@Rootje: nee, volgens mij hebben we nog niks afgesproken. Zullen we afspreken in omgeving Utrecht? Da's lekker centraal. Daar is toch ook iets leuks om te doen/heen te gaan? @Saskia: waar ben jij gebleven? Hoe gaat het met je?
@Darcy (en de rest), als we met niet te veel zijn (10 mama's met kids ofzo?), zijn jullie wat mij betreft (dit is nog niet overlegd met manlief, maar die moet toch een deel van de dag werken geloof ik) welkom bij mij thuis... Is Utrecht, vlakbij A2 en A12 dus lekker centraal, kunnen we een veredelde picknick houden Neemt iedereen wat lekkers mee... redden we het prima denk ik Enne we hebben een schommel, glijbaan en zandbak, dus de kids vermaken zich wel
@simke: wat een verschrikkelijk nieuws! Het lijkt me vreselijk om op zo'n jonge leeftijd al je vader te moeten gaan missen. Meid, heel veel sterkte en ik heb echt megaveel bewondering voor jullie dat jullie zelf de verzorging gaan doen. @patries: jeetje meid, wat is dat nou? Ik kan me goed voorstellen hoe verdrietig je hierdoor bent hoor! Denk dat het een heel verstandige beslissing is om toch in het appartement te blijven. Je zit niet lekker in een huis als je onzeker bent over de financien. Hopelijk vind Marc snel iets anders en kunnen jullie alsnog op zoek naar een ander huis. Mijn moeder zou in zo'n geval zeggen dat het niet voor ons bestemd was en dat er wel iets anders op ons pas zou komen en in veel gevallen is dat ook zo. Ik hoop dat dit ook voor jullie geldt. @mobielfreak: Sjonge, dat kun je toch niet menen. Die mensen mogen bij jullie inwonen en dan zo tegen je tekeer gaan? Dat kun je niet pikken hoor. Eerlijk is eerlijk, ik zou het niet kunnen tolereren als iemand dat soort dingen tegen mij zou zeggen in mijn eigen huis. Dit zou er direct uitmoeten en voorlopig niet meer welkom zijn op visite, laat staan om te wonen. @darcy: het kan nog spannend worden voor jou dus? Hoe voel je je vandaag? Donderdag moet je ongi worden toch.. Ik had allang getest haha, maar ja, ik heb dan ook niet zo'n sterke zelfbeheersing. @meeting 30 mei: meiden, ik zou ook zo graag meewillen naar de meeting. Ik heb me nog niet opgegeven omdat het nog zo ver weg was en ik de vorige keren aldoor niet mee kon omdat jesper weer ziek was en het niet naast de deur is. Ik wil jullie zo graag eens ontmoeten.
Hier verder trouwens alles goed. Vrijdag hebben we nog een pretecho, want voordat we het kamertje rose gaan maken willen we toch wel eerst nog een keertje horen dat het een meisje is haha
@ Patries: wat een klote en je droom is in duigen gevallen...logisch dat je moest janken! Verdorie zeg...ik heb je appartement gezien, kan me wel voorstellen dat je geen tuin hebt waar Jamie lekker buiten in de zomer kan spelen. Verdorie zeg...ik hoop dat Marc snel ander werk vindt en later nog een beter leukere woning kan kopen. Heel veel sterkte! Enne Jamie mag ook hierheen komen met Matthew in ons tuin spelen als je verlof hebt. Dat is ook wel gezellig. Knuffies, Miranda
@ Simke: wat een naar bericht over je vader. Het zal wel zware tijd voor jullie worden. Heel veel sterkte in de komende tijd met je vader. Knuffels, Miranda
@mobielfreak: wat zegt Dennis hier trouwens allemaal over? Mijn man zou het echt niet pikken als iemand dat soort dingen tegen mij zou zeggen. Waarom stuurt hij ze niet weg?
Hartstikke leuk aanbod van jou! Dan kunnen paar mama's wat eten en drinken meenemen (soort amerikaanse middagje), dat is ook lekker en gezellig. Na het afloop kunnen we met z'n allen snel opruimen en zo. Ik hoop op droog weer! Dat hangt er van de anderen af of ze het leuk vinden.
@ mobielfreak: wat een kl*te situatie, zeg...ik zou ze wegsturen, maar voor jou is het lastig vanwege Dennis. Hij wilt zijn ouders zeker niet op straat zetten...pfoe...wat heb je niet makkelijk, zeg! Denk aan hoge rekening straks bv water, stroom etc. Betalen ze je wel of niet? Heel veel sterkte!
