@Pris: nee hoor, Sprookjeswonderland heeft allemaal kabouterhuisjes, dus onze kindjes kunnen zó naar binnen kijken en overal luisteren naar muziek, bewegende kabouters bewonderen... errug leuk voor onze ukkies Tot 2 jaar gratis, volwassenen 7 euro p.p. Da's andere koek dan ruim 30 euro voor de Efteling 8) @Joyce: ga mee, ga mee zaterdag 10 uur bij Ballorig in Zaandam! Patries, ik rij gráág mee met je. Ollie mag op schoot, mits achterin. Supergezellig! @Mobielfreak: laat het cb maar kijken dan. Benieuwd wat zij ervan vinden? W.b. kies --> hier iemand die vorige week een oude vulling liet vervangen (nodig) - 87 euro armer, benieuwd wat ik terugkrijg van de verzekering Dus ja, ik snap het ook wel, die behandelingen zijn erg kostbaar... @Pris: nog nieuws over die brand? @Noor: ik heb beeld bij een supergezellig weekend met allemaal tweelingen én rosé @Rootje: toffe schommel
Haha, darcy, Nou als jullie het ook gezellig vinden wil ik wel heel graag van de partij zijn, LEUK!!! Timo neem ik dan uiteraard ook mee Zal toch niet te druk zijn voor hem? En 10.00u in Ballorig lijkt me prima tijd met het oog op het middagslaapje van de kids Ben erg benieuwd naar jullie kids, LEUKLEUKLEUK! Pris: Pff, dat was zeker ff schrikken zeg van die brand. Gelukkig kwam de brandweer snel op gang. En wat betreft mijn baan, ik zat inderdaad in de bouw, maar dit is een bedrijf die zich bezighoudt met de inrichting en oplevering van mega (luxe) jachten, dus dat past ook zeker in mijn straatje Ik hoop deze week uitsluitsel te krijgen, ze zijn in ieder geval super enthousiast over mn CV, dus dat is al mooi meegenomen. Alleen de vraag is of ze me ook voor 2 dagen willen aannemen ipv 3 waar wel hun voorkeur naar uit gaat... dus dat is nog even spannend! Rootje, Mooie schommel, hartstikke leuk! Noor: Zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin gehad, leuk! En zoals Darcy al schreef kan ik me er ook wel enigzins een beeld bij vormen, hahaha Miranda: Leuk te horen dat jullie het ook zo naar jullie zin hebben gehad in het Sprookjesbos, evenals Darcy. Wij vonden het ook zó leuk daar en gaan er zeker nog een keer naar toe. En Pris, Tygo is er echt niet te klein voor hoor, het is juist voor deze leeftijd hartstikke leuk en ook niet onbelangrijk, betaalbaar Ga nu even voeden en kom vanavond nog ff online... Doedels!
@ Joyce: hartstikke leuk als je op zaterdag komt! Neem Timo wel mee! Dan kan Kyra samen met 3 jongens lekker ravotten in de Balorig @ Matthew en ik hebben vanmiddag lekker geslapen. Tot nu toe gaat prima met hem, wel heeft hij loopneus, hoesten wat minder. Maar eerst zien hoe hij de komende nacht doorkomt. En we zijn niet buiten geweest, even beter zo voor Matthew. Hij vernaakt zich prima en is erg speels. @ Rootje: echt leuke schommelfoto!!! Knap werk gedaan! @ Pris: Tygo is oud genoeg om naar Sprookjesbos gaan, echt waar! Hij zal echt zn ogen uitkijken, het is echt geweldig! Ik ga binnenkort weer met hem naar toe in de zomermaanden. Echt leuk! Hij geniet en ik geniet ook omdat hij lol beleeft! @ mobielfreak: oh gossie van je afgebroken kies.... @ jessica: jullie kennen haar nog wel van hier op het forum, ze bleek al 20 weken zwanger van een zoon, en ze heeft al 2 dochtertjes. Ik had haar gevraagd of ze hier ook wilt reageren. Ze zou het binnenkort gaan doen.... @ noor: wat heerlijk weekend heb je gehad!!! Top zeg!
