@ Noor Waar ben je geweest?? Speelkasteel, Chimpie Champ?? Klinkt iig erg leuk!! Die recepten site ken ik ook, heb er alleen nog nooit wat van gemaakt. @ Lovewinnie. Meid, denk aan jezelf en die kleine!! Het ging eigenlijk al niet meer en nu toch nog extra erbij werken. Geef ajb aan als t echt niet gaat!!!! Vervelend zeg dat ie zo ligt hopelijk draait jullie kereltje nog!! Tygo eet alles met ons mee, nou zijn wij zelf niet zo van t pittige / kruiden maar hij lust alles!! Apart koken doe wij hier dus niet. @ Suus. Wat lekker zeg dat je mannetje zoveel in huis doet!!! En jij ook alweer bijna 25 weken!! Jeetje wat gaat dat hard zeg, ben je al lekker roze aan t kopen?? Wel lastig dat je af en toe last hebt van je bekken, Succes ermee!! Duidelijk,Wel fijn iig een halve papa dag.!! @ Patries Jij hebt lekker lang weekend nu!!! Lekker rustig aan doen en van genieten!! Heb je nog plannnen?? Ik kan je helaas niet helpen met de opvang van een kat. Wil je wel veel succes wensen ermee en ik hoop echt dat jullie snel een lief nieuw baasje voor hem hebben!!! @ Miranda. Ook aan t werk vandaag?? Bijna weer lang weekend!!! Jullie nog plannen?? @ All Morgen gaan we naar de boot, kan ik weer helpen schuren. S mIddags waarschijnlijk visite. Vrijdag wordt een pris dag haha, lekker shoppen. Zaterdag ochtend niets, middag kraamfeest in Zeeland, daarna eten en stappen met vriendinnen in Amsterdam. Zondag brak waarschijnlijk en een verjaardag en dan is t wekend weer voorbij Wel leuke dingen allemaal!!!! Komend weekend komt die vriendin over waar we in Londen zijn geweest. Zij is ongeveer 2 maanden geleden naar New York verhuisd dat wordt de trip van volgend voorjaar!!! We zouden eigenlijk zaterdag een toeristisch dagje Amsterdam gaan doen, maar moet echt mijn gezicht laten zien op het Kraamfeest, ook omdat we een cadeau namens de hele fam. Gaan geven., wordt wel weer gezellig denk ik. Daarna ff snel omkleden thuis en door naar amsterdam.
@ Darcy. Fijn dat er weer wat meer structuur in lijkt te komen volgend schooljaar (als ik het goed begrijp). Petje af voor jou. Nu weer druk aan de studie?? Ben je vrijdag ook lekker vrij. Nog ff en dan ga je ook naar de UK. Ik heb begrepen dat de pond erg gunstig staat. Binnenkort maar ff inslaan!! Is t gezellig geweest zondag?? @ Simke. Gaat t een beetje?? Zal een hectische tijd zijn geweest voor jou en je gezinnetje. Leuk dat Jesse zijn naam zegt. Tygo zegt af en toe Tyo . @ Anoek Hier ook nog en badkamer voor je in de aanbieding!! Haha Hoe gaat t met je?? En de nachten?? Marsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab Zie nu dat ik helemaal niet heb gereageerd op je bericht Ik snap wel dat je even afstand neemt van een zwangerschpasforum. Ik hoop wel dat je ons niet vergeet en dat je wel af en toe weer mee komt kletsen over jouw gezinnetje. Ik duim voor je dat je heeeeeeeeeeeeeel snel positief mag testen!!!
Pris/Patries: we waren naar het Speelkasteel, leuk hoor! Zijn eerder dit jaar ook een keer naar Chinpie Champ geweest, ook erg leuk! achja, die kids vermaken zich overal. en papa en mama dus ook hihihi
@ Noor. Speelkasteel ben ik nog niet geweest. Chimpie Champ wel maar vond ik voor de hele kleintjes wel wat tegenvallen, als ze wat ouder zijn i dat denk ik leuker. Hoewel Tygo zich daar uitstekend heeft vermaakt hoor Heb je ook lang weekend??