Ja, ik dacht het zo ineens, het kan wat mij betreft best wel eigenlijk, ik moet alleen nog wel even overleggen met mijn lieve echtgenoot Het kwam net zo maar bij me op en hij weet er nog helemaal niets van... Maar we hebben best een redelijk groot huis en een redelijke tuin (voor stadsbegrippen tenminste), dus het zou best moeten kunnen... Met verjaardagen hebben we meestal ook wel 20 personen in huis en vaak nog wat kinderen rondlopen (7 ofzo) dus het zou best moeten passen denk ik. En bij heel slecht weer kunnen we altijd uitwijken naar Ballorig in Houten, dat is ongeveer 20 min rijden hiervandaan... Ik zal vanavond eens voorzichtig een balletje opgooien om te kijken hoe het idee hier ontvangen wordt
Tja, wat betreft eruit schoppen, ik zou het heel graag doen, maar dan zetten we dus Mike ook op straat En dat kunnen we dus niet maken.. Dennis word er helemaal gek van, die heeft wel gezegd: Als An niet meer welkom is, zie je mij ook niet meer, zij hoort bij mij! Dennis is vandaag op een hoogwerker aan de gang op 80 meter hoogte, en hij moet dat bakkie proberen tegen de muur te houden voor zijn collega, dat ding schijnt steeds 5 meter van de kant af te waaien door de wind, die heeft echt zoiets van: verdomme, ik moet daar mijn hoofd bij houden maar dat gaat ook niet op deze manier..
Hé lieve meiden, Hier ben ik ook weer eens, na meer dan 2 maanden! Sorry, heb soms wel meegelezen, maar had echt superweinig tijd, met de voorbereiding van ons huwelijk e.d. Hoe is het met jullie allemaal?? Ik hoop dat alles oké is, dat de zwangeren het goed stellen, dat de ukjes het goed stellen enz.. Hier is alles oké, huwelijk was mooi, hebben erg genoten. Keld is een leuk, maar ONTZETTEND DRUK kind!!! Ben echt dol op hem, maar vind het soms echt spijtig dat je zo dikwijls boos moet worden of 'neen' zeggen.. Zijn jullie kids ook zo druk?? Ik ga proberen weer meer te reageren, maar eerst uitzoeken hoe alles hier werkt! xxx
Hiiiiiiiiiiiiiii Virginie Foto, foto, foto Je snapt dat we je in je mooie jurk willen zien, he? Hoe was de grote dag, vertel, vertel!!!! Wat betreft druk zijn: hier soms bij vlagen, maar over het algemeen is Ollie heel rustig. Bij het stoeien met papa wordt ie wild Het 'nee' zeggen is heel vermoeiend, ja Heb me laten vertellen dat dit nog wel eventjes aanhoudt... @Rootje: wat een lief en praktisch aanbod van jou! Even overleggen is wel zo handig, straks is je man niet voorbereid op zo'n invasie en moet ie van schrik vluchten Ik sluit me aan bij Miranda, we maken allemaal iets lekkers om weg te happen (zo uit het vuistje) en na afloop ruimen we samen op. We kunnen denken aan wegwerpbekertjes en bordjes en ach, het gaat er voorál om dat we elkaar weer eens zien! @Suus: heb je al een PB gestuurd. Ik heb trouwens getest gisteren (veels te vroeg, maar hoezo ongeduldig ) en had een maagdelijk wit testje in mijn handen. Tja. Ik ga uit van mijn ongi, word gek van alle 'symptomen' als zeurbuik, gevoelige borsten, vermoeidheid. Zo'n lijf houdt je voor de gek... @Mobielfreak: Mike is heel belangrijk, maar mag vanuit je schoonmoeder geen 'troef' worden om zomaar alles te roepen en zich zo te misdragen. Je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn, maar ruzie maken... Dennis moet zich hier ook geen zorgen hoeven maken tijdens gevaarlijk werk, ik vind het onbegrijpelijk dat dit gebeurt. Wat zegt je schoonvader ervan? @Noor: ben je aan het werk, of aan het bijkomen van alle rosé 8)
@ Darcy: Helaas is hij dus wel een troef in dit verhaal.. Volgens haar ben ik een goede moeder voor mijn eigen kinderen, maar een hele slechte stiefmoeder Ik moest eens proberen meer liefde te geven ipv te kopen bij hem ??? Ehm.... Enige wanneer ik uberhaupt liefde krijg van M is als ik wat voor hem koop, de enige die altijd liefde krijgt is me s-moeder, tja want daar krijgt hij alles bij voor elkaar Me s-ouders zelf hebben ook ruzie geloof ik, omdat me s-vader soms mij bijvalt en soms haar en daar kan ze niet tegen..
simke: heel veel sterkte meid, niet niks om dit nu mee te maken, ik hoop dat hij geen pijn heeft, dat hij bij jullie kan zijn, thuis...echt niet niks met zo'n jong gezin en dan zelf ook zo jong, het zou niet zo moeten zijn... patries: ik begrijp helemaal hoeje je voelen moet...mijn man is aandelenhandelaar en is zwaar getroffen door de crisis, ook zonder baan gezeten 6 maanden lang, en nu eindelijk een baan voor 1500 euro per maand minder en nog steeds niet vast...we kunnen ook geen kiant op, de strop om onze nek wordt steeds trakker...maar we komen eruit, one day...net als jullie...er komt een dag dat alles anders is, promise! hij heeft in ieder geval weer contact met zijn oude baas! huisje met tuin komt echt wel!als jullie maar gezond zijn en het saampies redden, dat is bij ons zwaar...het legt een enorme druk op je relatie.... mobielfreak: wat maak jij nu weer mee?? wat en raremensen! beetje aso om zo te schelden of niet? zo ga je als volwassenen niet met elkaar om! ik hoop dat je eruit komt! had ik al gezegd dat je een boek moest gaan schrijven over al die schoonfamilie en familie van je? hihi...sterkte in ieder geval, het zal niet makkelijk zijn...
