@ Jen: Denk je wel een beetje aan jezelf? Veel gezeik hebben thuis, ik weet er alles van helaas, maar moet wel zeggen dat ff een paar dagen er tussenuit me behoorlijk goed gedaan heeft, misschien ook iets voor jou? Ff met je kids naar een vriendin voor een paar dagen? (als je werk dat toelaat tenminste? ) Als alles een beetje meezit ben ik de 30e ook van de partij Wel dan met 2 kids, Lisa heeft namelijk de gewoonte om als ik ff de deur uit ga en zij slaapt, dat ze 3 minuten later wakker word en het op een krijssen zet, tot grote ergernis van Dennis, die haar op geen enkele manier stil kan krijgen
Hey meiden, Eerst weer even reageren: @Pris: Super mooie foto van Tygo en jou. Leuk omdat iedere jaar te doen. Wij waren afgelopen zondag ook in Lisse, Marc zijn ouders wonen daar namelijk. Jij ook een super leuke Moederdag gehad zo te horen. Heerlijk hé zon enthousiast ventje die je een dikke pakkerd komt geven en een lief cadeautje. Je smelt dan gewoon helemaal weg. Vervelend dat jij dat gevoel van negeren ook kent. Soms snap je gewoon niet dan mensen zo kunnen zijn, altijd maar over hunzelf praten etc etc Echt niet leuk. Dus ook ik begrijp hoe jij je voelt. Bah. Jeetje meid wat schrikken zeg dat je oude werkgever iedereen op straat heeft gezet. Ruim 50 man, echt niet normaal. Lief dat je sommige een kaartje hebt gestuurd, dan weten ze iig dat je met ze mee leeft en aan ze denkt. @Noor: Zo te lezen ben jij goed verwendt met mooie zelf gemaakte cadeaus van je kids. Super hoor. En hoe gaat het met het nieuwe programma? Wel speciaal dat jullie het 1ste ziekenhuis zijn die hiermee gaan werken. Ik ben benieuwd of het bevalt. Eigenlijk voelde ik me na de zak m&ms erg schuldig. Was diep verdrietig, omdat ik zo negeert was, maar ook doordat ik Darcy een mailtje over mijn kat heb gestuurd. Over mijn kat straks meer. Wat die hormonen allemaal met je kunnen doen. Af en toe niet normaal. @Suus: Fijn te horen dat jullie zon heerlijke dag hebben gehad. Jij Moederdag kon dus niet stuk, helemaal goed. Leuk dat jullie snel met het kamertje willen beginnen. Hier dus nog helemaal niets. Zijn nu druk met opruimen, maar thats it. Ik wil ook zo graag beginnen aan de babykamer, eindelijk iets leuks om te doen. En dat van dat bankhangen met boekje, kopje thee en bakje chocolaatjes klinkt zeker niet verkeerd. @Miranda: ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar Matthew zijn zwaar gevecht kunsten, dus ik moet ook maar weer eens op de hyves gaan spieken. Leuke fotos van Ballorig, heb ze even vluchtig bekeken, hoop in het weekend wat meer tijd/fut te hebben. Zeker eng idee van dat ongeluk. Zulke dingen gebeuren helaas. Tuurlijk heb ik er met Marc over gepraat mbt zijn zusje, maar hij zegt dan ook. Patries zo zijn die mensen nou eenmaal en dat zal ook nooit veranderen. Hij is dit al jaren en jaren gewend, vandaar dat hij zich daar niet druk om maakt. Tuurlijk begrijpt hij mij wel, maar hij zegt ook probeer het van je af te zetten. En hij heeft ook helemaal gelijk. Als mensen zo zijn, zullen ze daar ook bijna nooit in veranderen. Maar toch is het moeilijk om je er niet druk om te maken en het zo lang je heen te laten gaan. Het zou het wel een