September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    rootje: slaap lekker meiske!!

miranda: superleuke foto's van het sprookjesbos en matthew en alle pap's en mama's in de draaimolen!

patries: lekker genoten van d etuin! nog eventjes en jullie hebben er ook eentje , echt waar!!

ik ga nu naar het vliegveld, als jullie dromen deel ik kip en lasagna uit! hihi, grappig idee! tot snel meiden!

2. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!!

Wat een nacht zeg.
    Rond kwart voor 4 hoorde ik stemmen buiten en een harde knal.
    Zat gelijk rectop in bed en deed de gordijnen open.....Groot vuur buiten ongeveer 20/25 meter bij ons huis vandaan. Een dixie en een keet (zijn de huizen achter ons aan t renoveren) en een auto stonden in brand. Peter heeft snel 112 gebeld en ging naar buiten waar andere buren ook al liepen. Brandweer was er echt mega snel met twee wagens =D> en hebben de boel redelijk snel kunnen blussen. Ook veel politie erbij. Alles wijst er nu op dat ze die dixie hebben aangestoken en dit overgeslagen is naar de auto en keet. De auto is volledig uitgebrand en echt niets meer van over. Na 1,5 uur was t wel weer rustig in de straat en heb ik nog heel even kunnen ''slapen'' 3 kwartier later ging de wekker namelijk alweer. Die knal is waarschijnlijk het knappen van een autoband geweest.
    Nu dus brak op t werk.....pffffff...

Ik ga zo even teruglezen van afgelopen weekend en probeer straks nog ff te reageren
    Liefs P

3. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Poe hee Pris, dat is wel schrikken hoor zo midden in de nacht. Gelukkig viel het allemaal mee. Alleen wel vervelend dat je nu zo brak bent.

Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan en hij is negatief, althans het lijntje is zo licht dat je het alleen ziet als je het wilt zien ongeveer. Dus ik geloof dat het hormoon aardig wel begint te raken. Mijn temp is ook weer 'normaal', dus we gaan er binnenkort maar weer voor denk ik :)

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: oh gossie wat een nacht heb je gehad van die knal. Je schrok natuurijk. Hoe reageerde Tygo hierop?

@ Rootje: heel begrijpelijk...en het duurt nog wel even dat je hormonen uit je lijf gaat verdwijnen en daarna maar weer eens proberen....heel veel sterkte....

Matthew en ik zijn ziek thuis vandaag. Matthew blafte en hoestte heel erg vannacht om 2 uur. Hij was al eerder verkouden en ontstoken ogen. Vannacht had hij benauwd en zat vol met slijm. Uiteindelijk heeft hij uitgekotst met slijm eruit. Precies op zijn slaapzak. Matthew en ik zijn sinds 2 uur 's nachts naar beneden en uiteindelijk hebben we rond half 5 ofzo in slaap gevallen op de bank. Ik had toch verkoudensbalsem op zijn borst en rug ingesmeerd zodat hij wat beter kan ademenhalen. Het schijnt wel alle beetje te helpen. Nu is Matthew vrolijk aan het spelen. Ik vind het verstandig dat Matthew vandaag thuisblijft en niet naar het KDV gaat. Ik heb me maar ziekgemeld....

@ Darcy: Top dat je ook naar Sprookjesbos is geweest! Leuk hé.
    Ga je en Patries een pb'tje sturen over het afspreken op zaterdag a.s.

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Patries: spannend deze week de koopakte tekenen, eindelijk wat meer de zekerheid in het vooruitzicht!
    En ik heb je een pb'tje gestuurd.

@ Jennifer: je deelde vannacht kip en lasagna uit terwijl ik met Matthew proestend in de woonkamer zat. Ben nu wel brak.... en jij goede reis terug naar huis. Fijn dat het goed gaat met Matthew, en met Gwyneth ook, zolang ze vrolijk en blije kind is, prima toch. Haar ontwikkeling zal toch wel weer goed komen, alleen duurt het wel even wat langer. Ieder kind is gewoon uniek.

@ 30 mei: vind wel logisch met mooi weer buiten en slecht weer binnen!

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen mama's :)

Schijnt de zon weer, zit ik achter de pc te werken :(
    Nah ja.

Hoe is het met iedereen, fijn weekend gehad? Jennifer, (bijna) thuis en bij je gezinnetje, heerlijk hoor. Ik lag vannacht ook te hoesten en sliep slecht, dus Miranda beneden, ik boven op de kamer wakker en jij hoog in de lucht wakker ;) Wanneer moet je dan weer vliegen, ben je nu een paar dagen vrij?

Rootje, wat goed om te lezen dat jullie met hernieuwde moed voor een kleintje gaan. Dat de HCG uit je lijf is en je temp normaal is, maakt het een stuk eenvoudiger (lichaamstechnisch gezien dan.) Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.

