Noor, ik weet nog niet of het balen is, het is geen bloed en zoooooooooo weinig. Ik wacht rustig af. Mar die knuf kan ik evengoed wel gebruiken hoor! Pris, gefeliciteerd met je neefje, leuk. Alles goed gegaan? Ben je er al geweest? Komt er vandaag een collega naar me toe om te zeggen dat ze zwanger is. Ze weet het van mij ook, we hebben zo ook veel contact. Ze vond het zo sneu voor me. Nou ja, hoeft toch niet, is toch geweldig leuk nieuws! Ik vind het echt zo ontzettend leuk voor haar, te meer omdat ze voor de eerste best lang heeft moeten wachten. Noor, ik lees net dat je naar Schiermonnikoog gaat. Heel veel plezier, lekker uitwaaien. Geniet ze! Ik ga op de bank hangen. We zouden morgen met een stel vrieden weggaan maar eigenlijk is Sarah veel te klein voor een pretpark, dus nu blijven wij thuis en zij gaan naar de efteling (gaan wij in sept al naar toe met mijn ouders). Als het de dierentuin geworden was waren we wel meegegaan. Sarah heeft vandaag de hele dag met een geit geknuffeld, bij het kdv hebben ze ook geiten en kippen, poesjes en konijnen. Hadden ze een geit mee naar binnen genomen. Ze was niet bij dat beest weg te slaan. Oh dat had ik willen zien/
@ Anoek: Hoe is het nu met Sarah? En wie weet heb je al innestelingsbloeding gehad? @ Darcy: heerlijk dat je relaxte dagen in Putten hebt gehad! Was Ollie ook meegegaan of niet? Succes met het opfleuren in je huis! @ Pris: gefeliciteerd met je neefje! Al bij hem langs geweest vandaag? @ Joyce: ik duim voor je dat je snel aangenomen wordt...wie weet kan je Pris vaker zien Ga nu pagina 855 lezen...
@ Noor: heerlijk dat je naar Schiermonnikoog gaat! Geniet er van! En ik ben alleen op Ameland geweest....en de andere eilanden nog niet....komt ooit wel....wie weet! @ Anoek: ....mhhm.... afwachten maar...het beste is dat je niet teveel kan verwachten...hier volgt ook 'n knuffel van me.... Morgen wordt het lekker droog weer en hoop dat je leuke dag krijgt met Sarah. Heeft ze geen last van diarree meer? Haha...Sarah vindt de geit leuk, leuk joh! Hopelijk heeft het KDV wel foto's van haar gemaakt. Ik zie het nu pas dat Matthew vandaag 1 jaar en 7 maanden is geworden. Ik wens jullie een hele fijne KONINGINNEDAGmorgen toe!
FIJNE KONINGINNEDAG VANDAAG!!! WIj gaan zo naar de vrijmarkt en vanmiddag naar Peter zijn zus op kraamviste. Ze wonen in Zeeland dus ik heb de kleine nog niet gezien. Veel plezier vandaag!!!!!
Iedereen een fijne koninginnedag! Wij gaan niet veel doen denk ik, een stukje fietsen en dan zien we wel. Hier nog steeds zo'n rare bedoeling. Vannacht moest ik plassen en toen had ik wat donkerrood bloed en dat was het weer.................. Ik begin me er flink aan te ergeren, bah, ik kan het ook niet van me afzetten, dus we doen het er maar mee. Ik hoop dat het vandaag doorzet
Hi girls Ik zal wel één van de weinigen zijn die nog thuis zit op Koninginnedag Ollie slaapt, papa schildert de badkamer af en mama heeft net een berg foto's van 2004 tot 2006 opgeruimd in mappen. Ben wel blij dat we daar vanaf zijn, vind de digitaal gemaakte fotoboeken makkelijker Fijne Koninginnedag allemaal Benieuwd naar jullie ervaringen, wij zijn in elk geval nog thuis zónder verhalen
@Pris: veel plezier in Zeeland! @Noor: veel plezier op Schier, leuk joh, met allemaal vriendinnen! @Joyce: duim voor je nieuwe baan, hoor! @Anoek: tja, en toen... ik hoop voor je dat het geen ongi is en anders inderdaad, dat het flink doorzet. Dit is zo twijfelachtig : Sterkte.
@ Marsab: ja dat is zeker vreselijk wat er vanmiddag in Apeldoorn is gebeurd..... @ Darcy: heb je vanmiddag toch wel een beetje leuk gehad of toch zonder verhaal? We hebben een echt leuke dag gehad in Sprookjesbos in Enkhuizen. Matthew vindt het geweldig vandaag en veel lol beleefd. Hij keek echt z'n ogen uit en hij heeft vandaag niet eens in de buggy gezeten!!!! De hele dag steeds maar lopen en lopen en rennen en rennen, spelen spelen etc.... Hij is wakker van 07.30 uur tot 20.00 uur, alleen hooguit een half uurtje geslapen onderweg naar huis, meer niet. De foto's volgen nog een dezer dagen wel.... Liefs, Miranda
Miranda: wat heerlijk dat Matthew zó heeft genoten!! Pittig hoor van hem dat ie het zo goed heeft volgehouden!! Een leuke dag gehad dus, mooi!! Mijn tas is bijna helemaal ingepakt, morgenochtend bijtijds richting Lauwersoog. We nemen de boot van half twaalf! Na het weekend "spreek" ik jullie weer!