Hoi meiden, Wij gaan vanmiddag niet tekenen voor het huis... De reden: Marc heeft vandaag te horen gekregen dat hij ontslagen is. We wisten wel dat het niet goed ging op het werk, qua omzet en winst maken. Maar dat het zo erg was hadden we niet verwacht. Marc weet niet nog hoeveel mensen er ontslagen zijn, ze zijn maar met een heel klein team, maar iig hij en waarschijnlijk nog 2 collega's. Ze willen nu een soort deal met het afsluiten. Dat houdt in dat hij per 1 juni thuis zit, dus in de ww en dan wel 30% aanvulling krijgt via zijn huidige werkgever. Zodat hij dus wel de volle 100% uitbetaald krijgt. Dit willen ze voor een half jaar doen, dus heeft hij die tijd om een andere baan te zoeken. Het is toch niet te geloven meiden. Wij mogen gewoon geen huis kopen. Ik heb er zo te balen van, heb hier op het werk (gelukkig dat ik dus alleen ben vandaag) al aardig wat traantjes gelaten. Ik heb me zo verheugd op het mooie huis, een mooie tuin, zo veel extra ruimte en nu dit..... We moeten nu dus in het appartement blijven, de kleine zal dus bij ons op de kamer moeten en ook nog eens geen tuin. O ik heb er zo de balen van. Ik schiet alweer vol meiden. Maar ja dit risico is gewoon te groot om toch te proberen de financien rond te krijgen en ik ben bang dat we dat ook niet gaan redden. Misschien maar beter dat ze het vandaag vertellen en niet morgen als we net het koopcontract hebben getekend, maar toch. Ik weet het even niet meer. Ik kan alleen maar janken. Liefs, Patries
Ooow Patries, wat verschrikkelijk balen zeg!!! Ik kan me voorstellen dat je wat traantjes laat hoor. Is ook echt niet leuk... Hoe ligt de markt voor Marc, is er geen kans dat hij snel een andere baan heeft? Ik leef met je mee hoor!
He patries, getsie zeg, wat een kutnieuws GRMBL @$#%#$^&#$ Ik hoop dat Marc snel weer wat anders vind, is ook niets hoor zo thuis zitten zonder werk.. @ Rootje: kicken schommel @ Pris: kan me voorstellen dat je fiks geschrokken bent met die brand, jij werd er in ieder geval wakker van, kan me herinneren dat wij in ons oude huis niet wakker zijn geworden van de brandweer die onder ons open raam stond te loeien omdat er onder ons raam (woonden 3 hoog) een auto in de fik stond @Tim: Arts op het cb heeft gekeken naar die bilplooi, maar kon verder niets ontdekken, benen waren gelijk van lengte en knieën even hoog, dus geen heupdysplasie Lisa was voldoende aangekomen, dus alles weer oké
Patries: Jeetje meis, wat een verschrikkelijk nieuws. Natuurlijk ben je verdrietig, pff heftig hoor! En het appartement waar jullie nu wonen, is dat een 3-kamer app? Ik heb echt met jullie te doen! Het is jullie momenteel niet gegund! Dikke knuf voor jullie!!!!
Hoi meiden, In het kort: het gaat niet goed met mijn vader. De kanker is verder uitgezaaid en er is geen chemo meer mogelijk. Hij krijgt nu morfine om de pijn te verlichten. De artsen denken dat hij nog 1 week tot 2 maanden heeft. Ik heb alles al bij elkaar geschreeuwd, gehuild en gevloekt, maar helaas. Ik zal de komende tijd niet erg veel aanwezig zijn, want we gaan hem zelf verzorgen (met hulp van de thuiszorg). Simke
Simke: jeetje meid.... wat een verschrikkelijk nieuws!! Ik wens je alle sterkte toe voor de komende periode. Ik weet hoe slopend het is en mijn gedachten zijn bij jullie!!
Lieve Simke, Heel veel sterkte meid, ik weet ongeveer wat je nu doormaakt, hoewel het bij mij vorig jaar met mijn schoonmoeder was. Een hele dikke knuffel voor jou!! En nogmaals veel sterkte met het verwerken van dit nieuws en de verzorging.
Patries: jee meis... wat ongelooflijk balen en klote zeg! Dat was wel het laatste...... BAh! Veel sterkte en een virtuele knuffel!
