@ Joyce: wat mooie foto's. Heerlijk om trots op te zijn! Enne tot zaterdag Heerlijk dat hij nu doorslaapt! @ Jessica: eindelijk kom je hier ff reageren, gefeliciteerd hé, dat had ik al gedaan via hyves @ Pris: lekker ff forummen onder je werktijd @ Patries: hoe voel je je nu? @ Darcy: ik had je vanmorgen gesmst.... Ik ga Matthew zo van het KDV ophalen en heb niet gewerkt vandaag. Heerlijk hele huis schoongemaakt, alle vloeren gedweild, Matthew's kamer grondig schoongemaakt. Dat was wel nodig. Vanmiddag nog getraind...ben nu tevree! Ga straks lekker diepvries pizza's ingooien, want ik heb geen zin om te koken! Haha.... Tot laterrrrrrrrrrrrr X
@Joyce: wat en prachtige foto's Leuk dat ik je weer live ga zien zaterdag, mét je knappe kindjes! (lekker dat je kon doorslapen, houdt ie er vast in) @jessica: van harte met je zoon! Vindt papa ook wel leuk zeker, is ie niet meer in de minderheid Gaat het goed met je? @mobielfreak: ook ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat je kinderen lijden onder de situatie, al die spanningen. Straks leidt het tot nog grotere problemen. Ik geloof dat de andere meiden hier er ook het nodige over geadviseerd/gezegd hebben... @Miranda: zag je sms net, grappig dat we elkaar een jaar live kennen Jij een lekker productief dagje gehad, dus! @Jennifer: "take it easy, lemon sqeezy" Die is leuk! Ga'k gebruiken bij mijn leerlingen 8) Heb je er nog meer? @all: vanmorgen gooide Ollie een stukje banaan op de grond, voor de hond. Ik zei: "Bobby hoeft geen banaan, lieverd." Zegt Ollie: "Nee, Bobby niet ete manna" Trots, trots, trots Fijne avond!
@meeting: 9.30 uur zou voor mij eigenlijk een beetje onmogelijk worden eerlijk gezegd. Dan zouden wij hier al om 7 uur half 8 moeten vertrekken..
@ Suus: waar woon je eigenlijk???? Mhm.... @ Darcy: Tuurlijk mag je trots zijn op Ollie dat hij al aardig zinnetje maakt! Te gek!
Darcy: WOW, wat goed van Ollie zeg! Op zo'n moment ga je bijna aan jezelf twijfelen of je het wel goed gehoord heb hé, hahaha! Leuk jullie zaterdag 'live' te zien. Pb je ff voor mijn nummer, want dat is wel handig Miranda: Dus heel je huis is weer tiptop in orde, lekker is dat hé! Ik heb vandaag weer alles weggestreken, hihi Noor: Ja, ik hoop ook dat Timo vannacht weer net zo goed slaapt als afgelopen nacht. Alhoewel ik toch al niet mag klagen natuurlijk, want anders komt hij 1x rond 03.00u, maar zo doorslapen is toch wel lekkerder Suus: Ja, dan moet jij wel heel erg vroeg van huis, hhhmmmm. Fijne avond allemaal!
Meiden ik had t plan om op iedereen te reageren maar gaat me niet lukken nu. Ga wel zo mijn bedje in. Peter zit in Duitsland en ik heb gisteren geen oog dicht gedaan. Zo'n raar idee dat er hier zo dichtbij brand is gesticht en dat die lui gewoon rondlopen. Tuurlijk was t een dixie / auto maar toch ben ik van die vlammen geschrokken en heeft t heel veel indruk op me gemaakt. T idee dat een wildvreemde zomaar met zo'n rot geintje een heleboel leed had aan kunnen richten bij die menden die ernaast wonen kan er bij mij niet in Nu dus hopen op een betere nacht en morgenavond is Peter weer thuis Zo dat was wel weer geoeg mutsen / egopraat..maar heb t wel even lekker van me af kunnen schrijven. Welterusten!!!
@meeting: ik woon onderin Groningen, maar het lijkt me het handigst als jullie een tijd afspreken en dan beslis ik dan wel of we wel of niet komen.