stuk makkelijker maken als ik dat zo maar kon, maar zo zit ik niet in elkaar. @Anoek: Tuurlijk mag jij ook hier je verhaal kwijt meid, dat moet je ook juist doen. Ik denk helaas ook dat je er weinig over kan zeggen tegen je schoonzus. Ik ken helaas wel bepaalde frustraties, maar helaas is daar niets aan te doen. Tuurlijk zal een 2ling heel erg druk zijn, ik zelf zou er nu niet aan kunnen denken. Dus petje af voor Noor. Maar 1 kindje kan ook heel veel van jezelf vergen. Ieder kind is nou eenmaal anders, dus je kan het niet met elkaar vergelijken. Wel heel vervelend dat je altijd te horen krijgt hoe zwaar je schoonzus het wel niet heeft, terwijl jezelf ook bijvoorbeeld heel moe bent omdat je weer eens dagen slecht hebt geslapen door Sarah. Meid een dikke knuffel voor jou. @Joyce: Balen van je internet. Wil je juist even wat posten, wil het niet meewerken. Gggrrrr Nogmaals bedankt voor je complimenten om mijn buik. Ik ben zelf ook heel trots op mijn buik en ja dat vindt je het ook best leuk als mensen om de kleine vragen toch? Lijkt mij heel menselijk. Maar helaas. Voor de cadeautjes van Timo moet je Darcy maar even extra bedanken hoor, zij heeft ze namelijk allemaal geregeld, die lieverd. Fijn dat het beter gaat met Dave zijn vinger en dat het goed gaat met de kids. Jij nog lekker van je verlof aan het genieten? @Rootje: Origineel cadeautje heb je gehad met Moederdag. Erg grappig van je lieve snotneusjehihi helemaal leuk. En verder dus ook nog een leuke drukke dag gehad. Fijn te ze zo de tijd voor je hebben genomen bij de vk en dat ze je nu toch een afspraak hebt staan bij de gyn. En hopelijk heb je die niet meer nodig, wij blijven duimen. Wat spannend zeg dat je a.s. weekend op een beurs staat. Spannend hoor. Ik kan me voorstellen dat je het dan druk hebt. En nog even complimenten voor je mooie site. En ik stem ik voor een workshop bij jou thuis!! Succes zaterdag op de beurs. @Marsab: Fijn dat je even wat van jezelf hebt laten horen meid. En heel begrijpelijk dat je even wat afstand doet van het forum. Op zijn tijd is dat niet verkeerd. Je moet nu even wat rust vinden en ik hoop dat je dat zo krijgt. Wij denken iig aan je meid. Leuke banner trouwens weer. @Darcy: Wat goed zeg dat je leerlingen het zo goed doen met hun examens. En voor jou dus een heerlijk vooruitzicht voor na de vakantie. 3 daagjes werken. Jippie!!!!! Erg lief van je dat je Tom in het boek hebt geschreven. Sorry voor de lange mail, maar ik kan maar niet uitgepraat blijven over hem. Het doet me ook enorm veel verdriet dat we een ander baasje voor hem moeten zoeken, maar dat was denk ik wel duidelijk. Normaal bedankt meid. @Jennifer: O meisje toch. Wel aan jezelf denken hoor meid. Een mama die het niet meer ziet zitten is niet goed. Meid gelukkig luister je naar jezelf en heb je hulp gezocht. Ik hoop dat het wat helpt om je hart bij iemand te luchten, want dat heb je gewoon nodig. Ik denk veel aan je meid en leef met je mee. Big hug from me to you. @Lovewinnie: Nog ziek thuis meid of gaat het weer wat beter? @Mobielfreak: hoe gaat het nu bij jullie thuis? @Saskia: meid al wat vooruitgang in het vinden van een baan? @Moushy: alles nog goed met de zwangerschap?
