September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Rootje, meid, ik schrik ervan. Wat een rotnieuws. Je weet ons te vinden, een hele dikke knuffel voor jou.

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    kleine update hier, ben vandaag eindelijk ongesteld geworden. Ik zeg eindelijk want mocht ik al zwanger zijn dan had ik er totaal geen goed gevoel over. En ongie op mijn nod dus mijn cyclus zal dan toch wel normaal zijn, alleen wat dat bruinverlies dan is. Ik bedacht me vandaag dat ik in april bijna 3 weken ongesteld was of iets wat ermee samenhangt. Ds wel heel veel....
    Dinsdag naar de huisarts, ik wil het er toch even over hebben, ter informatie. Ik hoop dat ze me meer kan zeggen.

Ik ga lekker op de bank hangen.

Fijne avond, liefs Anette

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Het gaat hier wel weer!
    Heb zoiets van: nieuwe ronde, nieuwe kansen! En we zijn al weer aardig op weg in deze ronde! ;) Thanks for asking!

4. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Dank jullie wel, jullie zijn schatten....
    Ik heb ook helemaal geen zwangerschapssymptomen meer gehad vandaag, dus ik geloof er niet meer in. Had de vk gebeld en ik mag over 1,5 week langskomen voor een controle echo om te kijken of het echt mis is (kon niet eerder, had geen zin bleven ze zeggen, maar moest wel komen voor controle :rolleyes: ach ja...)
    Het is inmiddels wel doorgedrongen, ben echt helemaal uit mijn doen, had me er zo op verheugd... maar goed, andere kant is, we weten dat het nog lukt, al 8 maanden niks doet je soms de raarste dingen denken... dus waarschijnlijk gaan we er gewoon toch maar weer zsm voor.

Enne marsab, hou jij alsjeblieft de testen, ik heb besloten (te proberen) er minder mee bezig te zijn en alles zijn beloop te laten voorlopig. Ik blijf wel temperaturen, maar verder niks.
    Nogmaals dank voor alle dikke knuffels! Ik vind jullie echt lief!

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    He Rootje getsie zeg... :( Balen meid, kan me voorstellen dat dit echt ff moet zinken :cry:

@ Apeldoorn: Vreselijk! Ik zat te wachten thuis tot een goede vriendin van me zou komen vanuit de andere kant van Nl, en zag t gebeueren op tv. Zat echt ff met me bekkie open zo van: Huh? zag ik dat nou goed? Vreselijk, dat iemand daartoe in staat is! Al is het een wanhoopsdaad, dan nog heb je het recht niet om zoveel onschuldige levens te nemen!

Vanavond op de CHP gezeten met Tim, hij is vanmorgen uit zijn bed gestapt en viel gelijk om, huilde even en kon niet op zijn benen staan, hebben de dag ff aangekeken en 's avonds was het wederom zo ver, niet willen/kunnen lopen.. Volgens CHP heeft hij een extra bilplooi? Geen idee wat dat in moet houden, maar aan zijn bekken konden ze zo gauw niets ontdekken, moeten het ff aankijken en anders terug komen van t weekend voor eventueel een foto.. Nu is ie klaar wakker en loeiheet, dus net een zetpil gegeven, beloofd weer een lange nacht te worden ben ik bang :(

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: ik ben net als jij gisteren ongi, het is eindelijk doorgezet na 'n paar dagen bruinverlies. Maar dat van jou begrijp ik heel goed...mijn normale cyclus is 21 dagen, nu mijn laatste 2 cyclus is ineens 14 dagen.... vind ik vervelend... maar dat is ook niet te vergelijken met jou....knuffie...

@ Darcy: fijn dat je badkamer lekker aan het opknappen is, wel lekker handig dat je man handig is ;)

@ Pris: je hebt ook leuke KOninginnedag gehad bij je man en Tygo...
    En heb je artikel over A9 gelezen...das ook dichtbij...

@ mobielfreak: oh gossie zeg van Tim...hoe is het nu met hem? Was het een zware nacht geweest??? Sterkte....

Matthew heeft alweer 'n ontstoken oog en is erg verkouden...
    Zo straks met hem naar de markt voor brood, fruit en kaas halen, nu het nog zonnetje schijnt...

Liefs, Miranda

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hier de beloofde foto's van Sprookjesbos....

Matthew is dol op de jonge geitjes, en is blij met een zwaard van zn papa.