Hoi meiden even een heel snel berichtje, reageer later op jullie... Maarre hier zijn de veelgevraagde links naar het bruidswerk van de beurs van zondag De eerste link staat permanent op mijn website, maar de 2e is een tijdelijke omdat daar ook de jurken te zien zijn en die mag ik eigenlijk niet op internet zetten van de modezaak (maar voor jullie toch even stiekem een weekje ofzo) http://www.bloematelier.nl en dan in het menu bruidswerk kiezen en dan de link onderaan de tekst volgen. De tijdelijke link is deze: http://www.bloematelier.nl/website/Brui ... dswerk.htm Veel kijkplezier, ik ga Marissa halen, die zit al even boven te spelen, maar ik wilde dit graag af hebben. Tot later!!
@ Pris: je boft dat Tygo veel eten lust. Matthew is blijkbaar n moeilijke eter bij de warme maaltijd, pfff. Liefst alleen tomaat en komkommer, en af en toe pizza. Pfff Ja ik ben nu klaar met mijn werk en ga nu ff snel forummen voordat ik naar huis ga (eerst Matthew ophalen van het kdv). Ik weet niet wat we morgen gaan doen, hangt van het weer af. Jij veel succes met het schuren en shoppingdag! Je hebt leuke plannen in dit weekend voor de boeg, geniet ervan, meid! @ Noor: ik ga maar eens googelen thuis over het speelkasteel en nog wat. @ Rootje: vanavond ga ik op je beide sites kijken want ik moet nu mijn bureau gaan opruimen! Jullie alvast eet smakelijk straks, Liefs, Miranda
Leuk Rootje!!! Ziet er goed uit.....sommige modellen kijken wel een beetje boos zeg Bloemen zien er goed uit =D> @ Noor. Zie op je www iets over een Taartenworkshop.Klinkt leuk en vooral LEKKER @ All...nog iets meer dan een uurtje voor mij...daarna ws file rijden naar huis Iemand vroeg naar mijn oude werk: dit is wat ik nu heb gehoord: Per 6 november sluit de boel daar Er gaan 4 mensen mee naar t bedrijf dat t heeft overgenomen. Niemand heeft t echt aan zien komen en is besloten vanuit t hoofdkantoor in de VS. Vorige week kwam de grote baas zelf naar Nl om het te vertellen. De OR is nu bezig met een sociaalplan. Was een grote schok voor iedereen, en omdat t nu toch al niet al te best gaat in de bloemen / planten branche zal het voor veel oud collega's moeilijk zijn een nieuwe baan te vinden.
@ Miranda Lijkt me wel lastig als zo'n kleintje niet zo heel veel lust. Misschien kan t nog omslaan hoor, je weet t nooit. Vanavond heeft ie zitten smullen van de nasi, hij is gek op augurk en ''koekoe'' (kroepoek ) Jullie ook een fijn weekend!