Simke, wat een rotnieuws. Heel veel sterkte in de komende moeilijke tijd en ik wil je even zeggen hoe knap ik het vind dat jullie de verzorging gaan doen, ik denk dat dat heel goed is. Dikke knuf en ik denk aan jullie
Jennifer, en ik maar klagen dat ik alweer ruim een uur moet rijden om op mijn werk te komen. Zo zie je maar, verder weg kan altijd! Patries, hoe is het nu met je? Wat balen allemaal, ook voor jou dikke knuf. Jessica, gaaf, een jongen. Zo leuk dat je dat van tevoren al kunt weten. Ik moet weer terug lezen, ik weet het niet meer allemaal, er was vanalles dat weet ik nog wel... Ik ga eerst ff in bed liggen, heb koppijn en mijn keel is ook erg pijnlijk. Sarah slaapt dus ik ga mijn rust even opzoeken. Kunnen we er straks weer tegenaan!
Ciao, bella regazzas 8) Ik zit mijn laatste collegedag aan de UvA te vervolmaken en moet dringend verder met mijn werk, maar wilde even checken of er hier nog nieuwtjes zijn Terwijl ik dit typ, protesteert een studente luidkeels dat haar vriendin "nu al zwanger is" en haar leeftijd heeft (ik schat haar een jaar of 24?) Voel ik me toch effe een partijtje oud 8) @Suus: als we afspreken rond het middaguur kunnen kindjes in de auto slapen, toch? Dan zien we elkaar bij Rootje om een uur of 1 bijvoorbeeld? Zou toch wel heel erg leuk zijn om je te zien! Ik merk dat mijn ongi moet gaan doorzetten, wat ik al had verwacht. Ben wel een beetje teleurgesteld, maar goed, volgende ronde nieuwe kansen. Ga maar weer wat afleiding in de studie zoeken. Iedereen een fijne dag vandaag!
Darcy: ik weet nog heel goed dat ik ook het idee had dat mijn ongi zou gaan komen en maar niet doorzette.... Het resultaat is mijn banner
patries: hoe gaat ie nu meiske? ben je al een beetje over de verhuis domper heen? wel balen hoor...ben je verder ok? je buikkie? je kereltje? darcy: ook niet leuk...geen vruchtje in belly?? tis toch altijd weer die spanning en hoop... had nog wel een paar opmerkingen, maar ik denk dat je die wel allemaal kent? jij lijkt me wel redelijk up to date en into the lingo, so to speak? deze ken je vast wel!Talk to the hand, 'cos me face aint listening...! mijn collega's hebben altijd brilliante opmerkingen, maar die vergeet ik vaak weer, ook vaak over vervelende passagiers die dan hun keuze van lasagna of kip niet krijgen en doen alsof wereld oorlog 3 is uitgebroken...keep your hair on love!!!geen stoel bij het raam? build a bridge...AND GET OVER IT!! (you know what I mean..). wat we ook vaak krijgen: Do you guys fly straight back now, or do get to stay here? (na een 13 hour sector!)antwoord: Does Dolly Parton sleep on her back? Does the pope live in Rome? Of als er iemand een heeeele snuggere opmerking over iets maakt: NO SHIT SHERLOCK!!! ach, als ik er weer meer heb, Ik hou je op de hoogte meis, voor nu...hernieuwde kansen op het Brusje front, ik duim voor je!!
@joyce: wat een mooie fotos weer. Wat heb je toch een prachtig gezinnetje! @noor28: tot nu verloopt alles naar wens met de zwangerschap. Ben erg moe, maar weet niet of dat echt door de zwangerschap komt. Jesper is behoorlijk vroeg wakker, vanochtend zelfs 5 uur. @darcy: ja, uurtje of één moet voor ons wel te doen zijn, maar moet natuurlijk wel iedereen het mee eens zijn. Vandaag is je nod toch? Je hebt echt het gevoel dat je ongesteld gaat worden dus, zou balen zijn meid! Tuurlijk ben je een beetje teleurgesteld, als je bezig bent hoop je er toch elke keer op.