Hier verder alles goed. Jamie is alleen zondagochtend snot en snot verkouden wakker geworden. Toch iets opgelopen in ballorig? Meer kindjes (Matthew, Ollie, Kyra) last van?? Het is dus echt al een paar nachten bal hierzo. Veel wakker en huilen, alleen maar vragen op broodje en drinken. En als hij eindelijk weer in zijn bed ligt, je denkt dat hij slaapt direct huilen en papa/mama roepen als je weg loopt. Hij heeft dus al 2 nachten bij ons in bed geslapen. Hij spuugt ook veel slijm op 's nachts en dat vind ik toch wel eng. Dus wij zijn behoorlijk gebroken. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. @zwangerschap: tja het groeit lekker door. Ik krijg van veel mensen te horen dat ik zo'n dikke buik heb. Echt iedere dag wel een keer. Zelfs op mijn werk van klanten, tijdens sporten bij de fysio, in het zwembad van wildvreemden, vandaag op een verjaardagsfeestje en ga zo maar door. Ik snap er niks van. Tuurlijk is mijn buik niet klein, maar zo dik is hij ook weer niet. De vk waar ik vanmorgen was vind hem juist heel mooi en de kleine voelt precies goed qua grootte, dus waarom die mensen dat allemaal zeggen??? Ik heb wel sinds een paar dagen giga last van mijn onderrug. Weet op een gegeven moment niet meer hoe ik moet zitten en warm nu dus iedere avond zo'n kersenpitten kussen op in de magnetron om heerlijk tegen mijn onderrug te houden en dat is zo heerlijk. Hopelijk is het over een paar dagen weer weg, had ik een paar weken geleden ook. En verder voel ik me goed hoor meiden, tuurlijk wordt het zwaarder, maar we gaan door. (ik zal wel moeten haha) Verder hier erg druk, veel aan onze hoofd. Marc heeft maandag nog een gesprek gehad op zijn werk en aangezien ze het niet rond kregen met een voorstel, zijn ze nu de aanvraag bij het uwv aan het indienen voor een ontslagvergunning om hem te kunnen ontslaan, dus dat is afwachten. HIj hoort daarnaast weinig van zijn collega's, alleen zijn manager blijft Marc maar vervelend mailtjes sturen. Hij is volgens mijn gefrustreerd en bang om zijn baan te verliezen dus blijft hij Marc maar mailen, omdat hij vindt dat Marc nog maar even wat orders moet binnen halen ook bij zijn buitenlandse klanten, dus erg lastige situatie. Marc baalt er enorm van, want hij kent deze klanten heel goed en die weten nog helemaal niet dat Marc ontslagen is. Marc zit dus in een lastige situatie op het moment. Heel vervelend dus. Daarnaast is hij druk met zijn cv aanpassen, open sollicitaties sturen etc etc Dus hij doet zijn best. Ik hoop dat hij snel iets vindt wat hem helemaal aanstaat. Dan heeft hij weer een doel en niet zo veel negatieve invloed, want daar kan hij niet zo goed tegen (ach wil wel). zo dat was het dan voor nu. Sorry voor mijn klaagzang, maar we hebben veel aan onze hoofd op het moment. Ik probeer het even van me af te schrijven, vandaar. Ik zal proberen van het weekend wat meer te schrijven ook leuke dingen. Want ik heb ook leuke dingen gedaan deze week en er komen ook nog leuke dingen. Maar nu wordt het te veel om op te schrijven. Het klinkt dus misschien erg negatief, maar dat is niet zo hoor. Behalve Marc zijn werk dan. En ja ook Jamie die niet lekker is, maar dat is logisch. Zo ik ga nog ff een kopje thee drinken samen met mijn man en dan bedje in. Morgen weer dagje werken, bleh geen zin in. Truste allemaal. Liefs, Patries
