@ lovewinnie: heel begrijpelijk dat je zoveel last van hebt. Als het echt niet gaat blijf dan thuis. Het is beter voor jou. Zolang je veel rust neemt, word je ook blije mama voor Alicia! Doe er rustig maar aan... @ Virginie: wat leuk om wat van je te horen. Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar je trouwfoto's! @ Darcy: als ik je was zou ik rustig afwachten met het testen...ik snap je wel als je zo nieuwsgierig bent. Maar ergens toch wel spannend, probeer ook ergens niet teveel verwachten.....hier een zaandammer duimen voor wurmpje @ Pris: en is de boot al klaar? Ben benieuwd wanneer de boot gaat varen? Geven jullie de naam voor de boot? zal de boot gedoopt worden
Fijn dat Hubbie geen bezwaar heeft En ik heb deze lijst gekopieerd van paar pagina terug... Meeting 30 mei 2009 Darcy Patries Miranda Hellokitty Rootje Saskia Pris Marsab Tijd: 10.30 uur ? Plaats: bij Rootje thuis Eten/drinken: zelf meenemen (soort amerikaanse party)
Meeting 30 mei 2009 Darcy Patries Miranda Hellokitty? Rootje Saskia? Pris Marsab Suus Anoek Lovewinnie (?) Tijd: 10.30 uur? Plaats: bij Rootje thuis Eten/drinken: zelf meenemen (soort amerikaanse party) Heb namen toegevoegd van andere welwillenden Gezien het tijdstip kunnen we er een koffieochtend van maken óf een theemiddag, wat jou Rootje? Hoe zitten jullie trouwens met slaapjes? Hier wordt getukt 'ergens' tussen 12 en 14 uur (maar dat verschilt nogal...)
Lovewinnie, doe je een beetje kalm aan? Zou rot zijn als je eerder moet stoppen met alles, omdat je lichaam niet meer wil/kan... Je hebt gelijk, jij en beeb eerst, hoor! En w.b. Alicia: je bent een lieve mama, maar ook lieve mama's worden moe en zijn blij als hun kleine schat gaat slapen. Niks raars aan! @Jennifer: hoop dat jij even lekker kunt bijtanken thuis, na al het vliegen. Wanneer ga je weer? Trouwens, wel pittig dat je nog zoveel moet betalen voor een retourtje Londen! Hoop dat je nu in elk geval even genieten kan van je gezinnetje thuis. Hug! @Miranda/Suus: nee hoor, dit is ronde 1. Ik ga ervanuit dat het niks is, zit ook lekker aan de Jillz (cider) en heb me ingesteld op ongi. We'll see. Slaapt lekker, allen!
Hoihoi, Tja tijden maken mij niet zo veel uit.. Marissa slaapt meestal van half 1 tot half 3 ofzo... Mijn man moet die dag werken vanaf ongeveer half 12, dus die gaat tegen 11 uur weg waarschijnlijk. Misschien moeten we wel even wat afspreken wie wat mee gaat nemen, anders komst straks iedereen met hetzelfde (enne koffie en thee heb ik wel genoeg ) We kunnen er ook een soort high tea van maken, maar dat moeten de meiden die van 'ver' komen maar zeggen. We doen gewoon wat het beste uitkomt met reizen voor jullie Nou ja, we zien wel @lovewinnie, meis, zelfs ik vind het soms heerlijk als Marissa in bed ligt, en ik ben niet eens 30+weken zwanger! Geeft niks hoor! Enne doe rustig aan denk aan jezelf en je beebje! @virginie, hey hoi, ben jij er ook nog! Fijn dat het goed gaat bij jullie! Zo nu ga ik mijn bedje in! Bye tot later weer meiden!
hey meiden, Ik zit nu bij een vriendin van me in Dordrecht.. Vanmiddag liep een woordenwisseling tussen mij en dennis uit de hand, waardoor er o.a. een raam sneuvelde thuis, ik heb haar gesmst of ze me kon halen incl de kids.. Was geen probleem en nu zit ik hier.. Ik moest er echt ff uit, even een time-out zeg maar.. Kinderen waren allemaal over de zeik van het hele gedoe en dat kan gewoonweg niet, dus vandaar dat ik dan maar met die 2 koters de hort op ben nu voor een paar dagen.. Ff rust aan me koppie..