Hier nog even wachten, moet donderdag ongesteld worden. Heb afgelopen weekend echt even gedacht dat ik zwanger kan zijn, voel me net zoals bij Ollie en in december. Maar ja, mijn lichaam houdt me ook graag voor de gek, dus ik zal niet verbaasd zijn als ik gewoon ongi word.

Saskia, Maart, HelloKitty, Mouschy, Ief e.a.: waar zijn jullie?

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Noor, heb je een leuk weekend gehad met de vriendinnen en kinderen?

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallohallo!
    Waar hebben jullie afgesproken met de minimeeting? Lijkt me wel heel erg leuk jullie te zien, vooral Patries en Miranda, want die heb ik nog nooit gezien, haha. Jou natuurlijk ook hoor Darcy, want dat is ook al een hele tijd geleden :( En de kids niet te vergeten :D
    In principe heb ik zaterdag nog geen plannen, dus ik kan ook van de partij zijn ;)
    Ik hoor het wel!

-X-

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Darcy: Gisteren kon hij weer gewoon lopen :( dus snap er niets van..
    Heb wel ff zitten google-en op die extra bilplooi en vaak schijnt dat te maken te hebben met een heupafwijking/heupdysplasie, vanmorgen met Lisa bij de fysio geweest en het daar ook nog eens gevraagd, en zei zij: je moest vanmiddag toch al met Lisa naar het cb? laat de arts daar ook ff kijken naar die extra bilplooi..
    Die extra bilplooi/heupafwijkingen schijnen erfelijk te zijn, en nu weet ik toevallig, dat ik zelf vroeger met een beugel om mijn voeten gelopen heb, dus denk ik toch wel even een idee om er ook door t cb naar te laten kijken..
    Kiespijn, tja, die kies is finaal afgebroken, heb nu alleen de wortel nog in me mond, en het tandvlees valt er overheen, dus is wel gevoelig, heb alleen geen geld om naar de tandarts te gaan, dus blijft dit voorlopig nog ff zo als het nu is..

Tim slaapt nu al een paar nachten slecht, word rond 12 uur wakker en wil dan ook niet meer slapen :( Een zetpil krijg ik er niet in bij hem, dus geef ik hem Sinaspril, die eet hij gewoon op alsof het een snoepje is ;)

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Miranda; wat een leuke foto's van het Sprookjesbos!!! Heerlijk!! Darcy, jij nog geweest??
    En beterschap voor jullie!!!

Patries: spannend hoor, nu komt het echt dichtbij. Pas goed op jezelf he? zwanger zijn en verhuizen is een pittige combinatie!!

Rootje: ik hoop dat je lichaam weer vlug gewoon het oude is en dat het vlug weer raak mag zijn en blijven voor jullie

Marsab: ook voor jullie weer veel succes deze ronde!

Darcy: voor jullie ook spannend dus, wanneer wil je gaan testen??

Mobielfreak: ja zo'n extra/scheve bilplooi kan idd met heupdysplasie te meken hebben, maar ze zouden die extra polli toch al veeeeeel eerder gezien moeten hebben?! Met alle controles in het zkh en op het cb die jullie met hem gehad hebben?! Of kan zoiets toch later ontstaan nog? Hoe was het op het cb?

Jennifer: jij nu als het goed is weer thuis, met jetlag en al. Fijn dat Gwynneth iig weer wat beter in haar velletje zit. Miss dat ze deze zomer opeens als een speer gaat! En Matthew klinkt als een lekker ondernemend baasje!!

Pris: oef dat was schrikken zeg! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen! Hoop dat je de dag een beetje doorkomt. Virtuele kop koffie on it's way ;)

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    We hebben een fantastisch weekend gehad op Schier.
    Picture this: 4 vrouwen, twee tienermeiden, 12 kinderen, waarvan 4 tweelingen tussen de 1 1/2 en 2 jaar met zijn allen op een boot. We waren een mega-attractie natuurlijk.
    We hebben het onwijs lekker gehad. Kinderen waren zo lief, vantevoren verwacht je toch wel wat knokpartijtjes, maar ze hebben zich echt goed gedragen allemaal ;)
    Heerlijk buiten gespeeld, op het strand geweest, gefietst, gekletst etc.
    Je had die koters met het eten moeten zien: we hadden de salontafel in het gras gezet en die koters daar allemaal omheen: gevroten hebben ze!! de eerste keer met de patatjes gaf dat nog niet zo heel veel troep, de tweede avond met de macaroni zaten ze allemaal helemaal onder: heerlijk gewoon.
    's avonds gooiden we de kids allemaal onder de douche en vervolgens in bed en was het helemaal mommy-time, kopje koffie met een stukje chocola, rosé'tje, heerlijk kleppen en het heel gezellig hebben samen!
    Helemaal geslaagd dus! Heerlijk!!