Hoi lieve meiden, Ik reageer even niet maar ik wil vast even zeggen dat ik waarschijnlijk komende dagen even minder hier ben. We hebben het gisteren toch nog niet verteld tegen mijn ouders, de reden, zie hieronder... Ik heb al sinds gisterochtend lichtbloedverlies, maar vanochtend heeft het echt doorgezet en nu heb ik heel erge krampen en flink bloedverlies. Dus ik ben bang dat het deze keer (weer) misgaat. Als ik meer weet horen jullie het ook hoor. Zo dan ga ik nu maar weer een potje janken op de bank... Bye Dikke knuffel van Rootje O ja, marsab, hou jij de testen maar gewoon hoor, ik gebruik ze voorlopig toch even niet denk ik... dit moet eerst even bezinken
@ Rootje: meisje tcoh...neee toch....heb hier ff geen woorden meer....hier een stevige troostknuffel van mij voor jou..... XXX
@ Joyce. Grappig zeg. Jij zat in de bouw toch?? Gaat t om de Heembouw of een ander bedrijf??!! Hopen dat t wat wordt!! @ Anoek. Bah bah bah Wat een diarre verhaal. Verder nog last gehad?? Is het bloedverlies gestopt ondertussen?? @ Noor. Jammer dta je moest werken. Ben je de dag een beetje doorgekomen?? Veel plezier dit weekend!!!! @ Darcy. Lekker zeg, zo een nachtje weg!!! Kan een mens goed doen!!! Badkamer klaar?? Lekker als zon klussie zoals de fotos ook weer is gedaan is. @ Mranda. Wat een leuke dag zeg!!! Ik ben benieuwd naar de fotos!! Was t druk??? En wat knap dat Matthew de hele dag heeft gelopen!! @ Patries. Hoe gaat t?? Veel regelen met t huis?? En je moeder?? Jouw zwangerschap?? @ All Hoe was jullie Koninginnedag?? S Morgens bij de fanfare gekeken die voor de deur langskwam en daarna met Tygo de vrijmarkt over (peter was bij de boot) Daar is nogmaals bevestigd dat ik rommelmarkten gewoon echt niet leuk vind en heb dus lekker tompoezen gehaald en die lekker bij de boot opgegeten Dat was wel gezellig!! Wij zijn smiddags op kraamvisite geweest in Zeeland. Wat een klein hummeltje zeg!! En dan te bedenken dat Tygo net zo groot was.Mijn god wat schattig. Tygo had er niet zo heel veel belangstelling voor. Toen de kleine bij mij zat kwam hij wel even kijken en ging m heel voorzichtig aaien *smelt* s Avonds met zn 3-tjes onderweg wat gegeten. Tygo lekker aan een kindermenu met fristi!! Hij zat heerlijk te smikkelen en vond t reuze interressant allemaal. Gisterenavond tot heel laat tv gekeken. Mijn god wat een toestand in Apeldoorn. Wij hadden wel iets gehoord op de radio maar zagen pas op tv hoe en wat Nu aan t werk en t is echt uitgestorven hier.... moet ik ook nog tot 1730 pfff Vanavond naar Lisse. Mijn zusje hefet een half uur geleden de sleutel gekregen van haar huis.... Ben zooooo nieuwsgierig ...heb uiteraard foto's gezien maar vanavond ff live kijken. Tot later!! Liefs P
Hé meiden!! FF snel een reactie! Rootje: Schrik helemaal van je berichtje meis, nee toch!!!!!????? Wat vind ik dit erg voor jullie zeg....Ook hier een hele dikke troostknuffel van mij! Ik denk aan je meis en heel veel sterkte met dit verlies!!! Apeldoorn: Heb er ook geen woorden voor wat er is gebeurd, echt verschrikkelijk gewoon! Je zal er maar lopen met je kinderwagen....moet je toch niet aan denken! De wereld wordt steeds gekker, maar het komt wel steeds dichterbij, bah!!!!! Heb er geen woorden voor! Reageer later meer...... Liefs
rootje: meisie NEEEEEEEE! Ik vind dit zo erg! Toen ik het las dacht ik gelijk, ik stuur je ovulatietesten terug (ik wilde je er net voor bedanken, daarom had ik me ff aangemeld!) Ik wil ze best terug sturen hoor, maar snap ook dat je dit alles eerst even wilt laten bezinken! Ik leef met je mee! knuffel van Marsab....
Dit heb ik gezien vanmorgen: Was hier voor de deur....ze liepen niet over de a9 maar t viaduct eroverheen. http://www.telegraaf.nl/binnenland/3827 ... akt__.html
Hey meiden... de badkamer én de hal achter aangepakt met verf, tapijt en opbergmeubels - prachtig, zijn alleen helemaal kapot... Ook ik wist niet wat ik zag op tv gistermiddag... de tranen liepen over mijn wangen... hoe wanhopig en verdwaald moet een mens toch zijn om dit te doen... ook hij heeft familie, vrienden die rouwen... al die slachtoffers die hij heeft gemaakt... ik kan alleen maar verdriet en verbijstering voelen... @Rootje: van mij, voor jou een onwijs dikke knuffel en een aai over je wang. Meis, wat een rotnieuws. Ik denk ook aan je, je septembervriendinnen zijn hier, hoor!