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Matthew met z'n mama op het paardje, Matthew met z'n papa en onze vriend en z'n zoontje op paardjes en mama met Matthew op de glijbaan

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    In de treintje met mama en papa, lief dat Matthew en Reno elkaar hand in hand lopen en ik met Matthew en Reno met z'n mammie.

Zo is het genoeg om de foto's te plaatsen, en hopelijk breng ik jullie op gedachten dat jullie ook gauw naar Sprookjesbos gaan. Echt een aanrader!

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Leuke foto's, Miranda! Ik wil vandaag of morgen ook heen met ons gezinnetje - een leuke middag hebben daar. Die glijbaan lijkt mij te gek :D

@Mobielfreak: wat betekent dat, een extra bilplooi? Misschien is dat hier op het forum ergens te vragen in een post? Héél apart - ik moest wel aan Ollie denken, die kon ook niet meer lopen, bekken en heupen waren goed; bleek het dus een bacterie te zijn (in zijn knie.) Zou je jongen even in de gaten houden w.b. zijn gewrichten, als het iets is, ben je er snel bij. Wat rot, hey :(

Hoe is het eigenlijk met jouw kies(pijn) afgelopen?

@Anoek: je hebt nu in elk geval duidelijkheid, als je ongi zo door is gaan zetten. Toch wel goed om er even met de ha over te gaan praten...

@Marsab: nieuwe ronde. Spannend, spannend. Ik moet de 7e ongi worden (liever niet natuurlijk) - benieuwd hoe dit voor ons allebei gaat uitpakken!

@Rootje: toch wel fijn dat je een echo gaat krijgen, weet je of je baarmoeder schoon is. Wat een rottigheid - en je had je zo verheugd op het vertellen van het goeie nieuws! Ik wens jou dan ook een spoedige zwangerschap toe, die helemaal goed mag gaan. Sterkte.

11. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

Even snel een reactie van mijn kant.

@all: jeetje meiden wat een nieuws zeg met Apeldoorn. Het moet toch niet gekker worden in ons kleine kikkerlandje. Soms begrijp je er niks van. Koninginnendag zal nu ieder jaar anders zijn. Waarom moeten dit soort dingen toch gebeuren??

@Rootje: jeetje meid wat een rot nieuws zeg, ben je net aan het idee gewendt en dan gaat het toch nog mis. Meid een hele dikke knuffel en hoop dat het snel raak mag zijn. Is bij ons wel meteen gelukt na de mk, dus wie weet. Hoe gaat het trouwens met je Pfeiffer?

@Marsab: meid ik hoop dat het deze ronde voor jullie ook zeker raak is. Lukt het een beetje met het aankomen? Ik vind het trouwens toch soms lastig wat nu het beste gewicht is voor iemand. Mijn schoonzusje heeft altijd ondergewicht gehad, ze kan eten wat ze wil, ze had ook al bijna een jaar een beetje tot geen ongi en was ineens toch zwanger. Dus het zegt niks meid. Ik hoop dat deze maand jullie maand is!

@Darcy: Zo te horen hebben jullie een lekkere tijd gehad in Putten, je was trouwens bij mij in de buurt. En lekker bezig geweest in jullie huisje. Is ook niet verkeerd. Gaat volgende week zaterdag nog door? Ik verheug me erop jullie te zien. Ballorig here we come!!!

@Miranda: Wat een super leuke foto's van Matthew. En nu willen wij ook wel naar het sprookjesbos. Joyce een goed idee!! En kan jij ook nog de 9e? Wij hebben er zin in.

@Pris: Lief dat je naar me vroeg. zal zo vertellen hoe het met mij/ons gaat. Leuke koninginnendag gehad zo te horen. En mmmm oranje tompoucen. Heerlijk, hier ook 1tje verorberd. Lekker! Wat lief hé zo'n klein babytje. Het idee dat onze kids ook zo klein zijn geweest, is soms niet te bevatten. Wij zullen het snel weer mee maken, wij kijken daar erg naar uit. Zo'n klein mensje die helemaal op jou is aangewezen. heerlijk gewoon.

@Noor: beetje laat, maar hopelijk heb je een fijn weekend met moeders en kids. Klinkt iig gezellig. we horen het verslag wel later.

@Mobielfreak: hoe is het met Tim? Heeft hij een beetje geslapen vannacht?