Hey ladies Ben weer bijgelezen - kon gister op school niet inloggen en vanmiddag liep ie vast, dus nu maar even proberen te reageren Lovewinnie, ik hoop dat jij dit weekje en volgende week goed doorkomt en dan welverdiend met verlof gaat. Ferdi op pad met Alicia, of oma inschakelen en dan zelf goed bijtanken! Het zal helpen, die rust. Misschien dat je jochie dan ook draait? @Mobielfreak: ik herinner me dat je al eens schreef dat Dennis bij een vriendin en haar moeder langs ging om te helpen (in huis o.i.d.)? Als ik het allemaal zo op een rijtje zet wat je hebt geschreven, over financiën, je schoonouders, je relatie en woonsituatie, dan zou ik die stap, die wellicht niet zo heel groot meer is, gaan zetten. Jullie kindjes staan op 1 en die mogen niet lijden onder een huis vol spanningen en kromgetrokken verhoudingen... Sterkte met wat je ook beslist. @Rootje: wat een prachtig werk maak je toch, daar wordt een mens blij van Ik dacht vorige week nog, heel automatisch: "Wel de 31e even een bloemetje meenemen voor Rootje, als dank voor de gezelligheid." Een BLOEMETJE Je ziet me aankomen, volgens mij kan jij niet naar een boeketje kijken zónder professionele blik en dat is natuurlijk terecht Ik kan natuurlijk wel bij de WIBRA een kunstbegonia inslaan ofzo 8) @Miran/Patries: gaan jullie allebei en zo ja, mag ik meerijden? Hier nog geen rijbewijs, die is voor na de studie gepland. Zou blij zijn met een lift (en we splitten de kosten, hoor!) @Pris: welkom bij de club die "Primarks Anonymous" heet =D> Jij verdient je lidmaatschap ook, net zoals de gek die dit typt en nú al uitkijkt naar Londen en het bezoekje aan dat walhalla Is Rotterdam ook zo groot en geweldig? De pond staat gunstig, heerlijk hè? @Anouk: en, de saus al geprobeerd? Wel een slimme tip van Noor, allemaal porties saus invriezen en altijd eten voorradig. Beetje verse pasta erbij... lekker hoor. Benieuwd hoe de recepten aanslaan bij je meisje. @all: hier een beetje een somber dagje Had een lichtelijk vervelend uur met de 5VWO'ers, die geen zin in werken hadden. Dat zuigt je leeg, hoor. Vervolgens een dompertje met de ovulatietest, die ik sinds gisteren gebruik. Ik heb elke cyclus een week lang last van mijn ovulatie - als de pijn over is, wordt ik 14 dagen later ongesteld. Nu weet ik, dat je eisprong kan variëren, ook binnen een normale cyclus. Dus ik dacht: leg die testen ernaast, net als destijds bij Ollie en dan kan ik het goed aflezen (niet alleen mijn pijn, maar ook de feitelijke LH-piek.) De test van gisteren van zeer licht en die van vandaag wit Ik verwachtte toch wel een donkerder streepje. Ik snap het niet, maar we klussen en testen verder. Raar hoor, mijn lijf. Anouk, Rootje, Marsab - hopelijk spoedig samen aan de Rivella light en blij met een dikke + op de testjes. We'll see! Iedereen welterusten, 'k ga ongegeneerd in mijn bedje liggen met een spannend boek
@Suus: wilde nog even zeggen dat ik blij voor jullie ben dat je man in elk geval een halve dag kan gaan opnemen. Misschien dat de afdeling P&O op jullie werkplekken kan adviseren over de consequenties van zijn loon? Hoe gaat het verder met je, ik vroeg me trouwens af of je last hebt van je litteken (hier soms nog schrijnend/trekkend...brrrrrrr) en hoe het staat met de roze kleertjes
@Darcy, geloof het of niet, maar ik vind het hartstikke leuk om een bloemetje te krijgen. Die krijg ik nooit meer namelijk sinds ik in de bloemetjes zit En ik heb meestal niet zo veel over dat ik bloemen in huis heb... Enne allemaal bedankt voor de complimenten Ik wordt er helemaal verlegen van hoor... Tja, hier heb ik een opleiding voor gedaan en hoop dit werk nog lang te mogen doen, Ik kan er echt van genieten als mensen de bloemen zo mooi vinden. Zeker ook al de complimenten die ik op de beurs gehad heb, doen je wel goed Zo wij gaan slapen, we zijn alledrie flink verkouden, dus lekker vroeg onder de wol vandaag. Ik hoop dat ik komende dagen nog tijd heb om uitgebreider te reageren. Bye en dikke knuffels voor jullie!!
