September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Rootje, die moeders zien het meteen, zo flauw. En als iedereen al aan het vissen is, nou dan maar de wereld in. Anders krijgen de roddels ook zo een eigen leven.

Leuke plannen voor koninginnedag lees ik. Alvast veel plezier allemaal

En het grote nieuws van Virginie. VAN HARTE GEFELICITEERD. Ik heb daar helemal overheen gelezen. Sorry.
    Fijne dag gehad? En foto's....................

Sarah is wakker dus even uit bed vissen en dan bij mijn ouders lunchen.

En ik hoop zelf ook op een innesteling, we zullen zien

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Rootje: ja graag ik wil ze wel! Als anette het goed vindt?! Ik zal je pb-en!

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    ik bedoelde, ik wil de helft sowieso wel graag hebben! ;)

4. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Dat begreep ik wel hoor :p
    Ik wacht nog even reactie van anette af, als die ze niet hoeft kan ik ze beter meteen allemaal sturen :)

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
  6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ja idd....
    Nu regent het hier pijpstelen...maar Matthew ligt slapen in eigen bedje boven sinds kwart voor 1.
    Nu heb ik ff tijd voor mijn administratie etc.

@ Rootje: ik begrijp je goed. Het is wel moeilijk om geheim te houden!

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Anette heeft gereageerd.

8. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hier het gevolg van de reactie van Anette...

Ik hoop dat je testen nog op tijd zijn marsab, ze gaan in een envelop en als het stopt met regenen vandaag nog op de bus, anders morgen...

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi meiden :D

Ben net terug van een 2-daagse in Putten: dagje thermen en overnachting. Héérlijk, lekker eten, lekker gemasseerd, lekker geslapen in B&B...

Ben helemaal bijgelezen, dat heb je met een man die internet op zijn telefoon heeft. Hij zag me klooien gisteren en zei: "Moet je even bijlezen?" :)

Dus ik weet alles, van de woordenlijsten van jullie kids (hier ook zo'n enorme kletsmajoor) tot de vele vluchten van Jennifer. En de trouwdag van Virginie, als je het leest: Van Harte Gefeliciteerd, Virginie!

Ollie zit in zijn fauteuil van de IKEA, vandaag gekocht. Het is de Poäng (of hoe schrijf je het) en meneer is er wijs mee. Hij is schor van een logeerpartijtje bij oma en klinkt nu heel zwoel :)

Als het bij ons deze maand gelukt is, heb ik vandaag of morgen mijn innesteling. Bizarre gedachte. Ik ben heel benieuwd, zou het leuk vinden om weer zwanger te mogen zijn. We'll see. Mijn beste dinnetje is na 7 jaar en de medische molen nu zwanger via IVF/ICSI en zij sms'te gister dat er een woest spartelend beebje van 4 cm en ruim 10 weken oud in haar buik zwemt. Zó leuk, ben zó blij voor haar :D

'k Ga even naar beneden, Ollie opent en sluit deuren en is verdacht stil 8)

10. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @tandenpoetsen: dat is ook hier een ramp. We poetsen het eerst en dan hij, maar vaak wel in een soort houdgreep!

@jennifer: praten kan hij al redelijk goed, maar vanochtend was er een vriendje spelen en die kon al heel goed gooien en praten, Jesse kan nog niet goed gooien, maar probeert al wel te trappen op zijn trekker. Ach de een kan eerder praten en de ander eerder lopen. Ze doen het toch in hun eigen tempo.

@annette: zo, Sarah kent ook al wat woordjes. Goed hoor!!

Wat een snertweer vanmiddag. Konden niet buitenspelen, dat was toch wel een dikke teleurstelling voor Jesse (die de afgelopen dagen enorm veel buiten heeft gespeeld!)

Groetjes Simke

11. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Allereerst Virginie: Van harte gefeliciteerd met je trouwen, proficiat!

Tandenpoetsen: Hier totaal geen problemen mee, nooit gehad ook en ik poets al van het begin af aan 2x per dag. Het hoort bij het ritueel opstaan en naar bed gaan, dus ze weet niet beter.

Woordjes: Ik zie al aardige waslijsten voorbij komen zeg. Kyra zegt ook al veel woordjes, maar nog niet echt korte zinnetjes... komt vanzelf ;)

Koninginnendag: Zoals Pris ook al schreef hangt het ontzettend van het weer af, maar de vooruitzichten zijn goed. In ieder geval komt mn broer en schoonzusje langs met hun dochtertje van 3 en we gaan zeker ergens naar toe, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Dave heeft avonddienst, dus we kunnen ook niet heel ver weg gaan.

Miranda: Leuk joh, als jullie naar het Sprookjesbos gaan. Ik weet zeker dat Matthew zn oogjes uitkijkt en dat je een onwijs leuke dag gaat krijgen. Ik hoor de verhalen wel!

Anoek: Nounou, dat zou inderdaad nog wel eens een innestelingsbloeding kunnen zijn, spannend meid! Ik duim voor je dat het raak is!

Jennifer: Pfff, klinkt allemaal erg heftig meid je werk. Waarschijnlijk weet je niet beter, maar nu met 2 kids lijkt het me wel heel erg zwaar! Sterkte meid en dikke knuf voor jou!