@ Joyce: Mhm petje af voor je. Ik strijk bijna nooit . En heeft Timo vannacht weer doorheen geslapen? @ Pris: Logisch dat je van slag bent door de brand en zo. Geeft je geen lekker gevoel en zo. Het zou erg fijn als je man morgen eindelijk thuiskomt! @ Suus: je woont wel heel eind, zeg begrijpelijk dat je daar heerlijk woont Dat is de voornaamste! Is je buik wat aardig gegroeid? @ Anoek: beterschap en doe rustig aan. @ Darcy: Misschien toch wel een innestelingsbloeding??? Toen je zwanger was van Ollie, was je makkelijk snel zwanger, of heeft het ook lang bij je geduurd? Matthew was vannacht om 1 uur gillend en huilend wakker, en wilde bij ons slapen nadat hij een enorme slok water heeft gehad. Daarna sliep hij lekker verder bij ons. Maar ik heb echt k*t geslapen, 10 keer wakker geweest omdat ik niet lekker lag. 2 katten sliepen tussen de benen van Jeroen. Ik zou blij zijn als Matthew in de zomer een peuterbed krijgt. Dan kan ik in zijn bedje slapen wanneer Matthew bij ons slaapt. Dan heb ik tenminste rust. Ik weet dat ik niet mag klagen, maar ik ben gewoon echt moe. Ik ben iemand die meer slaap nodig heb, ik lijk wel een bejaarde . :x Over een kwartier ben ik klaar met mijn werk (alhoewel ik al klaar ben, en geen zin meer verder, nu ik hier alleen ben, heerlijk, kan ff snel internetten voor ik naar huis ga!) Ohja gisteren heb ik de fotos van Matthew van de schoolfotograaf (op het KDV) eindelijk binnen. Oh oh wat zijn ze prachtig! Ik zal morgen de fotos hier plaatsen. Fijne dag verder, Liefs, Miranda
goedemorgen meiden? alles goed? gelukkig hebben matthew en ik heerlijk geslapen vannacht tot laterrrr x
Zoals beloofd ga ik 4 foto's plaatsen van de schoolfotograaf op het KDV van Matthew. Inmiddels is de avatar ook aangepast.
Dit zijn de laatste 2 foto's. En ook groepsfoto. Het is leuk voor later voor Matthew's album. Ga nu Matthew poepluier verschonen...
Goeiemorgen meiden, Eerst even op iedereen reageren: @Simke: Hé meid hoe gaat het nu met jullie? Ik wilde je nog even heel veel sterkte wensen. Wij denken allemaal aan je. Dikke knuffel Patries @Mobielfreak: hoe gaat het nu met jullie? Heb je Dennis al gesproken na de ruzie? Hopelijk gaat het goed en komen jullie er met zn allen uit. Één ding is zeker dit is geen goede situatie voor jou en je gezinnetje. Dit heeft zeker invloed op jullie en vooral op de kids. Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen als volwassenen onder elkaar. Zelf vind ik ook dat je schoonouders het huis uit moeten, want zij zitten daar nu lekker, terwijl jij met je kids ergens anders zit. Dit hoort niet! @Darcy: En al enige tegen van de duiveltjes? Ik hoop het niet voor je. Ook als is het de 1ste ronde, toch hoop je dat het meteen raak is. Ik duim voor je. Heb je nu je laatste lesdag van je studie achter de rug voor dit schooljaar? Of had ik het verkeerd begrepen? Gezellig morgen ga ik je weer zien!!! Zal ik rond half 10 bij je zijn? Zet je je autostoeltje voor Ollie klaar, want die kan ook gewoon mee. @Rootje: Wat leuk dat de meeting bij jou kan plaats vinden. Kan Jamie dus heerlijk bij je schommelen in de tuin. Lief dat je hubbie het goed vindt. Hoe voel je je nu verder? @Suus: Je hebt helemaal gelijk, uiteindelijk komt er iets anders op ons pad. Dat hadden we zelf ook al gezegd en dat gaat zeker gebeuren. Jij ook bedankt voor je lieve woorden. Wat betreft meeting: dan moeten we het gewoon lekker in de middag doen. Jamie zal ook gewoon slapen in de auto, dus heen en terug een tukkie, dat moet voldoende zijn voor die dag. Dit keer moeten jullie ook