lovewinnie: wat een drukte allemaal zeg! niet echt collegiaal dat jij zoveel fysiek zware dingen moet doen op het werk, het valt niet mee, een kantoorbaan is dan toch makkelijker! probeer echt rust in te plannen, zal moeilijk zijn, maar toch...niemand heeft iets aan je als je voelt dat je aan het doordraaqien bent...ga anders naar de huisarts zodat hij iets kan doorgeven aan je werk dat je eerder met verlof kan ofzo? doen ze dat hier in nederland? je kunt altijd langsgaan voor tips, misschien kan de huisarts je op bureau werk zetten in plaats van fysiek zwaar werk? sterkte! mobielfreak: jeetje wat een situatie zeg...was wel een zware ruzie als er een raam was gesneuveld! van dat raam had je mooi naar de tandarts gekund eh??!! ach...tis gewoon niet tof...nu ben jij weg met twee ukkies in een vreemde omgeving, wel bij een goede vriendin, maar toch, het brengt allemaal onnodige stress met zich mee...ik hoop dat jullie hieruit komen en dat er weer rust komt in huize mobielfreak...jullie zijn toch de volwassenen die voor deze lieve kinderen moeten zorgen, ze rekenen op jullie voor houwvast en geborgenheid, maakt niet uit hoe oud ze zijn...ik denk aan je... darcy: ik duim voor je dat alles goed gaat en jullie een klein vruchtje hebben! doe je rustig aan? tickets zijn inderdaad duur...maar ja, British airheads contract staat dat ik binnen 1,5 uur van heathrow moet wonen, heb ik ook 9 jaar en 8 maanden gedaan, totdat ik mijn huidige man ontmoette die hier woonde...dus het is je eigen verantwoordleijk om op tijd op je werk te zijn, hoe, maakt hun niets uit...op mijn miami had ik een collega die woonde in San Francisco...tja, dan is amsterdam er niets bij!! er wonmen 600 in barcelona, heel veel in madrid en parijs, had een kapitein die in auckland woonde, een collega zelfs in johannesburg, alles voor de liefde!! strekte darcy met je ongesteldheid (of niet ofcourse!) en werkze, take it easy lemon sqeezy!!
@ mobielfreak: je hebt goed gedaan om ff weggaan van je huisje. Nu kunnen jij en je kids even tot rust komen bij je vriendin. Je mag echt blij zijn met je vriendin! Echt heel lief van haar dat ze jullie heeft opgevangen! Hulde aan haar en heel veel sterkte met je zelf! Knufs! @ jennifer: wist niet dat de meeste mensen ver weg wonen en toch hun werk erg leuk vinden om naar heahtrow vliegen en vandaaruit start het werk pas...petje af!
Goed plan om een lijstje maken wie en wat meeneemt. Voor mij maakt het niet uit 's morgens of 's middags. Ik denk vroeg in de middag ook goed, want dan kan Matthew in de auto op heen weg (en ook op terugweg) een tukkie gaan doen. Dat hangt er ook van de anderen af en ook hoe het weer is... Echt leuk leuk!
Oef mobielfreak, Meisje wat maak je allemaal mee... Een hele dikke knuffel voor jou en Tim en Lisa!! Ik hoop dat je nu even rust kunt vinden en er uit kan komen met Dennis. Enne je hebt m'n nummer vast nog wel als je even wilt 'uithuilen'.
Weer slecht nieuws hier. Jeetje zeg.... Ik hoop dat jullie er snel uitkomen, maar als er tijdens een woordenwisseling zelfs al een raam sneuvelt zie ik t somber in. Hoop dat ern heeeeeeeeeeel snel een oplossing komt en je lekker kan gaan genieten met je kindjes!!