@Simke: O meissie toch, wat een vreselijk nieuws. Zit ik hier te zeuren over een stom huis, dit is zo veel erger. Meid ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe. Dikke knuffel voor je, Wij septembermama's denken aan je. Liefs, Patries
@all: Meiden bedankt voor jullie lieven woorden, dat doet me goed. We zijn toch naar onze aankoopmakelaar geweest en het verhaal verteld. Eerst ging het goed, totdat Jamie zag dat ik verdrietig werd en vroeg of mama 'au' had en me lief over mijn wang begon te aaien, tja toen kwamen de tranen. Het gesprek was iig fijn en hij wilde dat we het even laten bezinken en morgen weer contact opnemen. Marc en ik hebben er net over gesproken en we zijn het erover eens dat we hier blijven wonen in ons appartement. We zullen het huis wel redden. We hebben eigenlijk maar 2 slaapkamers, maar onze slaapkamer heeft nog een extra smal kamertje ernaast. Hier hebben we nu onze kledingkast en andere spulletjes staan. We gaan hier dan gewoon een lief klein slaapkamertje maken en de rest allemaal opruimen en in onze eigen slaapkamer stallen. We moeten gewoon creatief worden in de ruimte die we hebben. Verder hebben we een super ruime woonkamer, dus daar hebben we meer als genoeg ruimte voor met z'n 4tjes. Dus we gaan het zeker wel redden. Marc heeft ook al met zijn oude werkgever gesproken, die ons toen naar Dubai heeft gezonden. Hij werkt nu bij een andere baas en heeft waarschijnlijk in juni een vacature vrij, die misschien wel iets voor Marc is. Dus over 2 a 3 weken hoort Marc hier meer over. Marc gaat druk aan de sollicitatie en ziet het positief in ten opzichte van een baan zoeken. Dus meiden hier komt het zeker wel goed. Het is gewoon een hele grote teleurstelling, je verheugt je al helemaal op iets, je hebt zelfs al bijna het hele huis ingericht. En dan nu dit. Onze tijd komt nog wel. Nu maar eens ons appartementje opruimen en een super mooi kamertje voor onze kleine meid maken en natuurlijk genieten van de laatste weken zwanger zijn. Meiden ik ga nog ff bij mijn man op de bank hangen. Jullie ook een hele fijne avond. Liefs, Patries PS: @joyce super leuk dat je zaterdag ook mee gaat met de mini-meeting @darcy: dan sms ik je nog ff over tijd van oppikken. Als je een autostoel hebt voor Ollie, kan hij ook alleen achterin, samen met Jamie. We houden ff contact. @Rootje: super mooie schommel zeg. Ben ik nu wel een beetje jaloers op. @mobielfreak: fijn dat het goed is gegaan bij het cb. Bij Tim geen afwijkingen gezien en Lisa mooi aangekomen. Super nieuws. @all: waarschijnlijk kan ik nu wel mee met de meeting op 30 mei. We gaan nu toch geen huis kopen, dus alle tijd.
@patries, je mag wel een keer komen schommelen hoor met jamie Vinden we helemaal niet erg... @meeting, weten we nu al waar?
Meiden, wat een rotnieuws zeg vanavond Patries jeetje meid wat een tegenvaller..je had je er zo op verheugd En Simke. Wat erg zeg. Sterkte voor jou en je fam de komende tijd! Liefs Pris
Weet niet meer wie het vroeg over hoe het hier gaat, maar kon steeds niets zeggen omdat er wel iemand achter me zat.. De oorlog is hier uitgebroken sinds gisteren, ik mocht doodvallen, dan zou ze nog over me heen stappen, ze zou me kinderen wel weg laten halen bij me, ik ben een takkewijf etc etc etc.. Ik zou me s-vader om me vingers winden etc etc.. D zou nog welkom zijn als ze een nieuw huis vinden en de kinderen ook maar mij wilde ze nooit meer zien (dan vraag ik me af: wat doe je dan nog in mijn huis? ) Dus heb ik vanaf gisteren mezelf een zwijgplicht opgelegd richting mijn s-ouders, voor mij bestaan ze niet meer. Ik ga ze niet meer vragen of ze ff op Tim willen passen of wat dan ook, ik doe t wel lekker zelf, dan maar Tim uit bed halen als ik tussen de middag ff wat moet doen met Lisa ofzo, jammer dan.. Voor mij is het een afgelopen zaak, ik prijs de dag dat ze weggaan hier! Heb het echt zo verschrikkelijk gehad nu Kortom het is hier hardstikke gezellig in huis De spanning is letterlijk te snijden nu..
@Mobielfreak: ik geloof dat het tijd wordt om rustig te zeggen tegen schoonmams dat het moment daar is, dat ze vertrekken uit je huis. "Stank voor dank" heet dit. Ik snap ook niet dat jullie dit zolang hebben gedaan, het spijt me wel, maar jullie hadden hen nooit in huis moeten nemen. Ik wens je wel veel sterkte en hoop dat jij en je vriend hier een goeie punt achter kunnen zetten. En w.b. schelden: lekker volwassen die vrouw?
Goeiemorgen mama's @Simke: jou wil ik heel veel kracht wensen voor de komende, moeilijke tijd - en ook voor je gezin veel sterkte, ook ik weet hoe zwaar dit is... We denken aan je. Hou je ons, als dat lukt, een beetje op de hoogte?
@Patries: ik vind het heel erg naar dat dit jullie overkomt... Weet ook hoe graag jullie het huis wilden hebben - maar het is wat je zegt, dit lossen jullie ook wel op. Wie weet staat het over een tijdje nog te koop en heeft Marc een andere baan. En zo niet, dan maken jullie het heel gezellig waar je nu woont en komt het ook goed. Ik vind het top dat jullie zo positief in deze situatie staan Ik geef je zaterdag een dikke knuffel.