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    We hebben een fantastisch weekend gehad op Schier.
    Picture this: 4 vrouwen, twee tienermeiden, 12 kinderen, waarvan 4 tweelingen tussen de 1 1/2 en 2 jaar met zijn allen op een boot. We waren een mega-attractie natuurlijk.
    We hebben het onwijs lekker gehad. Kinderen waren zo lief, vantevoren verwacht je toch wel wat knokpartijtjes, maar ze hebben zich echt goed gedragen allemaal ;)
    Heerlijk buiten gespeeld, op het strand geweest, gefietst, gekletst etc.
    Je had die koters met het eten moeten zien: we hadden de salontafel in het gras gezet en die koters daar allemaal omheen: gevroten hebben ze!! de eerste keer met de patatjes gaf dat nog niet zo heel veel troep, de tweede avond met de macaroni zaten ze allemaal helemaal onder: heerlijk gewoon.
    's avonds gooiden we de kids allemaal onder de douche en vervolgens in bed en was het helemaal mommy-time, kopje koffie met een stukje chocola, rosé'tje, heerlijk kleppen en het heel gezellig hebben samen!
    Helemaal geslaagd dus! Heerlijk!!

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    oeps dubbel...
    Naja, zó leuk was het dus dat ik meteen maar twee keer het berichtje plaats whahaha ;)

14. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

Hier eentje die stiekem vanaf haar werk zit te mee te lezen op het forum. Hihi
    Mijn baas+bazin zijn met vakantie en hun zoon is voornamelijk op pad. Dus blijf ik alleen achter op kantoor. Beetje saai, maar wel tijd of hier af en toe te lezen.
    O ja meiden nog maar 6 weekjes te gaan en dan verlof!!!! :p

@Jennifer: Ben je al thuis meid? Wel gek idee ja dat jij aan het werk bent en wij heerlijk liggen te slapen, behalve Pris, Miranda en Darcy dan.
    Wauw wat gaat Matthew als een speer zeg, ongelofelijk. Wat heerlijk zeg dat Qwyn zo’n vrolijke meid is, dat maakt het allemaal weer goed. Hoe gaat het nu trouwens tussen je man en jou? :oops: Sorry als ik te persoonlijk wordt, maar ben gewoon nieuwsgierig naar hoe het met je gaat. Wanneer moet je weer werken?

@Rootje: Fijn te horen dat je lichaam het snel oppakt en het HCG bijna uit je lichaam is verdwenen. Nu er weer voor gaan, je weet iig dat je lichaam nog steeds zwanger kan worden. Meid toch nog ff een knuffel voor jou. Hoe gaat het nu eigenlijk met de bloemen? Heb je daar nog fut voor ondanks je Pfeiffer? Ben benieuwd naar de foto’s van de schommel.

@Pris: jeetje meid wat een nacht zeg. Dat zal erg schrikken zijn geweest. En nu brak op je werk? Dat zal best. Sterkte voor vandaag. Pff zal niet meevallen. :(

@Miranda: balen meid dat Matthew en jij ziek thuis zijn. Zaterdag wel weer beter zijn hoor, ik wil jullie weer zien. Wel fijn dat jullie even een dagje hebben om bij te komen, 1x ziek zijn mag best. Ik heb je pbtje ontvangen. Volgens mij is 10.00uur in Ballorig Zaandam goed. Jamie slaapt ook nog ’s middags, dus komt mij goed uit. Gezellig!!! :D

@Darcy: hier nog 1 die binnen zit en dus niet van het zonnetje kan genieten. Bleh
    Balen zeg dat je vannacht zo moest hoesten. Mij niet aansteken hoor zaterdag. Ik loop al dagen met een koortslip, dus heb al weinig weerstand.
    Voor jou 10.00uur zaterdag Ballorig Zaandam ook goed? Wil je evt. meerijden naar Ballorig? Ik kan je ophalen als je wilt.

@Joyce: Zou wel heel gezellig zijn als je mee kan. Kan ik je eindelijk ontmoeten en je mooie kids bewonderen. We hebben zaterdag om 10.00uur in Ballorig Zaandam afgesproken. Is het wat voor jou?

@Mobielfreak: Ik zou het ook maar even navragen bij het cb vanmiddag. Ik ben benieuwd wat ze zeggen. O bah die kies. Ik zou er niet aan moeten denken. :confused: Ik ben niet kleinzerig, maar alles in mijn mond vind ik maar niks. Hopelijk trekt de pijn snel weg en heb je snel centjes om naar de tandarts te gaan, want dit is niks.
    Vervelend dat Tim zo slecht slaapt. Is hij dan ook echt niet lekker? Heeft hij koorts?