gewoon komen. Kunnen we Jesper en je buik bewonderen. Succes met de pretecho vandaag. En nu extra bevestiging dat Jesper een zusje krijgt? @Miranda: Wat een super mooie fotos van Matthew!! Erg leuk meid, wat een heerlijk ventje is het toch. Jij ook bedankt voor je lieve woorden en bedankt voor het aanbod om bij jullie in de tuin te komen spelen. Maar eerst morgen lekker ravotten in Ballorig. Gezellig tot dan! @Virginie: leuk om wat van je te horen meid. Nu zijn we allemaal erg nieuwsgierig naar je trouwfotos. Waar blijven ze nou???? Verder alles goed met jullie? @Jennifer: Hoe gaat ie nu meid? Heerlijk van je kindjes aan het genieten? Hoe gaat het met Qwyn en Matthew? Jij ook bedankt voor je lieve woorden. Jullie hebben ook echt een rot tijd achter de rug meid, dit hakt zeker in op je relatie. Het is behoorlijk stressie. Hier zijn we er beide hele rustig onder, heel raar. Misschien komen de frustraties zodra het toch moeilijk wordt voor Marc om een baan te vinden. We will see. @Lovewinnie: Doe je wel rustig aan meid? En op je werk moeten ze wel zeker rekening met je houden en anders hebben ze daar maar pech, jij komt op nummer 1. Dus dan maar ziek melden. Wel doen hoor. Ik moet zeggen dat ik je wel begrijp, hier ook eentje die erg last heeft van harde buiken en dus zowaar te veel wil/doet. Zit nu ook de hele week alleen op kantoor, en ben dus druk met rond lopen voor klanten, bestellingen aannemen, die weer opruimen en dan dat zitten. Bleh, ik krijg daar zon rug en buikpijn van. Waardeloos. Dus een kantoorbaan is ook niks hoor als je zwanger bent. Ik denk dat ik liever wat rond loop, zonder sjouwen dan. Wanneer ga jij trouwens met verlof. 6 of 4 weken voor uitgerekende datum? Ik zelf zit namelijk nog erg in dubio. Lief dat je een senseo van Ferdi hebt gekregen. En smaakt de koffie? Of zit je aan de choco? @Joyce; Wat een super mooie fotos van jullie!! Daar mag je opnieuw trots op zijn. En hoe heeft Timo geslapen vannacht? Wel lekker hoor dat hij het zo goed doet en Kyra ook natuurlijk. Gezellig dat we elkaar mogen eindelijk gaan ontmoeten. Tot dan!! @Jessica: Hé meid leuk om wat van je te horen. Jeetje en in verwachting van de 3e en nu een jongetje. Leuk hoor. Ik wist helemaal niet dat je zwanger bent. Oeps Ben je nog wel aan de studie? Verder alles goed met de meiden en je zwangerschap? @Noor: lief dat je nog extra om me vroeg. Hoe gaat het verder bij jullie? Tijn niet meer ziekies geweest de afgelopen tijd? Ik hoop het maar. Met Chris ook alles goed? Heeft Isa het nog steeds naar haar zin op school? @Pris: Peter weer lekker thuis? Ik kan me voorstellen hoor meid dat je toch een beetje de zenuwen hebt als je dat net hebt meegemaakt en nu alleen thuis zit. Een mens kan zich soms rare dingen in zijn hoofd halen. Hoe gaat het met Tygo? Ook al lekker aan de klets? Peter van het weekend weer druk met de boot? Jij nog plannen? @Anoek: hoe gaat het met je meid? Voel je je al iets beter? Koppijn hebben is echt beroerd. Goed dat je even op bed bent gaan liggen toen Sarah sliep. Even aan jezelf denken. Hoe gaat het nu met Sarah haar slaapjes s nachts? @Marsab: hoe gaat het nu met je meid? Lekker van de meivakantie aan het genieten? Alles verder goed met Aiden? @Hellokitty: hoe gaat het met jou? Alweer een tijd niets van je gehoord. @Mouschy: trek jij het allemaal nog een beetje met de 2 druktemakers om je heen en een dikke buik? Wordt nu toch wel wat zwaarder hé? @Saskia: meid hoe is het met jou? Schiet het een beetje op met je sollicitaties? Ik hoop het voor je meid. Verder alles goed met Anne?
