 2 keer erop. Hij vond dus leuk. Morgen of aankomende weekend weer erheen want ik had nog 2 munten over.

4 dagen aan het werk, Pris??? Pfff…ik deze week 2 dagen, oh heerlijk!

@ Koninginnedag: ik hoop nog steeds op droog weer op donderdag a.s., dan kunnen we naar Sprookjesbos in Enkhuizen gaan.

Oke meiden, ik ga nu weer verder aan het werk!!!! X

Deel Deze Pagina