@Joyce: hoop dat je snel wat hoort van die eventuele nieuwe baan. Spannend hoor meid, ik hoop het voor je. Wat voor baan is het eigenlijk? Ben even vergeten wat je precies doet. Heb je voor hetzelfde geleerd als onze gezamelijke vriendin B..?

@Jennifer: hoe gaat het nu met Qwyneth? Ben je weer op reis? Je komt wel overal zo te horen.

@Anoek: balen meid dat je toch ongi bent geworden, daarnaast is dit nu wel beter, want dat afwachten is ook niks. Hopelijk hebben jullie snel goed nieuws. Hoe gaat het nu met Sarah? Slaapt ze al wat beter?

En toen wist ik het niet meer....

12. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Update van mijn kant.

We zitten sinds maandagavond in Harderwijk. Een paar dagen heerlijk weg. Mijn bazin had geregeld dat we in het huis van haar zus konden verblijven, zodat we toch even weg waren. Nou meiden het is heerlijk. We zitten in een huis met tuin, Jamie is helemaal gek op het konijn. Hij blijft maar om het konijn vragen, zo lief. We genieten dus volop, van elkaar, het mooie weer, en natuurlijk een huis met een tuin. Dat zullen we straks wel weer missen als we in ons appartementje zitten.

Morgen helaas weer naar huis en dan zal het ook druk beginnen te worden. Maandag naar de makelaar om eindelijk het voorlopig koopcontract te tekenen, daarna alle papieren zsm naar de hypotheker en onze financiën zsm rond krijgen. We hopen per 1 juni de sleutel te hebben van ons nieuwe huis. Dus reken maar na meiden, het wordt allemaal erg kort dag, waarin we ook heel veel nog moeten regelen, maar we gaan ervoor.

Dinsdag alweer 30 weken zwanger, wat gaat het snel meiden. De kleine meid is een heerlijk druktemakertje. Ik ben ook al behoorlijk gegroeid, volgens mij zit ik ook weer in een groeispurt, de kg's vliegen er voor mijn idee razendsnel aan. Ik voel me ook giga zwaar op
    het moment. Maar het is voor een goed doel. Toch?
    Verder voel ik me wel oke. Ik heb voor mijn gevoel weer te laag ijzer, volgens vk was alles goed paar weken geleden, maar heb toch tabletjes meegekregen, onderhoudsdosis, omdat ik toch voel dat ik me weer niet lekker voel. Erg misselijk, hongergevoel blijft, door de misselijkheid en ik zie regelmatig sterretjes. Hoop dat ik me snel beter voel met de tabletjes.

Jamie doet het daarnaast geweldig. Hij is wel heel erg op mijn gericht de afgelopen 2 weken. Heel de dag is het mama dit mama dat etc etc soms best vermoeiend. donderdag waren er vrienden hier op visite met hun dochtertje van bijna 4 en zoontje van 8 maanden. Hun zoontje zat even bij mij op schoot en Jamie begon toch te huilen en hij wilde perse bij mijn op schoot. en maar mama mama roepen. Dat beloofd dus nog wat te worden als zijn zusje geboren is. O jee... we zullen het gaan zien.
    Verder doet hij het geweldig hoor. Hij is steeds meer aan het kletsen, erg ondernemend, groeit als kool, heerlijk gewoon.

Zo dat was het weer van mijn kant. Ik probeer wanneer ik tijd heb wat te posten, maar ik ben bang dat dat maar heel af en toe is. Ik heb het gewoon te druk. Deze week werk ik ook nog eens 4 dagen, dus dat zal zwaar zijn.

Meiden een hele fijne avond. Nog een fijn weekend.

Liefs, Patries

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Uhhhhhhhhhm is de meeting volgende week zaterdag????????????????????? Ik dacht 30 mei of gaat het over de mini-meeting?

Marsab, hoe is het met je? Heb je nog een controle afsprak staan bij de gyn?

Miranda, leuke foto's van het sprookjesbod. Waar ligt dat ergens, ziet er erg leuk uit en volgens mij niet al te groot

Sarah slaapt nog steeds heel wisselend, van donderdag op vrijdag is ze van 4.00 tot 5.30 wakker geweest, gelukkig daarna geslapen tot 8.30, en wij waren vrij.
    de nacht ervoor ook onrustig en afgelopen nacht weer goed. Nu komen er wel 4 boventandjes aan dus dat werkt ook niet helemaal bevorderlijk.
    Mijn vriend en ik wisselen elkaar af. Als Sarah 2 keer wakker is geweest gaat een van ons op zolder slapen, dat scheelt een hoop. Niet zo gezellig maar wel heel fijn.