Hier verder alles goed. We zijn van de eerste schrik bekomen en er zijn zelfs geen tranen meer gekomen. We zijn er zelfs beide heel rustig onder, heel raar. Nu bedenken hoe we onze slaapkamer beter in gaan delen en het kamertje naast ons leeg kunnen ruimen en daar een mooi slaapkamertje kunnen createren voor de kleine. Ik heb er al helemaal zin in. Dus denk dat we van het weekend als een start gaan maken. Marc heeft gister een gesprek gehad bij het uwv ivm ww uitkering. Hij heeft veel adviezen gehad. Vandaag heeft hij gesprek op zijn werk, dus spannend wat ze gaan zeggen. We zijn ook op internet aan het rondkijken voor een auto, dus weer een mooi vooruitzicht. En daarnaast is Marc druk op zoek naar een baan en dat gaat ook zeker wel lukken. We zijn er beide erg positief over. We zijn zelfs naar Dubai verhuisd en weer terug gekomen. Dat hebben we ook allemaal zelf gedaan, dus dit gaat ons ook lukken! @meeting: Bij Rootje lijkt me erg gezellig, allemaal wat lekker meenemen. Helemaal leuk! Qua tijd maakt mij niet uit. Het lijkt me wel heel leuk als iedereen mee kan, die mee wilt, dus misschien kunnen we rekening houden met de mensen die ver weg wonen en dat we het dus in de middag houden. Ik vind het iig allemaal goed. @zwangerschapsverlof: Meiden wat zullen jullie doen als je mij was. 6 of 4 weken van te voren stoppen? Ik ben er gewoon niet uit. Ene keer lijkt het me heerlijk om over 3 weken als te stoppen met werken, andere kan wil ik zo lang mogelijk doorwerken, dus tot de 4 weken. Misschien hebben jullie nog voor/nadelen van het eerder of later stoppen met werken? Ik ben benieuwd. Zo dat was het voor nu. Ik heb al veels te lang op mijn werk hier gespiekt. Ja meiden alweer. O O... @Darcy, Miranda & Joyce: tot morgen bij Ballorig Zaandam!! Wij hebben er zin in!
@ Patries: Ik zou 4 weken van te voren stoppen Dan heb je nog 12 weken bevallingsverlof na je uitgerekende datum, weet niet met hoeveel weken Jamie geboren is? Ik had dus ook 4 weken van te voren genomen, Lisa kwam dus met 38 weken en 5 dagen, dus heb ik 13 weken bevallingsverlof ! Dus meer tijd als het ware met je kleintje Nu heb ik dan wel geen werk, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik Mijn bevallingsverlof loopt 15 mei pas af, moet je nagaan, dan is Lisa dus al 3,5 maand @ situatie thuis: Heb Dennis wel via msn gesproken, en zijn ogen zijn geloof ik wel hier en daar geopend.. Hij moet nu natuurlijk de honden steeds uitlaten, en begreep dat hij het wel lekker vond zo 's morgens even een rondje wandelen met die beesten, dus dat wil hij vol gaan houden als ik weer thuis ben. Hij wil ook zo snel mogelijk met mij naar Veenendaal toe zodat ik langs het graf van me moeder kan. Hij gaat vandaag met zijn ouders praten over de financieën, het feit dat ze ons nog steeds niets betaald hebben, maar wel volgende week weer eens op vakantie gaan. Ik heb besloten hier bij die vriendin te blijven tot zaterdag, ze brengt me zaterdag weer thuis, dan blijven de kids bij me schoonmoeder en gaan Dennis en ik even ergens heen waar het rustig is zodat wij eerst eens samen kunnen praten. En daarna gaan we met z'n allen eens praten over hoe en wat. Ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen.. Hoop dat ze nu ook in gaan zien dat het geen vanzelfsprekendheid moet zijn dat ik er wel ben om het huishouden te doen en alle kinderen te verzorgen!