O ja nog 1 laatste ding: Ik wil even een oproepje doen naar jullie allemaal: Zoals jullie misschien wel kunnen herinneren hebben wij dus een kattenprobleem thuis. Onze blinde kat Tom van 3 jaar die valt onze andere kat aan. Dus zij leven nu al enkele maanden uit elkaar en dat in ons appartement. 1 kat dus in de woonkamer, samen emt onze andere kat en de andere kat in onze slaapkamer. Aangezien we nu niet gaan verhuizen en ik gaan kat in onze slaapkamer wil met de baby erbij, moet dus 1 van de katten weg. En dat wordt dus onze Tom. Maar ja zoek maar is 1, 2, 3 een nieuw baasje. Want ja wij hebben hebben er haast bij, aangezien de kleine meid over 2 maanden kan komen, of eerder. Dus nu is mijn vraag aan jullie meiden. Wie wil er of kent iemand die wil een lief blind katje, die super aanhankelijk is, een echte kroelerd. Maar die wel veel aandacht/liefde nodig heeft. Iemand die hij kan vertrouwen en het liefst alleen, dus geen andere katten erbij. Met kids is hij trouwens super. Hij en Jamie zijn echt dikke vriendjes. Dus meiden als jij zelf op zoek bent naar zo'n katje of als je iemand weet laat het horen meiden. Jullie zullen mij heel gelukkig maken als ik een nieuw baasje voor hem kan vinden. Veel liefs, Patries
Oef Patries, ik zou zo niemand weten voor je Kan me voorstellen dat het je erg aan het hart gaat zo.. Ik heb zelf al 2 poezen, en 1 kater rondlopen hier, en over 4 weken dus ook een nestje kittens
ik heb niks terug gelezen, doe ik vanmiddag. Al 3 nachten achter elkaar goed geslapen........... HEERLIJK! En ik ben aan het temperaturen maar mijn temp stijgt niet, hmm. Van gezelligheid in bed komt nu niet zo heel veel, heb een schimmelinfectie te pakken en het JEUKT! Gisteren bij ha geweest ab gekregen maar het ging eerst meer jeuken. Ja, dat klopt, haha. Weten jullie of de temp altijd stijgt na een eisprong? en meteen de dag erna? Liefs
even eeem snelle reactie... @anoek, je temo stijgt altijd ongeveer 0,3 graad na je ei (zie mijn grafiekje via de link hieronder). Het kan zijn dat je een late eisprong hebt zoals ik, dus dat het nog even duurt voor je ei komt Succes!! Zo ik ga weer snel verder werken! Bye en knuffels voor jullie, na het weekend (en de beurs) meer nieuws van rootje
Goeiemorgen, girlies @Patries: graag gedaan, ik blijf ook nadenken over een nieuw baasje. Misschien mijn schoonmoeder... zij denkt na over een kat... weet je wat, ik stuur alle info door naar haar, inclusief foto's! Rot trouwens voor jou en Marc, deze situatie. En dan een baas die gaat lopen pushen. Ik duim voor nieuw werk en mooie tijden voor jullie. Hoop dat Marc het nog even volhoudt tot hij weggaat, is niet leuk werken zo @all: was ik superblij met mijn uurtje Engels+, mailt mijn baas "erg leuk voor je, betekent dit alleen dat je nog een heel jaar studeert? We moeten maar zien of en hoe het uur in je rooster bij ons past." Teruggemaild dat nee, ik in september klaar wil zijn en ja, het uurtje kan vást in mijn rooster, het valt aan het einde van een lesdag. Bedankt voor het formele antwoord en de onsympathieke reactie w.b. mijn studie, mijn andere directeur zei nog, hoe goed hij het vond dat ik én werk op twee scholen én een studie combineerde met mijn kind Ik ben blij dat ik 3 dagen ga werken, de balans werk-privé was danig weg dit schooljaar. Hebben we ook weer van geleerd 8) Dat gezegd hebbende: hup, aan de studie. Veel liefs!