Rootje: erg mooie en bijzondere bruidswerken zeg, wow!! Darcy: mmm raar met die ovutesten.. naja, laten we hopen dat het snel raak is voor jullie!! Hahaha Primarks anonymous Pris: ja maandag een taartenworkshop gedaan, echt leuk!! zal zo eens ff een plaatje opsnorren van het resultaat Miranda: kan ook best een fase zijn hoor dat kieskeurige met eten. En tja, wat doe je eraan?! Je hebt het niet echt in de hand. Ik merk aan Isa dat ze nu weer wat makkelijker begint te worden, maar is nog steeds geen echte groenten-eter, wat ze wel lekker vindt is komkommer, stukjes paprika, worteltjes etc. Dus ik geef haar met regelmaat een schaaltje om een uur of vier. Dan is het niet zo erg als ze met het avondeten wat minder eet. verder doet verstoppen hier wonderen: alles door pastasaus of door de rijst hahaha. Mobielfreak: je hebt een tijdje voordat je zwanger was van Lisa toch ook zo'n periode met Dennis gehad? Ik denk dat het zaak is dat jullie goed en objectief met elkaar praten, zonder verwijten, en bekijken of jullie nog samen verder kunnen en willen, zo nee, pack your bags. Onthoud dat je voor altijd aan elkaar verbonden bent, jullie hebben nu eenmaal twee kinderen samen, en al is het logisch dat je nu boos, verdrietig, teleurgesteld, you name it bent, houd dat wel in je achterhoofd. Niet makkelijk, wel een stuk verantwoordelijkheid oppakken. Sterkte.
O en "goeiemorgen allemaal" Huissie schoon, koffie klaar, papa en Ollie naar de bouwmarkt en ik? Even uitblazen. Hoop dat jullie allemaal genieten van deze dag, het is zo heerlijk 'feestdag-stil' op straat bij ons, het geeft een zondagsgevoel, nietwaar?
Hé meiden, goedenmiddag!!! Hier ben ik ook weer De afgelopen dagen ben ik erg druk geweest, dus vandaar even een paar dagen niet online. Darcy/Patries/Miranda: Heb jullie eindelijk onze foto's van Ballorig gestuurd Noor: Wat een mooie taart zeg, WOW Ga zo even alles teruglezen en dan reageren.... Hier gaat voor de rest alles prima! Timo groeit als kool en zijn maandag voor de 2e keer bij het CB geweest. Hij kreeg ook zn 1e prikjes, AU Wat blijven ze gemeen, maar gelukkig was hij snel stil. Hij weegt nu 4995 gr en is 56 cm. Het CB was erg tevreden over onze kleine man! En hij slaapt ook hartstikke goed door 's nachts. Vannacht zelfs van 21.00u tot 06.45u Schrok er wakker van, want zolang had ik niet verwacht... En Dave was afgelopen dinsdag jarig en dit vieren wij a.s. zondag, dus weer een druk weekend voor de boeg, maar wel gezellig!!! Fijne Hemelvaartsdag allemaal!! -x-
Hey meiden, Hier veel problemen op op het forum te komen. Giser ook een heel verhaal getypt en toen ik heb bevestigde gelijk een error. En ik zie nu dat het bericht niet geplaatst is. Balen zeg. Dus even snel: @Rootje: super mooie foto's van de bloemstukken, daar mag je trots op zijn meid. En wat goed dat je er een goede samenwerking aan over hebt gehouden, daar toe je het toch zeker voor. Ik vind ook dat de modellen iets blijer mogen kijken op de foto's, vooral met zo'n mooie jurk aan en 'n prachtig bloemstuk erbij. @Suus: balen meid dat je af en toe last hebt van je bekken, ik hoop dat het snel beter gaat. @Lovewinnie: hoe gaat het nu met jou meid? Toch eerder gestopt met werken? Helpt Ferdi je nu