@mobielfreak: ja, Mike is er ook nog natuurlijk, maar dit kan toch ook nooit goed voor hem zijn. Zijn er geen mogelijkheden dat Dennis en jij de voogdij weer over hem krijgen of dat hij weer bij jullie kan komen wonen. (sorry als ik teveel vraag hoor, ik weet er gewoon niet veel vanaf). Het lijkt me dat mensen zonder een vast verblijfplaats ook niet het ideale gezin voor hem zijn. Heeft hij juist niet heel veel behoefte aan duidelijkheid en vastigheid? @darcyb terug. Zou wel balen als je ongesteld zou worden zeg, maar dit is pas weer de 1e ronde toch? Succes in elk geval.
hoi allemaal daar ben ik dan weer. heb het erg druk allemaal en voel me niet zo top de laatste dagen/weken . ik heb veel last van harde buiken en zelfs voorweeen. de kleine is al ingedaalt en heb er erg veel last van. op het werk houden ze totaal geen rekening met mijn en vandaag weer 3 afdelingen bedden staan dekken omdat ik wel aan hun denk wanta ls ik naar huis ga hebben ze niemand . morgen zijn 2 collegas vrij terwijl ik heel de week ben ingeplant en dat terwijl ik heb laten weten dat ik echt pijn heb en het niet te lang volhoudt. ik vind het lullig om gewoon naar huis te gaan maar vanmorgen kon ik amper lopen en gisteren heb ik de verloskundige zelfs gebelt z'n pijn had ik. als het erger werd moest ik meteen bellen maar om een uur of 10 zwakte de pijn af en wa shet weer een gewone menstratiepijn. ik herken deze pijn niet en weet me god niet waar het vandaan komt. ik heb voor me zelf besloten dat mocht het morgen nog niet gaan ik gewoon thuis blijf of ze nu blij zijn of niet. ik moet nu echt meer aan me zelf denken. ik moet nog tot 26 mei werken dus het zit er bijna op gelukkig. met alicia gaat het verder prima maar ik ben dood op. heel de zondag heb ik op bed gelegen en maandag lag ik er ook al om 8 uur in. De rest van de week sta ik er alleen voor want ferdi heeft avonddienst en dus als ik thuis kom van het werk gaat hij weg en komt pas half 12 weer thuis . ik sta echt op het punt in te storen, huil om niks en voel me zo schuldig dat ik nu minder tijd en aandacht aan alicia kan geven en daarom ga ik nog meer janken. ik ga zo veel mogelijk dingen doen zoals puzzelen en boekjes lezen maar ze mist het zo om een potje met mams te voetballen en van die dingen. ook eet ik de laatste dagen veel minder gewoon omdat ik van vermoeitheid geen honger heb en drink z'n 2 liter melk per dag omdat ik gewoon verslaafd ben aan zuivel. hoop dat ik strakjes in me verlof de rust kan vinden en snel weer een beetje energie heb om nog te genieten van me meisje voor onze zoon komt. Ze gaat rond 8 uur naar bed en ben dan echt blij dat ik eindelijk tijd voor mezelf heb dat is toch ook niet normaal dat ik der gewoon het bed in kijk . pfff heb even me hard weer gelucht sorry voor het echo verhaal meeting ik weet het nog nog niet, heb dan wel me verlof en nu me eigen auto dus vervoer is ook geen probleem. Ik ga nog niks vast leggen want de ene dag voel ik me top en de andere dag sta ik op het punt in te storten. ik zelf heb ook echt het gevoel dat ik niet tot 40 weken ga lopen en dat denkt de verloskudige ook. ik moet rustig aan gaan doen zij ze maar ja dat is makkelijker gezegt dan gedaan. ik ga nu even terug lezen en reageren oja heb een nieuwe senseo gehad van ferdi das dan wel het toppunt van deze week
hey had gereageerd en nu staat het er niet eens bij. godver weer allemaal voor jan dockus staan typen. kwam ineens weer in het hoofdmenu uit heb ik weer. tjonge jonge nu is alicia wakker en als ik vanavond nog energie heb dan kom ik even langs. nu even vlug iets doen aan de babysite want die wordt ook goed verwaarloosd
Over de meeting, ik heb het hier in de 'groep' gegooid net en hubbie vond het eigenlijk geen probleem, hij gaat wel wat eerder naar zijn werk zeg hij . Marissa vind het heel gezellig als er kindjes komen zei ze, dus volgens mij moet het wel kunnen. Onder voorbehoud van te veel deelnemers natuurlijk Maar zoals ik al zei tot zo'n 15 personen moet wel lukken denk ik, zeker als het mooi weer is en we in de tuin kunnen. Dusse misschien even een nieuw lijstje maken wie er kunnen binnenkort?