Lieve allemaal, Bedankt voor jullie lieve reacties na het overlijden van mijn vader. Ik (wij) heb er veel aan gehad. We moeten (zoals mijn vader graag wilde en vaak zei) weer verder met ons leven, hoe hard en moeilijk dat ook is en zal zijn. Met Jesse gaat het prima. Hij heeft weinig gemerkt van alle toestanden. Hij weet dat Pake er niet meer is en roept dan ook steeds: Pake fuort (=Fries=weg). En alle foto's waar pake op staat wijst hij aan en zegt dan Pake. Jesse heeft de afgelopen 2 weken enorm veel geleerd. Hij kent nu de woorden: poes, fuort (=weg), Haye (=zwager), heppe (=helpen) heppa (=hebben) en het allerleukst: hij kan zijn eigen naam zeggen! Hij zegt het heel deftig: "sjesse". Echt heel schattg. Hij maakt nu ook 2 woords zinnetjes. Papa fuort, bal fuort, Die heppa. @suus: ik zou jesper toch 1 of 2 dagen (of 3) naar de creche brengen. Jesse is er nu 3 weken niet gewesst door alle omstandigheden en ik weet nu al dat het maandag huilen is. Ik heb volgende week nog wel verlof, omdat er veel geregeld moet worden en dat gaat met Jesse erbij erg langzaam. Hij kan dan lekker spelen en ik kan veel regelen. @moederdag; hebben even overgeslagen, maar doen we 1 van de komende zondagen, want er was natuurlijk wel wat gemaakt en gekocht. Verder moet ik nog bijlezen, ga ik morgen oid eens even op mijn gemakje doen. Liefs Simke
Goedemorgen!!!!!! Weekend Heb nu even geen tijd om te reageren maar wil jullie allemaal een fijn weekend wensen. Tot snel! Liefs Pris & Tygo
Goeiemorgen allemaal! Pris lekker druk, zeker Hi Simke, goed van je te horen, veel aan je gedacht. Het zal een rommelige tijd zijn, ook emotioneel - alles regelen, de stilte die langzaamaan intreedt... Hoe kijk je terug op de uitvaart? Voor Jesse fijn dat hij pake heeft gekend... ik vind het zo droevig voor jullie... Ga aan de studie. Fijne dag allemaal, kom later even spieken x
Rootje, mooie site, echt leuk gedaan. Heb je ook kerstworkshops? Lekker crea bezig zijn doet een mens goed. Ik moest ook lachen om de tekst van je snotneus, oh die kan ik hier ook goed gebruiken, haha Patries, even je verhaal kwijt, dat lucht op. Zo balen met het werk van MArc, jullie weten dus nog niks begrijp ik. EN niemand kan tegen negatieve invloeden hoe graag je ook zou willen. Hoe is het nu met je nachten? Miranda, leuk filmpje, wat een plezier heeft Matthew en volgens mij kan hij het ook heel lang volhouden zo. Jennifer, verstandig om hulp te zoeken. Kun je je verhaal in je omgeving goed kwijt? Of even een dagje met een nacht met een vriendin op pad, even je gedachten op iets anders? Meid, probeer goed aan jezelf te denken. Dikke knuf. Simke, fijn om van je te horen. Wat zullen dit moeilijke tijden voor jullie zijn. IK vind het lastig om de juiste woorden op te schrijven, ik denk aan jullie. Dikke knuf. Ik ga de badkamer poetsen, jeuj! Liefs allemaal en dank je voor jullie altijd luisterend oor, jullie zijn zo ontzettend lief. x
@ Anoek: wanneer kom je mijn badkamer poetsen Haha...en Matthew speelt nu nog steeds iedere dag mee Heerlijk dat Sarah beter slaapt, dat heb je hard vast nodig!! Houden zo....! @ Simke: Het is wel erg hevig voor je geweest in de afrgelopen dagen. Het gemis zal altijd zo blijven! Heel fijn dat Jesse je pake heeft gekend! Veel sterkte... @ Pris: jij ook een fijne weekend toegewenst! @ PAtries: heel moeilijk vor jou dat Tom weg moest vanwege de situatie, pfoe....het is zelfde situatie als mijn 3 katten van jaren terug. De oudste Sully, dan kwam Kimba en snel daarna Katja. 