September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.222
    35.997
    113
    Ik ga trouwens als administratief medewerker/secretaresse aan de slag, met de mogelijkheid uit te groeien tot office manager. Waarschijnlijk begin ik begin december, dat moet ik nog even overleggen met mijn oude en nieuwe baas.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.222
    35.997
    113
    Hier trouwens weer voor het eerst ongesteld geworden, net 2 dagen nadat ik was gestopt met vloeien...en het is erg hevig, hoop dat het snel stopt.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    suus1983: gefeliciteerd met je nieuwe baan, fijn als je de kans hebt om door te groeien. veel plezier alvast

4. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    @ lovewinnie: een test wordt echt niet positief als je niet zwanger bent hoor!

Echt schattig die foto zo samen ingebakerd!
    Ik ben alweer voor de tweede keer ongesteld.Bah.
    Sam is vannacht aan het spoken geweest. Fienne vreemd genoeg ook. Doet ze nooit. Hangt er iets in de lucht ofzo? ;)

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Han, ja bij bekenden kan ik ook al heel onrustig worden. Ik wil toch mn huis net iets netter en ik moet mijn hele dag erop afstemmen. Is al zo vaak gebeurd dat ik of we liever met Sophie hadden willen wandelen en t niet kon vanwege visite, grrr
    Ik weet nog niet niet hoe ik het ga doen bij een evt. tweede, maar in elk geval ANDERS!
    Zondag niets doen wat jij niet wil hoor. Als jij haar niet door iedereen vast wil laten houden, is dat je goed recht. Ik heb hier belet dat mijn man Sophie mee naar zijn werk nam zonder dat ik erbij was. Weet net hoe het gaat, al die vrouwen willen haar vasthouden...maar grr het is mijn kind. Vind het wel een beetje erg van mezelf, maar aan de andere kant is het toch ook logisch. Ze is pas zes weken en als moeder ben je zo ongeveer dag en nacht bij je kleine. Ben wel blij te lezen dat anderen dit ook hebben. Verwacht ook wel dat het met de tijd minder wordt en nu bij mij ook door hormonen komt.

Suus, wat goed! Gefeliciteerd met je nieuwe baan :D

Wat een super leuke schattige foto van Anne en Tim :p

Pomme, een knuffel voor Rosalie. Zo zielig...

Lovewinnie, nu ipv voorzichtig gefeliciteerd: gefeliciteerd! Goed om idd even te overleggen met vk. Hoe voel je je?

Vanochtend voor derde dag gekolfd. Na de ochtendvoeding 160 ml :confused: :D M'n linkerborst stond ook op knappen vanochtend. Productie is dus nu al flink omhoog aan het gaan. Ben blij :p

x Sophie

6. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames

wat een nacht heb ik gehad zeg, Daniëlla heeft van 22:00 tot 4:00 vast geslapen! ik was daarvoor al wakker omdat mijn borsten op knappen stonden, AUW AUW AUW! Toen ze om 4 uur een beetje wakker begon te worden (dan duurt het meestal wel 30 min voor ze echt wakker word) heb ik haar maar aangelegd want ik hield het niet meer.
    Na 10 min drinken (normaal drinkt ze 20 min) wilde ze niet meer en is ze weer in een diepe slaap gevallen tot 7 uur. Voor die tijd moest ik al weer een beetje kolven omdat ik het niet meer uithield.
    Daniëlla is trouwens om 8:00/8:30 altijd wakker en wil dan "opstaan" maakt niet uit of ze honger heeft of niet, haar biologische klok lijkt dan gewoon af te lopen, hebben jullie dit ook?

Suus: Gefeliciteerd! lekker dat je meteen een vast contract krijgt!
    Balen trouwens dat je al zo snel weer ongi bent, ben je net van dat vloeien af....

Sophie: nee ik zou haar ook niet alleen mee naar het werk van remco geven, moet er niet aan denken dat iedereen haar vasthoud terwijl ik er niet bijben.

Wat een enorm leuke foto van Anne en Tim, leuk dat je zo nog eens iemand kan helpen via het forum.

Lovewinnie: ja het lijkt er toch echt op dat je weer naar de vk mag, gezellig kennen ze je nog wel in ieder geval. Hoe ver zou je nu dan zijn? je bent wel erg vlot weer zwanger geworden. Gefeliciteerd.

Geertje: bah alweer ongi... ik vloei nog steeds :( is ook geen pretje. Zal blij zijn als ik op nacontrole kan komen want ik heb er ook nog steeds hechtingen inzitten die soms niet echt geweldig aanvoelen.

Pomme: ahhhh wat zielig! ik heb hier ook al eens huilend op de bank gezeten omdat ze in haar slaap hartverscheurend begon te huilen en niets hielp.... ze had waarschijnlijk toen een nachtmerrie, zo zielig.

Darcy: als hij idd maar goed aankomt en genoeg plasluiers heeft... even volhouden en dan is hopelijk de productie aan beide kanten gelijk.

Newlymom: zondag komt er alleen naaste familie en van veel mensen heb ik al commentaar gehad dat ze haar niet genoeg mogen vasthouden. Ik vind het maar moeilijk om daar mee om te gaan.