Wij gaan een avondje uit. Sarah slaapt bij mijn ouders. OP zijn tijd vind ik het wel lekker om even weg te gaan. Voor Sarah er was gingen wij nog 1-2 keer per week uit....

Liefs en fijn weekend nog allemaal

14. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Anoek: Het gaat om een mini meeting meid. Wel te verstaan de zaanse mini meeting met Darcy en Miranda. Andere meeting staat op 30 mei gepland.
    Veel plezier vanavond!!!

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi Patries,

nog online, zie ik? 'k Ga zo slapen... goed om van je te horen. Zaterdag gaat door, hoor. We moeten alleen nog een tijd afspreken (en als Joyce kan: leukleukleuk!)

Morgen Sprookjeswonderland als het weer het toelaat :)
    En vannacht in Dromenland als Ollie het toelaat :)
    Hij 'komt' de laatste nachten steeds om 2 en om 4 uur... wat IS dat toch...

Welterusten!

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik dacht al, heb ik de datum van de meeting op de kalender gezet, is het de verkeerde, maar nee, klopt dus toch.
    Wie komen er allemaal op de meeting van 30 mei?

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @meeting: waar is de oude lijst gebleven... ga ik zo even opsnorren als het lukt...

Net terug van Sprookjeswonderland, wat is dat leuk zeg :) Al die kabouterhuisjes, de kinderboerderij met 18 springende geitjes, de trein en de sprookjes... te gek!

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dit is een bericht van Marsab (werkt de link nog?):

Meeting 30 mei 2009

Darcy
    Patries
    Miranda
    Hellokitty
    Rootje
    Saskia
    Pris
    Marsab

Tijd: 10.30 uur (ben er ff tussenin gaan zitten)
    Plaats:
    - slecht weer binnen
    - mooi weer buiten

Wie gaan er nog meer mee?
    De link om je voorkeur aan te vinken:
    http://www.doodle.com/f95hxput5s9ms35b

19. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Rootje: ik hoop dat je ok bent en snel weer de oude. doe je rustig aan? hoe gaat het met je pfeiffer? dat zeurt ook nog steeds door denk ik? zorg goed voor jezelf mies, you are number one!

patries: jeetje , de laaste loodjes or what? Verhuizen is niet niks en dan met zo'n buikkie en een kleintje erbij ook nog, en je moet deze week 4 dagen werken ook nog! jij moet ook rustig aan doen denk ik? er komt wel heel veel verandering voor jullie dit jaar, kijken of 2010 rustiger wordt voor jullie!

Ik zit hier in miami, was weer veel te vroeg wakker, ga zo naar de supermarkt, broodje halen, om 14:50 gaan we weer naar huis, we zijn niet helemaal vol vannacht, scheelt altijd iets, kan je tenminste iedereen een goede stoel geven. Ik ben wel heel moe. Ik land morgen op heathrow, neem de vlucht van 8 uur terug naar huis. Ik vind wel dat de tickets heel duur geworden zijn, voor ik zwanger werd kon ik voor 60 euro een retourtje kopen met onze discount,nu kost het me 120 euro elk retour, beetje dure hobby: in londen werken en hier wonen!!Met Gwyn gaat het wel, ze loopt of kruip of praat nog steeds niets nada, maar ze is wel een heel blij meisje, ze lacht veel en kan echt echt vreselijk giebelen...Matthew gaat als een speer, die kruipt al de hele kamer rond en wil het liefst de hele tijd staan, zelfs in bad!

Nou meiden, werkze deze week en zorg goed voor jullie ukkies en jullie zelf!!

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

hoihoi,
    Het gaat al weer beter hier gelukkig. Het bloeden is eigenlijk vrijwel over. Ik zal morgen eens een test doen om te kijken of de hoeveelheid HCG al weer wat gezakt is.
    Tja met mijn pfeiffer gaat het wel beter heb ik het idee, ik hou veel dingen al behoorlijk wat langer vol dan een paar weken geleden. Hopelijk is dat ook bijna over, dan kunnen we er weer helemaal vol voor gaan :)
    Zo ik ga nog even bankhangen en dan lekker vroeg slapen.
    O ja onze schommel staat er, ik zal morgen even foto's in mijn album zetten als ik tijd heb.
    Bye!
    Knuffels!!

Deel Deze Pagina