Pris: Ik kom zeer waarschijnlijk bij jullie in het dorp werken :) Heb namelijk te horen gekregen dat mijn project in de bouw teneinde is gelopen voor mij, dus het komt er op neer dat ik geen werk meer heb zodra mn verlof is afgelopen. Nou sprak ik gisteren mn vriendin die mij wist te vertellen dat ze een hele leuke baan voor me heeft bij haar op kantoor, want ze zitten daar om mensen te springen. En dat kantoor zit dus bij jullie in het dorp!
    Mn CV heb ik inmiddels al verstuurd en ik mag al op korte termijn op gesprek komen, dus ik heb goeie hoop!

Darcy: Zo te lezen heb je heerlijke dagen gehad meis, lekker genoten!
    En zeker spannend of het deze maand voor jullie raak is, ik duim voor je!

Fijne avond allemaal!
    -X-

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Mooi!
    Thanks alvast! hihihi Geeft niet wanneer ik ze binnen krijg.
    Ben al blij dát ik ze krijg! :D

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marsab, ik hoop dat je er heeeeeeeeeel veel aan zult hebben.

Nou, lekker avondje hier. Is mijn vriend 5 minuten de deur uit heeft Sarah ineens diarree, alles onder, het lipe zo uit de pamper. Resultaat nu: badkamer gepoetst, vloer beneden gedweild, was gedraaid en meteen een shirtje verkanld. Was van noppies, een roze en die kon blijkbaar niet goed overweg met het rokje (spijker, dus was wel een beetje te verwachten). Is me nog nooit overkomen, maar ik was blij dat ik alles zonder sporen na te laten in de wasmachine had. Dus nu hetzelfde shirtje in oranje besteld (had een beetje spijt van het roze)

En nu ga ik lekker slapen. Ik wilde een biertje pakken maar toch maar niet gedaan. Mocht ik toch ongie worden dan mag het van mij. Dus nu een lekker glas sinas.

14. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!!!

Ik ben gisteren weer tante geworden :D
    Peter zijn zusje is bevallen van een jongetje: Kyan.
    Dat maakt Tygo nu dus de grote neef haha.

Ik kom straks ff terug om te reageren.
    Liefs P

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi girlies!

Ik kwam even kort aanwippen, zien of er gepost was. Pris, gefeliciteerd met je neefje, wat leuk zeg! Alles goed gegaan bij de bevalling?

Marsab, hoop dat de ovu-testen je veel geluk gaan brengen, wie weet! Geniet je ook zo van de meivakantie?

Manlief staat de badkamertegels te gronden, we hebben een jaren '70 badkamer die we nu tijdelijk gaan opknappen (lees: alles crème en accessoires.) Over een paar jaar gaat de hele aanbouw plat - dit roepen we al een paar jaar, dus ergens zonde dat we niet in 2007 de boel al opgefrist hebben ;)
    Wat maken een likkie verf en raambekleding al een hoop verschil, zeg :confused:

Nou, ik ga verder met kastjes uitzoeken, er staan al 6 zakken klaar voor Dorcas, het goede doel (Pris, volgens mij vroeg je het laatst - Dorcas zamelt in voor voormalige Oostblok-
    landen, dus kleding en speelgoed en beddengoed zijn er zeer welkom!)

Fijne dag allemaal, enjoy the sunshine!

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ pris: van harte met je neefje! Dat maakt Tygo ineens zo groot he!

@ anette: thanks meis lief van je, ik hoop ook dat de ovutesten mij helpen!

@ darcy: ja heerlijk he die meivakantie! Lekker niks doen en hopelijk snel weer van het weer genieten! :D

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Pris: van harte met je neefje!!

Darcy: joh wat heerlijk!! Is toch meteen weer een totaal ander gezicht he?!

Marsab: ik wens je veel geluk met die ovu-testen, late we hopen dat je ze vlug weer aan aan ander door kunt sturen ;)

All: beetje druk en niet zo veel aanwezig ;)
    Moet onverwacht morgen werken :( MAAR vrijdag zit ik om half twaalf op de boot naar Schiermonnikoog met een stel vriendinnen, zonder mannen, met 12 kinderen en twee tieners. Dus dat maakt een hoop goed :)
    Vandaag dus druk met de laatste dingen inslaan (want tja, dat gaat morgen dus niet lukken en vrijdag moeten we al heel vroeg in de auto naar Lauwersoog) en dingetjes voorbereiden.
    Heb er heel veel zin in. Zal een drukke boel worden, maar 's avonds mommy-time ;)
    Zal er vandaag en morgen nmog wel ff zijn, daarna dus ffies niet ;)

18. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

HOihoi

@pris gefeliciteerd met je neefje!

@marsab testen zijn vandaag op de bus gegaan, dus waarschijnlijk vrijdag wel bij jullie :) Ik hoop eigenlijk dat je net als ik er maar 4 nodig hebt en dan de rest naar een ander kunt sturen :)

@Noor, wel jammer dat je koninginnedag moet werken, maar weekend schiermonnikoog maakt een hoop goed inderdaad, geniet er lekker van hoor!

Zo nu ga ik nog even snel wat dingen afmaken die ik morgen bij mijn ouders moet printen (onze (goede) kleurenprinter leeft niet meer ontdekte ik gister :()
    Bye!

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    even snel, hier nog steeds wat bruinverlies, geen verandering dus...........
    is echt maar een heel klein beetje maar stopt niet.

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    balen ANouk........ Dikke knuffel!!!

Deel Deze Pagina