Zo meiden ik ga nog ff wat doen en dan op naar de fysio. Die zit achter mijn werk, even wat oefeningen doen voor mijn onder rug. Ik heb wel zin in zo’n break en wat beweging en dat met mijn dikke buik. Hihi :)

Tot later.

Liefs, Patries

15. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Noor: Zo te horen dus heen heel heel geslaagd weekend geweest. Heerlijk hoor meid.
    Ik kan me voorstellen dat jullie bekijks hebben gehad met al die kids en vooral alle tweelingen. Helemaal geweldig en zeker voor herhaling vatbaar denk ik.

@darcy: Leuk dat jullie ook zo genoten hebben van het sprookjesbos. Nu moeten wij ook maar een keer een weekendje gaan plannen denk ik. Het klinkt zo leuk!

16. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab. Klinkt al wat positiever!!
    Moet je nu een dieet volgen?? Oh wel hier blijven schrijven hoor!!!

@ Mobielfreak. Extra bilplooi??!!
    Nog nooit van gehoord. Hopelijk valt mee.
    Hoe gaat t verder?? Kan je wel een beetje genieten van Tim en Lisa. En al een woning voor je schoonouders in t vooruitschiet??

@ Miranda. Jij ook al zo’n verkouden kereltje Hier ook zeg. Bah!
    Leuke foto’s van Sprookjeswondeland!!!! Stoere kerels op die paarden hahahahahahahaha.
    Ziet er uit als een gezellig dagje!!!

@ Darcy En de glijbaan uitgeprobeerd??!!

@ Patries Lekker zeg een paar dagen weg!! Ben je nog in t dolfinaruim geweest??
    1 juni is al snel zeg!!! Jeetje en nog maar 6 weken werken!!! WOW!!
    Succes met 4 dagen werken!! En t tekenen vandaag!!

@ Anoek Lekker zeg een avondje weg!! Waar zijn jullie geweest?? Gezellig gehad??

@ Darcy. Jullie dus ook al zo leuk gehad in Enkhuizen??!! Wat leuk zeg!!
    Hier geen zon meer hoor!!! Spannend donderdag je NOD dag….meestal voel jij t wel goed aan….zou he?? Zou het??

@ Jennifer. Jaaaaaaaaaaaa Je bent weer bij je kindjes thuis!!!
    Fijn zeg. Goede vlucht gehad??? Dat die tickets zoveel duurder zijn geworden. Jeetje zeg!! Krijg je (een deel ) vergoed??
    Ms dat t de komende tijd iets voordeliger wordt.
    Goed te horen dat je kindjes goed gaan!!

@ Rootje. Wat fijn dat t iets beter met je gaat met de pfeiffer, duiemen dat je er snel helemaal van af bent!!
    Zal wel confronterend geweest zijn die negatieve test van vanmorgen. Sterkte!! En hopelijk is je lichaam weer snel weer de oude en kunnen jullie weer voor een brusje voor Marissa gaan!!!

@ Miranda. Tygo heeft er doorheen geslapen en dus niets van meegekregen.
    Beterschap voor jou en Matthew!!!

@ Noor. Thanks voor de kofiie!!!
    Dat klinkt idd als een attractie. Zoveel tweelingen!!! Haha.
    Goed te horen dat je t zo leuk hebt gehad!! Foto’s??

Bijna iedereen gehad. Rest probeer ik zo nog even!

17. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Thanks voor alle steun meiden!! Jullie zijn lief!!
    Hier even een foto van onze schommel, het gras eronder moet nog aangelegd en de hoop zand erachter moet nog afgevoerd, maar het idee is duidelijk. Ik ga zo even kijken of er op de andere camera een foto staat van Marissa op de schommel, ze vind het geweldig!

18. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Ja hoor, er was er 1 met Marissa op de schommel :)

19. Pris

Pris Fanatiek lid

@ patries. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh [-X Mag niet he stiekem kijken ;)
    Wel saai idd alleen. Maar ook wel weer lekker, tenminste dat vind ik. Succes met de Fysio.

@ Mobielfreak. Je moet toch naar de tandarts met zoiets?? Wordt er niet (een deel) vergoed. Of kunnen je schoonouders niet een bijdrage leveren??
    Zijn jullie al veel in de dierentuin geweest?? Blijdorp i swel leuk!!!

@ all. Vandaag is extra op t werk. Ik werd gisteren gebeld dat er een collega ziek was. Dus of ik in wil vallen. geen probleem want peter is altijd thuis op maandag. Morgen lekker wel vrij :D

@ Sprookjes Wonderland. Ik vind t er heeeeeeeeeeell erg leuk uitzien, maar voor mijn gevoel is Tygo er nog te klein voor. Hadden jullie dat niet vantevoren??

20. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Rootje Wat een stoere schommel!!! :D

Deel Deze Pagina