Simke: Wat een verschrikkelijk nieuws lees ik over je vader, heb er geen woorden voor! Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen met de verzorging van je vader en met alles! Denk aan je, hele dikke knuf! -X- Mobielfreak: Een raar gesneuveld??? Sorry, maar weet echt niet wat ik lees, dat moet dan wel een hele fikse ruzie zijn geweest... Gelukkig kan je bij je vriendin terecht en vindt je daar even de rust die je nu nodig hebt, inclusief Tim en Lisa, want het zal zeker ook niet meevallen voor hen. Sterkte meis! Virginie: Hello girl!!!! Inderdaad, wil ook foto's zien van jou in je mooie jurk (ik nieuwsgierig zijn ) Leuk weer van je te horen! Darcy: Morgen misschien wel DE dag voor jou meis!!!! Wat zou dat geweldig zijn he! Ik wacht met spanning af en hoop zo dat er een brusje in de maak is voor Ollie!!!! Meeting: Wat een leuk idee Rootje om de meiden bij jou thuis uit te nodigen. Ik ben denk ik helaas niet van de partij, want op die dag geven we een feest voor mn moeder die dan de 26e 50 jaar is geworden en dat heeft natuurlijk de nodige voorbereidingen nodig Dus als ik dan ook nog met jullie afspreek wordt het een beetje teveel van het goeie voor mij... Gelukkig zie ik Patries, Miranda en Darcy a.s. zaterdag waar ik ook erg naar uitkijk!!! Pris: Is de boot al bijna af? En alsnog van harte gefeliciteerd met je neefje Kyan (weet niet meer of ik je al had gefeliciteerd ) Beter dubbel dan helemaal niet Lovewinnie: Nou meis, het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar jij moet echt aan jezelf gaan denken hoor! En op je werk ook niet meer te gek doen, want dat kan je lichamelijk gewoon niet meer aan! Bedenk ook dat je straks al je energie voor de bevalling en daarna nodig hebt, dus dat je straks in je verlof ook zeker rustmomenten moet creeeren. Ook dikke knuf voor jou! All: Ben zo trots op onze Timo (was ik natuurlijk al ) Hij heeft vannacht voor het eerst helemaal doorgeslapen. Gisteravond kreeg hij om 21.30u zn laatste voeding en vanmorgen om 05.30u werd hij pas wakker! Dus mams heeft ook heerlijk geslapen vannacht! Nu hopen dat het vannacht weer zo is, heeeeeerlijk En Kyra is ook hartstikke lief, af en toe heeft ze haar buien, maar welk kindje heeft die niet... Ze kan zich goed zelf vermaken en is helemaal gek van Timo, zo'n leuk gezicht!!! Denk trouwens dat ik vandaag de deur niet uitga, want het is nu niet bepaald lekker wandelweer helaas. Gelukkig zijn de voorspellingen voor a.s. weekend weer goed, JIHA!!! Fijne dag allemaal!!!!
@mobielfreak: jeetje!! Goed dat je bij een vriendin terecht kan meid, want een raam die sneuvelt kun je toch geen woordenwisseling meer noemen? @joyce: heerlijk van Timo dat hij zo goed heeft geslapen, kon je zeker wel gebruiken met 2 kleine kids? Wat leuk dat Kyra haar broertje zo leuk vind. Ik hoop dat Jesper het straks ook leuk vindt. Hij is wel helemaal gek op baby's. @meeting: ja, qua tijden. Jesper slaapt ook meestal tussen 12 en 14. Voor ons zou het wel makkelijk zijn om begin middag af te spreken (13/14 uur??),dan kan hij nog even in de auto slapen op de heenweg, maar ik weet niet hoe dat werkt voor diegenen die dichterbij wonen.Soms baal ik wel dat we helemaal in Groningen wonen, echt een uithoek, maar ja, we wonen hier wel mooi.
Hey meiden Hier ben ik weer, sorry dat ik niet meer veel kom kletsen hier, maar heb het ook zooo druk met studie, kids en huishouden... Wilden jullie laten weten dat ik 1 mei de 20 weken echo heb gehad en dat alles goed was en...Zara en Ayla krijgen een broertje! Nou meiden kom als ik weer even tijd heb ff gluren Groetjes
@ Meeting. Voor mij zou t t makkelijkst zijn om bijvoorbeeld rond 09.30 / 10.00 uur af te spreken En dan na de lunch weer terug te gaan. Ik ben aan t werk maar is lekker druk, tijd gaat wel lekker snel. Probeer vanmiddag nog ff op iedereen te reageren.
Joyce: wat een mooie foto's!! Beauty's van kinderen, maar dat hebben ze niet van een vreemde!! Jij ziet er ook al zo goed, stralend en uitgerust uit!! Wat heerlijk dat de kleine man zo goed heeft geslapen!! Hopelijk zet het door!! Pris: je werkdag is al bijna voorbij joehoe!! Mobielfreak: sjonge jonge het houdt maar niet op he?! Gelukkig kun je nu tijdelijk even bij je vriendin terecht. Ik vind het niet normaal dat je schoonouders voor dit soort problemen / spanningen zorgen. Misschien toch eens informeren bij een instantie of er niet iets anders is voor hen? Dit lijkt me niet de bedoeling! Sterkte. Jennifer: weer uitgejetlagged? Hoe is het met Gwyn? Patries: hoe is het nu meid?? Suus: hoe is het met je zwanegrschap?? Lovewinnie: meid pas goed op jezelf! Ik zou echt voorzichtig zijn! Niemand heeft er wat aan als jij straks gesloopt aan je verlof gaat beginnen, laat staan als je straks te vroeg bevalt!Trek aan de bel bij je baas en de bedrijfsarts!! Virginie: nog van harte met jullie huwelijk! Ook ik ben uiteraard erg benieuwd naar jou in bruidsjurk!! Jessica: gefeliciteerd, wat leuk, straks twee meiden en een knul!! Darcy: spannende tijden voor jou! Ik duim hard voor je!!