wat extra? @Miran: ik had dat andere emailadres al jaren, was denk ik mijn eerste mailadres. Ik gebruik hem alleen voor forums, mijn msn en reclame dingen, vandaar. @Darcy: hier ook een zondaggevoel vandaag, was zo rustig op de weg. En ja ik ga nog steeds naar de meeting volgende week en met de auto. Dus Ollie en jij mogen met ons meerijden, ook makkelijk, aangezien jullie zo dichtbij ons wonen. En wij vinden het ook zeker gezellig. @Noor: Wat een super mooie taart zeg! Erg leuk. Waar heb je hem gemaakt. HIer in de zaanstreek kan je ook een taartenworkshop volgen, ik wil het al heel lang, maar het is er steeds niets van gekomen. Ik vind het zo kunstig. Speelkasteel en Chimy Champ, nog nooit van gehoord. Zal eens gaan googlen. @Mobielfreak: Wat een toestand meid. 1 ding is zeker kijk goed naar wat jijzelf wilt en daarnaast denk ook aan je kids. Zo veel stress, en geruzie van Dennis en jou is niet niks en heeft veel invloed op hun. Daarnaast wat Noor zegt, ja je bent wel voor altijd met elkaar verbonden, aangezien jullie 2 kids samen hebben. Maar wat Dennis doet, met andere meiden afspreken, vind ik echt niet kunnen. Dat zou ik echt niet pikken. Meid heel veel succes met je keuze. Hier lekker vrij t/m maandag en we zijn druk met opruimen en de babykamer. Hebben vanmorgen een commode en 2 kastjes opgehaald. Had ik via marktplaats gevonden. Ik vind ze helemaal leuk. Nu nog ff kijken wat ik precies wil, want ik wil de commode gaan schilderen, maar weet nog niet precies hoe. Dus we zijn druk, maar zeker leuk druk. Morgen nog een verjaardag van een vriend uit Dubai. Ze zijn voor 2 weken over in NL, dus ook helemaal leuk om ze weer te zien, kan ik meteen mijn dikke buik showen. Zo dat was het voor nu. Kom snel weer spieken. Liefs, Patries
@ Joyce: dank je wel voor je mail met de foto's!!! Goed man zeg dat Timo lekker lang doorslaapt, heerlijk! Ja de prikjes zijn nooit leuk! Van alsnog gefeliciteerd met Dave, veel plezier morgen! @ Noor: wat prachtig Nijntje taart, zeg!!! Heeft het ook heerlijk gesmaakt?? Het is wel zonde als je hem snijdt.... Ik ga Matthew niet meer pushen, wel zorg ik ervoor dat hij overdag tussendoortje gezonds eet, zoals fruit, komkommer, tomaat etc. Hij smult ervan. Maar vanavond eet hij voor het eerst kipvinger. Normaal gesproken lust hij geen kip. Misschien omdat het lekker uit de frituur kwam...met patat. Hi. Daarna als 'n toetje: sinaasappel. Das ook gezond @ Darcy: wat heeft papa met Ollie in de bouwmarkt gekocht??? Je mag met Ollie met ons of met Patries meerijden op 30 mei, hoor! Alleen komen we liefst uiterlijk om 17.00 uur thuis zijn, dan gaan we met Jeroen nog daarna naar kinderverjaardag toe. @ Rootje: mooie bruidsboeketten via bruidsfoto's op je site. Ik let meer goed op die boeket, ik vind het apart, vooral lange bloemen aan het begin en eind vastgemaakt met mooi zilverring ofzo. Enne..sommige trouwjurken zijn ook mooi om te zien. Het verbaast me dat er weinig bloemen in je huis heeft. Vanmiddag zijn we met MAtthew naar de kinderboerderij in Zaandijk geweest en daarna naar de ander speeltuin in de Behouden Haven in Zaandam. Wat kan hij goedklimmen, zeg, en ook op de balk op de hoogte lopen. Zal zo foto's plaatsen. En een fijne avond!