2 katers (Sully en KImba) en Katja (poes). In de eeerste 3jaren ging het prima. Van een op een ander dag moest Katja Sully niet hebben. Het werd een enorme bal, zeg maar Sully en Katja vallen elkaar zo wreed aan in de vorm van de bal, waar er veel haren overal werd verspreid. Kimba zat tussen, neutrale kat. Hij is dol op beiden. Sully leefde sindsdien apart van Katja, zelfde als Patries. Maar toen Sully 4 jaar werd is hij doodgereden Zo mooie, intelligente kater. Blijkbaar heeft Kimba hetzelfde karakter als Sully overgenomen, vooral grotendeels. Dat maakt het gemis wat minder. Ik heb van Kimba en Katja nog daarna 10 jaar lang genieten. Kimba en Katja waren close. In sept 2006 werd Kimba ineens half verlamd, ws slapend tumor dat ineens uitbreekt, moest inslapen, verschrikkelijk gewoon, nog geen half jaar later in juni 2007 (ik was zwanger van Matthew) Katja inslapen omdat haar suikerziekte heel ver boven de waarden is. Zij is uitgeput, verdorie. Ik wou dat Kimba en Katja Matthew hadden gekend, maar helaas. Voordat Katja stierf had ik al 2 jonge kittens in huis gehaald, Insane en Akira. Ze zijn nu 2 jaar. MAtthew is dol op ze, vooral Insane (rooie kater). Heel knuffelig dier. Sorry van mijn kattenverhaal..ik had gewoon zin om dat te vertellen.... Patries, al mijn vrienden/innen hebben allemaal katten. Ik zal ook mee denken. Misschien ook op Hyves plaatsen, wie weet? Moeilijk, vooral je nu zwanger bent, spelen de hormonen op! Dat had ik ook met Katja die moest inslapen. Verschrikkelijk gewoon. Ik hoop vooral dat Tom een echt goed tehuis krijgt!!! Duim duim.... @ Rootje: succes morgen op de beurs!
Goeiemorgen meiden, Jammer dat het regent vandaag. Matthew heeft heerlijk geslapen van 20.30 uur tot 07.45 uur, wel was hij ff huilend wakker geweest en daarna weer in slaap gevallen. @ Anoek: heb je bij www hierop gereageerd over vannacht.
Goeiemorgen meiden, wat een rotweer, hè We krijgen straks twee vriendenparen met hun kindjes (1 1/2 en 7 maanden oud), zouden in de tuin gaan eten, maar dat wordt binnen. Het slaat tegen de ruiten hier! @Patries: mijn schoonmoeder twijfelde heel erg, maar heeft besloten geen kat te nemen. Ze was wel meteen helemaal verliefd op Tommie en gaat haar vriendenkring rondmailen. Het netwerk wordt steeds groter zo, wie weet wat eruit voortkomt. Fijne dag allemaal, ondanks het snertweer
Dank je meid...ik had je bericht hier niet eerder gezien ... Ik wens je vanmiddag een fijne bezoek van je vrienden toe! Trek een flesje open en geniet er van....alleen jammer voor de bokketocht hier met dit weer hahaha.... XXX
Heej Miranda, ja, gezellig he zo in de nacht! Dus jij ook een paar jeer wakker geweest? Sarah is van 00.15-3.30 wakker geweest en eerlijk gezegd moesten wij enorm om haar lachen. Ze heeft af en toe gehuild en vooral heel veel gespeeld.... en maar lachen en papa roepen. Dus om 3.00 uur waren wij het beu en toen hebben we haar even bij ons in bed gelegd, dat was meteen feest, ze lag helemaal in een deuk. EVen gespeeld en toen terug naar bed, meteen in slaap gevallen tot 8.00 uur. Ach, na een paar prima nachten kunnen we dit goed hebben. Ik hoop dat jullie verder goed geslapen hebben? Darcy, ze zeggen dat het in de loop van de ochtend/ begin middag droog gaat worden met een lekker temperatuurtje, wie weet lukt het buiten eten toch nog. Fijne dag met je vrienden Noor, had je nog een paar recepten voor me (vooral voor Sarah), mijn inspiratie is tot 0 gedaald, vooral nu ze alles zelf wilt eten is er heel veel niet handig meer (rijst en macaroni is nu erg lastig eten) ik ga er eentje uit bed vissen, liefs