Daniëlla lag net in de box te kijken naar haar mobiel (is ze helemaal verliefd op) en begon er steeds naar te "grijpen" ze heeft het zelfs een paar keer voor elkaar gekregen om er een flinke mep tegen te geven. Ik is helemaal trots dat ze eindelijk haar handen heeft ontdekt :D

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@mobielfreak: ik had dr gewoon los in bed gelegd omdat ze toch al sliep.. maar dat duurde dus tot job thuis kwam :)

daarna ingebakerd in een badcape en mevrouw heeft van zo'n 10 uur/half 11 tot vanochtend kwart voor 6 geslapen :)
    gevolg: job te laat op werk omdat ze normaal gewoon ons vaste wekkertje is rond 5 uur :)

8. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    hihi Dat word dus voortaan gewoon de wekker zetten :p

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Degene die ze vrijdag meeneemt ken ik niet eens :rolleyes:
    Maar goed, het is allemaal lief bedoelt, alleen word ik er beetje tureluurs van.

mijn schoonmoeder heeft al 2x iemand meegenomen die ik niet ken, er zou er nog 1 komen, maar die was ziek. jammer...

10. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Lovewinnie Gefeliciteerd! Wat snel he. Ze zullen dan misschien zelfs minder dan een jaar schelen!

Raar dat je broertje of zusje allebij dezelfde leeftijd hebben maar geen tweeling zijn hihi.

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ lovewinnie: Poeh ik schrik wel een beetje, maar toch van harte....

@ saskia en mobielfreak: super lief die ingebakende baby's

@ Suus: van arte met je baan!

@ Pomme, ik zie nu al op tegen de prikjes van Aiden... :(

@ Han: leuk he, als ze al doelgericht gaan pakken etc!

Hier heeft Aiden het vannacht ook goed gedaan voor zijn doen!
    Hij kwam tegen 3.15/ 3.30 uur en daarna tegen 7.30 uur!
    Heerlijk! Na de voeding van 7.30 uur leg ik hem niet meer terug en mag hij lekker nog ff verder slapen bij mama in bed!
    Kan ik zo van genieten he, die momenten! :D

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Mobielfreak: hey, dit ziet er een stuk steviger en stabieler uit dan mijn vouwmanier :) Wil je even uitleggen hoe je Anne in de doek hebt gevouwen? Zou je me reuze mee helpen, Ollie is nu snel genoeg met loswoelen :(

En die bakerzak op internet is toch wel 45 euro :confused: Wil ik best kopen, maar als het niet hoeft...

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @ saskia en mobielfreak: trouwens, erg leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet. Stel me voor hoe dat is gegaan:

Saskia (opent voordeur met Anne op arm): "Hey, jij bent zeker Mobielfreak."

Mobielfreak (stapeltje doeken in haar handen): "Hoi Saskia78, ik ben je bakervrouw."

:) :) :)

Fijn inderdaad dat we elkaar kunnen helpen.

Zo kan ik Sophie vertellen dat zij HELEMAAL niet raar doet, dat ik het ook heb en met ons vele andere mama's: wij willen geen gefrunnik aan ons kind en ook niet meer verplicht thuis zitten voor bezoekjes.
    NU IS HET MOOI GEWEEST! :rolleyes:

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Morgen dames!

Nou Lovewinnie dan nu dus een echt gefeliciteerd! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Heb je ook enig idee hoelang je al ongeveer zwanger bent? Zal dan toch wel zeker een week of 4 zijn, gezien de pos. test.

Mobielfreak + Saskia: wat een superfoto! En idd erg leuk dat men elkaar zo kan helpen!
    EnneuH; lekker dat Anne zo goed heeft geslapen!
    Ik ben ook wel benieuwd hoe je dat precies doet, als ik al inbaker ziet het er toch ietsjes anders uit. Uitleg met foto's welkom!

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Noor: ik had Mobielfreak al gePB't - haar inbakeren ziet er goed uit, he?

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Ja! Wil ik ook! En vind het zo zonde om meteen iets duurs aan te schaffen terwijl het niet nodig is. Als ik het doe met n luier ziet het er minder stevig uit zeg maar.....

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja het is ook echt een stevig pakketje
    al heeft ze vannacht wel 1 armpje eruit gekregen toch nog.

een echt laafje *smelt*

enneh sophie: niks geks aan hoor
    ik vind het al vervelend als job een middagje "moet oppassen"
    terwilj je nou niet echt van oppassen kan spreken als het je eigen kind is volgens mij? :D
    (dus ja er zijn mensen erger dan jij.. )

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
  19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Het inbakeren met 1 doek is ongeveer hetzelfde, alleen laat je dan de binnendoek er uit..

Je vouwt dan de eerste punt onder het andere armpje door naar de rug en dan de 2e punt over het eerste al ingebakerde armpje heen naar de rug ;)

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik denk dat Anne ook al iets te stevig word voor de hydrofiel luiers... Misschien moet je het eens gaan proberen met die flanellen doeken, zoals ik gisteren zei.. Kon toch wel het verschil merken tussen Anne en Tim, Tim is wat dat betreft nog maar een mager kereltje, hihihi

Deel Deze Pagina